Adakah mungkin untuk membesarkan zakar dengan baking soda: 100% benar, kesan sampingan

Kebanyakan lelaki mahu meningkatkan saiz kelelakian mereka. Terdapat sejumlah besar alat untuk membantu menyelesaikan masalah yang begitu rumit. Walau bagaimanapun, selalunya ubat-ubatan tidak membenarkan mencapai kesan yang diingini dan lelaki mula menggunakan kaedah tradisional pembesaran zakar.

Baru-baru ini, kaedah membesarkan zakar dengan bantuan soda telah menjadi semakin popular. Artikel ini menyediakan maklumat tentang cara paling berkesan untuk membantu menyelesaikan masalah.

soda untuk pembesaran zakar

Kaedah popular

Terdapat beberapa cara anda boleh menggunakan baking soda untuk membesarkan zakar anda. Setiap daripada mereka mempunyai kontraindikasi sendiri.
Oleh itu, selepas mengkaji intipati kaedah, perhatikan ciri-cirinya.

Mengambil soda di dalam

Soda penaik biasanya diambil secara lisan sebagai tambahan kepada kaedah lain. Sifat penyembuhannya telah diketahui secara meluas sejak zaman purba. Manfaatnya ialah ia boleh memberi kesan yang baik kepada semua sistem dan organ dalaman. Beberapa sifat berguna:

  • memulakan proses metabolik;
  • mengembalikan berat badan kepada normal;
  • meningkatkan aktiviti dan daya hidup sperma;

Kadang-kadang panjang zakar tidak terbuka sepenuhnya kerana pelbagai jenis penyakit. Soda mengeluarkan toksin dan toksin dari badan, yang boleh menyebabkan penyakit tersebut.

Pada waktu pagi dan petang, disyorkan untuk mengambil setengah sudu teh baking soda selepas makan. Secara beransur-ansur anda perlu meningkatkan dos, jumlah maksimum ialah 1 sudu besar.

Sekiranya terdapat kes penggunaan lain. Satu sudu teh serbuk soda dicairkan dalam segelas air sejuk. Ia perlu dimakan pada waktu pagi sebelum makan.

Untuk meningkatkan kesan, anda boleh membeli krim khas, kapsul atau semburan di farmasi. Mereka meningkatkan aliran darah dalam zakar, menguatkan ereksi.

Mandi beralkali

Salah satu resipi rakyat yang paling berkesan ialah mengukus ahli dalam mandi. Untuk menyediakan penyelesaian, anda perlu membubarkan 1 sudu besar baking soda dalam satu liter air yang dipanaskan. Kemudian lepaskan zakar ke dalam besen dengan campuran dan tunggu 20 minit. Bilas zakar anda dengan air kosong untuk mengeluarkan sebarang zarah soda penaik.

mandian soda untuk pembesaran zakar

Memampatkan dengan soda untuk membesarkan saiz zakar

Bagaimana untuk membesarkan zakar anda? Sebelum menjalankan prosedur sedemikian, anda perlu menyediakan penyelesaian khas. Tiga sudu besar baking soda ditambah ke dalam segelas air suhu bilik. Tiga titis minyak buah pelaga dan minyak cemara turut dititiskan di sini. Mereka boleh dibeli di mana-mana farmasi. Kemenyan yang memancarkan penyelesaian membantu untuk berehat. Kaedah ini digunakan sebelum waktu tidur, kerana selepas itu disyorkan untuk berehat di atas katil.

Kasa atau kain lap dibasahkan dalam campuran yang dihasilkan dan dibalut pada zakar. Ia sepatutnya menutupi zakar sepenuhnya. Prosedur ini diulang selama sebulan, jika boleh setiap hari. Hanya selepas 30 hari anda boleh melihat hasilnya.

Urut zakar dengan baking soda

Urutan adalah cara yang bagus untuk membesarkan zakar.

Adalah penting untuk melakukannya dengan betul, mengikut semua peraturan. Untuk kesan yang lebih besar dan melembutkan soda, anda perlu menambah madu asli kepadanya.

Anda perlu mencampurkan satu sudu madu, satu sudu teh baking soda. Kemudian sapukan adunan tersebut ke zakar secara membulat, urut perlahan-lahan.

Maklumat tambahan! Kaedah ini boleh digunakan bukan sahaja oleh lelaki dewasa, tetapi juga oleh remaja lelaki. Kerana dia tidak mempunyai kontraindikasi.

Anda perlu mengulangi prosedur tiga kali sehari. Terdapat orang yang sangat sensitif terhadap madu. Dalam kes ini, anda boleh menggunakan minyak zaitun sebagai gantinya. Ia akan menyuburkan tisu organ, menjadikan zakar lebih pejal dan anjal

Asterisk dengan soda

Selalunya, untuk meningkatkan saiz zakar di rumah, mereka menggunakan balsem asterisk peppermint untuk selesema dalam kombinasi dengan soda. Walau bagaimanapun, sejumlah kecil bahan ini akan diperlukan.

Untuk menyediakan campuran, anda perlu mencampurkan satu sudu teh baking soda, satu sudu air sejuk bersih dan tanda bintang pada hujung pisau. Selepas penyediaan mengikut resipi, komposisi digunakan pada alat kelamin dan dibiarkan selama 10 minit.

soda dengan balm untuk pembesaran zakar

Urut vakum

Ia dijalankan menggunakan pam vakum silinder. Soda hendaklah disapu pada zakar, kemudian pam hendaklah diletakkan pada kemaluan. Udara dipam ke dalam, selepas beberapa minit pam mesti diturunkan. Kaedah ini akan melancarkan peredaran darah dalam alat kelamin.

Kelemahannya ialah kaedah ini hanya boleh digunakan sekali atau dua kali seminggu. Oleh itu, anda boleh menggabungkannya, sebagai contoh, dengan urutan.

larutan soda dengan urutan untuk pembesaran zakar

Adakah terdapat sebarang kontraindikasi untuk digunakan?

Setiap teknik pembesaran zakar mempunyai kontraindikasi sendiri, dan soda tidak terkecuali. Prosedur harus ditinggalkan:

  • Bagi lelaki yang menghidap diabetes mellitus, ia pasti tidak berguna di sini. Sebabnya adalah kesan langsung pada sel darah.
  • Kehadiran tumor malignan. Soda mempunyai kesan penipisan pada darah, dan persekitaran sedemikian adalah baik untuk pendaraban dan penyebaran sel-sel kanser ke seluruh badan.
  • Kulit sensitif. Apabila kulit lelaki bukan sahaja sensitif, tetapi juga kering, soda akan menyebabkan kerengsaan dan keradangan.

Sebelum menggunakan baking soda, uji pada kulit tangan anda, jika tidak ada ketidakselesaan atau kerengsaan 30 minit selepas digunakan, produk boleh digunakan pada alat kelamin.

Terdapat juga kontraindikasi untuk mengambil soda di dalam. Sebagai contoh, peningkatan keasidan perut, apabila soda masuk ke dalamnya, ulser peptik boleh terbentuk. Jika soda adalah kontraindikasi untuk anda, anda boleh mencuba kaedah rumah lain untuk pembesaran zakar.

kaedah menggunakan baking soda untuk pembesaran zakar

Walaupun terdapat pelbagai aplikasi untuk serbuk putih yang terkenal, ia tidak boleh digunakan secara berlebihan. Sekiranya berlaku terlebih dos dan pengambilan soda yang terlalu lama, akibat yang tidak diingini mungkin berlaku, yang kemudiannya perlu dirawat secara berasingan.

Terdapat praktikal tiada kontraindikasi yang ketara, tetapi anda tidak boleh melupakan langkah berjaga-jaga. Jangan lupa untuk menyemak tarikh luput produk ini, patuhi dos yang ditetapkan, urut dan scrub lakukan hanya dengan tangan yang bersih. Langkah mudah ini akan melindungi anda daripada akibat yang tidak diingini.

Kaedah pembesaran lain

Perubatan alternatif menawarkan kaedah dan resipi yang berbeza untuk pembesaran zakar. Selalunya, ubat herba digunakan untuk membesarkan zakar.

Decoctions, infusi dari pelbagai tumbuhan ubatan digunakan untuk tujuan ini. Popular:

  1. Ginko Biloba. Untuk membesarkan zakar, daun tumbuhan digunakan, kerana di bahagian inilah jumlah terbesar enzim dan unsur surih berguna terkumpul, sesuai untuk penyediaan bahan tambahan dan ekstrak aktif. Tindakan tumbuhan itu bertujuan untuk menormalkan peredaran darah organ kemaluan, selepas digunakan, lelaki itu merasakan peningkatan sensitiviti, dan daya tahan meningkat.
  2. Ginseng. Tumbuhan ini digunakan untuk memerangi mati pucuk dan disfungsi seksual. Penggunaan ginseng meningkatkan aliran darah ke alat kelamin, menjadikan zakar lebih besar.

Berguna:

  • penyerapan akar ginseng yang dihancurkan dan keseluruhan. 20 g tumbuhan dituangkan dengan 200 ml alkohol (70%). Gunakan 20 titis dua kali sebelum makan;
  • infusi madu. 0. 5 sudu besar madu dicampur dengan 300 g akar ginseng cincang dan diselitkan selama 20 hari. Minum 1 sudu teh tiga kali sehari, sebelum makan.

Pelbagai urutan zakar dan telur dianggap berkesan. Urutan Thai sangat popular, dengan kesan titik pada zon aktif secara biologi yang bertanggungjawab untuk berfungsinya zakar. Prosedur dan senaman lain digunakan untuk memulihkan aliran darah ke alat kelamin, merangsang kulit dan semua tisu dalaman zakar, mengakibatkan peningkatan saiz zakar.

Sebarang prosedur dengan soda perlu dilakukan selepas memeriksa tindak balas badan terhadap bahan tersebut, juga selepas berunding dengan pakar.

Cara rakyat lain

perbandingan saiz besar dan kecil

Sebagai tambahan kepada soda untuk meningkatkan maruah lelaki, anda boleh menggunakan kaedah rakyat lain untuk membesarkan zakar dan menghilangkan masalah ereksi. Pakar mengesyorkan setiap hari sebelum tidur untuk menggunakan rebusan yang disediakan berdasarkan:

  • akar ginseng, yang mengganggu sintesis kortisol;
  • akar ginseng dan tribulus, yang merangsang pengeluaran hormon luteinizing dan menggalakkan pembebasan testosteron ke dalam sistem peredaran darah;
  • wormwood, yang meningkatkan nada saluran darah dan meningkatkan pengisian darah zakar semasa ereksi;
  • akar halia, yang merendahkan paras kolesterol dan menghalang penyumbatan arteri dengan plak kolesterol;
  • jus aloe, yang menormalkan proses metabolik dalam tisu, mempercepatkan pembentukan unit struktur baru tisu erektil.

Kaedah untuk menahan diri daripada

Terdapat beberapa kaedah pembesaran zakar di rumah, yang sebaiknya dielakkan. Jika tidak, terdapat risiko komplikasi yang tinggi.

Perhatian! Banyak kaedah adalah berdasarkan spekulasi lelaki dan tidak mempunyai sebarang pengesahan keberkesanannya. Hanya doktor boleh memilih taktik pembesaran zakar yang berkesan.

Ubat

Kesan negatif utama ubat adalah ketidakseimbangan hormon.

Kebanyakan pil yang membantu dalam memanjangkan organ kemaluan lelaki mengandungi hormon dan bahan aktif secara biologi. Ubat-ubatan tersebut biasanya mempunyai sejumlah besar kontraindikasi dan kesan sampingan.

Kami menasihati anda untuk belajar - Taxier Tablet - ciri penggunaan oleh lelaki, keberkesanan

Penggunaan ubat hormon hanya boleh membantu meningkatkan saiz zakar semasa remaja. Semasa akil baligh, badan masih aktif berkembang dan berkembang. Selepas pertumbuhan selesai, pil sedemikian tidak akan dapat membantu.

Kesan negatif utama ubat adalah ketidakseimbangan hormon. Ini seterusnya membawa kepada banyak kesan sampingan. Ini termasuk:

lelaki itu gembira dengan saiz zakar
  1. Kegagalan fungsi erektil.
  2. Gangguan kelenjar seks.
  3. Penurunan prestasi.
  4. Kemerosotan keadaan psiko-emosi.
  5. Kemunculan patologi somatik.

Juga, agen hormon boleh menjejaskan aktiviti hati dan buah pinggang, kerana ia menimbulkan beban yang meningkat pada organ-organ ini.

Penggantungan beban

Kaedah lain yang tidak boleh digunakan untuk meningkatkan saiz zakar ialah dengan menggantung berat dari zakar. Teknik ini digunakan pada zaman purba oleh puak Afrika. Kanak-kanak lelaki, walaupun pada zaman kanak-kanak, digantung dengan berat pada badan zakar.

Lama kelamaan, berat beban bertambah. Kaedah ini membolehkan anda meregangkan zakar beberapa sentimeter. Tetapi akibat daripada prosedur sedemikian, zakar menjadi lebih nipis, dan fungsi ereksi terjejas. Oleh itu, gantung tidak berbaloi untuk diamalkan.

Bagaimana cara menggunakan soda untuk pembesaran zakar dengan betul?

Pembesaran zakar dengan soda di rumah dilakukan dengan cara yang berbeza. Setiap daripada mereka patut dipertimbangkan dengan lebih terperinci.

Pengambilan oral

Pembesaran zakar dengan soda juga dilakukan dengan mengambil ubat di dalamnya. Untuk ini, penyelesaian disediakan dari setengah sudu teh produk dan segelas susu. Produk yang terhasil diambil setiap hari selama sebulan.

Soda meningkatkan peredaran darah, yang membantu dalam membesarkan zakar. Juga, produk ini mempunyai kesan positif terhadap kualiti sperma dan daya maju sperma.

Penyelesaian soda membantu bukan sahaja untuk meningkatkan maruah lelaki, tetapi juga untuk membersihkan badan, mencegah pembentukan tumor malignan, menormalkan metabolisme, dan menurunkan berat badan yang berlebihan.

Penyucian

Usus adalah organ pencernaan yang paling penting. Dengan masalah dalam aktivitinya, bekalan darah ke alat kelamin terganggu. Oleh itu, dipercayai bahawa dengan membersihkan usus, seseorang boleh mencapai hasil yang lebih baik dalam pembesaran zakar.

Untuk pembersihan, microclysters dibuat dengan larutan soda. Ia disediakan seperti berikut: satu sudu besar natrium bikarbonat dituangkan dengan satu liter air suam, sebelum direbus. Berikan enema sekali sehari. Kursus terapi adalah 30 hari.

Mandi Lye

Satu lagi cara untuk membesarkan zakar anda dengan baking soda adalah dengan mandi beralkali. Untuk melakukan ini, larutkan 500 g produk soda dalam 3 liter air, kemudian masukkan ke dalam tab mandi. Suhu air sepatutnya selesa untuk badan. Adalah disyorkan untuk mandi selama tidak lebih daripada setengah jam, dan setelah selesai, gunakan pancuran kontras.

Mandian soda penaik membantu menjadikan kelelakian anda lebih tebal dan lebih panjang. Di samping itu, kaedah ini membolehkan anda mencegah berlakunya keradangan kelenjar prostat dan alat kelamin, untuk membersihkan badan dari bahan berbahaya.

mandi dengan soda untuk pembesaran zakar

Selepas mandi, anda perlu mandi kontras untuk memulihkan peredaran darah yang normal.

Dalam kes ini, kandungan soda untuk membesarkan organ lelaki akan lebih tinggi, jadi adalah penting bahawa tidak ada kerosakan pada kulit zakar. Jika tidak, akan ada sensasi terbakar yang tidak menyenangkan.

Memampatkan

Pilihan yang baik untuk pembesaran zakar dengan soda adalah menggunakan kompres. Untuk melakukan ini, campurkan 10 sudu besar produk dengan satu liter air panas. Kemudian mereka mengambil sehelai kain semula jadi, mencelupkannya ke dalam larutan dan membalutnya di sekeliling zakar.

Biarkan kompres selama 15 minit, kemudian bilas dengan air.

Adalah disyorkan untuk menjalankan prosedur 3 kali sehari. Terima kasih kepadanya, aliran darah meningkat dengan cepat, yang membawa kepada pemanjangan dan penebalan organ kelamin lelaki.

urut

urutan pembesaran zakar

Pembesaran zakar dengan baking soda juga dilakukan melalui urutan. Prosedur ini meningkatkan peredaran darah, menormalkan proses metabolik. Semua ini mempunyai kesan yang baik untuk meningkatkan dimensi kelelakian.

Urut dilakukan seperti berikut:

  1. Sebelum ini, kulit zakar dipanaskan. Untuk melakukan ini, anda boleh menggunakan tuala yang direndam dalam air panas.
  2. Rendam tangan anda sedikit dan taburkan sedikit soda penaik ke atasnya.
  3. Organ pembiakan diurut dengan pergerakan menggosok ringan, bergerak dari pangkal ke frenum.
  4. Selepas prosedur, produk soda dibasuh dengan air suam.

Digalakkan mengurut pada waktu petang sebelum tidur. Selepas prosedur, anda perlu berbaring sebentar, biarkan badan anda berehat. Kekerapan urutan adalah 2 kali seminggu.

Gosok

Untuk meningkatkan zakar, gosok khas disediakan dengan soda. Untuk tujuan ini, campuran air dan makanan dibuat dalam nisbah 1: 1. Hasilnya harus menjadi bubur. Untuk meningkatkan kesannya, satu sudu kecil madu cair dan beberapa titis mana-mana minyak pati yang boleh merangsang peredaran darah ditambah kepada jisim ini.

Air dalam resipi ini boleh digantikan sepenuhnya dengan minyak sayuran. Tetapi jangan gunakan produk bunga matahari. Terima kasih kepada mereka, sebagai tambahan untuk membesarkan zakar, ia akan menjadi mungkin untuk memperbaiki keadaan kulit, mempercepat penyembuhan tisu, dan mencegah perkembangan keradangan.

Untuk membesarkan zakar, anda perlu menggunakan scrub pada permukaannya dengan lapisan nipis yang rata dan gosok secara membulat. Adalah disyorkan untuk menjalankan prosedur tidak lebih daripada 3 kali seminggu.

penyediaan sebelum menggunakan baking soda

Persediaan

Persediaan untuk prosedur itu agak mudah. Anda hanya perlu membalut zakar anda dengan tuala lembut yang dilembapkan dengan air suam. Ini akan membantu untuk mengaktifkan aliran darah dan meningkatkan keanjalan kulit. Tindakan dilakukan beberapa kali dalam masa sejam sebelum permulaan urutan. Juga, pada peringkat penyediaan, anda perlu membuat campuran untuk permohonan: soda dan air dalam nisbah 1: 1 dicampurkan kepada konsistensi tebal. Jika dikehendaki, anda juga boleh menambah pelembap bayi pada komposisi. Ia akan membantu untuk mengelakkan kemungkinan ketidakselesaan akibat urut, mengelupas dan gatal-gatal.

Kesan negatif pada badan

Soda penaik adalah produk semula jadi, jadi penggunaannya boleh dikatakan tidak berbahaya. Tetapi anda tidak boleh terbawa-bawa dengan penggunaan hidrokarbonat. Jika tidak, soda boleh membahayakan badan.

Produk, jika digunakan dengan kerap dalam dos yang besar, boleh menyebabkan kerosakan pada membran mukus saluran gastrousus. Ini boleh, seterusnya, mencetuskan penampilan ulser pada permukaan dalaman organ.

Apabila soda digabungkan dengan air, karbon dioksida terbentuk. Akibatnya, mengambil larutan soda boleh menyebabkan pembentukan gas yang berlebihan dan kembung perut.

Kesan sampingan

Kesan sampingan yang paling biasa termasuk yang berikut:

  • Reaksi alahan (dalam kes yang jarang berlaku, apabila diambil secara lisan, bentuk teruk dengan edema yang teruk dan kemurungan pernafasan berlaku, dalam keadaan sedemikian, segera hubungi rawatan perubatan segera).
  • Sedikit kemerahan dan bengkak pada alat kelamin (ini benar-benar normal dan hilang dalam masa setengah jam).
  • Pengingesan - sakit najis, pedih ulu hati, perut kembung dan kembung pada kawasan peritoneal.
  • Sensasi yang menyakitkan, terbakar pada zakar (selalunya membran mukus).
  • Disfungsi erektil, masalah potensi.masalah ereksi pada lelaki
  • Sakit semasa persetubuhan.
  • Dalam kes yang jarang berlaku - penampilan urat labah-labah di pangkal paha.
  • Sekiranya berlaku kerosakan, jangkitan sekunder boleh bergabung, yang disertai dengan ruam, pelepasan purulen dan ketidakselesaan semasa membuang air kecil.

Arahan penggunaan

Cara yang paling biasa untuk menggunakan baking soda untuk pembesaran zakar adalah dengan mengurut zakar. Untuk mencapai hasil yang diinginkan, ia mesti dilakukan dengan cara yang betul supaya tidak membahayakan, kerana kulit zakar sangat halus. Jadi, prosedur terdiri daripada beberapa peringkat:

  1. Persediaan. Tujuan penyediaan adalah untuk menjadikan kulit zakar anjal dan pada masa yang sama meningkatkan peredaran darah. Ia perlu mengambil tuala, yang mesti sangat lembut, rendam dalam air suam dan bungkusnya di sekeliling zakar, biarkan selama beberapa minit. Ulangi prosedur 3-4 kali.
  2. urut. Latihan itu sendiri boleh menjadi apa-apa, tujuan utamanya adalah untuk meregangkan zakar. Di antara latihan, adalah perlu untuk memastikan pemulihan peredaran darah dengan melakukan pergerakan mengurut ringan. Apabila organ diregangkan, aliran darah yang besar akan mengalir kepadanya, dan kemudian, dengan urutan yang lancar, ia akan diedarkan sama rata melalui urat. Adalah disyorkan untuk menggunakan soda semasa mengurut. Cukup dengan mengambil sedikit serbuk di tapak tangan anda dan "gosok" ke dalam kulit. Prosedurnya akan sama seperti menggunakan scrub.
  3. Pemulihan. Selepas melakukan senaman, anda perlu berehat dan berbaring. Jika anda segera melompat dan mula berniaga, badan akan menjadi stress. Kemudian aliran darah yang baru dapat bertambah baik akan bekerja keras semula.

Kami menasihati anda untuk mengkaji - Titisan untuk potensi lelaki bertindak pantas: yang mana untuk dipilih?

Pakar mengatakan bahawa semasa urutan zakar, seorang lelaki harus berada dalam mood yang baik dan benar-benar santai.

Masalah kesihatan seksual lelaki selalunya bersifat psikologi, jadi penting untuk menyesuaikan diri dengan betul. Pakar seks menasihatkan untuk "menyelesaikan lukisan" sentimeter yang dikehendaki di kepala anda dan membentangkan hasilnya

Dalam erti kata lain, seorang lelaki harus mencintai dirinya sendiri dan berazam untuk mengagumi pencapaiannya.

Losyen dengan soda

cara menyediakan losyen dengan soda untuk pembesaran zakar

Losyen atau kompres dengan baking soda adalah cara lain untuk membesarkan zakar anda di rumah. Untuk menyediakan penyelesaian soda, anda perlu mengambil 1-2 sudu besar. soda dan larutkan dalam setengah gelas air suam. Kemudian basahkan kain kasa dalam larutan yang dihasilkan dan sapukan pada zakar. Kasa harus cukup besar untuk membalut keseluruhan panjang organ.

Adalah disyorkan untuk membuat losyen setiap hari selama sebulan. Prosedur sekali sahaja tidak akan membawa hasil yang diingini. Anda boleh menambah beberapa titis minyak pati ke dalam larutan soda. Sebagai contoh, ia boleh menjadi minyak buah pelaga, minyak cemara dan wangian "maskulin" lain. Bau mereka membantu untuk berehat dan tidak memberi tumpuan kepada masalah. Selepas menyelesaikan prosedur, disyorkan untuk berbaring dalam keadaan santai.

Soda di dalam

Pengambilan baking soda boleh digunakan untuk menambah salah satu kaedah pembesaran zakar di atas. Soda mempunyai beberapa faktor yang memberi kesan positif kepada sistem dalaman badan. Kadang-kadang ternyata, sebenarnya panjang zakar tidak didedahkan sepenuhnya kerana penyakit yang tidak diketahui oleh lelaki itu. Mereka boleh mencetuskan masalah ereksi yang lain juga. Minum soda penaik akan menyingkirkan "sisa" dalam bentuk toksin, yang boleh menjadi punca beberapa penyakit.

Ia perlu mengambil soda di dalam mengikut nasihat doktor. Profesor Neumyvakin menasihatkan untuk mula mengambil dengan dos kecil - ¼ sudu teh setiap satu. sehari dari pagi dan petang. Ini perlu dilakukan di antara waktu makan. Secara beransur-ansur, jumlah soda meningkat kepada 1 sudu besar. sudu di resepsi.

Untuk tujuan pencegahan, disyorkan untuk menggunakan larutan soda 1 sudu kecil soda dalam setengah gelas air. Ini mesti dilakukan pada waktu pagi, semasa perut kosong. Sudah tentu, penggunaan soda tidak akan menjejaskan saiz zakar secara langsung, tetapi ia pasti akan memberi kesan positif kepada kesihatan lelaki dan keadaan emosinya.

mengambil soda melalui mulut untuk membesarkan zakar

Memampatkan

Natrium bikarbonat mudah digunakan dalam bentuk kompres atau mandi mini.

Untuk melakukan ini, anda perlu mengambil langkah berikut:

  1. Campurkan satu sudu teh suplemen pemakanan dalam segelas air suam.
  2. Celupkan zakar ke dalam gelas selama 15 minit.
  3. Ia dibenarkan menggunakan kompres tambahan dengan mengaduk 3 sudu teh produk makanan dalam segelas air.
  4. Penyelesaian yang terhasil mesti dituangkan ke atas tuala dan dibalut pada zakar. Mereka berada dalam keadaan ini selama 15 minit yang sama.
kompres soda untuk pembesaran zakar

Ia dibenarkan untuk menambah setitik minyak pati ke dalam larutan akueus yang dibentangkan untuk menambah baik hasilnya.

Prinsip tindakan soda pada zakar

Natrium bikarbonat mempunyai banyak manfaat kesihatan. Salah satunya ialah keupayaan bahan ini untuk menipiskan darah. Pakar percaya bahawa apabila melakukan senaman untuk memanjangkan organ kemaluan, hanya perlu untuk menipiskan darah.

Soda penaik biasa boleh menipiskan darah, yang akan membolehkannya lebih bebas dan lebih menembusi alat kelamin. Terima kasih kepada kesan ini, natrium bikarbonat juga mempengaruhi pemanjangan zakar. Di samping itu, bahan ini mampu menghalang penampilan bekuan darah, yang sering terbentuk dalam proses melakukan latihan khas. Tetapi kesan penipisan darah hanya boleh dicapai dengan mengambil baking soda di dalamnya.

Jika ia digunakan pada permukaan kulit atau mandi, maka akibat daripada prosedur ini, kerengsaan tempatan akan berlaku, yang akan menyebabkan peningkatan tempatan dalam aliran darah. Zakar membengkak dan membesar sebanyak 0. 2–0. 4 sentimeter. Walau bagaimanapun, kesan ini berlangsung hanya kira-kira dua jam, dan kemudian saiz zakar menjadi normal semula.

Perhatian! Terdapat satu kelemahan kepada kaedah pembesaran zakar. Kesan mereka diperhatikan selepas masa yang lama.

Ia memerlukan kesabaran untuk mencapai hasil yang diinginkan.

Walaupun fakta bahawa kaedah berkaitan dengan pembesaran zakar di rumah, anda harus terlebih dahulu berunding dengan pakar.