Cara membesarkan zakar di rumah: latihan yang paling berkesan

cara membesarkan zakar sendiri

Ramai lelaki berhadapan dengan masalah zakar kecil. Ini membimbangkan bagi orang muda dan pasangan hidup mereka, kerana ukuran mempengaruhi tahap kepuasan.

Perubatan menawarkan banyak pilihan, tetapi anda sendiri boleh mengubah ukuran zakar anda. Mari kita lihat beberapa latihan yang berkesan.

Urut kepala

Rendam kain lembut dengan air suam, bungkus zakar anda dan biarkan di sana selama beberapa minit. Bahan hangat meningkatkan aliran darah dan mempercepat peredaran darah. Selepas itu, teruskan ke urut: bawa zakar yang santai di tangan anda dan sambil meremas kepala, tarik ke arah anda. Lakukan ini dengan perlahan, secara beransur-ansur meningkatkan ketegangan. Lakukan manipulasi ini selama beberapa minit.

Kemudian berehat sebentar. Selepas itu, picit zakar di tangan anda (hanya tanpa sensasi yang menyakitkan! ) Dan lakukan gerakan urut bulat. Ulangi 20 kali dan lakukan latihan tarik balik pertama, tetapi tidak ke atas, tetapi ke bawah, kiri dan kanan.

Seterusnya adalah latihan ketiga - perlu menguli zakar sepanjang keseluruhannya. Doktor memastikan bahawa satu set latihan yang dilakukan dengan baik akan memberi kesan hanya dalam sebulan.

Teknik yang saya berikan

Anda tidak hanya boleh menambah panjang, tetapi kepala itu sendiri. Kompleks ini direka khas untuk ini. Anda perlu mengambil pangkal zakar dengan jari anda, mula menyaring darah ke kepala, memerah lebih keras. Ingat bahawa latihan mesti dilakukan dengan perlahan, dan pendekatan ke kepala mesti disertai dengan fiksasi selama beberapa saat. Keseluruhan latihan harus dihabiskan sekitar 10 minit.

Teknik Kegel

Dengan teknik ini, anda boleh mendapat ereksi yang lebih kuat dan mula mengalami banyak orgasme. Ini memerlukan mencari otot MS anda, yang dapat dijumpai semasa buang air kecil. Hentikan proses ini di tengah dan anda boleh menemuinya.

Kemudian, untuk membesarkan zakar, anda perlu cepat menguncup dan merehatkan otot, meningkatkan jumlah kontraksi setiap hari, serta meningkatkan ketegangan. Masa untuk mampatan dan kelonggaran harus sama, tetapi kekuatannya lebih kuat setiap masa. Dalam kes ini, anda mesti menarik nafas lega.