Kesan alkohol pada potensi - degradasi seksual fungsi

Perasaan perayaan dan bersenang-senang. Meskipun fakta bahwa semua orang benar-benar tahu tentang bahaya alkohol pada tubuh manusia, hanya beberapa menolak untuk menggunakannya. Mengapa adalah ini berlaku?

alkohol dan potensi

Minuman menyebabkan rasa keghairahan, meningkatkan mood, tenang, tetap cahaya, dan menaungi masalah dan kebimbangan. Tetapi adakah ia berbaloi untuk jam senang untuk merusak kesehatan anda?

Hubungan alkohol dan libido

Tubuh seorang anak muda yang terbentuk sehingga 25 tahun, jadi sampai usia itu, doktor mutlak melarang minum minuman keras. Sayangnya, banyak orang minum alkohol bermula pada mereka Remaja. Ada adalah sebuah mitos, seperti segelas anggur atau ditembak vodka kesan positif pada nafsu, memanjangkan hubungan seksual. Malah, dalam sihat orang-orang pada mulanya dos kecil alkohol meningkatkan ketertarikan lawan jenis dan melambatkan ejakulasi, yang benar-benar meningkatkan masa hubungan.

Di peringkat bawah sedar di manusia dihasilkan yang positif korelasi antara hubungan seksual dengan wanita dan minuman keras. Alkohol meningkatkan masa hubungan, hanya jika dimakan dan kadang-kadang dalam kuantiti yang kecil. Jika tidak, ia menimbulkan kelemahan ereksi. Pada mulanya, lelaki itu sebelum hubungan seks dengan seorang wanita minum segelas arak, kemudian pergi ke cognac, pada akhirnya, ia datang untuk vodka. Orang-orang percaya bahwa alkohol mempunyai kesan positif pada fungsi seksual. Sementara itu sebenarnya justru sebaliknya.

Selama hubungan seksual, mungkin kelemahan ereksi disebabkan oleh iritasi zona sensitif seksual. Proses komunikasi yang rusak, jadi selepas itu, rakan-rakan yang merasa tidak puas hati dengan kedua-dua sendiri dan satu sama lain. Setelah bersenggama, mabuk lelaki dan wanita yang punya kebencian kepada satu sama lain karena dia membiarkan hal-hal yang seperti biasa tidak akan lakukan. Mabuk orang boleh pergi ke hubungan intim dengan pasangan yang tidak dikenali, begitu sering dalam pendirian yang didiagnosis dengan penyakit kelamin dan gangguan seksual.

Secara beransur-ansur penurunan fungsi seksual

Kepupusan fungsi seksual secara beransur-ansur. Pada mulanya, alkohol memperbaiki ereksi, meningkatkan jumlah perbalahan. Tapi kemudian pagi spontan ereksi muncul kurang dan kurang. Walaupun semasa berpanjangan ketiadaan kehidupan intim daripada seorang lelaki tidak bermimpi erotik mimpi, mimpi basah hilang. Semasa hubungan, lama tidak boleh datang ejakulasi. Ia biasanya berakhir tanpa terang orgasme.

Hubungan seksual yang melibatkan saling memahami, percaya dan menghormati antara rakan-rakan. Semua ini adalah hilang dalam beberapa di mana suami selalu minuman. Alkohol adalah dikurangkan kecerdasan, itu tidak tahu malu ditunjukkan dalam bidang seksual. Orang-orang yang minum di tempoh yang panjang pantang ganti dengan jarang cuba untuk mewujudkan kehidupan intim dengan isterinya. Lalu bagaimana untuk mengekalkan potensi sampai usia tua memerlukan tetap melakukan hubungan seksual.

Pada fungsi seksual laki-laki mempengaruhi bagian yang berbeda daripada sistem saraf. Bahkan jika salah satu dari mereka terlibat, terganggu dan semua sisanya. Tetapi tidak hanya mengalahkan sistem saraf menjadi penyebab gangguan alat kelamin. Peranan yang penting memainkan manusia, terutama badan dan watak, serta hubungan keluarga.

Yang paling sedih neurosis terjadi pada orang-orang dengan sistem saraf yang lemah dan seksual Perlembagaan. Tetapi tidak berfikir bahwa orang lain boleh mengelakkan nasib yang tidak menyenangkan. Bahkan orang-orang dengan kuat seksual Perlembagaan dan sistem saraf lambat laun mengalami kegagalan dalam hubungan seksual. Pemabuk biasanya mengadu tentang kekurangan ereksi, kelemahan tarikan seksual yang bertentangan seks, cepat ejakulasi, membosankan orgasme. Libido boleh mengekalkan bahkan dalam alkohol dengan pengalaman, tetapi ereksi adalah merosot ke tahap yang tentang seks dan ucapan tidak boleh.

Bagaimana kehidupan intim peminum?

Sejak alkohol mempunyai kesan positif pada nafsu dan ereksi, kemudian, punca bidang seksual laki-laki tidak bersekutu dengan minuman. Masalah dalam kehidupan intim, mereka dikaitkan dengan terlalu banyak pekerjaan, miskin kesihatan. Sedang dalam suasana hati yang buruk mereka tidak boleh mempunyai hubungan, tetapi seperti ketika minum alkohol menjadi norma. Kemudiannya membangun berterusan impotensi. Orang yang berpikir lebih lanjut tentang wanita, tentang minum.

Selain itu, keintiman dengan alkohol untuk melakukan sedikit, dan manusia menghindari hubungan dengan seorang wanita. Sebabnya mudah – dia takut untuk mempermalukan diriku sendiri, karena bahkan ketika kuat rangsangan, tidak ada jaminan bermulanya ereksi pada masa yang tepat. Bahkan jika kita mengelola untuk mempunyai hubungan, untuk bersenang-senang dan biasa bersantai tidak akan berjaya. Seorang lelaki merasakan kelemahan, keletihan dan bahkan kebencian kepada rakan kongsi.

Segera setelah pesta itu ada spontan ereksi, tapi setelah beberapa hari ereksi dan nafsu benar-benar hilang. Keadaan ini adalah dikekalkan sehingga penghapusan lengkap alkohol dari darah. Cukup aneh, ia adalah dari pemabuk, anda sering mendengar cerita-cerita tentang seksual kemenangan ke atas wanita. Perbualan pada topik-topik tersebut, mereka hanya membayar ganti rugi untuk kegagalan mereka dalam hubungan intim.

Minuman beralkohol dengan cara yang berbeza mempengaruhi kesihatan seksual laki-laki. Anggur yang murah telah kandungan yang tinggi fusel minyak. Mereka beracun sifat memberi kesan yang buruk atas fungsi seksual. Oleh itu, adalah disarankan untuk memberikan pilihan untuk vintage wain, dari orang-orang yang murah untuk menolak. Jika anda membandingkan putih dan anggur merah minuman selamat untuk orang-orang adalah pilihan pertama. Yang paling kuat cara saya suka bir, tetapi malangnya, ia juga mengurangkan ereksi.

Kita tidak boleh menolak keperibadian setiap organisme. Tetapi alkohol pada lelaki yang berbeza mungkin berbeza hanya dalam kasus, jika ia dimakan dan kadang-kadang dalam kuantiti yang kecil. Tetapi ketika setiap hari minum alkohol prestasi seksual hampir sama untuk semua wakil seks lebih kuat. Kadang-kadang yang pecandu alkohol sebagai perlindungan memberikan contoh sahabatnya, yang selama bertahun-tahun minuman, tetapi tidak mengalami impotensi. Tentu saja, ada pengecualian untuk ini peraturan, tetapi orang-orang dengan tinggi seksual peluang yang sangat sedikit. Dalam kebanyakan kasus, tetap penggunaan alkohol membawa kepada impotensi.

potensi

Bukan minum-orang fungsi seksual dikekalkan sampai usia tua, tidak boleh dikatakan tentang pecandu alkohol. Mereka dan 60 tahun jarang hidup. Selama bertahun-tahun, orang-orang telah dibangunkan tertentu stereotypes, untuk mendidik mereka boleh menjadi sangat bermasalah, dan dalam beberapa kasus mustahil. Jika sebahagian besar dalam hidupnya, laki-laki membawa hubungan seks dalam keadaan mabuk alkohol, dia tidak bisa mendapatkan seks tenang. Dalam hal ini, dia tidak mengganggu dengan fisik yang sehat, dan halangan psikologi. Itulah sebabnya setelah rawatan untuk ketergantungan alkohol, pesakit mengalami masalah dengan kehidupan seksual. Banyak menyalahkan pada ubat-ubatan, tapi benar-benar masalah ini terletak pada stereotypes. Beberapa waktu setelah perlakuan pada lelaki dipulihkan potensi, karena mereka biasa dengan hubungan intim dengan wanita dalam keadaan tenang.

Alkohol adalah kesan pada prokreasi

Roh-roh memprovokasi perubahan di gonad, dan ia tidak boleh mempengaruhi anak-anak. Jika pasangan suami isteri bercadang untuk menghasilkan cahaya secara fisik sihat dan sihat mental bayi, alkohol perlu untuk melepaskan bukan hanya wanita, tapi juga manusia. Pendirian perhatikan parut seminiferous tubul, penurunan fungsi hormon dari seks kelenjar.

Pada usia 25-30 tahun hormon seks dihasilkan dalam jumlah terbesar, maka mereka nombor perlahan menurun. Tetapi jika orang mulai minum alkohol dalam remaja, perubahan yang lebih buruk terjadi lebih awal. Karena itu masalah yang meluas alkohol lebih dan lebih muda orang-orang yang telah otot yang lemah dan yang hampir tidak kelihatan garis rambut di badan (wanita).

Para ilmuwan telah menjalankan beberapa kajian itu telah terbukti yang tertinggi peratusan yang rosak anak-anak dilahirkan untuk pasangan penderitaan dari kecanduan alkohol.

DNA utama pembawa maklumat genetik, mengandungi beberapa yang akan. Itu adalah gabungan diprogram kod genetik. Urutan yang selalu membawa untuk mutasi. Kajian telah mengesahkan bahawa sejumlah besar anak-anak dengan mutasi genetik dilahirkan untuk ibu bapa peminum. Selain itu, diwarisi keinginan untuk alkohol.

Arak dan bahagia, rapat keluarga - ini adalah dua konsep yang tidak serasi. Penolakan alkohol tidak akan hanya melindungi perkahwinan dari runtuh, tetapi juga membantu untuk mengembalikan fungsi seksual, mencegah penuaan. Semasa rawatan ketergantungan alkohol doktor menetapkan ubat-ubatan tidak hanya untuk membersihkan badan toksin dan membangunkan kebencian untuk alkohol, tetapi juga untuk memulihkan seksual kesihatan.

Kecanduan alkohol adalah sangat cepat, tapi menghilangkan ketergantungan ini sangat sukar. Obat Modern boleh mengembalikan kesihatan, tetapi selain itu, anda harus juga keinginan manusia untuk membawa gaya hidup yang baik, berhenti minum dan Merokok. Hanya penolakan tabiat buruk akan membantu untuk menghasilkan anak-anak yang sihat dan menjaga potensi untuk usia tua masak.