Kaedah pembesaran zakar: kaedah dan kesesuaian

cara membesarkan zakar

Perbincangan mengenai ukuran payudara wanita dan zakar lelaki telah berlangsung selama berabad-abad. Menurut senario yang meluas, serangan dilakukan secara besar-besaran terhadap pembawa "nilai yang lebih rendah". Bahkan sampai ke tahap tidak masuk akal, "profesor sofa" berpendapat bahawa, mereka mengatakan, semakin banyak yang lebih baik.

Ini menimbulkan salah satu soalan lelaki yang paling biasa - bagaimana membesarkan zakar lelaki. Mengetahui semua kaedah, cara positif dan negatifnya, serta aspek psikologi soalan adalah disyorkan untuk semua orang yang berukuran sentimeter.

Sedikit anatomi dan statistik

Agar tidak masuk ke dalam hutan saintifik, sudah cukup untuk mengetahui beberapa perkara:

  • Sama seperti ukuran kaki, hidung dan bahagian lain yang menonjol dari badan, setiap anggota individu mempunyai perkadaran peribadi. Tidak ada hubungan antara ukuran dan bentuk tangan, hidung, jari, dll. dengan alat kelamin. Semua khabar angin yang beredar di kalangan masyarakat tidak lebih dari sekadar mitos dan khayalan.
  • Badan spongy dan cavernous menempati bahagian zakar yang ketara. Nama mereka bercakap dengan sendirinya, dengan ereksi, tempat-tempat ini dipenuhi dengan darah, yang menyebabkan peningkatan kekerasan dan ukuran organ. Tidak sukar untuk meneka apa peranan penting bekalan darah untuk ukuran penuh. Sekiranya aliran darah di kawasan pelvis dikurangkan, ini secara langsung mempengaruhi kualiti "berjaga-jaga". Sebelum mencari cara untuk membesarkan zakar anda, anda harus menjaga kesihatan sistem kardiovaskular.
  • Apa yang "melekat" dari luar belum menjadi keseluruhan organ genital, sebahagiannya tersembunyi di dalamnya. Sekiranya seseorang mempunyai berat badan berlebihan, sebahagian zakar akan tersembunyi di lapisan lemak skrotum, ini akan mengurangkannya secara visual.

Perlumbaan dan ukuran

Tetapi ada hubungan antara bangsa dan rata-rata. Orang Asia boleh mempunyai kaliber paling sederhana. Bagi mereka, 10 cm adalah kebiasaan. Tetapi bagi orang Afrika, sebaliknya berlaku, di sana nilai rata-rata dianggap 16-17 cm. Di negara lain, seperti di Eropah, angka ini menempati "min emas" 13-14 cm.

Organ dengan diameter 15 cm dan panjang lebih dari 33 cm adalah pemegang rekod dalam bidang "phallometry". Dan tidak ada yang iri hati di sini, tidak mungkin individu yang digambarkan pada abad kedua puluh dapat melakukan hubungan seksual sepenuhnya.

Umur dan purata

umur dan purata

Secara umum, kata "norma" yang berkaitan dengan bahagian badan ini tidak banyak digunakan. Semua data yang diperoleh oleh pakar sangat berasingan sehingga mereka harus dirata-rata. Jadi perbezaan +/- beberapa sentimeter belum bermakna apa-apa. Pertumbuhan zakar tanpa adanya patologi bermula pada usia sekitar 9 tahun. Pada masa yang sama, petunjuk purata dalam keadaan tenang adalah seperti berikut:

  • Pada usia 9 - 12 tahun, panjang purata akan berbeza dalam 4 cm. Dengan setiap tahun yang berlalu, anggota akan meningkat 0. 5 cm - 1 cm.
  • Berumur dari 13 hingga 15 tahun, panjang minimum kira-kira 5-6 cm.
  • Sehingga dewasa, zakar akan memanjang hingga 7 - 10 cm.

Oleh itu, apabila teruja, indikator akan seperti berikut:

  • Pada kanak-kanak berumur 9-12 tahun, lingga tegak mencapai 8-11 cm.
  • Pada usia 13-15 tahun, nilai ini berubah 12-16 cm.
  • Pada remaja berusia 16 hingga 18 tahun, indikator purata berbeza dalam lingkungan 13 - 17 cm.

Biasanya pada usia 18 tahun, kenaikan panjang berakhir, pada usia ini anggota lelaki masa depan mempunyai panjang maksimum. Selepas itu, organ akan bertambah dalam jumlah dan panjangnya sedikit menurun. Dengan kata lain, remaja mempunyai panjang yang sedikit lebih panjang, tetapi isipadunya lebih sedikit daripada organisma yang akhirnya terbentuk.

Tetapi yang paling menarik adalah bahawa pada kanak-kanak perempuan tahap akhir faraj (dalam keadaan teruja dan tenang) cukup konsisten dengan ukuran lelaki. Ringkasnya, ada gadis yang dapat menampung 20 cm (yang jarang sekali), dan ada yang mempunyai kepala dan 14 cm yang cukup. Organ genital wanita fleksibel dan dapat "menyesuaikan diri" dengan hampir semua diameter, yang tidakkatakan mengenai panjang.

Dalam perbualan peribadi, banyak gadis melaporkan bahawa nilai emas bagi mereka adalah 15 cm. Dan tidak menakutkan jika pasangan anda tidak mempunyai beberapa sentimeter dengan nilai yang ditentukan. Benar, menjadi tidak jelas mengapa semua ini membicarakan kehadiran zakar yang hebat dan kuat, yang dilakukan di Internet, kerana ia menimbulkan rasa sakit ketika melakukan hubungan seks.

Resipi bagi mereka yang tidak tahu membesarkan ahli di rumah membaca artikel kami.

Bahagian psikologi isu

sisi psikologi isu

Walaupun terdapat petunjuk bahawa ukuran zakar tertentu merujuk kepada perincian intim, budaya popular suka menanamkan kewujudan perkadaran "ideal" untuk martabat lelaki. Ia seperti 90: 60: 90 untuk wanita. Pada masa yang sama, terdapat tekanan pada titik yang paling lemah - kemampuan untuk memuaskan seks yang adil.

Dalam filem dewasa, semua pelakon mempunyai ukuran "ideal" yang sama. Dalam kesusasteraan dewasa, watak utama membawa gadis menjadi ekstasi dengan penampilan organ semata-mata. Di samping itu, ada wanita cantik di World Wide Web yang suka berpendapat bahawa dengan ukuran sederhana tidak ada permintaan di kalangan wanita.

Fakta palsu secara mental memberi tekanan kepada mana-mana lelaki, sehingga memberinya idea bahawa ukurannya (sebenarnya normal) tidak mencukupi. Ini menimbulkan rasa tidak selamat dan keraguan tentang diri anda dan kemampuan seksual anda. Dan banyak rakan sebaya suka berbohong "sedikit" mengenai nilai sebenar mereka, yang menimbulkan lebih banyak ketidakpastian. Untuk maklumat lebih lanjut mengenai panjang zakar rata-rata, lihat artikel kami.

Bandar ini menerima pemendakan empat sentimeter, tetapi lelaki tersebut mendakwa semuanya sepuluh. - Anekdot.

Sebab penting untuk mengubah saiz

Ini adalah satu perkara ketika seorang lelaki mencari cara membesarkan zakarnya, kerana dia hanya mahu. Dalam kes ini, kaedah lembut dan beberapa ubat akan membantunya. Tetapi seseorang yang mempunyai patologi hampir pasti harus bersetuju untuk campur tangan pembedahan. Berikut adalah beberapa sebab pembedahan dapat membantu:

cara menukar saiz zakar
  • Micropenis - apabila ukurannya tidak mencukupi untuk persetubuhan biasa. Biasanya berukuran 2-3 cm.
  • Fibrosis kavernosa adalah penyakit di mana corpus cavernosum menebal, dan bukannya ruang untuk aliran darah, terdapat tisu berserat (di mana tendon manusia terdiri).
  • Patologi Peyronie adalah tisu penghubung yang sama (berserat), yang dengan penampilannya mengubah bentuk normal organ.
  • Epispadias adalah gangguan kongenital. Ia merosakkan uretra atas.
  • Hypospadias - Pembukaan uretra berada di tempat yang salah.
  • Kecederaan dan trauma pada organ.

Sebab lain boleh dikaitkan dengan sebab estetik operasi. Contohnya, kerana struktur badan, zakar tersembunyi di tisu adiposa pubis.

Kaedah mengubah ukuran

Sekiranya keputusan dibuat untuk membayar phalloplasty atau mengaitkan "alat tenaga kerja" anda dengan lebih berat, maka pada awalnya perlu dicuba kaedah yang lebih selamat. Lihat artikel mengenai jelqing.

Pendidikan Jasmani

Jika orang pergi ke gimnasium dan menggoyangkan payudaranya dan payudara di perut, apa yang menghalangnya daripada "mengepam" bahagian badan yang lain? Terdapat banyak latihan zakar, tetapi ada beberapa perkara yang perlu dipelajari sebelum memulakan:

  • Sebaik-baiknya, anda ingin mencapai ereksi yang tidak lengkap kerana ini akan meningkatkan prestasi senaman.
  • Organ mesti dipanaskan sebelum prosedur. Mandi suam atau tuala panas boleh dilakukan, itu mesti.
  • Pelincir yang baik patut diperoleh.
  • Jangan teruskan latihan jika terasa sakit. Anda boleh mencederakan diri sendiri jika tidak.

Untuk latihan "Peregangan", anda perlu menggenggam kepala (atau batang) dengan jari telunjuk dan, jika perlu, ibu jari dan tarik zakar menahannya dalam keadaan ini selama 10-15 saat. Berehat dan kemudian ulangi latihan. Ketegangan harus dilakukan secara bergantian ke arah yang berbeza (kiri-kanan).

senaman untuk pembesaran zakar

Jangan tarik terlalu kuat, dalam prosesnya tidak terlalu mudah untuk mengurut organ. Anda tidak boleh melakukan latihan dengan organ yang diangkat sepenuhnya; lebih baik anda memikirkan sesuatu yang tidak menyenangkan buat masa ini. Dalam beberapa bulan, peningkatan 1-2 cm dapat dicapai.

Untuk meningkatkan martabat, anda memerlukan pelincir dan keadaan separuh tegak yang sama. Zakar digenggam di pangkalnya dengan jari dalam bentuk huruf "O", kemudian gerakan translasi dilakukan dari awal ke kepala selama 10-15 minit. Kemudian tangan kembali ke kedudukan semula pada awal zakar, dan ulangi tindakan dengan tangan yang lain. Tangan pertama terus memegang dasar aliran darah.

Tuala juga diletakkan pada zakar untuk keadaan fizikal yang lebih baik. Cukup untuk menahan objek selama 5 saat untuk 20 pendekatan. Boleh dilakukan sambil berdiri atau duduk di tepi kerusi. Sekiranya berjaya dengan tuala sederhana, latihan lebih lanjut dapat dilakukan dengan objek yang lembap.

Kebaikan latihan Kegel baru-baru ini telah ditentukan. Pelaksanaannya dilakukan dengan usaha menghentikan kencing selama 10 saat. Secara beransur-ansur, anda dapat belajar mengendalikan otot PC dengan lebih baik. Ini akan meningkatkan stamina dalam hubungan seks, memberi kesihatan tubuh, dan meningkatkan ukuran secara sederhana.

Farmaseutikal

Kumpulan ini merangkumi sebarang ubat yang pengeluarnya mengaku meningkatkan saiz organ setelah digunakan:

farmaseutikal untuk ahli
  • Pil. Berkat zat yang terdapat di dalamnya, ereksi seseorang bertambah baik, peningkatan dalam tempoh hubungan seks diperhatikan, dll. Ereksi puncak sedikit meningkatkan ukuran zakar dan kekencangannya, kualiti yang terakhir sangat dihargai oleh wanita.
  • Makanan tambahan - Makanan tambahan tidak boleh dianggap sebagai ubat. Ini adalah "vitamin dan mineral" yang mempunyai kesan yang baik, dan yang paling penting, tidak berbahaya pada tubuh. Komposisi ini merangkumi ramuan herba dan bahan semula jadi, yang tindakannya juga meningkatkan fungsi sistem pembiakan dan fungsi ereksi badan. Akar ginseng, maca Peru, cordyceps, ginkgo biloba dan bahan semula jadi lain digunakan dalam banyak ubat untuk kesihatan dan pembesaran lelaki.
  • Gel, semburan dan salap lain yang mesti disapu ke dalam zakar sebelum melakukan hubungan seks. Bahan dalam komposisi menjadikan ejakulasi lebih cerah, seks lebih lama, dan zakar lebih tebal dan lebih lama (jika anda mengurangkan keterangan pemasar untuk mengeringkan fakta). Kesan kumulatif menunjukkan kesan yang lebih kuat dengan penggunaan yang berpanjangan.

Yang benar ialah semua ubat berfungsi untuk memperbaiki peredaran darah ke zakar. Sederhananya, kesannya bersifat sementara, pesakit melaporkan peningkatan ukurannya, tetapi setelah anda berhenti minum ubat atau menggunakan gel, kesannya secara beransur-ansur akan hilang. Walaupun begitu, ia adalah kaedah yang selamat dan berpatutan (berbanding dengan berat yang sama antara kaki).

Pam untuk pemanjang dan . . . berat

pembesaran zakar dengan alat

Pam vakum membentuk ruang tekanan rendah di sekitar zakar yang disuntik ke dalamnya. Tekanan darah rendah meningkatkan aliran darah sambil menurunkan aliran keluar. Meningkatkan ketebalan organ dengan ketara. Sesi pertama dijalankan selama 5 minit, secara beransur-ansur jangka masa aplikasi meningkat menjadi 20. Produk digunakan jika kaedah yang lebih berperikemanusiaan tidak berkesan.

Pam mempunyai beberapa kekurangan - pecahnya kapilari, penggelapan lapisan gelap, pendarahan, dan lain-lain. Anda mesti mematuhi arahan dengan berhati-hati, jangan melebihi tempoh sesi, serta tekanan yang ditunjukkan dalam arahan.

Extenders adalah alat yang hanya meregangkan zakar. Ia serupa dengan senaman, tetapi alatnya lebih radikal. Ia dipakai selama 1-2 bulan. Produk itu sendiri mempunyai banyak variasi, tetapi dasarnya diambil dari dua batang, di antaranya ada cincin untuk mencengkam kepala. Peranti itu sendiri terpasang di pangkal organ. Secara beransur-ansur, barbel dilanjutkan, dan organ dipanjangkan. Proses itu sendiri secara beransur-ansur dan tidak menyakitkan (jika digunakan dengan betul). Extender merangsang sel-sel organ, yang meregangkan tisu. Sebaiknya pakai di rumah. Panjangnya meningkat sebanyak 5 mm sebulan, dan peranti ini juga membantu membetulkan kelengkungan.

Mengenai bobot, prinsipnya mirip dengan menggunakan pemanjang, tetapi merujuk kepada praktik trauma. Gelung dibuat dari tali, yang dipasang di pangkal kepala zakar. Berat dilekatkan pada hujung tali, dan lelaki itu menjalankan perniagaannya. Sekiranya anda merasa tidak selesa, hentikan aktiviti ini dengan segera.

Peregangan organ dengan berat diciptakan sebelum pemanjang.

Petua

Di kedai bertema (kedai seks) terdapat alat tambahan yang diletakkan pada zakar sebelum melakukan persetubuhan. Ini membolehkan anda membina sentimeter yang hilang dengan serta-merta. Terdapat muncung dalam berbagai bentuk dan ukuran, dan beberapa syarikat bahkan menawarkan produk getaran. Satu-satunya kelemahan adalah penurunan kepekaan semasa hubungan seks. Dan hanya seorang gadis yang akan merasakan kelantangannya, bagi seorang lelaki semuanya akan tetap seperti sebelumnya.

Phalloplasty

floplasti untuk pembesaran zakar

Terdapat beberapa jenis operasi yang bertujuan mengubah bentuk, panjang dan lebar:

  • Kaedah yang paling biasa termasuk plastik pembesaran. Semasa operasi, pakar bedah memotong ligamen yang menyokong zakar dan mendorongnya ke hadapan, ini membolehkan anda menambah beberapa sentimeter. Peningkatan diameter dicapai dengan mengepam tisu adiposa atau silikon.
  • Terdapat juga prostetik, di mana tisu gua ditambah dengan endoprostheses. Terdapat banyak jenis prostesis. Yang paling serius dijahit bersama pam dan takungan untuk ereksi penuh. Tetapi untuk pembesaran zakar, sisipan sehelai elastik sederhana cukup.
  • Pembedahan plastik sederhana. Dengan itu, pesakit disuntik dengan implan yang terbuat dari silikon atau gel.
  • Pemindahan otot.
  • Suntikan asid hyaluronik disuntik ke dalam bahagian organ. Isipadu yang dihasilkan berlangsung selama satu tahun, kerana asid secara beransur-ansur larut dalam badan.

Kemungkinan masalah

Dengan teknik senaman yang tidak betul, overdosis, atau pembedahan yang tidak berjaya, kesan berikut dapat diperhatikan:

  • Ketidakselesaan pada organ.
  • Lebam dan lebam, menggelapkan kulit.
  • Mengeringkan kulit, merekah.
  • Ruam pada permukaan zakar.
  • Pembuangan berdarah, kemunculan kecacatan luaran.
  • Disfungsi ereksi. Masalah dengan kencing

Sekiranya salah satu gejala berlaku, anda harus segera menghubungi pusat perubatan.

Sebelum memutuskan salah satu kaedah yang disenaraikan, anda harus berfikir dengan teliti, adakah ukurannya benar-benar tidak mencukupi? Atau mungkin semuanya berkaitan dengan kemahiran. Seperti yang diperhatikan oleh banyak gadis - walaupun zakar yang paling besar tidak menyelamatkan seorang lelaki daripada tingkah laku yang tidak cekap dalam hubungan seks