MENINGKATKAN AHLI DENGAN Pijat. TEKNIK

Hampir setiap lelaki moden ingin membesarkan zakarnya. Dan ini sama sekali tidak mengejutkan siapa pun, kerana setiap pemuda ingin kelihatan baik di mata pasangannya. Dan walaupun dalam keadaan zakar mengagumkan, beberapa sentimeter tambahan tidak akan berlebihan.

Hari ini, terdapat banyak krim, salap dan pil yang menjanjikan zakar anda akan bertambah besar, tetapi banyak dari mereka hanya "dummy" dan bahkan boleh menyebabkan masalah ereksi. Untuk mengelakkannya, disarankan untuk memperhatikan kaedah seperti urut untuk pembesaran zakar.

Kelebihan dan kekurangan urut untuk pembesaran zakar

cara membesarkan zakar dengan urutan

Ketika bertanya-tanya bagaimana membesarkan zakar dengan bantuan urutan khas, kebanyakan lelaki tidak terlalu berharap keberkesanannya. Tetapi, sebagai peraturan, mereka dengan cepat menyedari kesalahan mereka, kerana teknik urut yang betul untuk pembesaran zakar menunjukkan hasilnya dalam waktu sesingkat mungkin.

Selain meningkatkan ukuran zakar, teknik mengurut mempunyai beberapa kelebihan lain:

  • Urut zakar boleh dilakukan di rumah;
  • Membesarkan organ kemaluan dengan urut tidak memerlukan pelaburan kewangan;
  • Dengan mengurut zakar, anda bukan sahaja menyesuaikan ukurannya, tetapi juga memberi kesan yang baik terhadap fungsi seksual anda;
  • Sekiranya anda betul-betul mengikuti teknik urut yang betul, tindakan seperti itu benar-benar selamat untuk kesihatan lelaki.

Pada masa yang sama, selain kelebihan, urutan untuk pembesaran zakar mempunyai satu kelemahan yang ketara - kecekapan rendah. Bergantung pada jenis teknik pembesaran zakar, panjangnya hanya boleh diubah satu hingga dua sentimeter.

Bersedia untuk urut

Perlu diingat bahawa sebelum bertanya-tanya bagaimana mengurut dengan betul untuk pembesaran zakar, anda perlu meluangkan sedikit masa untuk mempersiapkannya.

Momen menarik!Perkara yang paling penting untuk diingat adalah mood yang baik. Anda tidak boleh mula melakukan gerakan mengurut dalam keadaan tegang atau gugup.

cara persediaan untuk urut pembesaran zakar

Sebelum memulakan urutan, disarankan untuk mandi air panas dan kemudian gosokkan kawasan pangkal paha dengan tuala kering. Pastikan tidak ada yang mengganggu anda ketika anda mengurut. Untuk bersantai sepenuhnya, kami mengesyorkan bermain muzik santai.

Pada mulanya, organ seksual mesti berada dalam keadaan teruja. Untuk melakukan ini, anda perlu menggenggam kepala dan memerah dengan kuat, tetapi pada masa yang sama mengira kekuatan sedemikian rupa sehingga tidak ada rasa tidak selesa atau sakit. Kemudian zakar perlu diregangkan ke arah yang berbeza, ini dilakukan dengan sangat berhati-hati sehingga muncul sensasi yang tidak menyenangkan. Anda perlu membiasakan diri dengan keadaan ini, apabila rasa sakit mereda, anda boleh menarik zakar sedikit lagi.

Setelah menyelesaikan langkah-langkah di atas, anda sudah boleh mula melakukan teknik pembesaran zakar yang telah dipilih sebelumnya.

Perlu diperhatikan bahawa agar urut memberikan hasil yang diinginkan, dan kesihatan lelaki tidak terjejas, ia harus dimulakan ketika ereksi tidak lebih dari 70%. Dengan penuh ereksi, urut dilarang sama sekali. Ini disebabkan oleh fakta bahawa sebagai akibat dari pendedahan manual ke zakar, sejumlah besar darah mengalir ke dalamnya. Dan dalam keadaan seperti itu, rasa tidak selesa dan kesakitan semakin meningkat.

Urut sendiri untuk pembesaran zakar

Sebagai tambahan kepada persoalan apakah boleh membesarkan zakar dengan cara mengurut, lelaki selalu berminat untuk melakukannya tanpa melaburkan dana. Salah satu jenis gosok yang paling popular dan paling murah yang boleh dilakukan di rumah, tanpa bantuan orang lain, adalah mengurut sendiri. Hanya perlu beberapa minit untuk diselesaikan, jadi disarankan untuk mengurut setiap hari.

urut sendiri untuk pembesaran zakar

Pertama, rendam sehelai kain lembut (tuala) dalam air suam, kemudian balut di sekitar zakar selama beberapa minit (dua hingga tiga minit akan cukup). Ini akan melancarkan aliran darah ke alat kelamin. Seterusnya, zakar disapu dengan lembut menggunakan tuala kering.

Penting!By the way, penggunaan krim khas akan membantu mempercepat pertumbuhan zakar dengan ketara.

Kemudian melakukan perkara berikut:

  1. Organ genital yang santai digenggam dengan kuat dengan tangan kanan dan ditarik dari anda. Tindakan harus dilakukan selama beberapa minit dengan peningkatan sesak secara beransur-ansur. Rehat sebentar selama beberapa minit.
  2. Zakar dikepal dengan penumbuk dan gerakan mengurut melingkar dilakukan. Aksi tersebut dilakukan sebanyak dua puluh kali.
  3. Anggota itu dikepal dan dihalakan ke kanan, kiri, bawah dan atas. Terdapat sedikit kelonggaran.
  4. Keseluruhan panjang zakar berderai (sekurang-kurangnya sepuluh kali).

Setelah membaca maklumat yang diterima, anda kini tahu cara membesarkan anggota di rumah dengan urutan.

Urut Thailand

Urutan Thai untuk pembesaran zakar cukup popular sekarang ini. Untuk menunaikannya sesuai dengan semua peraturan, disarankan untuk meminta pertolongan dari teman wanita anda (dilakukan di rumah) atau ke ruang urut khas.

Dengan menggunakan teknik ini, anda bukan sahaja dapat mengubah ukuran zakar, tetapi juga mempengaruhi kenyataan bahawa jumlah orgasme yang dialami akan meningkat dengan ketara, dan ereksi akan meningkat.

Urut Pembesaran Ayam Thai

Sebelum memulakan urutan yang membesarkan zakar menggunakan teknik ini, disarankan untuk sedikit memanaskan lelaki dengan mengurut leher, bahu, dada, kakinya. Kemudian, pergi ke punggung, mereka harus dipijat dengan kuat dan perlahan, disarankan untuk menggeser jari anda di sepanjang dubur lelaki itu. Pergi ke sentuhan, ke ovari, di sini anda perlu sangat berhati-hati, kerana anda boleh menyebabkan seorang lelaki banyak kesakitan.

Seterusnya, lelaki itu harus berpose gaya dogi, dan wanita itu harus mula mengusap zakarnya dari kepala.

Teknik Urut Popular Lain-lain

Banyak orang muda tertanya-tanya bagaimana membesarkan zakar dengan mengurut, tetapi tidak ada yang memikirkan perlunya memilih teknik yang tepat. Pertama sekali, anda perlu memikirkan urutan untuk pembesaran mana yang sesuai untuk anda. Dalam kes ini, anda tidak boleh melakukan tanpa eksperimen.

Antara teknik mengurut yang paling berkesan adalah seperti berikut:

  • Kaedah kering.Teknologi ini digunakan di rumah tanpa pelinciran. Zakar dicengkam di pangkal oleh ibu jari dan jari telunjuk, dan kemudian ditarik dengan kuat ke bawah dan keluar. Semua pergerakan dilakukan dengan sangat perlahan.
  • Tao.Tentunya setiap lelaki yang sekurang-kurangnya sekali berminat untuk membesarkan zakar dengan urut telah mendengar mengenai teknologi ini. Intinya adalah seperti berikut - picit kepala zakar dengan kuat dengan jari anda, sentiasa memantau tahap tekanan. Kemudian, dari pangkal, zakar ditarik ke atas, ke kanan dan ke kiri.

Setelah membiasakan diri dengan semua kaedah di atas, anda sekarang sudah mengetahui cara mengurut untuk membesarkan zakar.