Soda untuk membesarkan anggota lelaki: cara penggunaan, arahan

menggunakan baking soda untuk membesarkan zakar

Pembesaran zakar dengan baking soda adalah kaedah paling moden untuk menyelesaikan masalah lelaki yang lembut ini. Campur tangan pembedahan dengan pasti menjamin bahawa zakar akan menjadi lebih besar, tetapi tidak setiap orang bersedia untuk pergi ke bawah pisau, dan tidak semua orang mempunyai cara untuk melakukannya. Penggunaan soda jauh lebih berpatutan, dan oleh itu lebih popular. Adakah ada hasil dari itu adalah persoalan yang tidak jelas. Banyak wakil seks yang lebih kuat, yang menggunakan kaedah ini untuk membesarkan zakar pada diri mereka sendiri, berpuas hati. Tetapi ada yang menganggap kaedah ini tidak berkesan dan tidak selamat malah berisiko.

Apakah bahaya pembesaran zakar dengan soda?

Dalam usaha meningkatkan martabat lelaki tanpa pembedahan dan ubat kuat, banyak lelaki cenderung dengan cara mudah seperti membesarkan zakar dengan soda. Tetapi hanya sedikit orang yang memikirkan hakikat bahawa produk ini boleh memberi kesan positif kepada tubuh dan berbahaya.

Hidrokarbonat adalah produk alkali, dalam kuantiti yang banyak dapat merosakkan selaput lendir badan. Dengan latar belakang ini, bisul muncul di dinding organ dalaman, jika seharusnya dilakukan oral. Di samping itu, produk, apabila digabungkan dengan air, membentuk karbon dioksida, yang menyebabkan kembung dan pembentukan gas. Penggunaan luaran boleh menyebabkan berlakunya reaksi alergi pada kulit atau luka bakar.

Kesan Sampingan

kesan sampingan dari baking soda

Semasa memikirkan sama ada menggunakan baking soda untuk membesarkan zakar, anda harus memikirkan kesan sampingannya. Orang sering bimbang bahawa ubat itu akan membawa kepada hasil yang negatif. Perhatikan bahawa soda tidak mempunyai kontraindikasi khas, jadi semua orang dapat menggunakannya.

Satu-satunya perkara yang harus digunakan dengan berhati-hati adalah jika kulitnya rosak - luka, retak, calar dan lecet. Kerana natrium bikarbonat boleh menyebabkan pembakaran dan kerengsaan epitel.

Juga disarankan untuk memeriksa terlebih dahulu bagaimana kulit akan bertindak balas terhadap produk. Terdapat risiko reaksi alergi akan berlaku sekiranya badan mengalami hipersensitif.

Pengujian dapat dilakukan dengan memasukkan sejumlah kecil produk ke tangan anda dan menunggu 10 minit. Sekiranya ruam, kemerahan, dan gatal tidak berlaku, maka baking soda boleh digunakan untuk rawatan.

Umumnya tidak ada kesan sampingan. Mungkin, kulit kering berlaku, tetapi ini dapat diperbaiki dengan mudah dengan krim berminyak. Oleh itu, jika seorang lelaki ingin menggunakan soda, dia mungkin tidak bimbang tentang kesan negatif bahan tersebut. Perkara utama adalah menjalankan prosedur dengan betul dan memerhatikan reaksi badan.

Kami tidak mengesyorkan melakukan ini!

Sama ada pembesaran zakar adalah realistik adalah persoalan yang paling kerap berlaku di kalangan lelaki, tetapi banyak pakar perubatan menolak keberkesanan teknik ini secara prinsip. Sesungguhnya, bikarbonat dapat meningkatkan peredaran darah, menjadikannya lebih nipis, yang akan mendorong peningkatan aliran ke zakar.

Tetapi teknik ini hanya memberi kesan sementara. Ia tidak mempunyai sifat tetap, tidak mempengaruhi ciri fisiologi lingga. Di samping itu, penggunaan kaedah sedemikian yang tidak rasional dapat menyebabkan perkembangan kesan sampingan:

Kaedah pembesaran zakar yang paling kuat. Anggota telah meningkat + 5. 5cm. Anda hanya perlu . . . Baca lebih lanjut> > >
  • perkembangan alahan - kemerahan, bengkak, kemurungan sistem pernafasan;
  • bengkak dan kemerahan pada alat kelamin;
  • buang air besar, kembung perut, pedih ulu hati, kembung;
  • melecur ke kulit atau membran mukus;
  • disfungsi ereksi, penurunan keupayaan;
  • kesukaran dalam bidang seksual;
  • urat labah-labah di kawasan pangkal paha;
  • jangkitan kulit sekunder, ruam, proses bernanah;
  • membuang air kecil yang menyakitkan.

Penting!Sebelum mencari kaedah berkesan bagaimana membesarkan zakar anda di rumah, pastikan terlebih dahulu ada masalah. Sekiranya tidak ada prasyarat untuk panik dan tindakan, pertimbangkan apakah risiko tersebut dibenarkan. Jika tidak, berunding terlebih dahulu dengan doktor anda mengenai kaedah yang dipilih, dan setelah persetujuannya, gunakannya.

Hasil apa yang dapat dicapai

Sekarang anda tahu bagaimana membesarkan zakar lelaki dengan baking soda. Dengan penggunaan satu atau lebih kaedah secara berkala, anda boleh mencapai yang berikut:

  • 1. Peningkatan kelantangan seketika sebanyak 1-2 sentimeter.
  • 2. Menguatkan kepekaan kepala, yang menyumbang kepada ereksi penuh dan orgasme yang cerah.
  • 3. Mengubah parameter panjang dan ketebalan.
  • 4. Pergerakan darah intensif secara teratur dalam sistem genitouriner, yang merupakan pencegahan banyak penyakit radang.

Anda boleh menggunakan salah satu kaedah pembesaran zakar kegemaran anda dengan soda, atau anda boleh mengganti beberapa pendekatan.

Untuk mencapai pembesaran zakar sebenar, anda perlu melakukan prosedur setiap hari. Setelah terdedah kepada baking soda, pastikan anda menggunakan emolien yang menenangkan pada kulit anda. Selepas dua minggu manipulasi seperti itu, rehat dibenarkan untuk meningkatkan zakar.

Fasa persediaan

Sebelum menggunakan kaedah yang berbeza tentang cara meningkatkan zakar lelaki dengan soda, persiapan yang kompeten dan berperingkat adalah penting. Ia membantu menyesuaikan prosedur dengan betul agar tidak menimbulkan kesan sampingan dan kesan sebaliknya. Terdapat beberapa langkah:

peringkat persediaan
  1. Pertama, beli soda, perhatikan tarikh luputnya. Beri keutamaan kepada produk mahal berkualiti tinggi tanpa kekotoran.
  2. Uji kulit anda untuk alahan. Sapukan sedikit air dan baking soda ke selekoh siku dan bilas selepas satu jam. Sekiranya terdapat kemerahan, gatal-gatal, bengkak, kerengsaan, tindakan selanjutnya harus ditinggalkan.
  3. Siapkan alat kelamin anda untuk perubahan yang akan datang. Untuk melakukan ini, kain perlu dipanaskan, misalnya, mandi air suam atau sapukan kompres dengan tuala yang dicelupkan ke dalam air panas.
  4. Sekiranya latihan memerlukan penggunaan kaedah atau objek lain, sediakan juga.
  5. Stokkan tisu basah dan kering untuk menghilangkan lebihan baking soda pada waktu yang tepat.

Penggunaan soda penaik boleh digabungkan dengan pelbagai kaedah alternatif pembesaran zakar lain - urut, gosok, peregangan, senaman gimnastik dan diet tertentu.

Bagaimana soda mempengaruhi zakar

Soda adalah kalium bikarbonat, yang mempunyai sifat penipisan darah yang ketara. Berkat kesan ini, produk meningkatkan keberkesanan pelbagai latihan dan gimnastik untuk pertumbuhan lingga. Darah cair diedarkan lebih cepat dan lebih mudah ke organ sistem genitouriner, mencegah pembentukan gumpalan darah.

Ada beberapa perkara yang boleh dilakukan oleh baking soda:

  1. Kelebihan utama pembesaran zakar baking soda adalah kemampuan dan ketiadaan keperluan untuk kos kewangan yang besar. Setiap lelaki selalu mempunyai sebungkus soda di rumahnya, dan untuk membeli yang baru tidak memerlukan banyak wang. Kerengsaan pada kulit di tempat aplikasi, pengaktifan peredaran darah, dan ini seterusnya menyebabkan pembengkakan zakar.
  2. kesan soda pada zakarPengaruh tempatan meningkatkan kualiti ereksi, yang bermaksud bahawa teknik ini relevan untuk masalah kecil dengan potensi.
  3. Kerengsaan tisu ringan adalah kaedah pencegahan untuk pelbagai penyakit organ pelvis.
  4. Penggunaan kalium bikarbonat menjanjikan kesan sementara tetapi cepat, oleh itu ia digunakan sejurus sebelum melakukan persetubuhan.
  5. Kesan tempatan tidak bertentangan dengan penggunaan teknik dan kaedah pembesaran zakar yang lain secara selari - pil, urut, makanan tambahan, senaman dan ubat-ubatan rakyat.

Apa gunanya?

Malangnya, kebanyakan orang percaya bahawa natrium bikarbonat hanya digunakan dalam masakan dan pedih ulu hati. Tetapi sebilangan besar kajian telah dilakukan yang menunjukkan bahawa natrium bikarbonat dapat digunakan dengan baik bukan hanya untuk memasak atau sebagai alternatif untuk bahan kimia rumah tangga.

Soda juga membantu membesarkan zakar dan digunakan untuk merawat banyak penyakit.

Sebelum mengetahui cara membesarkan zakar anda dengan baking soda, anda perlu menyingkirkan keadaan keradangan. Natrium bikarbonat mempunyai kesan pengeringan, antiseptik dan anti-radang. Secara keseluruhan, semua ini membawa kepada penindasan segala keradangan dan perkembangan penyakit ini.

Kaedah 100% menggunakan baking soda untuk pembesaran zakar

Bagaimana menggunakan baking soda untuk mencapai hasil 100%? Ini dilakukan secara tempatan dengan tiga cara:

soda sebagai cara membesarkan zakar anda
  1. Letakkan sebilangan kecil serbuk pada jari anda, kemudian gosokkan perlahan ke kulit zakar anda tanpa tekanan yang berlebihan. Pada masa yang sama, elakkan sentuhan dengan kepala agar tidak mencetuskan luka membran mukus. Lakukan urutan yang menyertainya selama 3-5 minit untuk meningkatkan peredaran darah di sepanjang batang badan. Kaedah ini berkesan sebelum melakukan persetubuhan, kerana mendorong ereksi maksimum.
  2. Sebarkan minyak sayuran hangat di lapisan nipis di sepanjang batang zakar, kemudian sapukan sebilangan kecil baking soda, gosokkannya dengan gerakan urut selama 4-6 minit. Akhirnya, lap organ dengan kain lembap atau bilas di bawah air suam yang mengalir.
  3. Lakukan manipulasi yang sama, tetapi dengan soda dan madu. Campurkan kedua-dua komponen dalam bahagian yang sama, pilih madu yang paling segar dan cair. Selepas itu, sebarkan campuran di sepanjang batang lingga, lakukan gerakan menggosok dengan tangan anda.

Menyiapkan prosedur pembesaran

Sebelum mula membesarkan zakar, anda harus melakukan persiapan awal.

Berikut adalah beberapa petua asas:

  • Beli soda. Dianjurkan untuk tidak menjimatkan wang dan memilih pilihan yang paling mahal, tanpa kekotoran.
  • Pastikan anda tidak alah pada baking soda sebelum mengoleskannya ke kawasan halus ini untuk membesarkan zakar anda. Untuk melakukan ini, lembapkan kawasan di siku dengan air dan sapukan sedikit baking soda ke atasnya. Selepas satu jam, anda boleh memeriksa epidermis: jika tidak ada kemerahan, gatal-gatal dan kerengsaan, anda boleh memulakan percubaan dengan selamat.
  • Alat kelamin anda harus bersedia untuk pembesaran penyembuhan, yang bermaksud disyorkan untuk mengukus dalam air suam. Lakukan ini dengan kompres kain atau hanya di bilik mandi.
  • Sediakan ramuan tambahan untuk urutan pembesaran (jika diperlukan dalam kaedah yang dipilih untuk membesarkan zakar).
  • Untuk kemudahan maksimum semasa pembesaran, simpan serbet kering dan basah untuk membuang soda penaik yang berlebihan.

Semua cara lain untuk menggunakan soda untuk pembesaran zakar

Adakah membesarkan zakar dengan soda adalah masalah kontroversi, tetapi kesan sementara dan peningkatan ereksi pasti terjamin untuk anda. Sekiranya anda mengamalkan kaedah yang ada secara teratur, anda boleh mencapai peregangan tisu, yang bermaksud peningkatan kecil dalam panjang dan ketebalan lingga. Untuk melakukan ini, anda perlu menerapkan produk dengan betul dan sistematik, kami menawarkan pilihan berikut:

  1. Minuman soda- diminum secara lisan satu jam sebelum makan atau pada waktu pagi semasa perut kosong, sehingga tidak ada proses pencernaan di perut pada masa itu. Memohon seminggu sekali untuk jangka masa yang lama atau dalam kursus 2 minggu setiap hari, dan selepas rehat 2 minggu. Untuk melakukan ini, tambahkan setengah sudu teh kalium bikarbonat ke segelas air suam rebus, ambil selepas makan pada waktu pagi.
  2. Dulang- 2 sudu besar soda diambil untuk 2 liter air. Untuk prosedur sedemikian, sediakan kapal, tuangkan larutan hangat 38-41 darjah, dan kemudian letakkan organ genital di sana selama 15-30 minit.
  3. Kompres- ambil kain yang bersih dan lembap dan taburkan lapisan baking soda di atasnya. Kemudian sapukan tisu ke batang zakar anda dan tahan selama kira-kira 20 minit. Pada akhir prosedur, bilas semuanya dengan air suam yang mengalir.
  4. Scrub- untuk prosedur ini, basahi zakar dengan air, kemudian taburkan soda di atasnya dan gosokkan ke dalamnya. Semasa menggosok, sensasi terbakar sedikit akan terasa; jika meningkat, prosedur mesti segera dihentikan.
  5. Urut- memanaskan kulit zakar dengan kompres suam atau mandi air panas. Basahkan tangan anda dan kemudian taburkan sedikit baking soda di bahagian bawah. Kemudian lakukan gerakan menggosok ringan organ pembiakan, urut dari akar lingga ke frenumnya. Selesaikan dengan pancuran air suam untuk membilas produk yang tinggal.
resipi soda

Lelaki yang paling berani malah mengamalkan enema mikro. Mereka dirancang secara purata untuk kursus dua minggu - 1 kali setiap 2 hari. Pertama, anda perlu melakukan enema pembersih dengan air bersih yang hangat, dan hanya selepas itu, memperkenalkan larutan soda. Larutkan 1 sudu kecil serbuk ke dalam bekas kaca dengan 200 ml air masak panas dan suntikan ke dalam dubur secara perlahan dan sedikit demi sedikit.

Minum soda di dalam

Untuk meningkatkan pembesaran zakar, ia dibenarkan mengambil soda secara oral bersama dengan kaedah lain. Dalam kuantiti sederhana, soda mempunyai kesan yang baik terhadap sistem dalaman badan. Dalam beberapa kes, ukuran alat kelamin yang tidak mencukupi dan ereksi yang lambat berlaku disebabkan oleh penyakit bersamaan yang berlaku tanpa gejala.

Penggunaan soda penaik secara berkala untuk meningkatkan memungkinkan membersihkan badan dari toksin yang memprovokasi penyakit radang dan berjangkit.

Soda harus diminum dalam jumlah minimum: seperempat sudu teh dua kali sehari di antara waktu makan (disyorkan untuk mencairkan bahan dalam cecair). Sekiranya badan mentolerir baking soda dengan baik, jumlahnya dapat ditingkatkan menjadi satu sudu kecil.

Adakah ukuran akan mempengaruhi parameter anggota dan membantu meningkatkannya? Secara langsung - tidak. Walau bagaimanapun, minum soda penaik dari mulut akan memberi kesan positif kepada kesihatan dan kesejahteraan anda, dan akan membantu mengelakkan proses keradangan dan jangkitan.

Harap maklum: jika anda sudah mempunyai penyakit bakteria atau penyakit lain dari sistem genitouriner, mereka perlu dirawat dengan ubat-ubatan yang sesuai, dan ubat-ubatan rakyat untuk membesarkan zakar hanya dapat digunakan sesuai arahan dokter. Selain itu, soda dilarang untuk penyakit saluran gastrousus, gangguan pencernaan dan reaksi alergi. Sekiranya anda mengalami sakit perut, mual dan pedih ulu hati, najis kerap, anda harus menghentikan rawatan ini secepat mungkin dan berjumpa pakar.

Kontraindikasi

Seperti disebutkan sebelumnya, baking soda, kerana ia membantu menyelesaikan masalah seksual, juga dapat membahayakan tubuh. Penggunaannya dilarang dengan kontraindikasi berikut:

  • uretritis, sistitis atau prostatitis;
  • gastritis dan ulser gastrousus;
  • diabetes mellitus;
  • neoplasma onkologi;
  • alahan produk;
  • keasidan perut terganggu;
  • mikrotrauma kulit zakar;
  • patologi zakar.

Perhatian!Dilarang menggunakan kalium bikarbonat yang telah habis masa berlakunya. Pastikan ia segar sebelum digunakan, perhatikan warna dan aromanya. Sekiranya anda melihat warna kekuningan dan bau yang tidak menyenangkan, tolak idea.

Adakah benar bahawa soda meningkatkan zakar atau adakah itu mitos?

Adakah mungkin untuk membesarkan zakar dengan cara ini, anda hanya boleh yakin dengan contoh anda sendiri, kerana ini adalah persoalan yang semata-mata individu. Jangan menganggap baking soda adalah ubat mujarab. Dia tidak berjanji untuk memanjangkan zakar dengan ketara, tetapi beberapa perubahan masih mungkin dilakukan. Untuk melakukan ini, anda perlu memilih resipi yang sesuai dan mengikutinya untuk masa yang lama.

Patuhi langkah-langkah keselamatan agar percubaan itu bermanfaat:

soda untuk mitos atau kebenaran pembesaran zakar
  • jangan menyalahgunakan produk, ikuti arahan dan jadual;
  • jika terdapat reaksi alergi, tinggalkan prosedur untuk memilih alternatif yang selamat;
  • jangan gunakan produk jika anda mengalami kerosakan atau penyakit kulit;
  • jangan gosokkan campuran terlalu aktif semasa mengurut, elakkan kepala dan skrotum;
  • berhenti dari latihan ini dengan adanya patologi kongenital dan kecacatan organ;
  • tonton video pratonton untuk memahami intipati prosedur dengan jelas;
  • menyelidiki teori bagaimana baking soda membantu, dan kemudian mula berlatih.

Sekiranya masalah dengan fungsi seksual dan ukuran organ disebabkan oleh patologi organ dalaman yang lain, penggunaan ubat tersebut tidak akan berkesan. Memasukkan, kemungkinan besar hanya akan memberi kesan sementara, dan adakah risiko ini sesuai, anda memutuskan.

Langkah berjaga-jaga untuk menggunakan baking soda

Bagaimana membesarkan zakar anda dengan soda? Bertindak bukan sahaja dengan kerap, tetapi juga dengan berhati-hati! Dalam kes ini, anda akan mencapai ukuran yang diingini dan mengelakkan komplikasi. Berikut adalah cadangan yang mesti diikuti oleh setiap anggota jantina yang lebih kuat yang memutuskan percubaan seperti ini:

  • Rasa perkadaran adalah penting. Anda tidak boleh menggunakan soda zakar secara berlebihan dan menggosoknya beberapa kali sehari, jika tidak, anda akan mengalami kemerahan dan luka bakar yang teruk.
  • Sekiranya anda mempunyai reaksi alergi terhadap ini atau bahan lain, berhati-hati dan sapukan produk ini ke kawasan kulit yang kecil terlebih dahulu.
  • Jangan sapukan baking soda pada kulit yang rosak yang tergores, lecet atau jengkel. Jika tidak, kerosakan pada zakar akan bertambah buruk, dan anda memerlukan bantuan doktor.
  • Jangan menggosok soda pembesaran terlalu agresif, cuba jangan menyentuh kelenjar dan membran mukus zakar.
  • Jangan gunakan produk yang telah tamat tempoh. Selain tidak berguna, ia boleh menyebabkan reaksi dan alergi epidermis yang tidak diingini. Jangan gunakan produk dengan warna yang mencurigakan dan bau yang tidak menyenangkan.
  • Sekiranya anda mengalami kecacatan kongenital patologi pada zakar, teknik tersebut juga dilarang.
  • Pelajari teori sebelum mula berlatih. Bahan video akan membantu anda dengan ini, yang memperincikan perkadaran, masa prosedur dan nuansa lain.

Adakah mungkin untuk membesarkan zakar dengan bantuan soda, menerapkannya secara luaran

penggunaan soda luaran

Sebelum mula menggunakan kaedah ini, wajib menjalankan ujian kepekaan. Bubur soda harus digunakan pada bahagian kecil kulit organ kemaluan. Sekiranya selepas 25 minit tidak ada pembakaran atau kemerahan, anda boleh memulakan prosedur.

Cara yang paling berkesan dan popular untuk membesarkan zakar dengan soda adalah urut. Untuk hasil yang baik, prosedur mesti dilakukan dengan betul, teratur dan mengambil kira ciri-ciri individu pesakit.

Prosedur ini dijalankan secara berperingkat:

  1. Tahap persediaan. Tuala lembut yang dicelupkan ke dalam air suam dililitkan pada zakar dan dibiarkan selama beberapa minit. Tindakan ini bertujuan untuk mengaktifkan aliran darah, meningkatkan keanjalan kulit organ. Anda perlu mengulangi proses 4 kali dalam masa 20 minit.
  2. Urut. Teknik manipulasi harus bertujuan untuk meregangkan zakar. Urut dan peregangan membantu mengagihkan aliran darah dengan jumlah yang tinggi yang dipulihkan secara merata melalui urat. Soda mesti digunakan semasa prosedur. Sebiji pasta soda disediakan terlebih dahulu (sejumlah kecil soda dicairkan dengan air, hingga konsisten pasta), yang disapu dengan hati-hati ke dalam tisu zakar. Anda juga boleh menggunakan bentuk serbuk bahan tersebut, namun, apabila larut, soda diserap dengan lebih baik, memberikan hasil yang baik.
  3. Peringkat terakhir. Selepas manipulasi, anda perlu berehat dan berbaring. Sekiranya anda segera bangun dan kembali ke irama hidup normal anda, tubuh akan menganggap ini sebagai tekanan, yang akan mempengaruhi aliran darah yang dipulihkan.

Selain urut, ada resipi lain untuk pembesaran zakar dengan baking soda.

Baking soda dapat membantu membesarkan zakar dan membantu mengembalikan fungsi ereksi pada lelaki. Selalunya, walaupun terdapat martabat lelaki yang besar, sukar bagi seorang lelaki untuk memuaskan seorang wanita - ereksi melemah, tempoh hubungan seksual berkurang, sensasi semasa hubungan seks membosankan.

Natrium bikarbonat tidak merangsang timbulnya rangsangan, tetapi penggunaannya menyumbang kepada pemulihan potensi yang cepat dan, penting. Dan tempoh persetubuhan, serta kekuatan ereksi, mempunyai peranan yang sama pentingnya.

Oleh itu, dengan mengetahui cara membesarkan zakar dengan baking soda, anda secara bebas dapat menghilangkan rasa tidak selamat yang disebabkan oleh kegagalan di kawasan kemaluan di rumah.

Pembesaran zakar dengan soda berlaku kerana peneutralan pengaruh negatif faktor eksogen dan endogen. Juga, natrium bikarbonat merangsang peningkatan peredaran darah di organ pelvis, yang menyebabkan peningkatan potensi.

penggunaan soda di rumah
  • Minum soda teh dapat membantu merawat penyakit sistem pembiakan lelaki. Natrium bikarbonat menormalkan pengeluaran rembesan, yang memungkinkan untuk mengembalikan tahap hormon pada lelaki dan menormalkan proses pembentukan semula jadi.
  • Soda teh menghalang pertumbuhan mikroorganisma patogen. Ia digunakan untuk merangsang proses regenerasi di rumah. Penggunaannya membantu meningkatkan kesihatan dan membantu dalam proses pemulihan.
  • Medium alkali larutan soda teh boleh membawa maut kepada semua mikroorganisma patogen. Pada masa yang sama, mikroflora normal dengan cepat menormalkan dan membiak dalam persekitaran alkali.
  • Untuk lebih memahami bagaimana soda mempengaruhi pembesaran zakar, perlu membiasakan diri dengan kesan radikal bebas dan logam berat pada tubuh. Natrium bikarbonat mendorong penghapusan sebatian ini dari badan, dan oleh itu membantu memulihkan kesihatan lelaki dan mengubah ukuran zakar.

Perlu diingatkan bahawa, walaupun mengetahui cara meningkatkan zakar dengan soda di rumah, anda harus ingat bahawa asasnya adalah pendekatan sistematik. Prosedur yang tidak teratur tidak akan memberikan hasil stabil yang dijamin.

Cara menggunakan natrium bikarbonat tidak hanya bergantung pada indikator kualiti, tetapi juga pada jangka masa hasilnya. Pembesaran zakar dengan soda adalah aktiviti kompleks yang dapat dilakukan baik dengan penggunaan ubat-ubatan tempatan, dan dalam kesan yang kompleks.

Semua kaedah pembesaran zakar menggunakan soda mempunyai kesan pelbagai arah. Ini membawa kepada fakta bahawa di rumah anda dapat menyingkirkan kebanyakan penyakit, dan pada masa yang sama meningkatkan zakar anda dengan soda secara percuma. Gabungan kaedah membantu menyingkirkan keraguan dan masalah dalam bidang seksual.

Penting untuk memikirkan bukan sahaja cara membesarkan zakar dengan soda, tetapi juga bagaimana membetulkan pelanggaran fungsi seksual. Kerana walaupun ukuran organnya mengagumkan, tetapi pada masa yang sama ereksi yang buruk, akan ada masalah semasa melakukan persetubuhan.

  1. Seperti disebutkan, natrium bikarbonat meningkatkan aliran darah ke organ pembiakan.
  2. Tetapi ia juga meneutralkan kesan negatif faktor endogen dan eksogen. Oleh itu, orang disarankan untuk minum soda teh, kerana akan mengaktifkan pengeluaran rembesan dan mengembalikan tahap hormon.

Memandangkan fakta bahawa persekitaran alkali dianggap boleh membawa maut kepada mikroorganisma patogen, penyelesaiannya membantu menormalkan mikroflora.

Oleh kerana natrium bikarbonat menghilangkan logam berat dari badan, kesihatan lelaki dipulihkan. Termasuk peningkatan ukuran zakar, yang akan dibincangkan lebih lanjut dalam artikel. Perlu difahami bahawa teknik apa pun akan berlaku hanya jika diterapkan secara berkala. Oleh itu, anda perlu mengikut cadangannya dengan tegas, dan anda akan dapat memperoleh keputusan.