Pembesaran zakar di rumah

Pembesaran zakar di rumah adalah prosedur yang secara beransur-ansur mendapat populariti. Kebanyakan lelaki tidak berpuas hati dengan saiz zakar. Kompleks-kompleks itu timbul di bawah pengaruh televisyen dan media massa. Hampir setiap lelaki mengimpikan untuk meningkatkan saiz organ kemaluan. Campur tangan pembedahan atau tindakan konservatif akan membantu mengatasi tugas tersebut. Pembesaran zakar boleh dilakukan di rumah.

mengukur saiz zakar sebelum pembesaran

Latihan fizikal

Latihan fizikal memberi kelegaan bukan sahaja kepada badan, tetapi juga mengepam zakar. Kesan yang betul pada zakar membolehkan ia meningkat sedikit dalam saiz.

Faedah Bersenam:

  • perubahan dalam ketebalan organ,
  • pertambahan panjang,
  • pembetulan kecacatan yang kelihatan,
  • potensi yang lebih baik,
  • meningkat libido.

Untuk meningkatkan kecekapan, pakar mengesyorkan mematuhi asas pemakanan yang betul, bersenam dan mengurangkan penggunaan alkohol.

Terdapat beberapa latihan yang direka untuk menebal dan memanjangkan zakar: jelqing, membongkok, dan gelung.

Jelqing

Jelqing adalah teknik baru berdasarkan rangsangan pengaliran darah ke alat kelamin. Pelaksanaan sistematik menebal zakar dan meningkatkan panjangnya. Jelqing dilakukan dalam beberapa peringkat:

  • zakar digenggam di pangkal,
  • tangan perlahan-lahan naik ke kepala, sambil diramas kuat,
  • zakar digenggam di pangkal, dan perlahan-lahan menggulung,
  • perubahan anggota badan yang bergantian membolehkan anda mempengaruhi organ kemaluan dengan betul,
  • senaman diulang beberapa kali.
meregangkan zakar untuk pembesaran

Penting: tidak disyorkan untuk melakukan usaha yang berlebihan. Tindakan ini berbahaya oleh perkembangan microcracks.

Seorang lelaki mesti mematuhi langkah berjaga-jaga keselamatan. Pembesaran organ adalah proses jangka panjang; pendedahan berlebihan penuh dengan kecederaan serius.

Pada akhir latihan, zakar harus berehat, seks harus ditangguhkan selama beberapa jam.

Regangan

Otot pada zakar memerlukan regangan yang betul. Untuk tujuan ini, organ itu digenggam di bawah kepala dan perlahan-lahan ditarik dari dirinya. Senaman dengan betul menjejaskan ligamen, menyumbang kepada perkembangannya. Regangan yang kerap meningkatkan panjang.

Jelq

Jelq atau memerah susu, senaman yang disesuaikan untuk meregangkan organ. Untuk tujuan ini, zakar diregangkan ke keadaan maksimum yang mungkin selama 15 saat. Untuk bermula, 20 tarikan sudah cukup, bilangan maksimum ialah 100.

Peredaran

Peredaran darah yang betul dalam organ pelvis menghilangkan proses bertakung dan meningkatkan jumlah zakar. Urut perlu dilakukan dengan kerap untuk meningkatkan aliran darah. Pergerakan bulat yang lancar meningkatkan peredaran darah dan mempunyai kesan yang baik pada saiz zakar. Tindakan itu mesti diulang 30 kali.

Zakar digenggam di pangkal dan dilepaskan secara tiba-tiba. Tindakan ini akan membolehkan darah yang berlebihan mengalir. Sekiranya kesakitan berlaku, adalah perlu untuk mempertimbangkan semula ketepatan teknik.

Senaman Kegel

lelaki bertuala sebelum pembesaran zakar

Latihan ini bertujuan untuk mencapai ereksi paksa. Untuk tujuan ini, zakar dirawat dengan pelincir, organ diurut dengan pergerakan translasi yang diarahkan secara menegak. Keamatan secara beransur-ansur meningkat sehingga ereksi muncul. Sebelum keghairahan penuh, organ dimampatkan beberapa kali di kepala.

Menyediakan zakar untuk prosedur

Pembesaran zakar di rumah bermula dengan prosedur persediaan. Organ itu perlu dipanaskan terlebih dahulu. Sebelum melakukan apa-apa kompleks, anda mesti mengambil tuala yang direndam dalam air suam dan sapukan pada perut anda. Tindakan ini meningkatkan aliran darah dan dicirikan oleh kesan menenangkan.

Selepas terdedah kepada perut, tuala dialihkan ke zakar selama kira-kira 5 minit. Pemanasan yang betul menyediakan organ untuk beban kuasa dan meningkatkan aliran darah.

Garam digunakan untuk memanaskan badan dan meningkatkan keanjalan. Kristal diletakkan di dalam beg tisu dan disapu pada zakar. Kekurangan garam mudah diisi semula dengan kain lap basah atau tisu yang dilekatkan pada organ.

Penting: semua senaman tidak dilakukan pada zakar yang tegang sepenuhnya. Organ harus 60% tegak. Untuk meminimumkan geseran, pelincir tambahan digunakan. Senaman hanya boleh dilakukan selepas memanaskan badan.

Teknik regangan

Kaedah regangan adalah berdasarkan tindakan kuat pada organ. Untuk membesarkan zakar, anda mesti mengikuti algoritma:

  • pegang kepalanya,
  • menarik diri dari badan,
  • kunci dalam kedudukan lanjutan selama 5 saat,
  • tarik ke kanan sehingga sakit ringan muncul,
  • kembali ke kedudukan permulaan,
  • tarik ke kiri, tahan selama 5 saat,
  • kembali ke kedudukan permulaan,
  • tarik ke bawah, tahan selama 5 saat,
  • kembali ke kedudukan permulaan,
  • tarik ke bawah, tahan selama 5 saat.
lelaki melakukan senaman pembesaran zakar

Penting: senaman disertai dengan sakit ringan, ketidakselesaan umum dikecualikan.

Regangan yang teratur dan betul, bertindak pada corpora cavernosa di dalam organ, menyumbang kepada peningkatan panjang. Semasa prosedur, zakar berada dalam keadaan santai. Apabila menangkap glans, kulup ditarik ke belakang perlahan-lahan. Latihan dilakukan dalam keadaan duduk.

Regangan bulat

Zakar ditarik ke hadapan selama 5 saat dan ke atas, manakala orang itu melakukan gerakan membulat mengikut arah jam. Tindakan yang sama diulang untuk setiap sisi. Regangan yang kerap selama 25 set meningkatkan saiz organ.

Penting: selepas regangan, organ memerlukan gegaran ringan. Tindakan ini menormalkan peredaran darah.

Duduk meregang

Latihan dijalankan dengan zakar yang tegang, tahap ereksi tidak boleh melebihi 40%. Zakar ditarik perlahan ke arah punggung dan lelaki itu duduk di atasnya. Teknik ini meningkatkan tekanan di dalam corpora cavernosa. Pendedahan yang betul mengubah dimensi organ kemaluan.

Regangan V

Zakar harus benar-benar santai. Kepala dicengkam dengan ibu jari dan telunjuk. Organ diregangkan secara maksimum dari badan selama tidak lebih daripada 7 saat. Pada masa yang sama dengan tindakan ini, adalah perlu untuk memerah pangkal dengan pergerakan perlahan tangan dari bawah ke atas. Latihan diulang tidak lebih daripada 10 kali.

Nutrisi pembesaran zakar

Perlu diperhatikan, tetapi ia adalah pemakanan yang betul yang menyumbang kepada peningkatan saiz organ. Sesetengah makanan meningkatkan peredaran darah, yang membawa kepada perubahan dalam jumlah lingga. Anda boleh menghapuskan makanan berbahaya pada sebarang umur. Tiada sekatan dalam isu ini.

Untuk pembesaran organ semula jadi, pakar mengesyorkan menggunakan:

  • vitamin. Kompleks seimbang mempunyai kesan yang baik pada tubuh manusia, menguatkan fungsi perlindungannya. Untuk mengimbangi kekurangan komponen berguna, perlu menggunakan sayur-sayuran. Ia mengandungi asid folik, vitamin K dan tembaga. Tanpa komponen ini, fungsi normal organ dan sistem adalah mustahil. Doktor mengesyorkan memasukkan sayur-sayuran, buah-buahan dan kacang dalam diet harian anda. Untuk organisma yang semakin meningkat, ceri diperlukan. Beri mengandungi bahan aktif anthocyanin, yang mengawal peredaran darah, yang mempunyai kesan positif pada fungsi ereksi.
  • Makanan yang kaya dengan kandungan protein. Untuk meningkatkan saiz zakar dan menyokong sistem imun, adalah dinasihatkan untuk makan daging tanpa lemak.
  • produk yang berguna untuk pembesaran zakar
  • Hasil ikan. Kaya dengan fosforus, komponen ini menyumbang kepada peningkatan panjang zakar. Makanan laut harus menjadi sebahagian daripada diet harian seseorang. Asid omega-3 adalah komponen tambahan produk ikan, ia menyokong perkembangan badan dan terdapat dalam ikan berminyak.
  • Biji benih. Mereka berasaskan arginine. Ia adalah asid amino yang bertanggungjawab untuk perkembangan organ dan sistem, termasuk zakar.
  • Bawang putih. Peminat rempah pedas berbangga dengan pendirian yang berterusan dan saiz lingga yang mengagumkan. Bawang putih mengandungi komponen allicin. Ia bertindak balas kepada rizab tenaga badan dan menggalakkan pecutan darah.
  • Epal hijau. Buahnya sesuai untuk membesarkan saiz zakar. Ia mengandungi komponen berguna yang mengawal perkembangan sistem pembiakan. Makan epal meningkatkan imuniti.
  • Produk susu. Untuk meningkatkan saiz zakar, adalah dinasihatkan untuk menggunakan yogurt, kefir dan jisim dadih.

Pemakanan seorang lelaki harus lengkap dan pelbagai. Di samping itu, adalah perlu untuk mewujudkan rejim minum. Jumlah cecair yang mencukupi meningkatkan keanjalan tisu, yang membantu dalam proses regangan organ.

Menggunakan ubat-ubatan rakyat

Perubatan herba menunjukkan hasil yang baik. Penggunaan herba ubatan membantu memperbesarkan saiz organ kemaluan tanpa memudaratkan kesihatan. Ia tidak disyorkan untuk menggunakan tumbuhan ubatan sendiri. Adalah dinasihatkan untuk berunding dengan doktor sebelum digunakan.

Menurut pakar, berikut mempunyai kesan yang baik terhadap sistem pembiakan:

  • merebus berasaskan bunga dan daun hawthorn. Penggunaan tumbuhan membantu meningkatkan peredaran darah dan meningkatkan aliran hemolymph,
  • sup berasaskan pinggul mawar. Beri mengandungi vitamin C. Asid askorbik merangsang peredaran darah dan peredaran mikro dalam organ pelvis,
  • akar ginseng. Di bawah pengaruh komponen yang dibentangkan, potensi meningkat dan libido seksual meningkat. Pengambilan tetap minuman berasaskan ginseng mempunyai kesan yang baik terhadap keadaan umum badan dan menguatkan fungsi perlindungan.
sup rosehip untuk pembesaran zakar

Berhati-hati mesti dilakukan apabila menggunakan ubat tradisional. Kesan herba perubatan yang betul membantu meningkatkan metabolisme dan merangsang peredaran darah. Kesesakan ke organ kemaluan meningkatkan potensi.

Penting: perubatan tradisional secara praktikal tidak menyebabkan reaksi buruk. Tetapi anda perlu menggunakannya dengan berhati-hati dan hanya selepas berunding dengan pakar. Kaedah yang tidak konvensional adalah terapi pelengkap. Ia tidak mempunyai kesan terapeutik.

Organ pembiakan lelaki boleh membesar sehingga 25 tahun, ini adalah proses fisiologi. Anda boleh meningkatkan saiznya melalui perubatan tradisional, senaman dan ubat perangsang khas. Kesan daripada prosedur adalah sementara. Hanya campur tangan pembedahan akan membantu mengubah saiz organ dengan ketara. Pakar tidak mengesyorkan menggunakan kaedah radikal. Akhirnya, saiz zakar tidak sama sekali menjejaskan kualiti hubungan seksual.