Cara meningkatkan ketebalan zakar: meningkatkan ketebalan zakar

Selalunya, kompleks psikologi, masalah dalam kehidupan seksual dan peribadi, harga diri yang rendah dan keraguan diri adalah hasil dari ukuran zakar.

Berdasarkan tinjauan sosiologi, kita dapat menyimpulkan bahawa lebih daripada 50% lelaki tidak senang dengan diameter zakar mereka.

Sebagai peraturan, mereka berfikir dengan betul, jika seorang wanita tidak terlalu fokus pada panjang zakar, maka dia pasti akan memperhatikan ketebalannya. Selalunya berlaku bahawa rasa tidak puas hati pasangan di tempat tidur adalah sebab zakar terlalu nipis.

Urut kemaluan

urut prostat untuk meningkatkan ketebalan zakar

Cara yang paling biasa dan paling mudah untuk membesarkan zakar adalah urut. Amalan membesarkan zakar ini berdasarkan teknik yang paling kuno yang ada pada zaman kita.

Banyak pakar perubatan mengesahkan bahawa teknik tersebut bukan sahaja memberikan hasil yang ketara, tetapi juga membantu mengekalkan hasilnya selama-lamanya. Kelebihan penting ialah urutan boleh dilakukan di rumah.

Terdapat banyak teknik dan teknik urut yang membawa kepada hasil yang diinginkan, tidak memberi kesan sampingan, tidak mempunyai kontraindikasi, tetapi, pada masa yang sama, membantu menguatkan fungsi lelaki.

Sebagai peraturan, pembesaran zakar berlaku lebih cepat jika latihan dilakukan dengan ereksi. Tetapi, perlu diperhatikan bahawa mereka mesti dilakukan dengan sangat berhati-hati dan berhati-hati agar tidak membahayakan.

Latihan untuk meningkatkan ketebalan:

  • Memanaskan lingga, yang akan memberikan keanjalan yang lebih besar.
  • Selepas itu, pelincir digunakan pada zakar.
  • Dengan menekan dan mengusap zakar, mencapai keadaan tegak.
  • Setelah mencapai 100%, satu tangan menekan pangkal zakar, dan yang lain menarik kepala, cukup untuk memegang selama 1 minit.
  • Pada akhir masa, berehat sebentar, ulangi 5 kali sekejap.

Bagi pemula, lebih baik melakukan latihan bermula dengan beban ringan dan meningkatkan intensiti secara beransur-ansur. Sekiranya rasa sakit berlaku, maka anda perlu melegakan tekanan pada zakar.

Berkat senaman yang sederhana, akibat aliran darah di zakar, tubuh kavernous mengembang, akibatnya zakar membesar.

Di Internet, anda boleh menemui pelbagai foto, video, dan juga ulasan teknik ini. Ramai lelaki memberi kesaksian bahawa kaedah itu memberikan hasil yang signifikan dan tinggi di rumah, tetapi tidak semestinya hanya menggunakan satu latihan.

Sebagian besar lelaki melengkapkan latihan ini dengan ubat khusus yang terdiri daripada komponen semula jadi dan kuat.

Gel pembesaran zakar digunakan pada zakar 2 kali sehari, lebih baik pada waktu pagi selepas bersenam dan pada waktu petang selepas bersenam. Dengan gabungan latihan dan gel yang kerap, anda boleh mendapatkan hasil berikut:

  1. Terdapat peningkatan panjang dan ketebalan zakar.
  2. Anggota menjadi lebih sukar, ereksi dicapai dengan lebih cepat.
  3. Tempoh persetubuhan meningkat.

Oleh kerana gel itu tidak mengandungi bahan toksik dan berbahaya bagi tubuh, anda tidak boleh takut akan kesan sampingan atau kesan negatif pada badan.

Bola kelentit untuk maruah lelaki

bola untuk meningkatkan ketebalan zakar

Dalam beberapa tahun kebelakangan ini, penggunaan bola klitoris untuk pembesaran zakar telah menjadi yang paling popular.

Prosedur ini dibenarkan dan selamat, dan yang paling penting, ia membolehkan wanita itu memberikan kesenangan yang luar biasa.

Pengenalan bola di bawah kulit adalah prosedur yang cukup selamat, risiko komplikasi hampir tidak ada.

Dengan pengenalan bola, terdapat peningkatan lokal dalam ketebalan martabat lelaki, yang tidak kurang pentingnya untuk pasangan.

Maklumat penting mengenai pengendalian bola:

  • Prosedur ini dijalankan secara rawat jalan di bawah anestesia tempatan.
  • Tempoh tidak lebih dari 20 minit.
  • Doktor membuat sayatan melintang 0. 5 cm.
  • Jumlah potongan bergantung pada jumlah bola yang dimasukkan.
  • Setelah sembuh, tidak ada bekas luka, biasanya hilang pada lipatan semula jadi kulit zakar.

Setelah prosedur, sayatan dijahit dengan bahan penyerap khusus, yaitu tidak diperlukan penyingkiran jahitan. Perlu diingat bahawa walaupun prosedurnya sangat cepat dan selamat, setelah itu anda mesti menjauhkan diri dari hubungan intim selama 3 minggu.

Bilangan bola selalu ditentukan oleh lelaki itu; doktor hanya diminta untuk menyebarkannya dengan betul, dengan mengambil kira keinginan pesakit. Rata-rata, bilangan bola yang optimum ialah 3 hingga 8 keping.

Kelebihan menggunakan bola klitoris adalah seperti berikut:

  1. Kehadiran bola tidak akan mempengaruhi ereksi dengan cara apa pun, tidak akan mempengaruhi fungsi pembiakan dan kencing.
  2. Peningkatan ketebalan lingga.
  3. Keselamatan dan kecekapan.
  4. Semasa hubungan seks, rangsangan tambahan untuk pasangan.

Perlu diingat bahawa dari semua campur tangan pembesaran zakar, kaedah ini adalah satu-satunya teknik yang tidak berbahaya, dan boleh dibalikkan.

Maksudnya, tanpa mengira alasannya, jika seorang lelaki ingin menyingkirkan bola, maka implan sangat mudah dikeluarkan.

Teknik pengapit

Pengapit merujuk kepada teknik pembesaran zakar semula jadi (NPL). Inti dari latihan adalah bahawa perlu memerah zakar dengan pengapit, dan dengan demikian menjauhkannya dari darah selama beberapa waktu.

Penting untuk mengetahui bahawa teknik ini ditujukan hanya untuk lelaki yang telah lama mempraktikkan pelbagai teknik dan amalan untuk pembesaran zakar di rumah. Bagi pemula, kaedah ini terlalu agresif dan boleh menyebabkan komplikasi serius.

Kelebihan teknik ini untuk pembesaran zakar adalah seperti berikut:

  • Pembesaran zakar panjang dan tebal.
  • Zakar akan lebih besar, dalam keadaan rehat dan dalam keadaan ereksi.

Untuk latihan, penjepit diperlukan, sebagai peraturan, lelaki menggunakan penjepit kereta atau tukang kunci untuk tujuan ini. Adalah perlu untuk memulakan dengan satu penjepit, secara beransur-ansur meningkatkan jumlah mereka.

Teknik untuk lelaki yang telah lama berlatih meregangkan zakar:

  1. Anggota mesti berada dalam keadaan tegak.
  2. Di pangkal, bungkus dengan pembalut elastik (panjang 30 cm dan lebar 2-3 cm), tidak terlalu ketat, tetapi dapat dilihat.
  3. Diikat dengan beberapa jenis renda (simpul ada di atas), renda itu mesti diregangkan.
  4. Urut zakar hingga 80% ereksi, kencangkan renda dengan lebih erat, dan sedekat mungkin dengan badan.
  5. Tanpa melonggarkan ketegangan, bungkus dengan renda, ikat simpul lain di bahagian bawah, kemudian dua simpul lagi - di sebelah kanan dan kiri.
  6. Ketatkan pengapit.

Latihan pertama dengan teknik ini tidak boleh melebihi beberapa minit. Masa mesti ditingkatkan secara beransur-ansur. Anda boleh pergi ke 10 minit hanya selepas 2 minggu latihan harian.

Apabila zakar dijepit dengan penjepit, dan dipelihara untuk waktu tertentu, ini disebut penjepit pasif, tetapi, dalam beberapa keadaan, jelq basah ditambahkan ke teknik ini.

Extender dan krim khusus

pemanjang untuk meningkatkan ketebalan zakar

Terdapat pendapat bahawa alat ortopedik membantu meningkatkan zakar hanya dengan panjang. Pada hakikatnya, pernyataan ini tidak benar. Lagipun, jika organ tumbuh panjang, maka ia akan tumbuh dengan lebar.

Kelebihan utama alat tersebut adalah penggunaannya di rumah, tanpa preskripsi doktor.

Perubahan ketebalan visual dapat dilihat setelah hanya beberapa minggu penggunaan.

Namun, untuk mencapai kesan seperti itu, disarankan untuk memakai alat ini setiap hari, akibatnya terjadi penebalan organ semula jadi.

Arahan penggunaannya sangat mudah:

  • Betulkan anggota dalam radas.
  • Laraskan daya tegangan dengan mekanisme skru.
  • Tingkatkan daya tarikan setiap 10 hari.

Inti dari mekanisme ini adalah bahawa ketika dipakai, sel-sel diregangkan, serta peningkatan jumlahnya, akibatnya anggota itu tumbuh. Selepas pemanjangan, krim pembesaran zakar harus digunakan pada zakar.

Oleh kerana extender mempunyai kesan luaran, krim ini menjalankan kesan dalaman, menembusi tahap sel dan mempercepat pembahagian sel.

Ringkasnya, perlu diingat bahawa hasil terbaik selalu didatangkan oleh gabungan pelbagai cara dan amalan yang bertujuan untuk meningkatkan zakar.

Namun, kaedah mana yang harus dipilih, ukuran apa yang sesuai dengan seks yang lebih kuat dan pasangannya, ditentukan secara individu, kerana setiap orang memutuskan untuk dirinya sendiri.