Bolehkah anda membesarkan zakar anda dengan baking soda?

Persoalan mengenai ukuran zakar menarik bagi sebilangan besar lelaki. Dan banyak yang serius memikirkan peningkatan organ, walaupun tidak ada sebab objektif untuk itu. Salah satu teknik yang popular baru-baru ini ialah pembesaran zakar dengan soda. Adakah ini mungkin?

Bagaimana baking soda mempengaruhi ukuran zakar

Soda atau natrium bikarbonat banyak digunakan. Selain digunakan dalam memasak, ia digunakan untuk membersihkan peralatan dapur, menghilangkan pedih ulu hati, dll. Ia boleh digunakan dalam hampir semua bidang kehidupan orang moden.

Keistimewaan soda yang unik telah dapat digunakan dalam pembesaran zakar. Lebih-lebih lagi, alat ini membolehkan anda mendapat kesan berikut:

  1. Membersihkan alat kelamin dari patogen menyumbang kepada kesihatan keseluruhan mereka.
  2. Membuang toksin dan toksin dari badan.
  3. Merangsang pengeluaran testosteron.
  4. Penghapusan proses keradangan.
  5. Kesan positif pada manifestasi awal prostatitis.

Natrium bikarbonat merangsang peredaran darah, oleh itu, penggunaan soda di dalam menyebabkan penipisan darah, vasodilasi dan normalisasi aliran darah. Oleh itu, darah mengalir ke organ pelvis, meningkatkan ereksi.

Ketika menggunakan ubat ini dalam bentuk mandi dan kompres, aliran darah yang kuat ke organ dirangsang, yang menyebabkan pengembangan badan kavernosa dan menyumbang kepada peningkatan zakar.

Kontraindikasi

Tidak digalakkan menggunakan baking soda di dalam jika anda mempunyai penyakit berikut:

  • ulser perut,
  • gangguan gastrousus seperti gastritis kronik,
  • keasidan gastrik,
  • alergi soda.

Pembesaran zakar dengan baking soda melalui pelbagai losyen dan urutan dilarang dalam kes berikut:

  • kehadiran intoleransi individu terhadap ubat,
  • luka atau ruam pada alat kelamin.

Untuk memastikan bahawa anda tidak mempunyai reaksi alergi terhadap baking soda, anda mesti terlebih dahulu menggunakan produk tersebut pada kulit zakar, dan hanya pada selaput lendir. Apabila digunakan secara dalaman, ambil separuh hidangan soda penaik yang disyorkan pada mulanya.

Perlu juga diingat bahawa bertentangan dengan kepercayaan popular, soda mempunyai jangka hayat. Dilarang melakukan rawatan dengan ubat yang sudah habis masa berlakunya, serta berwarna kekuningan atau bau yang tidak menyenangkan.

Arahan penggunaan

Sebelum penggunaan soda luaran, adalah mustahak untuk melakukan ujian kepekaan. Untuk melakukan ini, tambahkan sedikit air ke dalam soda untuk membuat sejenis gruel. Komposisi yang dihasilkan disapu pada kulit zakar, setelah itu perlu menunggu sekitar setengah jam. Sekiranya selama ini tidak ada kemerahan atau sensasi terbakar, maka anda tidak mengalami alahan, dan anda boleh memulakan prosedur.

Urut ayam jantan

Prosedur urut

Menurut ulasan, cara yang paling berkesan untuk membesarkan zakar dengan soda adalah urut. Adalah sangat penting untuk melakukannya dengan betul dan mengambil kira ciri-ciri individu seseorang. Bergerak dengan berhati-hati, kerana geseran yang kuat malah boleh merosakkan kulit zakar.

Prosedur harus dilakukan dalam tiga langkah:

  1. Persediaan. Ambil tuala lembut dan lembapkan dengan air suam. Mereka perlu membungkus zakar, membiarkannya dalam bentuk ini selama beberapa minit. Tindakan ini diperlukan untuk mengaktifkan aliran darah, serta meningkatkan keanjalan zakar. Prosedur diulang empat kali dalam setengah jam berikutnya.
  2. Urut. Teknik ini bertujuan untuk meregangkan organ. Ini mengagihkan aliran darah secara merata melalui urat. Sebelum ini, pasta disediakan dari soda (serbuk itu dicampurkan dengan sedikit air sehingga konsistensi yang diperlukan diperoleh), yang kemudian disapu dengan lembut ke dalam zakar, dengan melakukan gerakan regangan.
  3. Penyelesaian. Selepas prosedur, anda perlu berbaring dengan santai. Tidak dianjurkan untuk melewati tahap ini, kerana tubuh dapat menganggapnya sebagai tekanan, yang akan memberi kesan negatif terhadap aliran darah yang dipulihkan.

Pengambilan soda

Kaedah pembesaran zakar dengan baking soda ini bagus dengan pendekatan bersepadu. Contohnya, dalam kombinasi dengan urutan dan mandi. Dengan sendirinya, ia hanya akan menyumbang kepada normalisasi aliran darah, tetapi tidak akan menyebabkan peningkatan ketara dalam organ. Arahan untuk mengambil soda di dalamnya melibatkan penggunaan produk dua kali sehari. Dalam kes ini, dos harus dinaikkan secara beransur-ansur.

Sebagai contoh, mulakan dengan seperempat sudu teh dan perlahan-lahan bekerja hingga satu sudu besar. Untuk mendapatkan hasil terbaik untuk pembesaran zakar dengan baking soda, ambil secara berkala selama dua hingga tiga bulan.

Memampatkan

Pembesaran zakar di rumah dengan baking soda sering melibatkan penggunaan kompres. Mereka adalah tambahan yang sangat baik untuk mengurut. Mereka membantu melonggarkan tisu organ, yang menjadikan prosedur urut lebih berkesan. Kompres dilakukan seperti berikut:

  1. Larutkan 3 sudu teh dalam segelas air.
  2. Kami membasahi sedikit kain kasa dalam larutan yang dihasilkan, selepas itu mesti diperah dengan baik.
  3. Kami membungkus anggota kain kasa yang sudah siap dan menunggu 15 minit.

Untuk meningkatkan kesannya, anda boleh menambahkan beberapa tetes minyak pati pada komposisi di atas.

Mandi soda

Mandi

Kesan terapi yang baik dipastikan dengan mandi yang disediakan dengan betul. Resipi mereka sangat mudah:

  1. Tuang 5 liter air ke dalam bekas.
  2. Tambahkan 2 bungkus baking soda.
  3. Tuangkan mandi air suam. Suhu yang disyorkan ialah 37 darjah.
  4. Tuangkan larutan soda yang telah disediakan ke dalam tab mandi.
  5. Ikuti prosedur dalam masa 20 minit.
  6. Mandi kontras untuk mengembalikan peredaran darah.

Mandi alkali bukan sahaja dapat membesarkan zakar anda dengan baking soda, tetapi juga meningkatkan kesihatan keseluruhan anda. Faktanya ialah kesan soda membantu meningkatkan metabolisme, sekaligus menghilangkan proses keradangan pada sel-sel organ genital. Oleh itu, perkembangan neoplasma malignan dan prostatitis dicegah.

Mandi beralkali penuh boleh diganti dengan mandian mini. Tidak sukar untuk menyediakan penyelesaian untuk mereka:

  1. Larutkan satu sudu teh dalam segelas air.
  2. Rendam zakar dalam larutan selama 15 minit.

Resipi lain untuk pembesaran zakar dengan baking soda

Madu, minyak zaitun dan juga balsam Vietnam dapat digunakan untuk meningkatkan kesan penaik soda. Mari pertimbangkan resipi serupa dengan lebih terperinci:

  1. Soda dan minyak zaitun. Campuran unik ini mempunyai kesan dua kali ganda: di satu pihak, baking soda meningkatkan aliran darah, dan di sisi lain, minyak meningkatkan keanjalan tisu. Untuk mendapatkan ubat, anda mesti mengambil 3 sudu besar soda dan minyak zaitun, campurkan dengan teliti. Salap disapu ke zakar dengan gerakan lembut.
  2. Soda dan balsam Vietnam. Oleh kerana balsem ini mengandungi sejumlah minyak pati yang berguna, ia memberi kesan positif pada tubuh, menormalkan aliran darah dan membantu meningkatkan proses metabolik. Untuk menyediakan produk, larutkan soda dalam sedikit air sehingga campuran pasta diperoleh, selepas itu balsem dengan ukuran kepala korek api harus ditambahkan pada setiap sudu komposisi. Jisim yang dihasilkan disapukan pada perineum dan zakar. Sekiranya sensasi terbakar berlaku, produk harus segera dicuci dengan air sejuk.
  3. Soda dan madu untuk pembesaran zakar. Apabila dimasak dengan betul, ia adalah produk yang sangat kuat. Untuk membesarkan zakar dengan soda, anda perlu mencampurkan satu sudu teh soda dengan 0, 5 sudu teh madu cair. Produk siap digunakan pada zakar selama beberapa minit, selepas itu mesti dibasuh dengan air suam.
  4. Soda dan ginseng. Tumbuhan ubat ini sering digunakan untuk memerangi disfungsi seksual. Menggunakan ginseng bersama dengan baking soda memungkinkan kesan terapeutik yang sangat tinggi. Resipi untuk pembesaran zakar dengan soda disediakan seperti berikut: dalam campuran pasta yang diperoleh dari mencairkan soda dengan sedikit air, anda mesti menambah akar ginseng segar yang dihancurkan dalam pengisar dalam bahagian 3: 1. Gosokkan salap ke kawasan zakar dan kemaluan.

Apa kesan yang diharapkan

Ramai lelaki yang ingin membesarkan alat kelamin mereka tertanya-tanya apa kesan yang diharapkan ketika menggunakan baking soda. Pertama sekali, tidak perlu mengharapkan keajaiban, kerana dijamin untuk meningkatkan zakar hanya dengan kaedah pembedahan. Resipi berasaskan soda cenderung mempunyai kesan penyembuhan, yang, bagaimanapun, dapat menyebabkan sedikit peningkatan pada zakar. Oleh itu, pembesaran zakar sebenar dengan soda adalah dalam 1-2 cm.

Ulasan pembesaran zakar soda

Keberkesanan soda dibuktikan dengan sejumlah tinjauan positif. Mari lihat beberapa daripadanya.

"Saya selalu mempunyai ketidakpastian kerana ukurannya yang kecil. Mungkin, itulah sebabnya ada masalah dalam kehidupan peribadi saya. Dan ketika saya tidak mempunyai teman wanita selama lebih dari tiga tahun, saya memutuskan untuk memikirkan masalah ini dengan serius. Ia seperti pergi ke doktor. Ia memalukan, jadi saya memutuskan untuk melayari Internet. Di sini saya tertarik dengan resipi pembesaran zakar dengan baking soda. Ini adalah salap paling mudah. ​​Kedua-duanya murah dan nampaknya tidak berbahaya, kerana ia adalah soda sederhana! Secara umum, saya mula melakukan seperti yang tertulis dalam arahanBersabarlah, dan walaupun setelah sebulan tidak ada hasil, saya dengan tekun meneruskan prosedur harian saya. Akibatnya, saya berjaya meningkatkan zakar saya sebanyak 1. 5 sentimeter. Ini, tentu saja, tidak sebanyak yang ditulis dalam semua jenis kempen iklan, tetapi ini adalah hasil yang nyata. . "

"Alam memberi penghargaan kepada saya dengan semua perkara kecuali yang utama . . . Dan di sini, jujur, gadis-gadis itu kecewa. Dan saya melihatnya. Lama kelamaan saya berfikir bahawa saya tidak seharusnya menghadapi situasi ini, kerana ia dapat diperbetulkan. Selain itu, kawan saya, bagaimanaDia memberitahu saya bagaimana dia membesarkan zakarnya dengan soda. Sememangnya, saya tidak mempercayainya - ini adalah semacam omong kosong. Tetapi saya memutuskan untuk mencubanya. Saya mandi selama dua minggu, membuat kompres dan bahkan minum larutan soda - hasilnya adalah sifar. selama dua minggu zakar kelihatan lebih panjang dan tebal. Saya meneruskan perniagaan ini hingga hari ini - ia benar-benar berfungsi, walaupun lebih perlahan daripada yang saya mahukan. "