Latihan untuk pembesaran zakar (foto)

Ukuran kelelakian adalah petunjuk utama kualiti kehidupan seks. Ini mempengaruhi potensi, dan jika masih dapat ditingkatkan dengan bantuan pil, maka pembesaran zakar dengan bantuan ubat tidak mungkin. Mengetahui masalah lelaki seperti itu, doktor menemui jalan keluar - pembesaran zakar dengan bantuan latihan. Latihan untuk pembesaran zakar dan tutorial video dapat dilihat di internet, untuk ini anda perlu membuat permintaan "video latihan pembesaran zakar".

Bagaimana latihan ini dilakukan?

Pembesaran organ boleh dilakukan dengan panjang dan ketebalan. Untuk ini, anda boleh menggunakan tangan, alat khas, serta bahan pemberat, yang, dengan menggunakan beratnya, akan meregangkan zakar.

Pilihan yang ideal untuk pembesaran zakar di rumah dengan senaman adalah pembesaran zakar manual dengan dua atau tiga jari. Terdapat banyak pilihan untuk pelaksanaan, mereka dibahagikan dengan tahap kesukaran, anda perlu mula melakukan gimnastik mengenai prinsip dari mudah hingga sukar.

senaman pembesaran zakar

Anda perlu memulakan dengan 15 minit, maka masa yang anda habiskan untuk kelas harus ditingkatkan secara beransur-ansur menjadi 30 minit sehari. Adalah dipercayai bahawa waktu yang paling baik untuk melakukan latihan pembesaran zakar seperti di rumah adalah pada waktu pagi dan petang. Sekiranya anda memutuskan untuk bergerak ke tahap latihan yang lebih sukar yang meningkatkan zakar, maka anda perlu melakukannya secara beransur-ansur, dan tidak secara tiba-tiba.

Pilihan yang ideal sebelum memulakan latihan seperti ini adalah berjumpa doktor, dia akan memberitahu anda secara terperinci mengenai cara membesarkan zakar di rumah. Perkara utama yang perlu diketahui semasa mengikuti latihan sedemikian adalah bahawa perkara utama dalam prestasi mereka adalah keteraturan. Sudah tentu, anda tidak boleh mengharapkan hasil sepantas kilat, untuk meningkatkan martabat anda sekurang-kurangnya beberapa sentimeter, anda harus berusaha dengan bersungguh-sungguh.

Bersedia untuk latihan memanjangkan zakar:

  1. Pembesaran zakar di rumah bukanlah tugas yang mudah, persiapan untuk aktiviti seperti ini mesti dilakukan setiap masa, ini akan membantu menjadikan kelas lebih produktif.
  2. Sebelum anda mula bersenam, mandi dan cuci diri, perhatikan kawasan perineal.
  3. Setelah mandi, keringkan dengan tuala terry dan keringkan.
  4. Untuk kelas, anda memerlukan pelincir khas, jadi lawati farmasi terlebih dahulu dan beli juga.
  5. Pastikan anda memilih tempat di mana anda akan melakukan gimnastik untuk pembesaran zakar. Pertama, cuba lakukan semua kombinasi yang dipilih dalam pose yang berbeza, berdiri, duduk, berbaring, separuh duduk, berbaring, dan pilih pilihan yang mana anda akan merasa selesa.
  6. Seperti lengan, kaki, atau otot lain, zakar perlu dipanaskan sebelum memulakan senaman. Untuk melakukan ini, anda boleh membuat kompres hangat. Cara termudah untuk melakukan ini adalah dengan memanaskan tuala atau kain tebal lain dengan seterika dan oleskan ke kawasan selangkangan. Ulangi prosedur ini beberapa kali. Sekiranya anda mempunyai pad pemanasan, gunakannya.
memanaskan zakar sebelum senaman meningkat

Setelah persiapan selesai, anda boleh mula melakukan gimnastik, termasuk buat pertama kalinya video latihan bagaimana meningkatkan penis.

Senaman untuk membesarkan zakar

Apakah jenis senaman yang meningkatkan zakar? Apa latihan untuk pembesaran zakar dengan lebih berkesan boleh dibaca dalam ulasan di laman web khusus. Sekiranya anda tidak tahu bagaimana meningkatkan zakar anda dengan latihan, maka kelas gimnastik khas akan membantu anda.

Latihan dan video pembesaran zakar dengan keterangan terperinci adalah perkara yang anda perlukan, terutamanya jika anda seorang pemula dalam perniagaan ini.

Terdapat banyak latihan untuk membesarkan zakar, setiap orang harus memilih sesuatu untuk diri mereka sendiri secara berasingan, bergantung pada hasil apa yang ingin dicapai dan apa yang sebenarnya hendak dicapai.

Bergantung pada latihan yang anda lakukan, pembesaran zakar akan berlaku dengan cara yang berbeza. Pembesaran zakar di rumah adalah kaedah paling popular untuk menyelesaikan masalah tersebut.

  • Meregangkan zakar dengan panjang.Senaman panjang zakar adalah latihan yang paling popular di kawasan ini, dengan latihan penebalan zakar di tempat kedua. Dapatkan kedudukan yang selesa, bawa zakar ke tangan anda dan mulailah menariknya ke hadapan. Anda tidak boleh mencapai fanatik, jika anda merasa sakit, maka ini adalah tanda bahawa anda tidak boleh menarik lebih jauh. Tarik zakar selama lima saat dan kemudian lepaskan. Jeda antara set ini kira-kira 5 saat. Makna latihan seperti itu untuk pembesaran zakar adalah bahawa bahagian utama badan gua, yang merupakan komponen utama martabat lelaki, terletak di kawasan pelvis, dan dari sana mereka dapat diperpanjang, sehingga meningkatkan organ oleh beberapa sentimeter. Semasa melakukan gimnastik seperti itu, anda perlu memastikan bahawa tidak ada ereksi.
  • menegangkan zakar untuk pembesaran
  • Panjangan zakar semasa duduk.Untuk gimnastik seperti itu, ereksi yang sangat kecil akan diperlukan. Biarkan badan anda bertambah saiz sekitar 30%, tidak lebih. Anda perlu menariknya sebanyak mungkin dan duduk di atasnya. Latihan seperti ini bertujuan untuk meningkatkan tekanan pada komponen dalaman zakar, ini akan membantu meningkatkan ukuran zakar baik dari segi panjang dan ketebalan, dan juga untuk meningkatkan pangkal zakar.
  • menegangkan zakar untuk memperbesarnya
  • Urut organ.Sebelum memulakan pelajaran, zakar perlu diangkat sedikit, bawa dengan dua jari dan buat gerakan yang akan menyerupai pergerakan semasa melancap. Apabila dia bangun sepenuhnya, kemudian angkat kepala di tangan anda, picit di pangkal dan panjangkan organ dengan cara ini sehingga anda merasakan sensasi yang tidak menyenangkan. Berhenti dan berehat sejurus selepas itu. Ia mesti dilakukan dengan sangat berhati-hati agar tidak merosakkan ligamen.
  • Loceng. . . Lakukan ereksi penuh zakar anda, mulailah membuat mereka bergerak ke kiri-kanan dan ke atas. Pada masa yang sama, cubalah menegangkan otot perineum sebanyak mungkin.
  • senaman loceng untuk pembesaran zakar
  • Jelqing.Teknik untuk meningkatkan ukuran zakar ini diketahui di seluruh dunia. Untuk bersenam, anda perlu memastikan bahawa zakar anda berdiri lebih dari separuh. Kepala tidak akan digunakan di bawah beban sedemikian, jadi anda tidak boleh menyentuhnya lagi. Bawa zakar dengan batangnya dengan dua jari, gerakkan ke atas dan ke bawah, dan jangan lupa menggunakan pelincir, jadi senaman akan menjadi lebih mudah. Sekiranya anda tiba-tiba merasakan bahawa ejakulasi semakin hampir, berhentilah beberapa minit, dan teruskan lagi.
  • jelqing untuk pembesaran zakar
  • Fleksi zakar.Adalah perlu untuk memastikan bahawa kejantanan meningkat sekitar setengah atau sedikit lagi. Bengkokkan zakar ke arah yang berbeza, lebih-lebih lagi, agar sesuai untuk anda. Namun, semasa melakukan latihan, dengarkan perasaan anda. Sekiranya menyakitkan atau tidak menyenangkan bagi anda, maka hentikan melakukannya atau bertindak dengan lebih berhati-hati, kerana manipulasi seperti itu boleh merosakkan alat kelamin.
  • fleksi zakar untuk pembesaran
  • Latihan Kegel.Melakukan senaman seperti itu untuk alat kelamin berguna bagi lelaki dan wanita jika mereka ingin mempunyai ereksi yang baik dan mendapat orgasme yang lebih cerah. Latihan gimnastik sangat mudah. Adalah perlu untuk memerah dan melepaskan otot perineum secara berirama. Sekiranya anda tidak dapat mengetahui jenis otot apa itu, kemudian pergi ke tandas dan mula membuang air kecil. Semasa proses ini, cukup pegang jet dan anda akan segera memahami otot mana yang dimaksudkan. Anda boleh melakukan latihan seperti itu bukan hanya pada waktu yang diperuntukkan untuk mereka, tetapi juga pada setiap kesempatan. Contohnya, di lif, di dalam kereta, menaiki kereta bawah tanah, di tempat kerja. Jangan takut, dari luar sama sekali tidak kelihatan. Perkara utama adalah tidak melupakan gimnastik seperti itu dan mengulanginya sekerap mungkin. Untuk meningkatkan martabat lelaki, kelebihan utama pendekatan ini ialah kelas mengaktifkan proses peredaran darah dengan baik.
  • Mengapit.Agar hasil penjepit menjadi luar biasa, anda perlu melakukannya dengan betul. Untuk melakukan manipulasi seperti itu, anda perlu membeli alat yang akan memeras zakar, ini adalah simulator penjepit.
penggumpalan untuk pembesaran zakar

Sekiranya anda sukar memilihnya, maka carilah sesuatu yang sesuai dengan permintaan gambar "clamping photo". Selepas teknik ini, buat urutan santai pada zakar.

Penting!Adalah mungkin untuk meningkatkan panjang zakar walaupun memakai beban di atasnya selama kira-kira 8 jam sehari. Walau bagaimanapun, bagi sesetengah orang itu menyakitkan dan tidak selesa.

Apa yang perlu dilakukan selepas latihan?

Setelah anda menyelesaikan latihan pembesaran zakar harian anda, anda harus berehat sebentar. Agar hasilnya dapat diperbaiki, anda boleh memakai alat pemanjang, tetapi ini bergantung pada keinginan peribadi seorang lelaki.

pemanjangan zakar

Di samping itu, cubalah untuk meninggalkan tabiat buruk, berpakaian untuk cuaca, jangan terlalu panas dan tidak terlalu sejuk, cuba mematuhi prinsip pemakanan yang betul, bergerak sebisa mungkin dan jangan menjalani gaya hidup yang tidak menetap, hanya dengan itu pembesaran fizikal zakar akan bermula.

Kesimpulannya

Oleh itu, meningkatkan panjang dan kelantangan zakar melalui senaman adalah teknik yang baik untuk membetulkan kompleks dan mendapatkan kembali keyakinan diri. Agar zakar meningkat dengan betul, sekurang-kurangnya beberapa sentimeter, anda harus mencuba, tetapi hasilnya berbaloi, yang paling penting, tentukan sendiri latihan apa yang harus dilakukan untuk membesarkan zakar anda dan mengembangkan sendiri set latihan di rumah untuk pembesaran zakar.