Mudah resep cara untuk membuat penis yang lebih besar di rumah

zakar pembesaran di rumah

Yang paling mahal dan menyakitkan kaedah pembesaran zakar adalah pembedahan. Pertumbuhan yang stabil menyediakan kurang radikal kaedah: vakum, alat-alat ortopedik, latihan dan latihan. Mudah, efektif dan tidak memerlukan profesional medis campur tangan.

Shake dalaman organisme, mulai untuk meningkatkan lilit batang zakar panjang akan membantu kami cadangan terperinci. Mereka akan membantu meningkatkan anda lingga di rumah, tanpa rasa takut untuk kesihatan-mengancam langkah-langkah.

Bagaimana untuk mengubah ukuran penis anda dengan tangan anda

Realiti modifikasi ahli disahkan oleh ahli bedah, urologists dan andrologists. Dokter berkata orang-orang pada risiko demi meningkatkan tergesa-gesa dan menyebabkan cedera serius. Untuk menghindari ini, praktek-diuji, doktor-kaedah yang diluluskan.

Dengan amalan harian progresif peralatan memberikan dari 2 cm plus. Ini adalah rata-rata, beberapa mendapatkan +3.5-5 cm panjang, kuat pertumbuhan dalam lilitan. Untuk saiz baru menambah libido meningkat, cepat rangsangan, ereksi kuat.

Benar-benar normal penis mungkin kecil disebabkan oleh psikiatri diagnosis. Realiti memesongkan dismorfik gangguan. Sesuatu yang serupa terjadi dengan wanita yang menderita anoreksia

Kaedah penis pembesaran di rumah sendiri

Kaedah praktikal pertumbuhan bekerja solo dan dalam kombinasi. Masing-masing adalah program latihan berdasarkan pada keunikan badan sendiri.

latihan untuk zakar pembesaran

Latihan

Zakar tidak bisep, tetapi mempunyai potensi pertumbuhan tinggi. Peningkatan dalam panjang adalah kerana lebih baik ketegangan kulit, tisu, tunica albuginea, vaskular endothelial rongga badan gua. Latihan fizikal terbentang tisu, menghasilkan peningkatan dalam panjang dan ukur lilit. Tetap pendekatan akan memberikan 2 cm dan di atas.

Lelaki Jelqing

Jelqing adalah kuat memerah susu manipulasi yang menarik penis. Mereka berdasarkan kaedah kuno, sama pada orang-orang Timur Tengah negara. Latihan ini kering, basah (dengan lube), dengan mampatan (lanjutan versi).

Pada permulaan menarik pada membawa ahli sendirian. Ereksi akan memandu kemajuan pemula minimum. Darah mengisi kavernosum memberi kelonggaran. Kelas akan kehilangan kekuatan dan rasa.

Kuat rangsangan (ereksi di atas 75%) adalah berbahaya, sejak tisu tidak bersedia untuk beban yang serius. Latihan terbaik untuk dilakukan di belakang pintu tertutup. Pada masa setiap pendekatan mengambil satu jam. Dasar kejayaan yang kuat disiplin diri.

Asas teknik:

  • merawat kulit basah;
  • membuat anda OK genggaman;
  • selamat ketat di pangkalan ahli, sedekat mungkin ke pubis;
  • dengan halus tekanan membawa tangan untuk ketua. Menjaga tekanan, tanpa berhenti;
  • membuat daya tarikan dengan tangan yang lain;
  • masa pendekatan – up untuk 10 minit (tentang 250 lelaran).

Tinggal pertengahan tempo, irama. Mengelakkan sensasi yang menyakitkan. Lakukan asas Jelqing selama 2 bulan (2-3 kali seminggu). Dengan pengalaman tahap ereksi selamat meningkat untuk 40-75%. Ketika tisu dilatih, beralih ke kering Jelqing. Ia tidak memerlukan pelinciran.

Memerah susu adalah rakan-rakan dengan regangan. Untuk meningkatkan panjang sehingga had badan, perlahan-lahan, perlahan-lahan ditarik tong selepas Jelqing. Combo yakin jawaban untuk pertanyaan bagaimana untuk membuat penis yang lebih besar di rumah.

Urut

Kuat pengaruh kemajuan, kesediaan tisu untuk meregangkan. Rumah berjaya berlatih dalam banyak teknik urut. Kaedah selalu ada, berjaya digabungkan dengan hangat-up, aplikasi, mandi. Rawatan meningkatkan krim, gel, wangi-wangian, direka untuk zakar pertumbuhan.

Melancap

Melancap

Pelepasan Masturbasi terjadi di otot licin tisu endothelium mempengaruhi menebal di belakang, bahagian tengah batang. Ahli secara beransur-ansur semakin panjang, ketebalan. Kompleks adalah setidaknya 5 bulan. Jangka masa — 6 kali seminggu. Rata-rata kemajuan +1.5-2,5 cm panjang, 0.5 cm untuk ketebalan.

Latihan dimulai setelah mandi air panas. Letakkan lube dengan pertumbuhan faktor. Anda boleh mengambil kedudukan selesa, hidupkan santai video atau musik. Tugas adalah untuk melibatkan semua otot perineum. Melancap adalah lancar, dengan tekanan sederhana, sehingga habis.

Kompleks Kegel

Latihan merangsang otot dalam tulang ekor, kemaluan kawasan. Untuk merasa mereka, menahan buang air kecil untuk 2-3 saat.

Latihan:

  • seli mengurangkan, mengendurkan otot. Terus selama 30 detik, menjaga cepat kadar;
  • ketegangan otot-otot langkah, dari bawah ke atas. Di setiap "melangkah" jeda untuk 2-4 saat. Secara beransur-ansur membawa jeda waktu ke 6 saat;
  • menegangkan otot-otot perlahan-lahan. Setelah usaha maksimum pergi untuk bersantai.

Regangan

Regangan – progresif teknik manual untuk meningkatkan kepala di rumah. Kaedah ini sesuai untuk pertumbuhan yang panjang dan ukur lilit batang. Latihan dilakukan dengan tangan anda, dengan penglibatan tambahan aksesoris dan tanpa.

Perlahan-lahan pendekatan kuasa beban. Ingat, setiap set tidak tarik tali. Tujuannya adalah sederhana, tetapi tetap adaptasi tisu untuk meregangkan. Struktur penis reaksi negatif untuk gerakan tiba-tiba. Mulakan latihan — lemah, perlahan usaha.

Jai — terbentang:

  • mulakan dengan 20 wakil pada ereksi 0-40%;
  • meregangkan batang up, mengurangkan tekanan setiap saat 2;
  • terus latihan selama 5 menit atau sehingga 40-50 pendekatan;
  • Jai bergabung dengan latihan pernafasan.

Sebelum Seth mengambil panas mandi. Dia akan menjadi panas tisu, akan mengurangi risiko kecederaan. Dalam kedudukan permulaan berdiri atau duduk. Situasi ini kekal pada tahap 0-40%

Set utama (A, V, V terbalik mark):

  • dapatkan tong di mana-mana kawasan kecuali kepala;
  • tarik ke hadapan, memegang 30 saat;
  • memulihkan aliran darah, membuat beberapa bertepuk tangan yang ahli kaki atau latihan Kegel;
  • salinan 1,2 langkah-langkah;
  • terus regangan ke perut, pihak, ke bawah. Berikan 30 detik untuk setiap arah.

Instrumen dan peralatan untuk meningkatkan

Orang-orang yang telah memutuskan untuk serius upgrade lingga, dikehendaki peralatan.

Extender

extender untuk zakar pembesaran

Dalam kes pembesaran zakar extender memberikan kesan ortopedik. Reka bentuk terdiri dari cincin snap, pengapit, batang besi. Yang memakai tempoh 6-12 bulan. Pada masa ini, peranti ini akan tambah 3 cm atau lebih.

Jenis:

  • mekanikal kepala memegang tali atau loop;
  • vakum kunci vakum hood. Pilihan yang nyaman dan aman mekanik. Berperilaku baik di tempat umum.

Peningkatan adalah berdasarkan secara berkala semakin panjang rod. Ketegangan, dan regangan merangsang tisu untuk membahagikan, pertumbuhan. Hasilnya adalah ketat terikat untuk tempoh memakai extender setiap hari. Masa optimum adalah 6 jam.

Pam

Dalam segmen peranti untuk memasang ahli pam adalah klasik. Dengan bantuan mereka, melakukan asas vaskular teknologi. Regangan tisu penis yang terjadi dengan bantuan termos. Menurut urologists, terapi tempatan tekanan negatif meningkatkan bukan hanya ukuran tetapi juga potensi.

Tong diletakkan di dalam silinder dengan udara pam,membuat vakum. Dia cepat dapat aliran darah menjadi lebih besar. Untuk menjaga darah kembali, dasar diri cincin, mengingatkan memanfaatkan.

Kaedah yang bekerja berjaya dalam rawatan disfungsi seksual, adalah pencegahan genangan. Vakum pencetus sebelum ini tidak aktif kapiler rangkaian, memperbaiki kelenjar, peredaran. Otak menerima impuls, sistem saraf bertindak balas untuk meningkatkan ereksi dan terang orgasme

Gunakan pam solo memberikan kesan jangka pendek. Selepas mengeluarkan cincin zakar akan kembali ke saiz biasa. Klip meletakkan maksimum 20-25 minit. Sentuhan yang lama akan merosakkan tisu, pembuluh darah, akan meninggalkan lebam, luka. Jika kau melanggar peraturan keselamatan, akan ada sementara impotensi, kulit akan menjadi kurus dan kehilangan warna asli.

Pam adalah:

  • udara – kaedah kering di mana tong diletakkan di udara sekitar dengan tekanan negatif;
  • air dalam botol tambah air panas untuk lebih lembut latihan.

Kaedah ini akan bekerja jika betul dipilih saiz mentol. Pengalaman menunjukkan yang lebih berkesan sampel udara. Mereka menyediakan pertumbuhan dijamin +2 cm panjang.

Penambah

tandu pembesaran zakar

Ortopedik tali pinggang sistem terdiri dari mahkota, pencuci teras, fleksibel tali pinggang.

Jenis:

  • mekanikal – kekang loop. Itu adalah nyaman, tidak ada cara untuk "rahasia" memakai untuk tempoh yang lama;
  • vakum dengan muncung, disesuaikan untuk setiap hari digunakan. Sesuai untuk memakai di mana-mana tempat.

Berdasarkan ahli memakai cincin. Paha main pita, letakkan di atas kepala pengikat. Tegangan tekanan set buckle, jadi ia disesuaikan.

Tali pinggang sistem vakum – analog langsung extender.

Penyangkut

Penggantungan — kaedah progresif, yang dipinjam dari negara-Negara lain. Jaringan pada barang itu, dia memberikan ketegangan ahli, ligamen.

Kaedah tidak sama dengan yang lain lukisan teknik. Kargo bermula yang serius bekerja menyokong ligamen (orang-orang yang anda memotong). Ada yang tinggi beban pada tunica albuginea. Sangat memaksa menyebabkan batang tumbuh dalam lilitan dan panjang.

Jenis penggantung:

  • mekanikal – kompres kepala gunung;
  • vakum – fix vakum muncung.

Penggantungan dilaksanakan sambil duduk, kurang sambil berdiri. Beban menghantar penis ke bawah pada sudut 90 derajat. Dalam kedudukan ini penyangkut aktif menarik ligamen. Latihan setiap hari akan memberi 2-3 cm.

Penambah

Peranti terbentang gua, badan lembut, padat tisu elastik zakar, meningkatkan aliran darah. Pertama kemajuan datang selepas 2 bulan latihan. Seseorang mencapai memanjangkan di 0,5-1 melihat Tambahan pertumbuhan datang dengan masa (6-12 bulan).

Alat

Hardware-berdasarkan teknik bekerja berjaya ubat untuk zakar pembesaran.

Krim, gel dan semburan

Kita tidak akan berpura-pura, krim, serbuk, memberi tetap meningkatkan jumlah, tidak pernah ditemukan. Semua semburan, gel bekerja sebagai berkesan cara tambahan.

Tugas dadah:

  • peningkatan plastik tisu;
  • pemulihan penuh darah;
  • perlindungan pembuluh darah, darah kapal yang memakan penis dari pembekuan darah, kecederaan;
  • merawat luka-luka.

Tanpa latihan, wangi-wangian, krim melayani sebagai pelincir, penguat potensi. Bekerja solo, mereka meningkatkan ahli hanya pada masa hubungan.

Pil

Orang yang berpengalaman akan mengejar semua peluang pertumbuhan. Zakar membutuhkan satu set khusus nutrisi. Ketika memakai alat-alat, latihan, urut badan harus mendapatkan mineral, vitamin, amino. Saat ini mereka sedang diserbu. Itu beban yang harus ganti dengan yang lain.

Makanan tambahan di pil – asli dan makanan diet. Ladang menyediakan berguna kesan fisiologi.

Anda akan menerima:

  • sihat endokrin kelenjar;
  • lebih cepat pergerakan darah melalui tisu ahli;
  • saraf yang kuat;
  • lengkap sintesis lelaki yang salah.

Hormon

Hormon boleh mengganggu rapuh keseimbangan alam. Salah teknik akan mengganggu biasa fungsi tubuh.

Pengawal potensi

Berkesan perubatan ubat-ubatan yang ada di farmasi.

Prinsip operasi bergantung pada bahan-bahan aktif:

  • vardenafil – digunakan dalam rawatan disfungsi ereksi. Setelah mendapatkan di dalam, ia bekerja untuk kira-kira 6 jam. Ahli meningkat dalam ukuran kerana untuk meningkatkan aliran darah;
  • tadalafil – membantu orang-orang yang tidak mampu untuk mencapai asli, tinggi kualiti ereksi. Yang berbeza berpanjangan kesan sehingga 36 jam. Real meningkat dalam ukuran mempunyai kuat aliran darah;
  • sildenafil adalah yang pertama dari kumpulan PDE-5 adalah produk atas untuk lelaki. Menghapuskan disfungsi ereksi selama 4-5 jam.

Agen farmakologi — sumber utama meningkat, kain stretch.

Asas vitamin Nupera:

  • man adalah tidak disintesis organ-organ, masuk ke dalam badan hanya dengan makanan. Yang kuat terus testosteron, meningkatkan nafsu, memperbaiki kualiti sperma;
  • zinc– bahagian badan lelaki di bawah 3%. Mengandungi sperma, prostat, sel-sel darah putih, eritrosit. Memerlukan penambahan berterusan;
  • vitamin E dan C — baik sumbangan untuk upgrade potensi air mani parameter, memperbaiki akibat dari peregangan teknik.

Tradisional dan resepi

Kuasa ubat kaum yang lama telah terbukti dalam praktek.

Makanan dan herba

Pada keadaan zakar tisu dipengaruhi oleh:

minyak biji labu untuk zakar
  • minyak biji labu – tambah untuk salad atau minum teh. dengan perut kosong. Selepas sebulan manual regangan teknik menjadi 20% lebih produktif;
  • seledri, masam krim, cumi, kerang, ikan merah – orang-orang ini produk. Dilemparkan hormon, meningkatkan nafsu, ereksi;
  • kacang, benih (walnut, badam, jambu monyet, bijan) , makan sendirian atau dengan madu. Sumbangan yang kuat untuk kesihatan lelaki, keadaan kapal zakar;
  • campuran herba, yuran (bernilai ini memberi sumbangan, ginseng, wormwood, ginger). Menggantikan biasa beg teh. Minum merebus sekali sehari. Sumber daya pasang surut, ereksi kuat.

Senarai tidak hebat, ia membuat tubuh yang sihat, kira-kira tahap testosteron. Untuk benar-benar penis pembesaran tidak hanya perlu makanan, diperlukan tetap latihan.

Soda

NaCl sokongan cara untuk berkembang. Soda (1 teh), larut dalam air suam bekerja keajaiban. Mandi untuk zakar 10 minit terakhir. Prosedur dilakukan 60 minit sebelum seks.

Saiz akan meningkatkan kerana darah yang kuat bekalan. Keuntungan maksimum — up untuk 3 cm Langkah yang dianggap sementara. Mandi dengan soda tidak akan diabaikan, akan membakar kulit.

Madu

Untuk soda tambah madu, lakukan setiap hari urut. Ketika menggosok tong bekerja prinsip meningkatkan aliran darah. Madu akan melembutkan kasar iritasi dari soda, terang alkali reaksi. Halus tisu zakar untuk menghilangkan iritasi.

Langkah tunggal, bekerja dengan sikap mental yang positif. Di dalam menggunakan satu lagi lebah produk — Royal jelly.

Muncung — cepat, untuk orang malas

Lampiran yang ada, tidak memerlukan kemahiran dan latihan. Kualiti seks mainan dekat seks kedai.

Pangkalan range:

muncung ahli
  • muncung dengan merangsang klitoris dan dubur;
  • itu menebal model;
  • lanjutan;
  • bergetar;
  • bantuan;
  • perangsang gel.

Tidak semua jenis lampiran menyenangkan rakan-rakan. Pilih mainan yang terbaik untuk dua, pra-bercakap dengan kawan.

Kaedah yang anda memilih

Pilihan bergantung pada matlamat.

Sebagai contoh:

  • rangsangan aliran darah, itu beransur-ansur rongga corpus cavernosum, meningkatkan ereksi (gel, krim, semburan, pam, mandi dengan soda, madu, teknik urut, makanan, makanan Tambahan, tablet);
  • regangan lembut, gua tisu, ligamen (extender, penyangkut, latihan, jelqing);
  • kesan gabungan dicapai oleh kombinasi kaedah.

Max maju memberikan pilihan terakhir. Dia profilaktirujut kesesakan, memperbaiki nafsu, kekuatan ereksi. Hasilnya adalah tidak boleh diubah peningkatan yang ahli.

Langkah-langkah keamanan

Bersiap untuk teknik, berpikir tentang keselamatan, resiko dan komplikasi sendiri.

Kontra:

  • gangguan mental;
  • kulit dan penyakit kelamin;
  • radang, patologi organ-organ pelvis kecil.

Kesimpulan

Jika anda ingin untuk mendapatkan dengan cara undang-undang pembesaran zakar tanpa pembedahan, menjaga tetap latihan dengan peralatan, berlatih teknik manual. Mengatur nutrisi yang tepat, vitamin sebuah ledakan, adalah dasar kemajuan yang pesat.