Kaedah pembesaran zakar

seorang lelaki melihat zakar dan ingin membesarkannya

Ramai lelaki di seluruh dunia bertanya kepada diri mereka sendiri: "bagaimana untuk meningkatkan zakar dan kejantanan"? Pelik, tetapi dipercayai bahawa panjang zakar memainkan peranan yang sangat besar dalam kehidupan seks lelaki. Lelaki dengan berat hati berbaring di bawah pisau hanya untuk dikenali sebagai gergasi seks. Kebanyakan kaedah pembesaran zakar ternyata bukan sahaja tidak berguna, tetapi juga sangat berbahaya.

Seorang lelaki yang sihat telah lama dicacatkan dengan pelbagai cara yang rumit oleh penyembuh dan ahli aesculapian. Perubatan hari ini, sudah tentu bukan zaman pertengahan, secara empirik mencipta beberapa cara yang benar-benar berkesan untuk membesarkan zakar. Hari ini, persoalan bagaimana untuk menambah ahli mempunyai beberapa jawapan. Seorang lelaki harus menghampiri momen penting itu lebih daripada serius. Setelah meneliti isu dan prosedur itu sendiri dengan doktor dengan teliti, anda perlu memahami bahawa anda tidak boleh mengembalikan apa-apa. Terdapat beberapa cara untuk membesarkan zakar yang benar-benar berfungsi pada zaman kita. Tetapi fikir jika ia sesuai untuk anda?

Kaedah semulajadi melalui urutan

Urut dalam persoalan bagaimana untuk membesarkan zakar, kaedah yang paling selamat dan tidak menyakitkan. Benar, pada tahap yang lebih besar, bagaimanapun, seperti yang lain, ia terutamanya bertujuan untuk membetulkan kelengkungan zakar. Zakar yang melengkung kadangkala menyebabkan banyak kesulitan untuk lelaki dan wanita. Tetapi jika kita bercakap tentang peningkatan panjang dan lilitan zakar dengan kaedah urut, maka kita boleh mengatakan bahawa hanya seorang lelaki dengan kemahuan dan watak yang kuat akan mencapai kesannya. Lagipun, prosedur urut boleh ditangguhkan, kerana kesannya akan kelihatan hanya selepas beberapa tahun amalan harian dan rajin. Statistik menunjukkan bahawa pembesaran zakar melalui urutan adalah kaedah yang berkesan dan membolehkan anda mencapai peningkatan panjang sehingga 1-2 sentimeter dan sehingga satu sentimeter lilitan. Untuk urutan, tiada apa yang diperlukan kecuali minyak urut atau krim. Nah, dan tangan yang berpengalaman, sudah tentu. Tetapi anda perlu bersabar, kerana dalam kes ini, urutan akan agak meletihkan.

Pembedahan

Pembedahan ini serupa dengan pembedahan plastik. Lemak subkutan yang diambil dari mana-mana bahagian badan yang sesuai disuntik ke dalam zakar. Dalam sesetengah kes, pembedahan dilakukan pada ligamen yang menyokong zakar. Akibat daripada operasi sedemikian tidak begitu baik. Parut jahitan kekal pada zakar. Kaedah pembedahan adalah yang paling mahal dan menyakitkan.

Adakah anda dalam kerugian? Jangan putus asa!

Terdapat banyak kaedah, tetapi sebahagian daripada mereka memberikan hasil selepas bertahun-tahun, sementara yang lain sangat menyakitkan dan sangat mahal. Tetapi hari ini alternatif yang paling indah untuk semua kaedah sedia ada telah dicipta. Ini adalah alat khas untuk membesarkan zakar. Peranti ini diiktiraf oleh doktor dan disyorkan untuk meningkatkan maruah lelaki. Hasil daripada penggunaan akan dapat dilihat seawal bulan kedua selepas permulaan penggunaan.