Kaedah berkesan untuk pembesaran zakar dengan baking soda

Kondom pisang

Bukan sekadar zakar disebut martabat lelaki. Ini adalah kebanggaan bagi seorang lelaki, dengan syarat kelantangannya dalam keadaan gembira menggembirakan pemiliknya.

Ini adalah kes yang jarang berlaku apabila ukurannya penting. Tetapi apa yang harus dilakukan apabila zakar secara semula jadi tidak begitu mengagumkan? Atau adakah pemiliknya berpendapat bahawa sahabat boleh menjadi lebih besar? Dari pemikiran obsesif seperti itu, martabat menjadi kerugian, dan dari objek kebanggaan, organ lelaki utama berubah menjadi objek rasa malu dan alasan untuk diejek. Hari ini kita akan melihat lebih dekat mengenai pembesaran zakar dengan baking soda di rumah.

Hanya ada satu cara untuk meningkatkan harga diri seorang lelaki, dan untuk menghilangkan kompleks di kawasan genital - adalah dengan meningkatkan ukuran zakarnya secara buatan. Internet penuh dengan cadangan yang menerangkan cara radikal dan berkesan untuk menyelesaikan masalah ini: dari salap dan pemutihan hingga campur tangan pembedahan.

Sebilangan besar kaedah ini agak mahal dan tidak selamat, dan selalunya tidak berguna. Adakah sesuatu yang lebih selamat dan, lebih baik, tidak terlalu mahal?

Terdapat satu alat. Percaya atau tidak, ini adalah baking soda sederhana.

Mari lihat bagaimana baking soda dapat membantu membesarkan zakar anda? Apakah teknologi di sebalik kaedah ini? Mari kita tentukan -adakah zakar anda benar-benarmemerlukan pembesaranatau ukurannya yang kecil merupakan gambaran imajinasi yang berpenyakit.

Mungkin anda mempunyai yang normal?

Anda mungkin akan sangat terkejut (sekarang saya merujuk kepada lelaki dengan zakar kecil), tetapiukuran zakar anda hanya penting untuk anda.Ini tidak memainkan peranan untuk gadis yang anda mahu melakukan hubungan seks dengannya.

Bagi seorang gadis, yang utama adalah kelembutan di pihak lelaki, dan juga kemampuan untuk mengekalkan tubuhnya dalam keadaan ereksi kekal semasa bercinta.

Para saintis telah lama membuktikan bahawa tahap keseronokan wanita dari hubungan seksual tidak bergantung pada ukuran zakar pasangan seksualnya.
Organ seksual dianggap normal jika panjangnya, dalam keadaan terangsang, adalahdari 12 hingga 17 sentimeter. Pada waktu rehat, parameter ini berkisar antara 7-10 cm.

Ingat bahawa zakar diukur pada suhu bilik. Adalah berguna bagi seorang lelaki untuk mengetahui bahawa tidak ada batasan yang jelas di kawasan ini.Cuma ada yang perlu dikhawatirkan sekiranya zakar kurang dari 8cm ketika tegak.

Kesimpulan: jika ukuran zakar sesuai dengan petunjuk di atas,maka tidak ada sebab fisiologi untuk pembesaran organ.

Jika seorang lelaki, pada ukuran normal, masih terobsesi dengan idea pembesaran, maka ini sudah menjadi akibat tindakan alasan psikologi, seperti: kesombongan yang sakit dan kompleks rendah diri.

Petunjuk perubatan

Rundingan doktor mengenai petunjuk perubatan untuk pembesaran zakar

Kadang-kadang terdapat kes-kes apabila zakar lelaki benar-benar memerlukan pembesaran kerana alasan perubatan, dan bukan merupakan khayalan dari khayalan yang sakit.

Situasi seperti ini jarang berlaku, tetapi keadaannya memang berlaku. Berikut adalah alasan sebenar yang memerlukan pembesaran zakar:

  • Penyakit Peyronie;
  • Mikropenis;
  • Kecederaan;
  • Fibrosis kavernosa;
  • Hypospadias;
  • Tisu adiposa yang berlebihan di pangkal paha;
  • Epispadias.

Ini adalah keadaan utama yang memerlukan campur tangan pembedahan untuk membetulkan ukuran zakar.

Kontraindikasi

Berikut adalah senarai pendek faktor-faktor yang akan menyebabkan pembesaran dikontraindikasikan:

  • Kehadiran penyakit mental;
  • Kehadiran patologi kronik pada peringkat akut;
  • Kekebalan yang Lemah;
  • Kehadiran jangkitan purulen, ulserasi, luka;
  • Kehadiran patologi keradangan;
  • Intoleransi individu terhadap pembedahan plastik;
  • Penyakit teruk sistem genitouriner;
  • Penyakit kelamin;

Dalam kes ini, lebih baik menahan diri daripada membesarkan zakar, walaupun anda benar-benar ingin melakukannya.

Penerangan prosedur itu sendiri

Kaedahnya mudah dilaksanakan, tidak memerlukan kos tunai yang besar dan digunakan di rumah.

Resipi cara membesarkan zakar dengan soda:

  • Baking soda (sodium bikarbonat, dijual di semua kedai runcit);
  • span lembut kecil (anda boleh menggunakan span untuk mencuci pinggan, asalkan lembut dan tidak menggaru kulit);
  • sedikit minyak sayuran.

Sebelum membesarkan zakar dengan baking soda, seorang lelaki perlu memeriksa kepekaan individu terhadap bahan ini.

Untuk melakukan ini, anda perlu mencairkan serbuk dengan air suam sehingga konsisten pasta. Selepas itu, sapukan campuran yang dihasilkan ke kepala dan kulup.

Komposisi harus disimpan di kulit zakar selama 15-25 minit. Setelah komposisi dibasuh dengan air, perlu memastikan bahawa tidak ada reaksi alergi di tempat bersentuhan dengan badan. Sekiranya tidak ada penyimpangan pada warna epidermis dalam bentuk bintik-bintik atau kemerahan yang teruk, maka anda boleh terus menggunakan kaedah pembesaran zakar dengan soda.

Teknologi Proses

Teknologi pelaksanaannya adalah seperti berikut: pelincirkan zakar dengan minyak sayuran sepanjang keseluruhannya. Kemudian, di permukaan yang dilincirkan, tuangkan lapisan nipis serbuk natrium bikarbonat kering. Setelah permukaan ditutup sepenuhnya, anda perlu menggosokkan jisim serbuk ke kulit organ dengan gerakan bulat lembut menggunakan span.Prosedur ini mesti dilakukan dalam masa lima minit.

Selepas itu, gerakan mengurut berhenti dan soda, yang direndam dalam minyak sayuran, kekal di permukaan zakar selama 2-3 minit lagi.Selepas itu, komposisi dibasuh dengan air.

Untuk menghilangkan kegatalan, kulit dilincirkan dengan krim bayi selepas prosedur air. Dalam kes intoleransi individu, disarankan untuk menggunakan larutan soda dalam nisbah 1 sudu teh hingga segelas air. Dianjurkan untuk mandi seperti itu untuk sahabat anda tidak lebih dari 10 minit.

Prosedur ini dilakukan beberapa jam sebelum pertemuan intim, keranakesan baking soda pada ukuran zakar mempunyai kesan jangka pendek.

Orang yang memutuskan untuk menggunakan kaedah ini harus mengambil kira hakikat bahawa setelah prosedurseperti itu, zakar dapat meningkat hanya beberapa milimeter. Lebih-lebih lagi, proses ini akan disertai oleh sedikit hiperemia pada kulit luar zakar. Ini disebabkan oleh peningkatan aliran darah ke tubuhnya.

Lelaki yang membesarkan zakarnya dengan soda

Kecekapan kaedah

Sayangnya, tidak ada penyelidikan saintifik mengenai apakah mungkin untuk membesarkan zakar dengan baking soda. Keberkesanannya hanya dapat dinilai dari kata-kata orang yang telah menggunakan kaedah peningkatan amalan ini. Kaedah ini tidak membantu semua orang. Kaedah ini telah banyak membantu. Yang lain tidak merasakan hasilnya.

Terdapat peratusan lelaki yang belum menerapkan teknologi kaedah ini kerana intoleransi individu dan reaksi alergi terhadap soda.

Terdapat kes apabila lelakiberjaya membesarkan zakar mereka beberapa sentimeter. Tetapi mereka dapat mencapai hasil tersebut hanya setelah berbulan-bulan digunakan.

Oleh itu, untuk menilai keberkesanan pembesaran zakar dengan baking soda, hanya orang yang telah menggunakannya selama beberapa minggu yang dapat menilai.

Kekurangan dan kekurangan

Kelemahan kaedah ini termasuk:

  • Kesan jangka pendek dan sementara;
  • Peningkatan sedikit pada badan zakar (rata-rata 3-4 mm);
  • Kemungkinan besar reaksi alahan;
  • Risiko kerosakan pada membran mukus dan kulit;
  • Kekurangan penyelidikan perubatan rasmi.

Sekiranya kaedah pembesaran zakar ini tidak sesuai dengan anda atas sebab tertentu, kami mengesyorkan agar anda membiasakan diri dengan kaedah popular lain!Jika ukuran "instrumen" lebih dari 8 cm, kami menyarankan anda untuk mempertimbangkan pilihan berdasarkan peregangan tisu organ:

  • Extender atau stretcher;
  • Hanging load;
  • Bersenam atau jelqing;
  • Urut;
  • Pam vakum.

Kami mengesyorkan menggabungkan kaedah di atas dengan penggunaan salap, krim, gel atau semburan, dan sebagai makanan tambahan, gunakan makanan dan herba untuk pertumbuhan zakar.

Kesimpulan

Lelaki dengan timun besar

Kami berharap bahawa dalam artikel ini kami dapat mendedahkan semua perkara utama pembesaran zakar dengan soda? Jelas, tidak ada yang sukar dalam prosedur ini.

Perkara utama ialah setiap lelaki, setelah membaca maklumat ini, hanya bertanya satu soalan kepada dirinya sendiri:Adakah saya memerlukannya?Bagaimanapun, kualiti lelaki tidak bergantung pada ukuran zakar. Dan wanita tidak menilai lelaki mengikut parameter ini.

Selain itu, prosedurmembawa risiko kesihatan. Mereka tidak begitu besar dan tidak setanding dengan akibat pembedahan, tetapi sebenarnya.

Fikirkan, adakah masa, usaha dan risiko bernilai beberapa milimeter tambahan atau bahkan sentimeter?

Adakah anda sudah memikirkan segalanya dan masih mahu mempunyai ahli yang panjangnya sekurang-kurangnya beberapa milimeter?

Baiklah, tidak ada halangan untuk mewujudkan impian anda. Lebih-lebih lagi, terdapat banyak bahan yang diperlukan, dan anda menyedari cara membesarkan zakar anda dengan soda.Semoga berjaya dengan percubaan anda!