Bolehkah anda membesarkan zakar anda dengan cepat?

Pertama sekali, harus dikatakan bahawa prosedur seperti itu adalah tugas yang sangat, sangat sukar yang memerlukan banyak usaha dan tidak kurang juga kehendak yang hebat, tetapi hasilnya benar-benar bernilai semua usaha yang anda lakukan. Bagaimana cara membesarkan zakar dengan cepat? Ianya sangat susah!

lelaki menutup zakar yang kecil dan membesar

Segera harus diperhatikan bahawa proses ini selalunya cukup lama dan anda tidak boleh marah dan meninggalkan apa yang telah anda rencanakan jika anda tidak memperoleh hasil yang cepat, kerana ini adalah perkara biasa dan dalam prosedur sedemikian tidak akan pernah ada yang cepat dan memuaskan hasil.

Perlu juga diperhatikan bahawa ketika latihan berlanjutan, latihan tersebut harus diubah menjadi latihan yang lain, misalnya latihan yang lebih maju, hanya dengan penggantian atau penggantian latihan yang betul, anda akan benar-benar mencapai hasil yang anda mahukan. Sekarang mari kita bincangkan cara terbaik untuk membesarkan zakar anda. Pertama, mereka boleh dibahagikan kepada dua jenis: terapi manual dan latihan (jelqing) dan penggunaan alat atau cara khas. Mari pertimbangkan kedua-dua pilihan.

Bagaimana cara membesarkan zakar dengan cepat dan alat apa yang harus anda gunakan?

Tidak semua produk sesuai untuk pembesaran zakar yang cepat. Terdapat 3 pilihan yang perlu diberi perhatian: pam, pemanjang dan krim khas.

  1. Pam vakum untuk pembesaran zakar dan alat khas bertindak pada zakar dengan cara yang sama, hanya persekitaran penggunaannya yang berbeza. Nilai tambah jelas - terdapat peningkatan zakar yang kuat tetapi jangka pendek. Tetapi dengan penggunaan biasa, saiznya bertambah selamanya. Dengan peningkatan jangka pendek, anda dapat mengejutkan separuh yang lain dengan ukuran yang sangat baik, sebab itulah jika anda perlu membesarkan zakar anda dengan cepat, pam akan membantu anda.
  2. pam vakum untuk pembesaran zakar
  3. Pemanjang. Dalam kes ini, kami tidak membincangkan pembesaran segera dan anda mesti memakai peranti ini lebih dari satu minggu. Barulah hasil yang ketara akan muncul. Tetapi kaedah ini masih boleh dianggap cepat, kaedah manual lain membawa hasil yang jelas sekurang-kurangnya setengah tahun.
  4. pemanjangan zakar
  5. Krim pembesaran zakar. Sekiranya anda membeli krim yang berkualiti, ia akan sangat membantu anda membesarkan zakar dengan cepat. Pastikan anda membaca ulasan dan kontraindikasi sebelum membeli. Salap adalah ubat termudah untuk digunakan, anda tidak akan mengalami kesulitan. Tetapi lebih baik menggunakan krim dan salah satu peranti di atas bersama-sama. Dalam kes ini, kadar pertumbuhan akan maksimum.

Peningkatan manual

Jelqing yang berterusan tidak akan membantu membesarkan zakar dengan cepat. Anda mesti berlatih untuk masa yang lama. Tetapi kita masih akan membincangkan teknik ini secara ringkas. Sekiranya seseorang tidak tahu apa itu, maka ini adalah teknik khas yang memulakan sejarahnya sejak zaman kuno. Ia dicipta khusus untuk membesarkan organ seksual lelaki. Peraturan ini boleh disebut selamat sebagai yang paling penting, kerana tanpa "jelqing" anda tidak akan pernah dapat mencapai hasil yang anda mahukan. Tetapi berhati-hatilah, sebelum memulakan latihan ini, pastikan untuk membaca langkah-langkah keselamatan, kerana kemungkinan kerosakan pada zakar anda sangat tinggi, terutama pada latihan pertama.

Petua lain adalah menukar, mengganti dan mengganti senaman untuk zakar anda. Peraturan ini mesti dipatuhi kerana anda boleh memuatkan badan anda dengan aktiviti yang sama, dan akibatnya sangat tidak menyenangkan, jadi berhati-hatilah.

Pengeluaran

Sentiasa, ingat, sentiasa memantau keadaan dan keadaan organ anda. Maksudnya, anda tidak boleh membebankannya secara berlebihan, tetapi anda juga tidak dapat melonggarkan latihan terlalu banyak, kerana dalam hal ini anda tidak akan dapat memperoleh hasil yang positif. Tetapi kami menasihatkan anda untuk membeli alat atau alat khas di mana-mana kedai seks, dan prosesnya akan lebih cepat. Pertama sekali, perlu sekali lagi memperhatikan kenyataan bahawa ia memerlukan banyak masa dan usaha, dan anda harus bersabar, kerana hanya dalam kes ini anda akan mencapai apa yang anda mahukan.