Pam vakum untuk zakar

Ramai lelaki, mencari cara yang berkesan untuk membesarkan zakar, dalam 90% kes menggunakan pam tertentu, yang boleh dipesan di Internet atau di kedai barangan intim. Ulasan pam untuk lelaki sama ada negatif atau bersemangat. Bagaimana untuk memahami sama ada ia patut mengalami cara yang sangat traumatik untuk meningkatkan maruah lelaki?

pam tangan untuk pembesaran zakar

Bagaimana pam berfungsi, siapa yang harus membelinya, bagaimana ia mempengaruhi tubuh, dan apa yang dikatakan oleh doktor dan pengguna tentang kaedah ini, kami akan memberitahu lebih lanjut.

Bagaimana pam digunakan: prinsip operasi

Pada mulanya, adalah wajar untuk memberitahu kegunaan pam vakum, dan apakah prinsip operasinya. Peranti adalah peranti khusus dengan kelalang lutsinar dan pam udara, yang menyebabkan vakum terbentuk. Kelalang diletakkan terus pada alat kelamin, dan kemudian, semua udara dipam keluar dari sana. Oleh itu, darah memasuki alat kelamin, tetapi tidak ada aliran keluar, yang menyebabkan zakar membesar.

Perlu dikatakan bahawa penggunaan peranti sedemikian membolehkan anda mencapai ereksi yang berlangsung dari setengah jam.

Pam vakum untuk lelaki mempunyai ulasan bercampur-campur. Tetapi ulasan doktor adalah radikal: tiada pakar perubatan mengalu-alukan kaedah seperti ini, kerana ia agak traumatik. Lebih-lebih lagi, dengan penggunaan yang tidak tepat atau masa yang berlebihan, anda sebenarnya boleh menyebabkan atrofi otot. Oleh itu, anda perlu terlebih dahulu memikirkan jenis yang wujud.

Jenis pam: pilihan yang wujud

Pasaran bekalan dipenuhi dengan pelbagai model pam. Dan ini berlaku kerana fakta bahawa pam vakum untuk lelaki mempunyai ulasan positif daripada pengguna dan ramai lelaki mencari peranti ini, jadi permintaan tidak berkurangan hingga ke hari ini. Sehubungan dengan gembar-gembur sedemikian, pengeluar menawarkan wakil jantina yang lebih kuat jenis peranti ini berikut:

  • Pilihan manual. Pam sedemikian adalah yang paling murah di pasaran untuk produk yang serupa, kerana tindakan itu dilakukan dengan tangan. Iaitu, lelaki itu secara bebas mengepam pam untuk mencipta vakum. Ini adalah proses yang agak intensif tenaga, jadi kami menghasilkan bentuk berikut;
  • Pilihan elektrik. Dalam kes ini, model dilengkapi dengan pam elektrik. Maksudnya, anda tidak perlu memuat turun sendiri. Pam ini mempunyai butang yang membolehkan anda melaraskan keamatan vakum. Tetapi, perlu diperhatikan bahawa pilihan ini jauh lebih mahal daripada yang pertama, walaupun lebih mudah untuk menggunakannya;
  • Pilihan air. Versi yang agak baharu dan belum diuji sepenuhnya oleh pengguna. Menurut pengeluar, pam jenis ini tidak traumatik. Selain itu, kemungkinan pembentukan retakan pada kulit atau edema dikecualikan.
menggunakan pam zakar

Ulasan Pengguna Pam Pembesaran Zakar dan Cara Penggunaan

Perlu dinyatakan bahawa risiko mendapat kecederaan agak mudah jika anda tidak mengikuti semua cadangan. Dan mereka adalah:

  • Mula-mula anda perlu mencukur rambut di kawasan pangkal paha. Ini adalah perlu supaya rambut tidak menyebabkan ketidakselesaan apabila mencipta vakum;
  • Pastikan anda menggunakan pelincir pada zakar. Jika tidak, pecah kulit, edema tidak dapat dielakkan;
  • Organ mesti diletakkan rapat di dalam kelalang untuk mencipta kesan vakum. Ia harus ditekan sebanyak mungkin dan diamankan;
  • Langkah terakhir ialah menghidupkan pam atau pam sendiri.

Pam untuk pembesaran zakar ulasan tentang saiz adalah lebih daripada merah jambu. Sesetengah lelaki menulis bahawa dengan latihan biasa, zakar meningkat sebanyak 5-7 cm, dan untuk yang istimewa, zakar tumbuh sebanyak 10-12 cm.

Menggunakan pam: faedah dan kemudaratan

Walaupun fakta bahawa pam untuk pembesaran zakar mempunyai ulasan yang bergaya, anda harus menjaga, pertama sekali, kesihatan fizikal anda. Segera, kami perhatikan kepada siapa kaedah pembesaran zakar ini tidak sesuai:

  • Sekiranya terdapat penyakit berjangkit sistem genitouriner. Dalam kes ini, anda harus terlebih dahulu menyingkirkan penyakit itu, dan kemudian memulakan latihan sedemikian. Tetapi perlu diperhatikan bahawa dengan prostatitis, peningkatan zakar seperti itu tidak patut dilakukan;
  • Sebarang ruam, kerosakan pada kulit zakar harus menghalang lelaki daripada melakukan senaman;
  • Sekali lagi, mula-mula kita sembuh - kemudian kita gunakan pam;
  • Ia dilarang keras untuk menggunakan peranti untuk mereka yang mempunyai penyakit darah, serta hernia inguinal;
  • Perubahan bentuk zakar (kelengkungan) tidak akan membenarkan senaman yang berkualiti. Ia akan menjadi tidak berguna dan menyakitkan pada masa yang sama, jadi pada mulanya anda tidak sepatutnya membelanjakan wang untuk membeli pam.

Dan sekarang kami akan menerangkan kelebihan pam itu:

  • Peranti membantu mencapai ereksi apabila terdapat masalah sedemikian;
  • Ahli benar-benar bertambah dalam satu tempoh masa. Pam untuk pembesaran zakar mempunyai ulasan yang berbeza mengenai kadar pertumbuhan zakar: bagi seseorang, hasilnya dicapai selepas permohonan kedua, seseorang perlu menunggu seminggu untuk melihat kesan pertama;
  • Pam, sebagai kaedah pembesaran zakar, adalah yang paling berkesan dan murah berbanding kaedah lain (pembedahan, pembedahan plastik estetik).
jenis pam untuk pembesaran zakar

Latihan sedemikian, dengan penggunaan mahir, membantu memulihkan fungsi seksual. Ulasan lelaki mengatakan bahawa perbuatan itu bertahan lebih lama, otot kemaluan menjadi lebih tegar dan sekata.

Apakah bahaya pam:

  • Jika pam tidak dilaraskan dengan betul, pembengkakan zakar mungkin berlaku. Juga, petechiae (bintik merah atau ungu pada zakar) sering muncul;
  • Kerosakan pada kulit. Di sini juga, tidak semuanya jelas. Jika digunakan dengan betul, tidak ada bahaya, tetapi pam untuk pembesaran zakar juga mempunyai ulasan negatif. "Pemula" mengadu bahawa selepas menggunakan peranti, kerengsaan kulit muncul, dan kadang-kadang kulup pecah (retak);
  • Kekuatan ejakulasi berkurangan. Ini adalah keadaan sementara, tetapi ia menyebabkan banyak ketidakselesaan kepada lelaki. Untuk mengelakkan ini daripada berlaku, anda boleh membeli pam dengan cincin pengetatan.

Agar pam mempunyai kesan positif, anda mesti belajar cara menggunakannya dengan betul. Anda harus mengikuti arahan dengan ketat dan jangan keterlaluan dengan bilangan latihan. Ia dibenarkan untuk melakukan manipulasi dua kali sehari selama 15-20 minit. Ya, pam itu membangkitkan seksual, itulah sebabnya ramai orang suka menggunakan kaedah ini beberapa kali sehari. Tetapi walau bagaimanapun, adalah tidak baik untuk menghasilkan stasis darah yang kerap di dalam organ, jadi ia patut menggunakan kaedah ini dengan cara berdos.