Senarai makanan yang peningkatan potensi manusia

Potensi lelaki yang besar bagian sains dan perubatan berlatih. Dalam pembangunan "pil ajaib" yang bisa meningkatkan potensi semua orang tanpa terkecuali, melibatkan pakar dari pelbagai bidang perubatan: urologists, p, dan bahkan sedikit. Pakar mengatakan bahawa lelaki potensi bergantung pada bagaimana ia memakan orang.

Diet yang moden wakil seks lebih kuat sering jauh dari sempurna. Banyak orang-orang yang makan seragam dan secara rawak, dan ditambah untuk makanan yang perasa dan sos kaya dengan penambah rasa dan berbahaya sintetik menumpukan, penyalahgunaan lemak, goreng, merokok makanan, manis, minum soda, minum alkohol.

Di bawah pengaruh negatif faktor yang wabah alam, laki-laki kesihatan dari tahun ke tahun menjadi lebih dan lebih tidak stabil, dan diet yang tidak betul produk berkualiti rendah memburukkan lagi masalah, mewujudkan dalam badan lelaki kekurangan perlu vitamin atau elemen. Itu syarat yang membawa kepada disfungsi ereksi, dikurangkan kesuburan dan juga mati pucuk – seks penuh ketiadaan.

Bagaimana potensi bergantung pada vitamin

untuk potensi

Kesihatan manusia, khususnya potensi manusia, bergantung pada kuantiti dan kualiti nutrisi yang memasuki tubuh dengan makanan. Dampak langsung pada potensi manusia punya vitamin, E, C dan mineral zinc dan man.

Makanan yang kaya dalam vitamin (beta-a, retinol), mempunyai kesan yang baik pada sistem imun lelaki meningkatkan kemampuan seksual, meningkatkan kesuburan lelaki. Elaun harian vitamin Seorang laki-laki dewasa adalah sekitar 5000 IU.

Vitamin E (tokoferol) memberi kesan pengeluaran hormon dalam badan lelaki. Untuk mengekalkan maklumat hormon, yang memastikan fungsi sihat testis dan seminiferous tubul, laki-laki harus mengambil 12-15 mg vitamin E setiap hari.

Diketahui antioksidan dan satu cara imun – vitamin C memperbaiki potensi manusia, yang mempengaruhi otak produksi hormon bertanggungjawab untuk libido. Hormon ini adalah dipanggil dopamin. Tambahan ini ciri-ciri, vitamin C stabil dan mengaktifkan dimakan oleh manusia tokoferol.

B menyuburkan dan memperkuat sistem saraf manusia. Oleh dirinya sendiri, kemampuan untuk mengendalikan tekanan adalah kunci untuk berjaya kehidupan seksual. Di samping itu, vitamin dalam kumpulan ini meningkatkan kemampuan sel-sel sistem saraf untuk menjalankan impuls.

Thiamine (B1) melegakan keletihan, menyediakan tenaga untuk otak dan pinggiran sistem saraf;

Nicotinic (Niasin, vitamin B3) menguatkan pembuluh darah, termasuk kapal yang menyediakan darah ke tisu penis bertanggungjawab untuk mendirikan

Pyridoxine (D6) sintesis serotonin – hormon kebahagiaan, yang membuat kualiti seks, orgasme terang, man – gembira dengan hidup, termasuk seks. Kekurangan vitamin D6 membuat orang itu marah, gelisah, menyebabkan keletihan dan sikap acuh tak acuh terhadap seks.

Folik (B9) termasuk dalam hampir setiap vitamin "bagi pria" karena vitamin ini terlibat dalam produksi hormon undang-undang ujian dan serotonin, meningkatkan stamina, meningkatkan kesihatan secara keseluruhan.

Elemen man perlu untuk seorang lelaki yang peduli tentang kualitas mereka sperma. Selain untuk meningkatkan kesuburan, man terlibat dalam pengeluaran testosteron dan menyokong lelaki menjemput anda untuk menguji pengetahuan sistem dalam keadaan sihat fungsi. Elaun harian man untuk lelaki adalah 100 mikrogram, bergantung pada keadaan kesihatan beliau sistem reproduksi.

Penting untuk lelaki potensi untuk menjadi mineral zing yang membantu menghasilkan testosteron, menyokong semula jadi pelindung fungsi badan lelaki dan bertanggungjawab untuk kesihatan "jantung" lelaki sistem reproduksi – prostat. Untuk mengekalkan lelaki utama organ dalam keadaan bekerja pria perlu untuk mengambil kira-kira 15 mg zinc setiap hari.

Ia seolah-olah, untuk potensi yang baik laki-laki yang ingin untuk pergi ke farmasi terdekat dan membeli di atas set vitamin dan unsur-unsur. Sebenarnya, keadaan tidak cukup seperti itu. Tentu saja, vitamin dan mineral makanan tambahan yang bisa menyokong badan dan meningkatkan kualitas kehidupan seksual, tapi benar-benar menggantikan nutrisi yang tepat dengan mengambil vitamin tidak akan bekerja.

Salah satu yang berdiri di jalan berjuang impotensi manusia pertama untuk mewujudkan kuasa mod. Anda perlu makan 3-5 kali hari, bergantung pada individu-ciri dan aktivitas fisik. Setiap hidangan harus cukup berkhasiat, makanan yang perlu digabungkan dengan satu sama lain, dan menu mingguan telah diubah. Untuk memulakan beralih ke menegangkan kejantanan diet harus mengawal bahagian saiz. Terlalu besar bahagian makanan meletakkan beban yang serius pada sistem pencernaan, jadi usus menyerap hanya sebahagian daripada nutrisi dari makan siang dan makan malam "dari perut". Oleh itu, makanan harus berkhasiat dan protein, lemak dan karbohidrat di bahagian maklumat.

masalah-di-orang

Produk untuk potensi manusia

Untuk membuat hak menu manusia harus memahami apa yang produk meningkatkan potensi, perlu makan "kanan" makanan yang dipisahkan dengan yang lain, atau hanya menambah mereka untuk tetap diet.

Banyak isteri akan bahagia dan suami terkejut untuk kesederhanaan kos yang rendah dan salah satu yang paling berguna yang baik ereksi produk. Ia ternyata bahawa untuk menaikkan potensi lelaki telur puyuh dianggap sebagai salah satu produk yang paling berkesan.

Lelaki setiap pagi anda perlu makan telur dari satu setengah untuk dua lusin telur puyuh.

Hidangan ini boleh berkhidmat dengan bawang hijau, tetapi dari lemak mayonis, dan bacon harus ditinggalkan. Mengembalikan potensi anda, anda seharusnya tidak mencoba untuk menyelamatkan dan menggantikan telur puyuh ada yang lebih rendah kos ayam. 1 telur puyuh mengandungi 3 kali lebih berguna untuk potensi bahan-bahan dari telur ayam, dan memudaratkan jantung sistem kolesterol dalam telur puyuh dan tidak hadir. Lain telur puyuh sebelum ayam kemampuan mereka untuk keluarkan dari tubuh manusia radionuklid, meningkatkan hemoglobin dalam darah, meningkatkan kekebalan, menormalkan tekanan darah. Kecil telur puyuh mengandungi 3-5 kali lebih fosfor, besi dan kalium daripada yang besar telur ayam.

Produk lain yang peningkatan potensi manusia:

  • kacang (kacang walnut, jambu monyet, badam, pine, hazelnut, bijan, pistachios);
  • sayur-sayuran (turnips, tomato, manis dan panas lada, terung, lobak, brokoli, labu);
  • buah-buahan (durian, limau, kiwi, anggur, buah delima);
  • makanan laut (kerang, udang, kepiting, tiram);
  • produk susu (keju, masam krim, keju);
  • (daging lembu, lidah, hati, anak lembu);
  • ikan (mackerel, menggelepar, salmon).

Rempah-rempah yang meningkatkan nafsu dan meningkatkan kualiti ereksi: mint, bunga, lada pedas, ginger, cengkeh, kayu manis, ca. Berguna untuk ereksi berterusan madu (jika tidak alergi pada lelaki), herbal teh, coklat asli.

Setelah belajar senarai berguna untuk ereksi produk, anda boleh membuat bervariasi sesuai menu. Ia adalah wajar hidangan bersedia tanpa jumlah besar garam. Daging, ikan dan sayur-sayuran yang lebih sehat jika mereka bersedia untuk pasangan. Minyak sayur-sayuran untuk kuah salad dan memasak sos perlu menggunakan sejuk-ditekan karena panas memproses memusnahkan bermanfaat untuk potensi senyawa. Bagian utama dari pengambilan harian protein haiwan adalah yang terbaik dimakan di sore hari, atau tidak lewat dari jam 3-4 sebelum tidur. Fakta yang daging, walaupun tinggi nilai-nilai nutrisi, adalah sulit untuk mencerna makanan, jadi beban saluran pencernaan sebelum tidur seperti produk tidak disarankan.

Produk yang berbahaya untuk potensi

Produk yang peningkatan potensi lelaki, biasanya baik bersama-sama. Untuk pemulihan yang cepat badan lelaki tidak hanya makan lebih banyak kacang, madu dan makanan laut, tapi untuk cuba untuk menghilangkan dari makanan diet yang mempengaruhi potensi secara negatif.

Pertama sekali, untuk pemeliharaan kuasa lelaki selama bertahun-tahun, orang itu telah untuk mengurangkan penggunaan alkohol dan untuk berhenti Merokok. Sebab untuk impotensi sering menjadi penyakit jantung dan darah, jadi ketagihan tidak sesuai ke dalam gaya hidup yang seksi gergasi. Menahan diri dari minum dan Merokok mungkin tidak cukup, kerana kolesterol yang terkandung dalam makanan dari kedai makanan segera, boleh tegas menyumbat pembuluh darah yang satu hari akan mengelakkan badan-badan zakar untuk mengisi dengan darah. Oleh itu, tidak peduli seberapa kejam, tidak selera makan, dan seperti wangi tidak kelihatan bau kafe, anda perlu lulus dengan pertubuhan ini dan tidak membawa diri dengan keadaan kelaparan, perancangan diet.

Selain untuk makanan cepat saji, bahaya pada potensi telah:

  • goreng dalam banyak minyak sayur-sayuran, dan makanan yang berasal dari haiwan,
  • lemak (lemak daging kambing dan goreng garing ayamnya kulit sama-sama merosakkan, walaupun, dan nampak lazat),
  • salai
  • garam,
  • gula,
  • pengawet dan penambah rasa,
  • kimia soda
  • cip.

Kebosanan dalam diet boleh menyebabkan kekurangan vitamin jenis tertentu, oleh itu, hanya untuk makan kacang atau hanya daging lembu adalah tidak betul. Ia bernilai mengingat bahawa lelaki itu yang bersedia untuk malam yang romantis, mempunyai potensi untuk menjadi sesuatu yang lebih, anda perlu untuk membatasi diri anda sendiri untuk jumlah yang paling sehat makanan. Mungkin setelah hidangan lazat, badan akan langsung semua berhak dalam pencernaan steak atau tiram, oleh kerana itu, pada tindakan aktif kekuatan dan keinginan mungkin tidak cukup.

Pergi pada diet yang betul, seorang lelaki tidak perlu mengharapkan yang mendirikan akan segera dipulihkan. Pemulihan lengkap boleh ambil dari beberapa minggu untuk beberapa bulan.

Apa lagi yang bergantung potensi?

Seksual kuasa manusia sangat tergantung pada makanan yang dia makan, tetapi makanan bukan hanya faktor yang mempengaruhi di potensi. Di samping itu untuk diet, pada pembiakan maju setengah kuat manusia dipengaruhi oleh keturunan, penyakit dan trauma, emosi, fisik dan mental stres. Satu faktor penting dalam berjaya seksual hidup menjadi hubungan dengan rakan kongsi. Oleh itu, laki-laki tidak boleh hanya makan yang betul, tetapi juga melawat olahraga latihan (berjalan kaki, pergi ke atas dan ke bawah tangga, tidak mengangkat), menghirup udara segar, waktu untuk pergi ke tempat tidur, untuk yang lain dari kerja dan Urusan sehari-hari. Kesetiaan pasangan dan tiada penyakit, penyakit kelamin – lain "plus" untuk kualiti kehidupan seksual laki-laki.