Pam pembesaran zakar, cara penggunaan, arahan

cara menggunakan pam pembesaran zakar

Pam pembesaran zakar adalah alternatif yang pantas untuk pembedahan dan pelbagai pil! Sekarang mungkin untuk membesarkan organ genital dengan beberapa sentimeter tanpa bantuan doktor dan prosedur yang mahal. Bagaimana pam berfungsi, jenis apa yang ada, bagaimana menggunakan simulator ini dengan betul, dan batasan apa yang ditunjukkan oleh pengeluar kepada aplikasi tersebut?

Ciri peranti pembesaran zakar

Pam pembesaran zakar adalah alat vakum dalam bentuk termos yang terbuat dari plastik lutsinar dan pam, yang dengannya pengguna mengeluarkan udara dari takungan dan membuat tekanan yang diperlukan.

Untuk membetulkan zakar pada mentol, disyorkan untuk menggunakan cincin silikon perubatan elastik khas. Reka bentuknya dilengkapi pad getah lembut yang memberikan keselesaan penggunaan dan mencegah kerosakan kulit.

Begini rupa peranti dari pengeluar terkenal, pam buatan rumah mungkin tidak mempunyai cincin dan gasket elastik.

Prinsip pengoperasian alat ini adalah untuk membuat tekanan tinggi di dalam labu, akibatnya terdapat peningkatan dalam peredaran darah di korpora cavernosa zakar, panjangnya diregangkan. Latihan berkala meningkatkan zakar sebanyak dua hingga tiga sentimeter, bergantung pada parameter awal.

Cara menggunakan produk dengan betul

Berikut adalah arahan untuk menggunakan peranti:

  1. Pam udara keluar dari tangki menggunakan pam khas atau mentol.
  2. Basuh zakar dengan teliti dan sapukan pelincir ke permukaannya (boleh dibeli di farmasi atau kedai seks, disarankan menggunakan pelincir tanpa pelbagai bahan tambahan, perisa dan pewarna).
  3. prinsip pam untuk pembesaran zakar
  4. Bawa zakar anda dalam keadaan ereksi dengan bantuan melancap (anda tidak boleh membawa diri anda ke orgasme).
  5. Letakkan alat kelamin di dalam termos.
  6. Semasa tegak, pasangkan cincin penahan pada zakar anda.
  7. Secara beransur-ansur meningkatkan tekanan dalam termos menggunakan pam, dengan fokus pada perasaan anda.
  8. Teruskan prosedur selama 5 minit pada kali pertama, secara beransur-ansur meningkatkan masa menjadi 20 minit dalam satu sesi.

Jangan melebihi waktu latihan, jika tidak, lebam dan pembengkakan mungkin muncul pada alat kelamin, mikrotrauma, yang kemudiannya akan menyebabkan penurunan potensi. Sekiranya semasa latihan anda merasa sakit, hentikan prosedur.

Untuk memahami cara menggunakan pam, baca arahan untuk simulator dari pengeluar, jika perlu, tonton video latihan. Sebaiknya gunakan simulator setiap hari selama beberapa minggu. Hanya dengan penggunaan biasa anda akan melihat perubahan positif.

Cara memilih produk yang betul

Semasa membeli mesin senaman, perhatikan kriteria berikut:

  1. Beli peranti hanya di kedai khusus yang menyediakan sijil untuk produk mereka.
  2. Bahagian individu produk mesti diperbuat daripada getah elastik atau silikon kelas perubatan, yang tidak menyebabkan alahan pada kawasan kulit sensitif.
  3. Pam vakum pembesaran zakar harus dibuat dari bahan yang selamat, jangan beli benda kaca yang boleh menyebabkan kecederaan jika rosak.
  4. Model moden dilengkapi dengan elemen yang mengatur tahap tekanan, yang menjadikan prosedur lebih efisien.
  5. Jangan menjimatkan produk, kerana kesihatan anda bergantung pada kualitinya.

Pelbagai binaan

jenis pam untuk meningkatkan saiz zakar

Sorot model air mahal yang boleh digunakan semasa mandi dalam keadaan santai. Ini adalah pam terbaik yang dibezakan oleh kemudahan penggunaan, ketahanan air, dan kemampuan untuk mengatur tahap tekanan.

Anda boleh membeli peranti elektrik yang, apabila disambungkan ke rangkaian, secara automatik membuat vakum di dalam tangki.

Tampilan murah - buatan tangan. Dalam kes ini, anda sendiri membuang udara. Kos simulator tidak tinggi, tetapi ini tidak mempengaruhi keberkesanannya.

Bolehkah saya membuat peranti sendiri?

Untuk keselamatan, tidak digalakkan menggunakan peranti buatan sendiri yang boleh merosakkan badan alat kelamin. Sekiranya anda memutuskan untuk membuat pam untuk pembesaran zakar dengan tangan anda sendiri, anda tidak boleh menjimatkan bahan mentah.

Satu jarum suntik besar (boleh didapati di farmasi) boleh digunakan sebagai silinder. Penting agar bahagian dalamnya rata dan bebas dari kerosakan. Mentol dari monitor tekanan darah lama dapat digunakan sebagai meterai untuk menjaga kekosongan dalam jarum suntik.

Bagaimana membuat peranti sendiri?

Berikut adalah langkah membina:

  1. Bor lubang kecil di hujung silinder.
  2. Masukkan tiub plastik ke dalamnya dengan mentol getah yang terpasang di hujungnya. Tiub hendaklah diperbuat daripada bahan berketumpatan tinggi dan kuat.
  3. Letakkan kain lembut atau span di sekitar tepi picagari untuk melindungi alat kelamin dari kecederaan.
  4. Sambungkan semua elemen bersama dengan sealant. Ketebalan lapisan pengedap mestilah sama di mana sahaja.

Penting!Jangan gunakan peranti ini sejurus selepas pengeluaran, ia dibenarkan menggunakannya hanya beberapa hari setelah pelekat kering sepenuhnya. Lap semua bahagian alat dengan larutan antiseptik sebelum bersenam.

Cara merawat peranti dengan betul

Sekiranya anda menginginkan pam vakum pembesaran zakar anda untuk jangka masa panjang, ikuti panduan penjagaan peranti:

  1. Sebelum menggunakan produk ini untuk pertama kalinya, basuh dengan teliti dalam air suam dan air sabun, lap dengan tuala atau tuala kertas dan rawat dengan antiseptik (untuk tujuan ini, anda boleh minum alkohol biasa).
  2. Beli pelincir terlebih dahulu yang bebas daripada minyak, minyak, jeli petroleum, komponen aromatik. Pelincir boleh berasaskan air atau berasaskan silikon. Produk berkualiti rendah boleh menyebabkan alahan dan merosakkan elemen individu.
  3. Selepas setiap sesi, basuh alat ini dengan sabun, jaga agar sentiasa kering dan jauh dari jangkauan kanak-kanak.
  4. Rawat semua elemen dengan berhati-hati dan elakkan kerosakan.
  5. Jangan lap lekapan dengan hidrogen peroksida, jangan gunakan air yang terlalu panas untuk memprosesnya.

Kontraindikasi untuk menggunakan

Dengan latihan yang tepat, produk ini selamat untuk lelaki, tetapi ada batasan di mana lebih baik memilih kaedah pembesaran zakar yang lain:

  1. Kerosakan mekanikal dan trauma pada kulup, penyakit sistem genitouriner yang berjangkit (anda tidak boleh menggunakan ubat untuk patologi kelamin).
  2. Uretritis, prostatitis dan proses keradangan lain pada peringkat akut dan kronik.
  3. Diabetes mellitus.
  4. Penyakit buah pinggang peringkat akhir.
  5. Gangguan sistem peredaran darah.
  6. Kecenderungan pembentukan trombus.

Peranti tidak boleh digunakan oleh pesakit di bawah umur.

Adakah saya perlu berjumpa doktor sebelum prosedur?

Sebelum membeli pam untuk pembesaran zakar, disarankan untuk berunding dengan pakar mengenai kesesuaian dan adanya kontraindikasi. Doktor akan memeriksa badan dan membantu anda memilih alat yang paling berkesan untuk anda. Seorang profesional akan mengesyorkan pelincir yang anda perlukan untuk memaksimumkan keselesaan dan mencegah kecederaan.

Untuk berunding, anda boleh membuat janji temu dengan pakar urologi atau ahli seks.

Ulasan Peranti

cara membesarkan anggota dengan pam

Ulasan lelaki mengenai pam kebanyakannya positif. Pesakit mencatat peningkatan zakar hingga 4 sentimeter baik dalam keadaan ereksi dan dalam keadaan tenang. Peningkatan pertama akan dapat dilihat setelah kira-kira 10 hari menjalani rawatan biasa.

Ulasan menunjukkan keperitan manipulasi dan ketiadaan ketidakselesaan dengan penggunaan yang teliti dan mematuhi semua arahan. Bagi pendapat negatif, pendapat tersebut berkaitan dengan pembelian atau pembuatan alat berkualiti rendah, dengan tidak mematuhi arahan atau dengan kepekaan alat kelamin yang meningkat.

Bolehkah produk digabungkan dengan produk lain

Untuk mencapai kesannya, disarankan untuk menggunakan unit dengan kaedah lain untuk membesarkan alat kelamin. Anda boleh membeli gel herba khas untuk aplikasi topikal yang meningkatkan peredaran dan menghasilkan sedikit perubahan saiz. Ia boleh digunakan sebagai pelincir.

Pam yang digabungkan dengan urutan biasa adalah kombinasi yang bagus untuk membesarkan organ kemaluan tanpa pembedahan. Cara lain adalah dengan mengambil makanan tambahan untuk meningkatkan peredaran darah.

Petua Berguna:Sekiranya anda ingin menarik perhatian rakan anda, cubalah sesi setengah jam sebelum melakukan persetubuhan.

Kesan sampingan penggunaan mesin

Dalam kes yang jarang berlaku, jika peraturan tidak dipatuhi, reaksi buruk mungkin terjadi:

  1. Kemerahan atau perubahan warna biru pada kulit dan membran mukus.
  2. Sensasi menyakitkan yang tajam, tajam atau sakit.
  3. Lebam.
  4. Kerosakan vaskular.
  5. Disfungsi ereksi sementara.

Apabila tanda-tanda ini muncul, berhenti beri tekanan, angkat alat kelamin dengan lembut dari termos dan berjumpa doktor.

Faedah Item

Produk moden mempunyai banyak kelebihan, iaitu:

  1. Bahan selamat dan tahan lama yang tidak menyebabkan alahan atau kecederaan.
  2. Kemungkinan untuk menyesuaikan tahap tekanan bergantung pada tahap kesediaan.
  3. Dijamin mengubah ukurannya dengan meningkatkan peredaran darah dan meningkatkan keanjalan corpora cavernosa.
  4. Kemudahan penggunaan dan kepantasan (anda tidak perlu menghabiskan banyak masa untuk prosedur).
  5. Harga yang berpatutan untuk pam untuk pembesaran zakar (kos yang tepat bergantung pada bahan, pengeluar, fungsi tambahan).
  6. Storan dan ketahanan yang selesa.
  7. Keserasian dengan semua pelincir kecuali yang mempunyai tekstur berminyak.

Bilakah pam gagal menghasilkan kesan yang diinginkan?

Sekiranya kelengkungan zakar dan mikropenis (ukuran 2-3 sentimeter), alat ini tidak akan berguna. Dalam kes ini, perlu menggunakan bantuan pakar bedah plastik, yang akan memilih kaedah yang optimum untuk membesarkan organ genital.

Pengoperasian peranti dibuat berdasarkan prinsip keteraturan, yang bermaksud bahawa kelas harus dijalankan setiap hari. Sekiranya anda melangkau prosedur, anda tidak akan melihat perubahan saiznya.

Oleh itu, alat dengan termos zakar adalah alat selamat moden yang akan membantu menghilangkan kompleks psikologi dan mengubah parameter yang diinginkan tanpa kaedah yang mahal dengan pemulihan jangka panjang.