Pembedahan pembesaran zakar

petunjuk untuk pembesaran zakar melalui pembedahan

Kebetulan dalam masyarakat moden, zakar lelaki adalah organ yang paling popular di dalam tubuh manusia. Ini membangkitkan banyak perbualan, emosi, ejekan, kekaguman, dan sebagainya.

Sebilangan besar saintis percaya bahawa panjang normal zakar lelaki dalam keadaan tegak adalah dari 12 hingga 20 cm. Mungkin banyak orang tidak tahu, tetapi ukuran zakar lelaki secara langsung bergantung pada tahap hormon seks dalam tubuhnya. Maksudnya, semakin banyak hormon, semakin besar zakar. Kelebihannya boleh menyebabkan panjang zakar hingga 25-30 sentimeter. Sekiranya tahap hormon berkurang atau penyakit kongenital sistem endokrin, zakar akan kecil - 12-14 sentimeter atau kurang. Dalam kebanyakan kes, panjang zakar adalah 16-18 sentimeter.

Perubatan moden memungkinkan untuk meningkatkan ukuran kelelakian secara pembedahan. Operasi seperti ini benar-benar dianjurkan sekiranya terdapat tahap hormon seks yang rendah di dalam badan dan dengan adanya mikropenis (sebenarnya, ini adalah istilah perubatan), apabila ukuran organ genital adalah 10 cm atau kurang dalam keadaan ereksi.

Namun, ada pendapat di kalangan lelaki bahawa semakin besar ukuran zakar, semakin baik ereksi dan semakin besar kemungkinan menyenangkan wanita ketika melakukan hubungan seks. Kami bergegas mengecewakan anda, tetapi ini tidak berlaku. Sebenarnya, kemampuan untuk memuaskan seks yang adil tidak bergantung pada ukuran zakar, semuanya bergantung pada bakat, kemahiran dan kemampuan lelaki yang lain.

Cara membesarkan zakar

Tetapi, walaupun ukuran zakar sesuai dengan batas 12-20 cm, dan anda masih mahu membesarkannya untuk beberapa sebab, ada beberapa cara lain di mana campur tangan pembedahan tidak diperlukan.

  • Pam vakum. Versi klasik. Vakum akan membantu lebih banyak aliran darah ke dalam zakar. Kemudian anda mencubit organ kemaluan dengan cincin untuk mengurangkan aliran keluar darah. Kelemahan peranti ini jelas: sebaik sahaja mengeluarkan cincin, zakar akan segera kembali ke keadaan semula. Kesan sampingan: lebam, kerosakan pada saluran darah, abses, disfungsi ereksi sementara.
  • Berat, latihan pelbagai jenis.Ingatlah sekali bahawa zakar bukanlah otot seperti bisep, misalnya. Ia tidak boleh dilatih, dipompa atau semacamnya. Tetapi ada kaedah yang membolehkan anda sedikit meregangkan dan memanjangkan zakar. Kaedah ini berdasarkan terutamanya pada peregangan dengan berat. Prosedur sedemikian tanpa campur tangan pembedahan sebelumnya boleh menyebabkan berlakunya air mata ligamen dan tisu. Pakar tidak mengesyorkan melakukan manipulasi sedemikian dan dengan serius mempersoalkan keberkesanannya.
  • Tablet, krim dan peranti lain.Tidak masuk akal yang tidak masuk akal. Cara sedemikian tidak lebih dari aksi iklan untuk pengeluar. Tidak ada kes pembesaran zakar yang didaftarkan dengan bantuan ubat dan dana tersebut.

Pembedahan

Doktor mengatakan bahawa operasi pembesaran zakar bukanlah yang paling popular dalam pembedahan plastik hari ini. Ini mungkin dapat difahami, memandangkan trend semasa masyarakat. Lagipun, pelanggan utama pakar bedah plastik masih wanita. Tetapi, menurut salah seorang pakar dalam bidang ini, di kalangan pesakit lelaki, campur tangan pembedahan untuk meningkatkan organ genital sangat popular. Lebih-lebih lagi, operasi dilakukan bukan hanya oleh orang yang menyimpang dari norma berdasarkan kriteria ini, tetapi juga oleh mereka yang bahkan 20 cm tidak mencukupi.

Pembedahan boleh menjadi kaedah yang berkesan, tidak seperti yang lain, yang juga berlaku. Seperti operasi apa pun, ada risiko dan kemungkinan bahawa setelah prosedur itu harapan anda tidak akan bertepatan dengan hasil yang sebenarnya.

Terdapat 2 jenis pembedahan pembesaran zakar secara keseluruhan:

  1. Memanjangkan zakar.Zakar dilekatkan pada pelvis menggunakan ligamen sokongan khas (tali). Sebahagian organ tersembunyi di dalam badan. Memotong ligamen ini memungkinkan untuk melihat lebih banyak zakar. Agar ligamen tidak tumbuh kembali bersama-sama, selama enam bulan perlu memakai alat khas yang menjalankan fungsi pemberat dan penarikan. Peranti ini dipanggil pemanjang. Apabila digunakan dengan betul, ia meregangkan organ genital lelaki, yang menyebabkan peningkatan jumlah sel dalam tisu di mana ia disusun. Pesakit yang masih ragu sama ada menjalani pembedahan memanjangkan zakar atau tidak, saya ingin memaklumkan bahawa anda perlu memakai alat pemanjang selama 6 jam setiap hari, dengan rehat 15 minit setiap 2 jam (dan memakainya semasa tidur dilarang). Sangat sukar untuk memasangkan alat sedemikian ke dalam pakaian yang ketat, yang menjadikannya hampir mustahil untuk menjalani gaya hidup aktif. Memakai extender penuh dengan komplikasi seperti paraphimosis. Selepas operasi yang berjaya, pemulihan sepenuhnya dan latihan tambahan, anda dapat mencapai peningkatan zakar sebanyak 3-5 cm.
  2. Penebalan zakar.Sejak awal, prosedur ini melibatkan pemindahan asas tisu adiposa ke dalam batang zakar dari bahagian lain tubuh pesakit. Oleh itu, ahli tersebut menjadi lebih besar. Pilihan ini membawa beberapa kelemahan, kerana tisu adiposa diserap sebahagiannya, zakar menjadi bergelombang. Teknik moden melakukan operasi untuk menebalkan kelelakian melibatkan penggunaan allograft, tisu yang dipindahkan dari organisma yang tidak serupa genetik.

Berapa kos pembedahan pembesaran zakar?

Pembedahan plastik untuk pembesaran zakar mempunyai banyak kos. Sebaran harga yang tidak begitu kecil dikaitkan dengan penggunaan pelbagai teknik. Harganya juga bergantung pada jenis intervensi (memanjangkan, menebal).

Kemungkinan risiko dan komplikasi selepas pembedahan

Sebelum berbaring di meja operasi, anda perlu menimbang kebaikan dan keburukan. Secara amnya, kecekapan plastik sedemikian adalah 97. 5%. Tetapi, menurut pakar, hanya 35% pesakit yang benar-benar berpuas hati dengan hasilnya, 50% lagi mula mencari cara baru untuk membesarkan zakar.

Komplikasi merangkumi parut, jangkitan, perubahan sudut ereksi normal, mati pucuk, dan penurunan kepekaan.

Zakar lelaki adalah organ yang sangat sensitif dan tidak biasa. Adakah bernilai meningkatkan zakar normal hingga ukuran yang luar biasa dengan risiko kesihatan seksual dan mental anda?