Peningkatan potensi. Apa meningkatkan potensi.

Kesihatan seks adalah sebuah bagian penting dari emosi Umum dan pemeriksaan fisik kesehatan yg mana-mana orang. Walaupun disfungsi ereksi dan rendah potensi tidak mengancam kehidupan manusia, ia tidak acara tidak boleh dianggap sebagai apa-apa masalah sepele. Aku harus mengakui bahwa pengurangan potensi dan disfungsi ereksi biasa pelanggaran di mana dasar sering menyebabkan fizikal.

peningkatan potensi

Apa meningkatkan potensi.

Pertama-tama, izinkan makanan normal. Makanan yang perlu lemak tepat 30 peratus. Selain itu, tidak kurang dan tidak lebih. Fakta yang hormon lelaki yang lipid, itu adalah lemak dasar. Walaupun ada pelbagai jenis makanan yang boleh meningkatkan dan membuat peningkatan potensi, topping senarai mereka yang mengandungi fosfor.Peningkatan potensi. Fosfor adalah salah satu yang paling biasa mineral bahan-bahan yang terkandung di dalam tubuh manusia, ini adalah yang pertama mineral, yang didapati secara langsung mempengaruhi nafsu, peningkatan potensi. Fosfor masuk ke dalam sebatian dengan nitrogen, lemak dan gliserol, itu membentuk lemak fosfat vitamin, yang menggalakkan rembesan pelbagai hormon, termasuk seks. Peningkatan potensi. Dalam turutan menurun fosfor produk utama adalah sebagai berikut: brewer, gandum, biji labu, labu, biji bunga matahari, badam, kacang, kering kacang Pinto, keju "cheddar", gandum, walnut, millet, ayam, nasi coklat, telur, bawang putih, ketam, keju, sapi, kambing, cendawan, kacang hijau segar, manis jagung, kismis, susu, yogurt, tauge, prun kering, brokoli, dengan kentang kulit, parsley, bayam, labu, kacang hijau, alpukat, lobak, bawang, kubis merah, seledri.

Peningkatan potensi. Bagaimana untuk meningkatkan potensi.

Juga elemen penting adalah zinc. Seng adalah penting untuk aktif enzim hormon lelaki testosteron.

Testosteron perlu untuk memperbaiki potensi. Badan dua puluh tahun lelaki lama purata berat biasanya mengandungi 2.2 g zing yang besar tertumpu di buah zakar. Peningkatan potensi. Jika zinc tidak cukup, orang muda tidak akan mengalami keinginan seksual, tidak akan mampu untuk menjaga ereksi dan menghasilkan benih, tidak akan ada peningkatan potensi. Selama bertahun-tahun, badan sebahagiannya kehilangan kemampuan untuk menyerap zing, yang terkandung di dalam makanan. Zinc kekurangan? boleh menyerahkan orang-orang masalah yang serius, termasuk impotensi, yang penting penurunan jumlah sperma dan prostat (radang prostat) - penyakit yang sangat biasa di kalangan orang tua. Peningkatan potensi. Jika ia tidak mempunyai masa untuk mengidentifikasi, prostat boleh menyebabkan kanker prostat. Jika zinc tidak cukup anak laki-laki, belum mencapai usia pubertas, hasilnya mungkin kemunduran penis dan buah zakar. Peningkatan potensi. Menemukan bahwa sejumlah besar zinc mengandungi dalam kelenjar otak (pineal) dan gippokampuse, yang berada di dalam otak dan di retina mata. Pineal secara langsung berkaitan dengan libido, peningkatan potensi, sementara gippokampus kawalan emosi. Penemuan ini menunjukkan bahawa mengekalkan tahap normal zinc diperlukan untuk sihat aktivitas seksual untuk kedua-dua lelaki dan wanita. Diet yang biasa memberikan 10 sampai 15 mg zinc setiap hari. Bagaimanapun, badan mampu untuk menyerap kurang dari ketiga ini jumlah. Oleh itu, adalah disarankan untuk mengambil 15 mg zinc setiap hari dalam bentuk pil. Sumber terkaya seng adalah tiram, dan mungkin kerana ini mereka dianggap sebagai besar pemakan pencinta. Oat, rai, gandum, telur mentah, kacang, kacang merah dan hati juga mengandungi banyak zinc. Diet harian adalah disarankan untuk melengkapi enam sepuluh miligram zinc gluconate, membagi mereka ke tiga dos dua puluh miligram, dan mengambil setelah Sarapan, dan makan siang. Ingat itu jika anda makanan yang hilang jumlah yang cukup zing, anda harus mengubah anda diet.

Produk yang mengandungi zinc dalam turutan menurun segar tiram, ginger, steak, daging domba, kering polong split, hati lembu, kuning telur, gandum, rai, oat, kacang, soya vitamin, badam, walnut, sardin, kacang hijau segar, udang, turnips, parsley, kentang, bawang putih, lobak, roti yang dibuat dari gandum, pork chop, jagung, jus anggur, minyak zaitun, kembang kol, bayam, Ayam, soba, walnut, rumput laut, ikan teri, tuna. Lada hitam, paprika, mustard, bernilai ini memberi sumbangan, kayu manis juga kaya dalam zinc. Vitamin E kadang-kadang dipanggil vitamin "seks" karena ia memainkan peranan yang penting sebagai antioksidan. Antioksidan melindungi tubuh daripada pelbagai bahan berbahaya dibentuk sebagai hasilnya oksidasi.

Peningkatan potensi.

Selama hubungan seksual dan klitoris, dan penis perlu tambahan jumlah oksigen mendapatkan itu dari darah. Vitamin E (alpha - tokoferol) membantu sel-sel darah untuk mengangkut oksigen dengan cepat dan cekap, sambil menghindari oksidasi proses. Vitamin E mempunyai kesan tertentu di depan lobus hypophysis, yang mengawal organ seksual. Peningkatan potensi. Tiada langsung vitamin ini dalam diet lelaki boleh membawa kepada tidak boleh diubah degenerasi epitelium atau kuman sel dasar. Ketiadaannya dalam diet wanita hamil boleh menyebabkan kematian embrio. Vitamin E terkandung dalam kebanyakan makanan yang dibuat dari tepung, seperti roti dibuat dari gandum-bijian dan bran, segar bijirin, kacang, kedelai. Satu hal lagi: minyak dari gandum, biji bunga matahari, sunflower, almond, minyak bijan, peanut butter, kacang, minyak zaitun, bayam, oatmeal, gandum, salmon, beras perang, rai gandum, rye, lobak, roti dari biji-bijian, walnut, pisang, telur, tomato, kambing.

Teh dan kopi beralkohol, yang mendukung dan merangsang seluruh organisma dan dengan itu bertindak positif pada kehidupan seksual. Peningkatan potensi. Banyak yang benar-benar membantu Secangkir kopi atau teh yang kuat. Kesan yang baik, terutamanya bagi orang-orang gugup, memberikan satu atau dua gelas arak. Peningkatan potensi. Bahkan Terentsiy menyedari bahawa "tanpa Bacchus, Venus meredup". Semua produk-produk ini, hanya seperti rempah-rempah, menyebabkan tergesa-gesa darah untuk alat kelamin.

Peningkatan potensi. Alkohol juga menghalang saraf ketidakpercayaan dari orang-orang, melegakan tekanan. sistem saraf, daripada mewujudkan suasana yang baik. Tapi kita tidak harus lupa bahawa alkohol adalah pedang bermata dua, jika anda tidak tahu langkah-langkah.

Khas latihan dan potensi.

Khas latihan otot perineum boleh menjadi sebahagian daripada harian gimnastik untuk orang-orang untuk peningkatan potensi. Para ilmuwan telah terbukti bahwa latihan ini bisa meningkatkan potensi yang lebih kuat seks.

Dalam perjalanan belajar, hampir setengah orang-orang yang mengalami impotensi atau potensi yang rendah, kembali normal seksual hidup setelah mereka mulai melakukan perjalanan ini latihan selama 30 menit sehari. Orang-orang ini yang sebelum ini tidak dapat mengekalkan ereksi selama lebih dari 30 detik, dapat meningkatkan tempoh nya ereksi lima kali.

Doktor mengatakan yang apa-apa latihan yang bisa meningkatkan potensi mana-mana lelaki. Lelaki strain otot perineum selama 10 detik, berdiri, duduk dan berbaring, seperti dia berusaha untuk menahan air kencing. Menjelang akhir belajar 55 impoten lelaki, 40% kembali normal ereksi, namun satu ketiga ereksi yang lebih baik. Ia menunjukkan yang apa-apa latihan perlu berurusan dengan semua orang-orang dengan disfungsi ereksi.

Ketika kita boleh bercakap tentang mengurangi potensi lelaki dan berguna ini jenis latihan?

  • - "tidak munasabah" penurunan kepentingan dalam seks, "kemalasan untuk memulakan", "kekurangan nada"
  • - kekurangan spontan ereksi di malam, dan di pagi hari
  • - kekerasan yang tidak mencukupi zakar dalam tempoh ereksi
  • - kelemahan ereksi selama hubungan seksual dan ketidakmampuan untuk membawa ini ke akhir

Apa penyebab fenomena ini?

- tanpa pergi ke detail dalam anatomi zakar laki-laki - alasan yang tidak mencukupi mengisi badan gua ahli darah yang tidak ia tidak cukup teguh dalam ereksi.

menaikkan-potensi

Sebagai meningkatkan potensi kecergasan dan Jogging?

Menurut pakar Umum gimnastik dan sukan tidak efektif dalam isu ini tertentu di sini perlu latihan khas.

Latihan 1. "Depan langkah"

Anda berdiri lurus, tangan ke bawah dan mulai berjalan setinggi mungkin dan menaikkan lutut seperti jika menekan mereka untuk perutnya.

Latihan 2. "Memegang batu itu"

Anda berdiri lurus, tangan di atas tali pinggang, seperti dalam latihan 1. Lutut sedikit menekuk (!).Sekarang, membengkokkan lutut dan lebih kuat tekanan dan melemahkan otot-otot punggung beberapa kali, seolah-olah memegang diapit di antara batu. Meluruskan tanpa meluruskan sampai akhir lap.

Latihan 3. "Lompat"

Anda berdiri lurus, lutut sedikit menekuk. Bagaimana akan mula berjalan di tempat, tetapi tidak mengambil kaus kaki dari lantai dan hanya tumit seli, cepat mengocok di tempat kejadian dari kaki ke kaki dan cepat mendedahkan lututnya seli ke hadapan. Hanya lutut bergerak maju-mundur! Latihan harus dilakukan dengan kecepatan maksimum dan di awal ada lebih dari satu menit.

Latihan 4. "The bridge"

Anda berada di belakang anda. Lutut semi-menekuk dan seluruh kaki di atas lantai. Tangan di sepanjang badan. Kembali sama rata kebimbangan lantai. Sekarang angkat pelvis.

Latihan 5. "Otot-otot potensi"

Mungkin yang paling penting latihan untuk meningkatkan potensi. Anda berada di belakang anda seperti dalam latihan 4. Kaki sedikit selain dan mula untuk meregangkan dan berehat terus "otot potensi". Mereka berada di dalam antara dubur dan buah zakar, di mana di dalam badan Anda pergi tidak terlihat tong kesinambungan penis. Kau bisa merasakannya, rasa jari-jari saya di saat-saat tekanan.

Untuk membangunkan mereka, kau perlu mencoba seperti walaupun berusaha untuk shift, tarik bersama-sama dubur dan buah zakar. Yang sama ketegangan timbul, jika Anda sedang memegang kembali kencing - sementara punggung otot tetap tenang! Saat melakukan latihan ini, matlamat tidak kuantiti latihan, tetapi daya yang Anda akan dapat menyebabkan tekanan "otot-otot potensi".

Latihan 6. "Bersih"

Satu lagi latihan untuk membangunkan "otot potensi": Kau duduk di kursi sedikit cenderung ke hadapan, tetapi bahu harus diluruskan.

Bayangkan bahwa di atas kerusi duduk dituangkan, untuk contoh, soba dan mental Kau mencoba untuk otot mereka untuk menghisap ia ke dalam dirinya, itu kawasan antara buah zakar dan anus, nah, seperti yang vacuum cleaner. Berehat dan mengulangi beberapa kali. Jika Anda melakukan latihan dengan betul, otot-otot punggung di kekal hampir santai. Umum cadangan: beban meningkatkan sangat secara beransur-ansur jumlah latihan untuk melakukan di atas sensasi, bermula hanya 10 kali pelaksanaan setiap latihan - kesan masih akan melihat setelah beberapa hari-hari dan kemudian anda akan mulai menikmati gimnastik.

Satu set latihan untuk tambahan laki-laki, pemulihan dan peningkatan potensi.

Latihan untuk meningkatkan potensi yang dipinjam dari yoga.

Luka memar di tulang ekor. Di terlentang bengkok kaki di lutut, meletakkan tangan anda di belakang kepala anda. Bernafas perut 12 kali pada kadar yang cepat. Kemudian 24 kali sedikit untuk bergerak pinggul saya ke sisi, seperti jika menggosok ekor. "Bajak."

Berbaring di belakang kepala ke dinding (dua kaki dari dinding). Tangan di sepanjang badan. Naikkan kaki anda sehingga dan cuba jari-jari kaki menyentuh dinding. Jika mungkin, memperbaiki posisi ini dan menggerakkan kaki ke bawah. Tinggal dalam kedudukan ini. Membuat 4-6 nafas. Kemudian perlahan-lahan bengkok kaki anda untuk kembali ke posisi awal, mengendurkan otot , bernafas lebih mendalam. Jika latihan ini ternyata baik, ia boleh menjadi sedikit sukar. Di tarik nafas, mengangkat kaki anda di atas kepala anda begitu bahawa anda menyentuh lantai. Tutup mata dan bernafas dengan perut anda (diafragma). Membuat 4-6 nafas. Kemudian pada menghembus nafas, perlahan-lahan meluruskan supaya vertebra menyentuh lantai satu demi satu. Apabila kembali berbaring di lantai, meluruskan kaki menegak ke atas, ambil napas panjang dan hembuskan perlahan-lahan kaki yang lebih rendah. Mengendurkan otot tubuh. Ulangi 4-6 kali.

"Beralih besen". Untuk duduk di kursi atas (menghadapi kembali). Berpegang pada kembali, putar pelvis dalam satu bulatan. Bernafas dengan perut anda dan keluar mendadak melibatkan di anus (dubur). Putaran pinggul untuk membuat sangat lancar. Dalam satu putaran waktu untuk tarik dan hembuskan. Ulangi 8-16 kali. Untuk duduk, benar-benar tenang.

"Cobra". Badan kedudukan meniru postur seorang Cobra. Berbaring di perut, bengkok, tapak tangan bersempadan lantai di ketiak, siku mengangkat. Meluruskan kaki anda dan untuk menutup, tarik kaos kaki. Semasa penyedutan, perlahan-lahan, angkat kepalamu. Bersandar pada tangan, angkat bahu. Nafas selama beberapa saat untuk memegang kepala miring di belakang. Keluar, lebih rendah dada dan ketua, berbaring, mengendurkan otot. Ulangi 4 petang-8 kali.

"Protryaska". Untuk berdiri pada jarak setengah-langkah menjauh dari dinding (menghadap tembok) jadi, sedikit bersandar jari di dinding, ia adalah yang mudah untuk langkah dari kaki ke kaki, tidak merobek sarung kaki dari lantai. Jenis dari berjalan di tempat.

"Busur". Berbaring di perut anda. Tekuk lutut anda, menaikkan mereka dan mengambil tangan pergelangan kaki. Keluar, angkat kaki ke atas. Kaki yang lebih rendah, berbohong santai, bernafas yang tenang. Jika ia sukar untuk mendapatkan, pergelangan kaki, anda dapat menggunakan tali pinggang atau tuala. Ulangi dari awal 4 kali, dan kemudian membawa ulang sehingga 12 kali.

"Uddiyana". Penarikan perut. Berdiri, kaki kangkangkan kaki selebar bahu. Apabila anda mengambil napas dan perlahan-lahan batang tubuh perlu condong sedikit ke bawah, meletakkan tangan di pinggul dan dengan satu nafas untuk tarik perut yang lebih rendah. Menekuk lutut dan mengangkat bahu. Tarik perut. Semasa apnea perlu cuba untuk melibatkan di anus (kembali laluan). Ulangi 3-10 kali. Latihan untuk peningkatan potensi untuk mengambil setiap satu setengah jam sebelum makan atau dua jam setelah makanan!