Peningkatan saiz zakar glans

perundingan doktor mengenai pembesaran zakar

Dari masa ke masa, keinginan untuk membesarkan zakar dalam ukuran berlaku pada mana-mana lelaki. Tetapi mengapa membuat kepala yang lebih besar dan mengapa parameter ini sangat penting?

Panjang dan ketebalan PCh memainkan peranan penting dalam proses keintiman. Dan kepala organ genital bertanggungjawab untuk intensiti sensasi, kepekaan dan kekuatan orgasme. Sekiranya anda menjadikan bahagian lingga ini lebih besar, maka anda akan dapat lebih banyak keseronokan dari hubungan seks.

Bilakah perlu meningkat

Untuk membesarkan kepala zakar tidak cukup untuk mempunyai beberapa kompleks mengenai ukuran martabat. Perlu ada sebilangan petunjuk untuk prosedur:

  1. Saiz zakar kecil.
  2. Ketidakupayaan untuk mencapai orgasme dengan gairah standard.
  3. Kekurangan sensasi yang jelas dalam tempoh hubungan rapat dengan seorang wanita.
  4. Kepekaan rendah dan kecenderungan untuk ereksi yang panjang dan menyakitkan.
  5. Asimetri kepala.

Secara nominal, ukuran kecil penyongsang dianggap sebagai petunjuk untuk pelbagai manipulasi yang akan membantu memperbaiki kekurangan ini. Tetapi keputusan untuk menjalankan operasi itu dilaksanakan bersama dengan doktor. Maksudnya, sebelum anda menjalani pembedahan plastik intim, anda harus berunding dengan pakar.

Sekiranya doktor memutuskan bahawa pesakit tidak memerlukan pembetulan plastik pada zakar, maka lelaki itu berisiko ditolak.

Dalam kes apa mereka boleh menolak:

  • sekiranya terdapat jangkitan pada kawasan genital;
  • dengan penyakit keradangan yang bersifat kronik;
  • dengan gangguan endokrin;
  • dengan parameter standard lingga.

Sekiranya panjang organ genital tidak kurang dari 16 cm, dan panjang kepala tidak kurang dari 4 cm. Kemudian doktor akan merujuk pesakit ke psikiatri, dan bukan ke bilik operasi. Oleh kerana ukuran ini normal dan tidak memerlukan kaedah pembetulan. Dan masalah seorang lelaki berkaitan dengan keadaan mentalnya.

Kaedah melakukan

Bagaimana cara membesarkan kelenjar zakar? Untuk melakukan ini, anda boleh menggunakan beberapa kaedah, bermula dengan campur tangan pembedahan yang kompleks dan diakhiri dengan latihan yang boleh dilakukan di rumah.

Kaedah pembedahan

Meningkatkan martabat lelaki akan melalui pembedahan perut. Prosedur dijalankan dengan penanaman implan (matriks khas).

pembedahan pembesaran zakar

Matriks ditanamkan ke lapisan subkutan, sehingga menjadikan zakar lebih besar. Kaedah pelaksanaan dan fakta bahawa operasi dilakukan di bawah anestesia membawa risiko tertentu. Sebagai tambahan kepada mereka, prosedur ini mempunyai beberapa kekurangan:

  1. Tempoh pemulihan yang panjang.
  2. Kebarangkalian tinggi penolakan implan.

Sekiranya matriks "tidak berakar", maka orang itu akan mengalami proses keradangan pada tisu zakar, mereka boleh menyebabkan gangren atau nekrosis tisu.

Meningkatkan kepekaan bahagian organ dengan kaedah ini dilakukan hanya jika ditunjukkan, dengan izin doktor. Hasil yang dihasilkan tidak berubah dan, ia berterusan sepanjang hayat seorang lelaki.

Suntikan gel

Pembesaran kepala dengan gel berdasarkan asid hyaluronik sangat popular kerana prosedur seperti itu:

  • kurang trauma;
  • mempunyai minimum kontraindikasi;
  • tidak memerlukan tempoh pemulihan yang lama;
  • diterima dengan baik oleh pesakit;
  • dilakukan di bawah anestesia tempatan;
  • tidak termasuk campur tangan rongga.

Asid hyaluronik adalah gel yang mengisi ruang antara kepala kepala jantung dan lapisan subkutan, sehingga meningkatkan ukuran martabat. Prosedur menggunakan gel ini dilakukan dalam beberapa peringkat, suntikan dibuat dalam 3-5 hari. Kemudian pesakit menjalani pemulihan.

suntikan asid hyaluronik untuk membesarkan kepala zakar

Dalam tempoh ini, seorang lelaki mungkin melihat beberapa perubahan:

  1. Pembengkakan tisu.
  2. Kesakitan pada kulup.
  3. Kemerahan kulit.

Tetapi perubahan ini berlalu dengan cepat dan tidak membawa kesan. Asid hyaluronik hampir komposisi dengan cecair biologi, penolakannya hampir mustahil. Anda hanya boleh mengalami reaksi alahan pada gel atau komponennya. Atas sebab ini, peningkatan kepala organ genital dengan kaedah ini dianggap paling selamat.

Tetapi prosedur ini mempunyai satu kelemahan - lama-kelamaan, asid hyaluronik larut, kerana ini, anda perlu mengulangi suntikan bahan secara berkala untuk mengekalkan hasilnya.

Ubat-ubatan

Pembesaran zakar juga boleh berlaku dengan penggunaan ubat-ubatan tertentu. Ini adalah pil yang mengandungi hormon. Ubat ini merangsang pengeluaran testosteron dalam badan.

Kekurangan ubat hormon:

  • dengan penggunaan yang berpanjangan menyebabkan ketidakseimbangan dalam badan;
  • ketagihan dan mempunyai gejala penarikan;
  • hasilnya muncul setelah menjalani rawatan selama 6 minggu.

Ya, ubat boleh digunakan di rumah, tetapi penggunaannya akan menyebabkan kesan sampingan yang tidak diingini dalam bentuk penurunan potensi. Harus diingat bahawa "kesan sampingan" hanya berlaku setelah ubat dihentikan. Dalam tempoh rawatan, jarang berlaku.

seorang lelaki meminum pil untuk membesarkan kepala zakar

Gimnastik dan urut

Untuk meningkatkan kepala penyongsang di rumah dengan bantuan urut dan senaman, anda harus mengikuti beberapa peraturan:

  • melatih dengan kerap;
  • jangan berehat lama;
  • berhenti bersenam apabila rasa tidak selesa muncul;
  • gunakan gel emolien semasa bersenam.

Untuk membesarkan kepala zakar tanpa pembedahan, perlu mengoptimumkan aliran darah ke sistem pembiakan secara keseluruhan. Untuk ini, disyorkan untuk melakukan senam dan urut secara berkala.

Penerangan mengenai 3 latihan mudah:

  1. Dengan bantuan tangan, bawa organ ke keadaan ereksi dan angkat hingga amplitud maksimum.
  2. Picit zakar di bahagian kepala hingga sekuat mungkin, hentikan prosedur, apabila ereksi reda, ulangi lagi.
  3. Duduk di atas kerusi, rentangkan lutut, letakkan kaki di lantai dan pukul paha anda dengan organ anda, pukulan haruslah sebat, tetapi tidak menyakitkan. Dalam kes ini, penukar frekuensi berada dalam keadaan tenang (tidak teruja).

Meningkatkan ukuran kepala zakar dengan kaedah ini, tanpa pembedahan, hanya mungkin dilakukan dalam satu keadaan - jika anda menghabiskan sekurang-kurangnya 30 minit untuk latihan setiap hari. Ini akan membolehkan anda mendapat hasil yang lumayan.

Apa sahaja kaedah yang dipilih oleh lelaki, dia perlu memahami bahawa beberapa masalah dari segi seksual tidak berkaitan dengan parameter zakar atau kepalanya. Atas sebab ini, sebelum memikirkan untuk melakukan campur tangan pembedahan, perlu berunding dengan doktor dan menilai ukuran sebenar zakar dengan secukupnya.