Sambungan zakar

Untuk membesarkan zakar mereka, lelaki memilih lampiran zakar - cara mudah untuk mendapatkan apa yang mereka inginkan dengan cepat. Pelbagai mainan sedemikian hebat, mereka akan menambah variasi tambahan kepada kehidupan intim anda.

lampiran zakar silikon

Apa gunanya pembesar, untuk apa ia?

Lengan zakar adalah mainan intim yang menyerupai zakar yang diperbesarkan.

Mereka sendiri tidak akan mengubah sama ada panjang atau kelantangan, tetapi mereka akan serta-merta menambah sentimeter yang diperlukan. Diperbuat daripada bahan hypoallergenic: lateks, silikon. Mudah dibersihkan, tidak memerlukan kemahiran khas untuk digunakan.

Untuk apa mereka digunakan? Terdapat beberapa sebab:

  1. Malah lampiran mudah pada lingga akan memberikan pemanjangan dan pembesaran segera organ intim, yang menjejaskan keadaan psikologi lelaki itu.
  2. Mainan dengan pilihan tambahan (permukaan rusuk, jerawat, dahan untuk merangsang kelentit, getaran) akan menambah variasi dan kebaharuan kepada kehidupan seksual.
  3. Mengurangkan sensitiviti zakar akan memanjangkan hubungan seksual.

Jenis-jenis kord sambungan

Nenek moyang petua pembesaran zakar ialah lingga tiruan yang digunakan dalam permainan intim. Tidak lama kemudian, pengeluar mainan seks menyedari bahawa pad, di mana seorang lelaki boleh memasukkan zakarnya, untuk melakukan hubungan seks sepenuhnya, adalah lebih berfungsi. Beginilah perkembangan arah ini bermula.

Pemanjangan

Lampiran klasik direka untuk meningkatkan zakar beberapa sentimeter - dari 5 hingga 20. Kord sambungan dijual di mana-mana kedai seks, diperbuat daripada lateks lembut yang meniru kulit semula jadi. Menggunakannya memberikan sensasi baru kepada lelaki dan wanita.

zakar tertutup

Buka kepala

Tidak seperti lampiran sambungan, ia direka untuk meningkatkan jumlah zakar. Diletakkan pada pangkal zakar, membiarkan glans terbuka. Sensitiviti tidak berkurangan, tetapi cincin ketat di pangkal juga akan memanjangkan keintiman. Hampir semua mempunyai permukaan pelepasan - rangsangan tambahan untuk wanita.

Dengan alat penggetar

Fungsi utama adalah untuk memberikan keseronokan dengan mod kelajuan berbilang penggetar. Peranti itu sendiri boleh didapati:

  • di pangkalan;
  • pada penghujungnya;
  • sekeliling perimeter.

Bekalan kuasa lampiran bergetar daripada bateri atau penumpuk.

Dengan permukaan timbul

Tidak seperti petua mudah, di mana permukaan rusuk tidak memainkan peranan sebagai perangsang tambahan, yang satu ini telah menyatakan perubahan dalam kelegaan. Biasanya ini panjang atau besar:

lampiran zakar yang diukir
  • antena;
  • belon;
  • duri;
  • jerawat atau gabungannya.

Permukaan sedemikian memberikan sentuhan rapat muncung dengan faraj, yang meningkatkan sensasi wanita semasa hubungan seks. Vibrator boleh ditambah untuk rangsangan tambahan.

Koperal

Mereka dilakukan dari kulit siber, secara visual serupa dengan zakar sebenar, termasuk urat yang menonjol, lipatan kepala, frenum.

penebalan

Buka muncung zakar untuk meningkatkan jumlah zakar. Direka untuk merangsang seorang lelaki jika pelepasan terletak di permukaan dalaman, seorang wanita - di luar. Mereka boleh meniru zakar semulajadi atau telus.

Melampirkan ahli sepenuhnya

Lampiran klasik, di mana zakar diletakkan sepenuhnya, dipasang pada dasarnya. Mereka timbul atau meniru struktur organ - kepala, frenulum, alur vena. Biasanya diperbuat daripada bahan lembut dan anjal. Sesetengah model mempunyai pelarasan panjang.

Ayam berbunyi

Mereka tidak bertujuan untuk memanjangkan atau membesarkan zakar, tetapi untuk pelbagai hubungan intim:

ayam berbunyi
  • mudah - tanpa peranti, letakkan di kepala atau di bawahnya;
  • dengan getaran - mereka meningkatkan rangsangan kelentit, faraj atau cincin dubur, yang meningkatkan orgasme pasangan, dan lelaki itu dibenarkan untuk memanjangkan hubungan seksual dengan mengawal ejakulasi;
  • dengan pengapit - beberapa cincin ereksi dilengkapi dengan lampiran khas, yang, apabila dipasang di pangkal skrotum, memerah kord spermatik, melambatkan ejakulasi.

Untuk penembusan berganda

Ini adalah lampiran dengan lingga kedua tambahan. Pelekatan pada skrotum untuk penembusan faraj-dubur. Adalah disyorkan untuk menggunakannya untuk pasangan yang ingin membawa kebaharuan kepada hubungan, tetapi tidak cenderung untuk menarik pihak ketiga.

Untuk merangsang kelentit

Dengan spike di pangkal, direka untuk merangsang kelentit semasa hubungan seksual. Sesetengah model dilengkapi dengan penggetar.

Keras

Mereka mempunyai rangka silikon yang padat, disyorkan untuk lelaki yang mengalami disfungsi seksual. Membolehkan anda untuk mendapatkan boner yang panjang dan penuh, walaupun dengan kekurangan ereksi sepenuhnya.

Walaupun pelbagai jenis lampiran untuk zakar, sesetengah lelaki membuat sendiri produk tersebut daripada cara dan bahan yang dibuat sendiri, yang bergantung kepada kualiti, fungsi dan hayat perkhidmatannya.

Arahan penggunaan

Setiap produk dalam kit mempunyai arahan terperinci untuk digunakan.

Peraturan penggunaan standard.

  1. Sebelum menggunakan pad buat kali pertama, ia mesti dibasuh dengan air sabun dan dibilas dengan air suam.
  2. Tepi muncung dibalut dengan teliti, dipintal (seperti kondom), dan dipasang pada kepala.
  3. Gulungkannya sepanjang zakar, pada akhirnya memakai cincin pembatas.

Penjagaan selepas permohonan - dibasuh dalam air sabun suam, jika perlu dirawat dengan antiseptik. Sebelum berpakaian, disyorkan untuk melincirkan zakar dengan serbuk talkum, dan lampiran itu sendiri - dengan pelincir-pelincir. Seperti mana-mana produk kebersihan diri, mainan itu tidak boleh diserahkan kepada orang yang tidak dikenali.

Adakah terdapat sebarang kontraindikasi

Nozel untuk pembesaran zakar tidak mempunyai kontraindikasi yang jelas, tetapi terdapat beberapa sekatan dan situasi di mana penggunaannya tidak disyorkan.

  1. Seks dubur. Penggunaan mainan, terutamanya dengan pancang atau antena, boleh menyebabkan kecederaan pada membran mukus dubur, koyak, retak. Ini akan menyebabkan sensasi yang menyakitkan, pendarahan, dan boleh menyebabkan penyakit berjangkit dan patologi yang serius.
  2. Masa penggunaan. Lampiran mempunyai cincin pengunci untuk lampiran; ia memerah urat atau arteri zakar. Ia berbahaya dengan penampilan hematoma, genangan darah, (dalam kes yang teruk, nekrosis tisu), patologi kardiovaskular dan intim. Oleh itu, tidak disyorkan untuk melebihi masa memakai yang dinyatakan dalam arahan.
  3. Penyakit jantung. Patologi jantung, terutamanya yang disebabkan oleh peningkatan bilangan platelet dalam darah, adalah kontraindikasi tidak langsung. Kehadiran mereka tidak membatalkan, tetapi mengesyorkan untuk menahan diri daripada menggunakan mainan.
  4. Reaksi alahan. Mereka boleh muncul selepas digunakan, dinyatakan dalam ruam, kemerahan kulit zakar, sensasi terbakar, kerengsaan. Fenomena sedemikian adalah ciri muncung palsu murah yang diperbuat daripada bahan berkualiti rendah.

Kebaikan dan keburukan

Jika anda percaya ulasan lelaki, mereka tidak sering menggunakan alat mainan seks sedemikian. Ketidaksukaan ini dijelaskan secara ringkas: memakai lampiran sambungan, seorang lelaki mengakui bahawa saiz zakarnya tidak mencukupi.

Walau bagaimanapun, halangan psikologi seperti itu tidak wujud sama sekali pada pasangan yang hubungannya kuat, mempercayai, atau yang ingin mempelbagaikan seks dalam semua cara yang mungkin.

Adalah mudah untuk membuang sikap negatif terhadap lampiran: mempunyai pelbagai alat seks, hiburan ganti, permainan, jangan gunakan lampiran terlalu kerap.

Gadis biasanya berpuas hati. Seks dengan lampiran zakar akan memberikan sensasi dan emosi baru, membuka ruang untuk imaginasi.

Sudah tentu, anda boleh membesarkan zakar secara semula jadi: dengan krim, urut, pam, atau dengan menggunakan langkah kecemasan - pembedahan. Walau bagaimanapun, mainan seks akan melakukannya dengan lebih cepat, dan yang paling penting - ia benar-benar selamat.