Bolehkah zakar diperbesar dengan pam?

penggunaan pam untuk membesarkan zakar

Bagi ramai lelaki, ukuran zakar adalah masalah besar dan penyebab banyak kompleks. Kadang-kadang kebiasaannya ukuran zakar sesuai dengan lingkungan normal, tetapi lelaki itu masih tidak senang dengannya dan merasa tidak selamat.

Dalam kes ini, pakar mengesyorkan menggunakan pam vakum. Adakah mungkin untuk membesarkan zakar dengan bantuan pam, bagaimana menggunakannya dan mengetahui lebih banyak lagi dengan membaca artikel kami.

Mengapa anda memerlukan pam zakar

Pembesaran zakar dengan pam adalah trend dalam beberapa tahun kebelakangan. Doktor tidak dapat mengabaikan unit ini, dan mula mempelajarinya. Setelah kajian dibuat, disimpulkan bahawa pam adalah kaedah yang cukup selamat untuk membesarkan zakar dan merupakan alternatif yang baik untuk pembedahan plastik.

Pam membantu menambahkan darah ke organ, kerana tisu mula aktif tumbuh dan ukuran zakar secara beransur-ansur meningkat. Oleh itu, pada lelaki, terdapat hasil positif pembesaran ukuran zakar, panjang dan lebarnya. Pam adalah alat yang terdiri daripada termos lutsinar dan pam (atau mentol).

Lelaki itu meletakkan unitnya ke dalam termos, sambil menekan pam membawa tekanan dan pengepaman udara. Pembinaannya dilengkapi dengan alas getah agar tidak menimbulkan rasa tidak selesa. Doktor mengenal pasti ciri positif peranti berikut:

  1. Membantu mencegah disfungsi ereksi. Terdapat aliran darah yang kuat ke organ pelvis, yang diaktifkan kerana tekanan yang dihasilkan.
  2. Seorang lelaki boleh meningkatkan tempoh persetubuhan. Untuk melakukan ini, dia mesti menggunakan kekosongan sebelum hubungan bermula. Zakar akan menjadi kurang sensitif, dan lelaki akan dapat memberikan kesenangan kepada wanita lebih lama.
  3. Penghapusan kelengkungan zakar. Peranti ini membolehkan anda "meluruskan" sedikit.
  4. Peningkatan saiz zakar. Seperti yang kita tulis di atas, alat ini merangsang aliran darah yang sangat kuat, yang menyebabkan isipadu zakar bertambah.
  5. Menguatkan saluran darah organ genital. Penggunaan pam secara teratur dan betul menjadikan kapal lebih anjal dan kuat, yang merupakan pencegahan banyak penyakit.
pam pembesaran zakar

Jenis pam vakum

Dalam perenggan sebelumnya, kami memberikan jawapan tegas tegas untuk pertanyaan apakah mungkin untuk meningkatkan penis dengan pam. Semua jenis lekapan vakum ini mempunyai reka bentuk yang serupa. Terdapat tiga jenis pam vakum utama untuk pembesaran zakar. Senarai mereka adalah:

  • Air- peranti paling moden yang hanya boleh digunakan di dalam air. Kelalang mengepam air dan bukannya udara, ia dianggap sebagai pilihan paling berkesan di antara semua. Oleh itu, harga untuk pam sedemikian adalah yang tertinggi.
  • Automatik- alat seperti itu mewujudkan vakum dengan menggunakan pam elektrik dan menggunakan bateri. Tekanan dapat dipantau pada alat pengukur tekanan yang terdapat di dalam alat. Mainan sedemikian tergolong dalam segmen harga pertengahan.
  • Manual- jika anda mempunyai anggaran terhad, ini adalah pilihan terbaik. Tekanan pada zakar akan meningkat kerana tekanan pada buah pir. Ini adalah pam zakar termurah yang ada.

Peraturan pam

Sekiranya anda membeli peranti dan ingin memeriksa secara praktiknya adakah realistis untuk membesarkan zakar dengan pam, biasakan diri dengan prinsip asas operasi. Adalah sangat penting untuk tidak berlebihan dan jangan terlalu berlebihan pada alat kelamin anda.

  1. Mula-mula, keluarkan semua udara dari peranti - hanya apabila anda melakukan ini, alat ini dapat digunakan.
  2. Beli pelincir khas terlebih dahulu, usapkan ke seluruh zakar.
  3. Masukkan organ dengan perlahan ke dalam termos alat anda. Sekarang penting untuk mendapatkan ereksi - anda boleh menggunakan majalah erotik atau video porno.
  4. Setelah anda merasakan ereksi maksimum, inilah masanya untuk memakai cincin. Kami mengesyorkan agar anda menyiapkannya terlebih dahulu dan meletakkannya di sebelah anda agar tidak berjalan.
  5. Gunakan pam, mentol, atau tuas untuk membuat vakum. Prosedur ini akan memakan masa lebih kurang satu minit. Kemudian ulangi manipulasi 10 kali lagi.
  6. Doktor mengesyorkan menggunakan alat sedemikian selama tidak lebih dari 15-20 minit. Sekiranya anda melebihi tempoh ini, anda menghadapi risiko kemerahan dan lebam di kawasan zakar. Sekiranya, sayangnya, anda mengalami salah satu gejala yang dijelaskan, hentikan penggunaan alat sehingga kemerahan dan sianosis hilang. Kemudian cuba perlahankan dan gunakan pam dengan kurang intensif, tidak lebih dari 10 minit. Anda dan wanita akan menyukai bagaimana zakar menjaga pam vakum - ia kelihatan lebih hebat daripada selepas ereksi biasa.

Sekiranya anda menggunakan pam hidraulik, ikuti arahan berikut:

  • Berbaring di bilik mandi, isi kelengkapan dengan air suam. Letakkan zakar di dalamnya.
  • Tekan peranti sedekat mungkin ke pubis anda, tekan ke bawah sehingga cecair berlebihan mengalir keluar.
  • Tingkatkan tekanan dan fokus pada perasaan anda. Lepaskan penumpukan tekanan setelah kira-kira tiga minit. Sekiranya anda tidak mengalami ketidakselesaan, ulangi prosedur kira-kira lima kali.

Penting:jika setelah beberapa kali menggunakan penemuan ini, anda menyedari bahawa zakar anda menjadi lebih teruk "bertindak" semasa melakukan hubungan seksual atau ereksi telah hilang sepenuhnya, hentikan menggunakannya. Baca semula arahan untuk memastikan anda melakukan perkara yang betul.

hidropump untuk pembesaran zakar

Cara memilih pam yang betul

Bagaimana memilih pam untuk ahli dan tidak membuat kesilapan?

  1. Pilih ukuran mainan berdasarkan ukuran zakar yang tegak. Tambahkan kira-kira tiga puluh peratus lagi untuk jumlah ini.
  2. Diameter pam tidak begitu penting. Perhatikan diameter bukaan pada manset. Sekiranya anda ingin membesarkan zakar anda, beli manset berdiameter kecil.
  3. Beli peranti dengan pam yang mempunyai fungsi pelepasan tekanan. Ini jauh lebih senang dan praktikal daripada lubang kecil di bahagian atas mesin.
  4. Kelebihan besar jika pam mempunyai tolok tekanan, iaitu sistem kawalan tekanan yang mudah. Tidak selalu baik hanya bergantung pada perasaan anda sendiri.
  5. Sekiranya ini adalah kali pertama anda membeli peranti, kami mengesyorkan memulakannya dengan pam tangan. Ia lebih sederhana, dan membolehkan anda mengepam udara dengan pir biasa.

Tidak ada jawapan yang pasti untuk ketiga jenis pam mana yang lebih cekap - manual, automatik atau air. Pakar bersetuju bahawa pam hidraulik memberikan hasil yang lebih cepat dan lebih cekap. Tetapi tidak semua orang mampu membelinya. Oleh itu, anda harus membuat pilihan yang sukar berdasarkan pilihan dan saiz dompet anda.

Berapa banyak anda boleh membesarkan zakar anda dengan pam? Menurut ulasan sebenar lelaki, setelah beberapa bulan penggunaan biasa, zakar menjadi 1. 5-2 kali lebih tebal. Proses menambah panjang tidak begitu pantas.

Penjagaan dan penyimpanan

Sebelum dan selepas setiap penggunaan alat permainan seks, basuh dengan air suam dan sabun, jika mahu, rawat dengan antiseptik yang ada. Pelincir berdasarkan minyak peteli atau minyak sayuran tidak boleh digabungkan dengan pam. Ini boleh mempengaruhi bukan sahaja kerosakan pada peranti, tetapi juga kemerosotan kesejahteraan anda.

Setelah membilas mainan terpakai, keringkan dengan teliti dan keringkan sebelum menyimpannya. Simpan di tempat yang kering dan gelap, tanpa menyentuh unit lain (contohnya, dildo). Jauhkan pam anda dari jangkauan kanak-kanak dan haiwan. Elakkan kesan mekanikal (menyebabkan peranti jatuh dan bergelombang).

Sekiranya anda berhati-hati dengan peranti, ia akan memperpanjang jangka hayatnya. Ingat bahawa alat teknikal ini tidak boleh dirawat dengan larutan alkohol, hidrogen peroksida atau air mendidih. Ini akan merosakkan produk.

Cara membuat pam zakar dengan tangan anda sendiri

Peranti boleh dibuat dari bahan-bahan sekerap, yang pastinya terletak di garaj atau almari anda. Contohnya, anda boleh menggunakan pemampat atau pam manset, picagari perubatan, atau botol plastik biasa. Untuk membuat kekosongan zakar dari pemampat lama (seperti peti sejuk yang pecah), ikuti arahan berikut:

  1. Keluarkan pemeluwap dan penyejat dari pemampat lama. Mereka disambungkan ke pangkal dengan tiub tembaga, yang hanya perlu anda potong.
  2. Sambungkannya ke sumber kuasa.
  3. Ambil penapis udara dan pasangkannya ke saluran masuk. Penapis boleh dibeli dengan harga yang kecil di mana-mana kedai automotif.
  4. Pilih selang getah dengan diameter yang diperlukan dan pasangkan ke penapis.
  5. Periksa sama ada sambungannya betul dan cubalah. Sekiranya anda melakukan semuanya dengan betul, peranti buatan sendiri akan berfungsi seperti peranti terbaik yang tersedia secara komersial.

Perhatian!Walau bagaimanapun, peranti buatan sendiri boleh membahayakan, jadi lebih baik membeli peranti serupa di kedai intim.

pam do-it-yourself untuk pembesaran zakar

Di mana untuk membeli dan berapa harganya

Kos peranti ini berbeza-beza bergantung pada pelbagai dan bahan.

Ulasan pengguna

  • Lelaki, 32 tahun: "Walaupun zakar saya tidak terkecil, saya selalu ingin mendapatkan lebih banyak. Sejujurnya, saya meragukan apakah pam dapat membesarkan zakar saya, tetapi saya memutuskan untuk mengambil kesempatan selepas video yang meyakinkan. Setelah dua bulan, saya melihat bahawa lebarnya menjadi lebih besar, dan ini sama sekali bukan khayalan. "
  • Lelaki, 29 tahun: "Rakan-rakan bergurau memberi saya pam automatik. Saya mencuba dan tidak mengalami ketidakselesaan. Zakar yang dipam kelihatan sangat mengagumkan - kadang-kadang saya menggunakannya tepat sebelum hubungan seksual. Saya mengesyorkan kepada orang lain! "

Akhirnya

Pam vakum berkesan digunakan oleh lelaki untuk meningkatkan ukuran zakar dan mencegah pelbagai penyakit. Sekiranya anda memutuskan untuk menggunakannya, baca cadangannya dan berjumpa dengan doktor anda untuk mengelakkan kesilapan yang tidak menyenangkan.