CARA MENINGKATKAN UKURAN PENCIL: KAEDAH SELAMAT UNTUK MENGUBAH DIRI PANJANG ORGAN

cara untuk meningkatkan ukuran zakar

Sekiranya zakar lelaki lebih kecil daripada rata-rata, ia boleh menyebabkan keraguan diri, tekanan dan juga kemurungan. Lebih-lebih lagi, mitos bahawa mustahil untuk memuaskan seorang wanita dengan kelelakian kecil hanya memburukkan lagi masalah psikologi seseorang, menjadi sumber kompleks yang serius.

Itulah sebabnya lebih daripada 60% lelaki telah berfikir sekurang-kurangnya sekali mengenai cara meningkatkan ukuran zakar mereka di rumah dan apa yang harus dilakukan untuk ini.

Ciri utama tindakan dana

Lelaki harus ingat bahawa tidak ada norma yang ketat untuk panjang alat kelamin dan penunjuk ini banyak ditentukan oleh ciri genetik organisma. Lebih-lebih lagi, jika panjang zakar ketika bersemangat kurang dari 8 cm, maka ini dianggap sebagai penyimpangan dari norma

Sebilangan besar perubahan panjang zakar bertujuan untuk meningkatkan aliran darah ke zakar, sehingga kelihatan lebih besar. Juga, sebahagian daripada mereka meningkatkan ereksi dan mempromosikan pengeluaran testosteron, yang mempunyai kesan positif terhadap fungsi seksual manusia.

Gambaran keseluruhan alat dan teknik yang paling popular

Sebelum meningkatkan ukuran zakarnya, seorang pria disarankan untuk membiasakan diri dengan teknik yang paling sering digunakan, yaitu:

  • Pam vakum. Alat ini mewujudkan vakum yang meningkatkan aliran darah ke zakar, sehingga membesarkan zakar. Pam vakum sangat mudah digunakan. Untuk melakukan ini, letakkan zakar di dalam silinder dan kemudian mengeluarkan udara daripadanya.
  • Menggunakan cincin khas. Ia harus dipakai di pangkal zakar ketika terangsang. Kaedahnya akan meningkatkan zakar dengan ketara, dan juga memperpanjang masa persetubuhan. Satu-satunya kelemahan kaedah ini ialah selepas melepaskan cincin, zakar akan sama. Perlu diingat bahawa cincin boleh dipakai tidak lebih dari 30 minit, jika tidak, orang itu akan mengalami akibat yang serius.
  • Pembesaran zakar dengan baking soda. Ini adalah kaedah lama orang yang akan membantu meningkatkan pertumbuhan zakar. Sekiranya dilakukan dengan betul, ia sama sekali tidak berbahaya.

Untuk meningkatkan ukuran zakar anda dan pada masa yang sama tidak membahayakan diri sendiri, doktor mengesyorkan agar tidak menggunakan beberapa kaedah yang boleh menyebabkan komplikasi serius pada seseorang. Dalam kes ini, lebih baik mencapai kesan yang lebih rendah daripada membahayakan kesihatan anda.

Pil

Mengambil pelbagai makanan tambahan dan cara lain untuk tindakan yang tidak diuji boleh menyebabkan gangguan hormon pada manusia, dan juga menyebabkan sejumlah gangguan pada sistem pembiakan. Itulah sebabnya rawatan yang tidak terkawal dengan agen oral tanpa preskripsi doktor dianggap tidak diingini untuk diamalkan.

Hanging load

Kaedah menggantung berat menjanjikan peningkatan kelelakian. Kelemahan utama kaedah ini adalah kerana ia boleh merosakkan lapisan zakar, menyebabkan edema, parut, dan kelengkungan zakar semasa ereksi. Kesan ini tidak dapat dipulihkan, jadi menggantung berat adalah idea yang tidak baik untuk pembesaran zakar.

Pembesaran zakar: pembedahan, keberkesanan urut dan senaman yang lebih baik

ubat-ubatan rakyat untuk pembesaran zakar

Cara yang paling berkesan dan pada masa yang sama selamat untuk mengubah ukuran zakar adalah urut, senaman khas dan jelqing.

Sebagai kaedah tambahan untuk meningkatkan ukuran zakar, anda boleh menggunakan pelbagai ubat-ubatan rakyat, rebusan ramuan perubatan atau infus.

Urut

Untuk melakukan urutan, anda mesti terlebih dahulu menggunakan minyak urut pada alat kelamin. Ini akan melembapkan kulit dan juga mencegah kerosakan semasa prosedur.

Anda perlu memulakan urutan dengan menarik kembali kepala zakar. Selepas itu, anda harus tinggal selama beberapa minit.

Seterusnya, anda perlu mengurut organ sepanjang panjangnya. Sebaiknya ulangi prosedur ini setiap hari, berusaha untuk tidak mencederakan, tetapi untuk meregangkannya.

Jelqing

Kaedah jelqing berdasarkan pada menguli dan menarik zakar secara berkala. Tempoh prosedur harus meningkat secara beransur-ansur, mencapai 30 minit. Perlu diingat bahawa organ harus dipijat agar tidak mencapai orgasme. Sekiranya seseorang merasakan bahawa pelepasan akan segera tiba, momen ini harus ditangguhkan dengan sengaja.

Pembesaran zakar dalam kes ini akan berlaku kerana beban pada organ. Seorang lelaki mesti bertindak dengan berhati-hati agar tidak menyebabkan kecederaan.

Latihan

Menggunakan latihan pembesaran zakar adalah salah satu teknik yang paling bermanfaat.

Latihan berikut harus digunakan untuk ini:

  • Melincirkan zakar dengan minyak, ambil dengan ibu jari dan jari telunjuk anda di pangkal. Meregangkan kulit secara perlahan.
  • Secara beransur-ansur kembali ke pangkal zakar, kemudian turun ke kepala, meningkatkan cengkaman.
  • Ambil zakar di pangkal kepala. Regangkan sehingga anda merasa tidak selesa.

Perubahan zakar latihan Kegel juga banyak membantu.

Menerima kaldu dan suntikan

Lelaki boleh membesarkan zakarnya di rumah berkat penggunaan ramuan khas. Resipi terbaik untuk ini adalah:

  • Ginseng. Ia dianggap sebagai afrodisiak kuat yang membangkitkan semangat pada lelaki. Ia mesti diminum 30 titis setiap hari. Perjalanan rawatan harus lama.
  • Dubrovnik. Ia paling baik digunakan dalam bentuk infus: ambil segelas air mendidih selama 5 sudu besar ramuan. Minum produk siap dalam 2-3 dos.
  • St. John's wort. Ini mempengaruhi peredaran darah di pelvis kecil, dan juga meningkatkan potensi. St John's wort harus digunakan dalam bentuk infus: ambil 2 cawan air mendidih pada sesudu ramuan.
  • Aloe. Campurkan sesudu jus tumbuhan ini dengan madu. Ambil tiga kali sehari.
  • Buckthorn laut. Dengan potensi yang lemah, jus buckthorn laut harus dicampurkan dengan mumia dan diminum dalam satu sudu sehari.

Menggunakan baking soda

Soda mengandungi kalsium bikarbonat, yang mempunyai kesan pada penipisan darah. Pembesaran zakar diperhatikan kerana darah dalam keadaan cecair mengalir lebih baik ke organ-organ sistem pembiakan.

Terdapat dua cara untuk menggunakan baking soda untuk tujuan ini:

  • Melincirkan zakar dengan minyak sayuran. Kemudian sapukan baking soda ke kulit. Gosokkannya dengan teliti.
  • Ambil sesudu baking soda dan kacau dalam 1 liter air. Sapukan penyelesaian untuk mandi air. Tempoh prosedur tidak boleh lebih dari 20 minit.

Operasi akan meningkat

Hari ini, kelelakian dapat ditingkatkan dengan melakukan pelbagai operasi. Yang paling berkesan ialah plastik frenum, pemotongan kawasan suprapubik ligamen yang memegang zakar, serta pengenaan implan khas yang menjadikan organ lebih tebal.

Lebih-lebih lagi, dalam beberapa tahun kebelakangan ini, lipolifting semakin kerap dilakukan, yang berdasarkan pengenalan tisu adiposa sendiri ke dalam badan zakar.

Sebelum melakukan campur tangan pembedahan, seorang lelaki disarankan untuk berfikir dengan teliti, kerana ini adalah prosedur yang agak serius yang dapat menyebabkan sejumlah akibat negatif dalam bentuk edema, sakit, dan disfungsi seksual.