Mitos dan kenyataan gel peningkatan lelaki, yang manakah paling berkesan?

Ukuran zakar adalah topik yang paling halus dan menarik bagi kebanyakan lelaki. Ramai lelaki bermimpi untuk meningkatkan ukuran organ kemaluan mereka, kerana mereka tidak senang dengan ukurannya. Pelbagai kaedah digunakan untuk memanjangkan dan menebal zakar. Walau bagaimanapun, gel untuk pembesaran zakar sangat popular di kalangan lelaki separuh populasi.

Adakah mungkin memanjangkan zakar dengan krim?

Mula-mula anda perlu memastikan keberkesanan dana tersebut. Ramai bahkan hari ini tidak pasti sama ada ini adalah mitos atau kenyataan. Beberapa pakar dengan yakin menyatakan bahawa penggunaan gel untuk meningkatkan martabat lelaki adalah mitos. Mereka menjelaskan kesimpulan mereka dengan fakta bahawa ukuran alat kelamin berada pada tahap genetik dan oleh itu tidak ada krim yang dapat mengubahnya.

Ada faktor lain yang, pada pendapat mereka, menolak kemampuan dana tersebut untuk mengubah ukuran zakar:

  • alat kelamin terbentuk sepenuhnya sebelum dewasa;
  • zakar terdiri daripada otot yang hanya boleh dipanjangkan dengan senaman;
  • krim tidak dapat bertindak pada tisu otot zakar.
Seorang lelaki melihat kemaluannya dengan keinginan untuk membesarkannya dengan gel

Walau bagaimanapun, semua faktor di atas mudah dipertikaikan, yang membuktikan keberkesanan krim:

  • produk yang dibuat oleh pengeluar berjenama dibuat hanya dari unsur semula jadi dan sama sekali tidak berbahaya bagi lelaki dari segala usia;
  • selain otot, terdapat juga badan kavernosa di zakar, yang mudah mengembang di bawah pengaruh komponen gel;
  • adalah mungkin untuk membesarkan zakar dengan gel seperti itu, walaupun zakarnya terbentuk hingga 18-20 tahun.

Setelah membiasakan diri dengan faktor-faktor ini, kita dapat menyimpulkan bahawa gel benar-benar meningkatkan panjang dan isipadu organ genital lelaki.

Prinsip operasi

Setelah memastikan bahawa dana tersebut akan membantu memanjangkan zakar, anda harus memahami keanehan tindakan mereka pada tubuh. Bukan rahsia lagi bahawa alat kelamin lelaki mengandungi badan gua, yang pada masa ereksi mengembang dan meningkat 2-3 kali. Ini adalah untuk meningkatkan badan-badan gua yang gel itu diciptakan.

Krim pertumbuhan zakar mempunyai kesan bermanfaat berikut:

  • meningkatkan jumlah elemen berguna dalam sel;
  • meningkatkan peredaran darah;
  • meningkatkan libido;
  • Dengan menggunakan gel pembesaran zakar, seorang lelaki meningkatkan libido
  • meningkatkan diameter dan panjang kelelakian;
  • membuat ereksi 2-3 kali terakhir;
  • meningkatkan keanjalan dan kekencangan kulit.

Semua tindakan di atas muncul hanya jika anda menggabungkan dana dengan urutan yang betul. Ia akan mempercepat proses pembelahan sel, pengembangan korpora cavernosa dan meningkatkan aliran darah ke tisu anggota lelaki.

Lelaki itu menggunakan gel untuk membesarkan zakar

Komposisi

Setelah membiasakan diri dengan sifat bermanfaat penggunaan produk ubat tersebut, anda perlu membiasakan komposisi mereka. Bagaimanapun, komponen dari mana gel untuk pembesaran zakar dibuat mempengaruhi keberkesanannya. Sudah tentu, pengeluar yang berbeza menambah ramuan yang berbeza untuk produk mereka. Walau bagaimanapun, terdapat senarai elemen berkesan yang ditambahkan lebih kerap daripada yang lain:

  • Beg gembala. Ia ditambah untuk melebarkan saluran darah pada alat kelamin untuk meningkatkan nada otot.
  • Maca Peru. Akar tanaman ini mengandungi sejumlah besar prostaglandin, zink dan selenium. Unsur-unsur ini meningkatkan aliran darah dan meningkatkan tahap testosteron.
  • Lumut, yang terdapat pada gel dan krim pembesaran zakar, meningkatkan aliran darah
  • Lumut. Meningkatkan aliran darah berkat antiseptiknya.
  • Ekstrak rimpang dan akar elecampane. Ia melawan keradangan dengan baik dan oleh itu sering ditambahkan pada ubat anti-radang. Ia juga meningkatkan pertumbuhan semula sel dan memperluas korpora cavernosa.
  • Ekstrak anggur. Komponen tersebut ditambahkan pada gel untuk meningkatkan keanjalan dinding kapal.
  • Thistle. Merangsang pengeluaran hormon lelaki di dalam badan.
  • Batang. Menggalakkan pengembangan saluran darah dan badan kavernosa, sehingga meningkatkan ukuran zakar.

Ini bukan semua komponen yang ditambahkan pada krim zakar. Selain itu, dana tersebut dibuat dari bunga api, halia, quince dan murbei. Gabungan ramuan di atas dengan betul akan menjadikan zakar 2-4 cm lebih panjang dan lebih besar.

Gel popular

Sebelum memilih gel untuk lelaki, anda perlu membiasakan diri dengan kaedah yang paling berkesan untuk memanjangkan martabat lelaki. Hanya mereka yang akan membantu menyelesaikan masalah yang berkaitan dengan ukuran kecil.

Gel akar halia

Popular di kalangan lelaki yang ingin mengubah saiz zakar mereka. Alat ini dibuat hanya dari bahan semula jadi dan oleh itu anda tidak perlu risau akan kesan sampingan dan komplikasi serius yang lain. Penggunaan gel secara berkala menstabilkan keinginan seksual dan meningkatkan aliran darah ke organ. Berkat ini, zakar meningkat 1-3 cm dalam keadaan tegak.

Komponen berikut digunakan dalam pembuatan krim:

  • Akar halia. Ia dianggap sebagai afrodisiak paling berkesan yang bertanggungjawab untuk meningkatkan keinginan seksual.
  • Ginseng. Meningkatkan peredaran darah di pelvis bawah, yang meningkatkan tempoh gairah.
  • Quince dengan mulberry. Serta ginseng, mereka meningkatkan aliran darah dan meningkatkan ukuran lingga.
  • Berangan. Meningkatkan isipadu organ genital dengan mengembang badan-badan kavernous.
Akar halia - afrodisiak semula jadi, adalah komponen gel untuk pembesaran zakar

Gel ini disapukan pada zakar setiap hari sebelum tidur. Dalam kes ini, agen disapu dengan lembut ke kulit dari pangkal ke kepala organ.

Untuk mencapai hasil yang nyata, krim mesti digunakan sekurang-kurangnya 2-3 bulan.

Gel thistle

Satu lagi ubat yang berkesan untuk meningkatkan martabat lelaki. Alat ini membantu membesarkan zakar sebanyak 4-5 cm dan mengekalkan ukuran ini untuk jangka masa yang panjang. Selain itu, gel menyembuhkan mati pucuk dan meningkatkan daya tarikan terhadap lawan jenis. Kelebihan utama produk adalah komposisinya, yang merangkumi hanya bahan semula jadi. Merekalah yang meningkatkan kehidupan seks dan menjadikan zakar lebih besar.

Gel dibuat dari komponen berikut:

  • Gadis gunung. Komponen sejagat yang mempunyai kesan yang baik terhadap semua fungsi seksual lelaki.
  • Thistle. Membantu mengatasi kekurangan hormon lelaki dalam badan.
  • Elastin. Ia bertindak pada tisu zakar, kerana kulit di atasnya menjadi lebih sensitif dan anjal.
  • Maca. Salah satu komponen utama untuk membantu mengembalikan potensi.
Thistle membantu kekurangan hormon lelaki di dalam badan

Sebelum menggunakan krim, adalah mustahak untuk mengkaji kontraindikasi. Gel tidak boleh digunakan oleh lelaki yang mempunyai alahan terhadap komponen komposisi. Oleh itu, sebelum meneruskan pemanjangan organ, berjumpa doktor dan lakukan ujian alahan.

Anda juga boleh memastikan bahawa tidak ada alahan sendiri. Untuk melakukan ini, sebilangan kecil produk digunakan pada organ genital. Sekiranya pada waktu siang kemerahan tidak muncul pada kulit, anda boleh menggunakan gel dengan selamat.

Ubat ini digunakan sekurang-kurangnya empat minggu, kerana krim ini tidak berfungsi dengan segera. Sebelum menggunakan produk, zakar dipanaskan sehingga gel diserap dengan lebih baik. Untuk memanaskan badan, zakar dibungkus dengan tuala yang direndam dalam air panas. Prosedur pemanasan berlangsung selama 10-15 minit.

Gel chestnut

Beberapa lelaki mendakwa bahawa ini adalah ubat terbaik untuk memanjangkan kelelakian. Wakil syarikat yang menghasilkan gel ini mendakwa bahawa ia tidak mempunyai kontraindikasi dan benar-benar selamat untuk kesihatan. Krim untuk lelaki diperbuat daripada unsur-unsur berikut:

  • Puama muira. Membantu lelaki dengan libido yang lemah memulihkan dorongan seks mereka dan melakukan seks semula.
  • Tukang daging dengan ginseng. Setelah memasuki kulit, komponen mempercepat pembelahan sel, berkat jumlah kelantangan lelaki meningkat.
  • Chestnut dengan halia. Elemen telah ditambahkan pada komposisi untuk meningkatkan keanjalan kulit dan menstabilkan aliran darah.

Gel digunakan dua kali sehari selama dua bulan. Penting bahawa selama ini gel digunakan secara berkala, tanpa gangguan lama. Ini adalah satu-satunya cara untuk mencapai hasil yang diinginkan.

Gel hidrolisis asid amino

Ramai orang berjaya membesarkan zakar dengan alat ini. Sekiranya anda secara berkala menggunakan krim seperti itu, jangka masa ereksi akan berlipat ganda, dan kehidupan seks anda akan menjadi lebih sengit dan berkualiti tinggi.

Komponen gel:

  • Hidrolisis asid amino. Meningkatkan pembahagian sel dan mengembangkan corpora cavernosa.
  • Kolagen. Ia menjadikan kulit lebih anjal, yang membolehkan anda meregangkan zakar tanpa kerosakan dengan urutan.
  • Etanolamin. Meningkatkan syahwat dan membuat persetubuhan beberapa kali lebih lama.

Pengilang menasihatkan menggunakan krim sekurang-kurangnya sebulan untuk membesarkan organ sekurang-kurangnya 1-2 cm. Produk ini digosok setiap hari, dua kali sehari.

Gel pektin

Satu lagi gel berkesan yang popular di kalangan lelaki. Ubat ini dijual bukan hanya dalam bentuk gel, tetapi juga dalam bentuk semburan yang senang dan senang digunakan. Semasa pembuatan, komponen berikut ditambahkan pada produk:

  • Pektin. Ditambah untuk meningkatkan peredaran darah dan vasodilatasi.
  • Minyak. Melembapkan kulit organ kemaluan.
  • Zink dengan besi. Menguatkan dinding saluran darah dan meningkatkan nada keseluruhan.

Komponen di atas benar-benar selamat dan tidak membahayakan kesihatan sistem pembiakan lelaki. Penggunaan gel yang kerap dan betul akan meningkatkan jumlah zakar sebanyak 30-40%. Untuk hasil yang maksimum, pelincir pembesaran zakar digunakan setiap hari selama dua bulan.

Kesimpulannya

Masalah dengan ukuran organ genital malah mengganggu lelaki yang jumlah dan ukurannya berada dalam julat normal. Untuk meningkatkan martabat mereka, sebilangan mereka menggunakan gel khas. Sebelum menggunakan produk, anda perlu mengetahui krim mana yang lebih baik. Untuk melakukan ini, anda harus membiasakan diri dengan senarai kaedah yang paling berkesan untuk memanjangkan zakar.

Visualisasi pembesaran zakar dengan gel dan krim