Adakah mungkin untuk membesarkan zakar tanpa pembedahan?

lelaki itu melihat ukuran zakar

Masalah pembesaran zakar membimbangkan ramai lelaki. Bahkan pada zaman kuno, orang berusaha mempengaruhi zakar dengan pelbagai cara untuk meningkatkan ukurannya. Mengingat gambar-gambar yang dibuat oleh orang-orang pada masa itu, seseorang dapat merenungkan pemimpin negara mereka. Lingga besar mereka melambangkan kekuatan.

Cara sebenar untuk membesarkan zakar

Pada zaman kita, lelaki juga mencari kaedah untuk meningkatkan ukuran zakar. Satu-satunya perbezaan adalah bahawa hari ini wakil-wakil seks yang lebih kuat tidak beralih kepada penyihir. Selama bertahun-tahun, umat manusia telah mengumpulkan banyak pengetahuan tentang struktur organ lelaki ini dan pengaruhnya pada tisu dalaman.

Banyak kajian telah dilakukan. Semasa eksperimen, didapati bahawa memperbesar lingga, adalah mungkin untuk operasi dan menggunakan latihan khas.

Pil dan krim pertumbuhan zakar

Pil selamat untuk membesarkan organ ini boleh dibeli di farmasi atau dipesan secara dalam talian. Ubat ini berfungsi tanpa kesan sampingan. Mereka didasarkan pada satu set ramuan khas, yang terkenal dengan khasiat khasnya. Mencampurkan ramuan memberikan hasil yang sangat baik.

Pil boleh diambil oleh semua orang, tetapi ia berbeza untuk setiap orang. Lebih baik menggunakan ubat-ubatan, keberkesanannya sudah terbukti, dan tidak membeli ubat-ubatan yang kurang diketahui.

Anda juga boleh menggunakan pelbagai semburan. Doktor atau ahli farmasi di farmasi akan membantu anda mencari yang tepat.

Krim dibahagikan kepada 3 jenis, bergantung kepada kesannya:

  • Jangka pendek;
  • Panjang;
  • Tindakan sekunder.

Dengan pertolongan mereka, mustahil untuk memanjangkan martabat lelaki di rumah.

Menggunakan pemanjang dan berat

Penggantungan pelbagai berat pada zakar adalah kaedah tertua untuk meningkatkan panjangnya. Harus diingat bahawa kaedah ini berkesan.

Selama beberapa tahun tanpa henti membawa beban atau menggunakan alat pemanjang, anda dapat meningkatkan organ sebanyak 2 sentimeter. Tetapi selama ini, sensitiviti zakar dapat menurun, dan ada kemungkinan masalah kesihatan akan muncul.

Pembesaran pembedahan

Secara operasi, zakar menebal kerana tisu adiposa pesakit. Tetapi operasi seperti itu tidak murah. Dan ini adalah kelemahan besar dari prosedur. Di samping itu, tidak ada pemanjangan martabat lelaki, kesan pembesaran hanya dapat dilihat dengan diameter.

Ramai lelaki ditolak dengan kaedah ini, kerana mereka akan menjalani pemulihan selepas pembedahan. Zakar boleh berparut secara kekal.

Pembesaran menggunakan pam vakum

Dengan alat ini, zakar memanjang. Kos pam antara $ 200 hingga $ 300. Tetapi harus diperhatikan bahawa kecekapan dicapai dengan melemahkan organ.

Sebagai hasil dari penelitian yang dilakukan, terungkap bahawa pembesaran organ genital menggunakan pam vakum tidak seumur hidup. Untuk peningkatan jumlah yang nyata, sel baru perlu muncul di dalam zakar itu sendiri.

Kaedah meningkatkan organ dengan latihan

Senaman zakar adalah kaedah yang berkesan untuk meningkatkan martabat lelaki. Lelaki itu membuat mereka sendiri. Mereka dipanggil "Jelqing" - memerah susu, mereka tidak memberi kesan negatif kepada kesihatan.

Teknik senaman:

  • Ereksi tidak lengkap, pada kadar 40%.
  • Sebilangan kecil pelincir harus digunakan pada zakar dan kulup agar tidak mencederakan organ.
  • Pegang pangkal zakar dan tarik ke bawah ke arah kelenjar. Pergerakan mesti dilakukan dalam satu arah. Prosedurnya serupa dengan memerah susu.

Latihan harus dilakukan sekurang-kurangnya sebulan.

Berbanding dengan kaedah pembesaran zakar yang lain, latihan berlaku, kerana berdasarkan pengetahuan mengenai struktur organ genital lelaki. Terima kasih kepada sistem senaman, anda bukan sahaja dapat memanjangkan organ, tetapi juga menjadikannya lebih tebal. Agar zakar membesar dengan panjang 2-3 sentimeter dan 1 sentimeter dalam lilitan, perlu melakukan latihan sekurang-kurangnya 10-12 minggu.

Lelaki yang ingin membesarkan zakar meragui apakah kaedah ini atau kaedah itu berkesan dan berapa lama menunggu hasil yang positif. Ahli urologi menjelaskan bahawa teknik ini benar-benar berfungsi. Anda hanya perlu mencuba pelbagai cara dan menentukan kaedah yang paling boleh diterima.

Setelah sebulan menjalani latihan secara sistematik dan mematuhi arahan, keputusan pertama sudah dapat dilihat.