Cara membesarkan zakar dengan kaedah dan kaedah rawatan tradisional: cara membesarkan zakar

Terdapat banyak lelaki yang tidak berpuas hati dengan panjang dan ketebalan zakar. Tetapi tidak semua orang memutuskan campur tangan pembedahan yang mahal dan tidak dapat diramalkan untuk meningkatkan martabat lelaki.

Sekiranya tidak ada keinginan untuk mengambil risiko, maka anda boleh mencuba kaedah alternatif. Sukar untuk membincangkan keberkesanannya, kerana terdapat banyak ulasan, baik positif dan sangat negatif. Ia berfungsi untuk beberapa lelaki, tetapi tidak untuk yang lain.

Kaedah tradisional pembesaran zakar adalah dengan menggunakan decoctions dan infusions herba perubatan. Mereka fokus untuk menormalkan peredaran darah, meningkatkan potensi dan meningkatkan ereksi. Dengan aliran darah yang normal, latihan yang berbeza - jelqing dan mengepam memberi kesan terbaik.

Juga, adakah mungkin untuk membesarkan zakar? Bagaimana cara menyediakan krim atau salap di rumah yang mendorong pertumbuhan zakar yang dipercepat? Oleh itu, mari kita fikirkan bagaimana membesarkan zakar dengan ubat-ubatan rakyat, dan adakah mereka benar-benar membantu mencapai hasil yang diinginkan?

Pembesaran zakar dengan tanaman ubat

Adalah mungkin untuk meningkatkan panjang dan ketebalan zakar dengan bantuan tanaman perubatan. Berdasarkan asasnya, decoctions dan infus disediakan untuk penggunaan dalaman. Ginkgo biloba adalah ramuan unik yang banyak digunakan dalam bidang perubatan. Ubat berdasarkan komponen meningkatkan kepekaan zakar, meningkatkan peredaran darah.

Adalah sukar untuk memperoleh tanaman dalam bentuknya yang tulen, namun, dengan penambahan ginkgo biloba, banyak makanan tambahan dijual untuk penggunaannya. Komposisi makanan tambahan termasuk vitamin dan mineral tambahan, yang meningkatkan daya hidup.

Ginseng adalah tumbuhan yang meningkatkan fungsi ereksi dan mempunyai sifat afrodisiak; memastikan pengembangan saluran darah, yang meningkatkan aliran darah ke zakar. Untuk membesarkan infus minuman zakar.

Resipi:

  • Tuangkan 20 g akar ginseng yang dihancurkan ke dalam 200 ml alkohol;
  • Berkeras 7 hari;
  • Ambil dua kali sehari, 20 tetes pada satu masa;
  • Minum setengah jam sebelum makan.

Ubat-ubatan rakyat untuk pembesaran zakar termasuk tanaman yang disebut thyme. Ia membantu mempercepat pertumbuhan semula jadi zakar. Teh herba disediakan mengikut asasnya. Satu sudu teh herba cincang dituangkan ke dalam segelas air panas. Berkeras 10 minit. Minum 250 ml dua kali sehari. Penerimaan dilakukan dalam masa 4 bulan.

Bawang putih adalah afrodisiak semula jadi. Ramai orang mengatakan bahawa infusi bawang putih bertindak seperti pil Viagra. Satu kepala bawang putih cincang ditambahkan kepada 200 ml alkohol. Berkeras 3 hari. Minum 15 titis cecair pembakar tiga kali sehari. Terapi - dari 3 bulan.

Secara objektif, ramuan perubatan benar-benar mampu meningkatkan potensi, yang meningkatkan kualiti seks dengan ketara. Tetapi mereka tidak mungkin meningkatkan panjang zakar dengan ketara.

Petroleum jelly sebagai cara membesarkan zakar

Mungkin penggunaan Vaseline untuk membesarkan zakar adalah kaedah "kuno" tertua. Intinya sederhana - jeli petroleum disuntik di bawah kulit organ pembiakan, yang memungkinkan untuk meningkatkan ketebalannya. Prosesnya cukup mudah, anda boleh melakukannya di rumah. Terhadap latar belakang kaedah ini, lingga akan tumbuh di depan mata kita.

Zakar dijepit di pangkal. Kemudian Vaseline disuntik dengan picagari di bawah kulit zakar. Selepas prosedur, kulit dirawat dengan larutan antiseptik. Vaseline disuntik dengan teliti, kerana bahan tersebut tidak menyebar secara merata. Dengan pendekatan yang tepat, lingga dapat diperbesar dalam 15 minit.

Teknik ini sukar dilaksanakan jika seseorang tidak mempunyai pendidikan perubatan. Sekiranya anda meminta bantuan doktor, dia akan menolak untuk melakukan manipulasi tersebut. Kaedahnya tidak selamat dan penuh dengan pelbagai komplikasi.

Penggunaan jeli petroleum dengan sendirinya boleh mengakibatkan akibat negatif berikut:

  1. Bahan tersebut terkumpul tidak rata di bawah kulit, akibatnya zakar kelihatan tidak semula jadi.
  2. Semasa manipulasi, jangkitan boleh diperkenalkan, kerana petroleum jelly bukan bahan steril. Sebaliknya, jangkitan menyebabkan keradangan dan komplikasi lain.
  3. Tindak balas alahan.

Pengenalan petroleum jeli ke dalam zakar adalah kaedah yang berkesan. Tetapi kemungkinan bahaya itu melebihi hasil yang diharapkan. Manipulasi ini adalah jalan langsung untuk mati pucuk.

Kaedah tradisional untuk pembesaran zakar

Tidak ada ubat sihir yang meningkatkan ukuran zakar. Oleh itu, lelaki bersedia untuk bereksperimen untuk mencapai pertumbuhan zakar. Salah satu kaedah yang paling popular adalah menggunakan baking soda. Ia digunakan dengan cara yang berbeza: diambil secara lisan, mandi dan mandi, sediakan salap.

Apabila natrium bikarbonat bersentuhan dengan kulit zakar, kesan menjengkelkan diperhatikan, yang menyebabkan darah mengalir. Ini membolehkan anda meningkatkan keberkesanan meregangkan zakar. Sebagai ubat mono, soda tidak berfungsi, lingga tidak akan membantu membesar.

Salap disediakan untuk mengurut zakar. Ambil satu sudu natrium bikarbonat dan madu asli. Uleni dengan teliti, selepas itu campuran tersebut disapukan pada zakar. Urut selama 5-10 minit. Pilihan peningkatan ini boleh menyebabkan reaksi sampingan:

  • Alahan;
  • Goresan, luka;
  • Sensasi menyakitkan.

Di forum NUPers - penyokong pembesaran zakar semula jadi, resipi krim buatan sendiri berdasarkan lintah sangat popular. Penyediaan salap adalah mudah.

Mula-mula anda perlu mengeringkan lintah. Anda boleh membelinya di farmasi. Kemudian cacing kering - 100 g digiling ke keadaan serbuk. Mereka dicurahkan dengan mentega cair atau lemak domba.

Krim lintah siap pakai mesti disapu setiap hari sebelum tidur.

Cara Lain untuk Meningkatkan Martabat Lelaki

zakar kecil dan membesar pada contoh sayur-sayuran

Sudah tentu, krim lintah adalah kaedah pembesaran zakar yang meragukan. Tetapi resipi seperti itu mempunyai penyokong sendiri yang berpendapat bahawa kaedah itu benar-benar berkesan. Sukar untuk dibantah, kerana pertumbuhan lingga berlaku secara individu untuk setiap orang. Sekiranya anda menggabungkan krim dengan kaedah lain, sangat mungkin untuk meningkatkan panjang dan ketebalan zakar.

Penangguhan beban adalah kaedah ubat alternatif yang digunakan beratus-ratus tahun yang lalu. Sekiranya lelaki terdahulu menggantung batu ke zakar, sekarang mereka telah menemui sesuatu yang lain - mereka memasang berat yang berbeza. Mereka bermula dengan berat kecil, secara beransur-ansur meningkatkannya.

Terdapat banyak cara untuk dilampirkan. Selalunya, tali atau pembalut di hujung dengan cangkuk dilekatkan pada pangkal organ. Beban jisim tertentu dilekatkan pada cangkuk. Anda harus selalu kecil, kerana ketegangan yang berlebihan dapat menyebabkan ligamen zakar terkoyak, yang tidak hanya disertai sakit, tetapi juga dengan penurunan fungsi ereksi.

Untuk menjadikan zakar lebih tebal, gunakan pam vakum. Alat ini tidak boleh dikaitkan dengan kaedah tradisional, tetapi sangat membantu meningkatkan ketebalan zakar. Untuk mendapatkan hasil yang ketara, anda perlu melatih lingga sekurang-kurangnya 3 bulan.

Kaedah tradisional untuk membesarkan lingga:

  1. Apitherapy. Dipercayai bahawa racun lebah mendorong pertumbuhan zakar yang aktif.
  2. Regangan zakar secara manual.
  3. Pembesaran dengan pembersih vakum. Kaedah yang sangat berbahaya dan tidak berkesan.

Sebagai alternatif daripada kaedah yang dijelaskan, anda boleh mencuba hipnosis diri. Pilihan ini tidak memerlukan usaha dan pelaburan dana. Terdapat pendapat bahawa semua pemikiran adalah material. Sekiranya anda percaya bahawa seorang lelaki mempunyai zakar yang besar, maka ia akan berlaku. Manipulasi tidak sukar: seorang lelaki duduk di kerusi atau berbaring di atas katil, menutup matanya dan cuba berehat. Anda perlu melakukan gimnastik 5 minit dengan menarik nafas panjang dan menghembus nafas perlahan.

Maka anda perlu membayangkan bahawa lingga itu besar, kuat dan menonjol. Semakin jelas gambar itu ditunjukkan, semakin aktif organisma tersebut bertindak balas terhadapnya. Untuk mendapatkan hasil yang diinginkan, anda perlu bermeditasi selama beberapa bulan selama 5-7 minit. Mereka mengatakan bahawa kaedah ini membantu, memberi kesan yang baik terhadap kehidupan seks. Ini mungkin berlaku kerana meditasi meneutralkan kesan tekanan dan ketegangan saraf, yang meningkatkan kebangkitan.

Terdapat banyak cara popular yang menjanjikan untuk membesarkan zakar. Tetapi sama ada mereka bekerja adalah perkara lain. Lebih baik memilih pilihan yang lebih tradisional untuk pembesaran zakar, kerana ubat-ubatan rakyat penuh bukan hanya dengan kekurangan hasil, tetapi juga dengan pelbagai komplikasi.