Top 10 Makanan Peningkatan Potensi seksual di Lelaki

Pada potensi lelaki, dan daya tarik untuk wanita memberi kesan bukan hanya kesehatan lelaki, sikap, wanita dan penampilannya. Makanan yang berbeza juga mempengaruhi tubuh lelaki, meningkatkan nafsu dan kejantanan. Apa jenis produk? Ceritakan tentang sebagian besar dari mereka.

produk peningkatan potensi lelaki

1. Madu

Tempat pertama dalam senarai produk yang menyumbang untuk peningkatan potensi lelaki, adalah madu asli. Ia adalah wajar untuk termasuk dalam diet setiap orang, tidak kira umur, perangai dan seksualitas.

2. Kacang

Itu makanan walnut, pain, pistachios (tidak ada garam), kacang, hazelnut. Amat berkesan perangsang – kacang campuran, berpengalaman dengan sudu madu asli. Ini sihat dan lazat dadah menyokong dan memperbaiki potensi lelaki. Kacang anda bisa menggantikan prun atau biji bunga matahari. Alat ini adalah disarankan untuk mengambil masa kira-kira tiga jam sebelum tidur.

3. Daging

Peningkatan potensi lelaki, tentunya, daging. Ia pasti harus dimasukkan dalam diet laki-laki. Dalam kuantiti yang munasabah daging memberikan kekuatan dan tenaga, sangat popular kambing dan daging lembu.

4. Ikan dan makanan laut

Ikan juga memainkan peranan yang penting dalam diet kuasa lelaki. Paling berguna untuk mengekalkan potensi lelaki menggelepar dan tenggiri. Orang-orang mereka dipanggil "loveful ikan." Ikan goreng yang tidak perlu, ia adalah perlu untuk rebus atau masak. Makanan laut untuk afrodisiak termasuk telur ikan, udang, kerang, udang laut, terutama terkenal tiram.

5. Bow

Tidak untuk menyebut bawang putih dan bawang biasa. Ia dipercayai bahawa mereka telah benar-benar ajaib kesan pada hormon lelaki seks – hampir sama seperti cendawan. Ia dikenali yang kulat, seperti daging, jauh meningkatkan lelaki seks drive.

6. Telur

Ayam dan telur puyuh sejak zaman kuno dianggap berkesan afrodisiak. Telur orak-arik dengan bawang, telur orak-arik dengan pelbagai rempah-rempah dan tomato merangsang keinginan manusia untuk seks yang bertentangan.

7. Sayur-sayuran

Sayur-sayuran yang penting untuk menjaga kesihatan lelaki. Terutama berharga adalah seledri akar, batang dan daun. Orang-orang tidak harus diabaikan dan herba seperti Basil, ketumbar parsley.

8. Perasa

Untuk memasak, peningkatan potensi lelaki adalah wajar untuk menggunakan pelbagai perasa – bernilai ini memberi sumbangan, tarragon, St. John, bernilai ini memberi sumbangan, bunga, cumin. Lelaki hidangan pedas, aromatik dengan rasa yang kaya.

9. Produk susu

Ia tidak seharusnya diabaikan, dan produk susu – yogurt, yogurt, krim asam, yogurt, keju.

10. Buah-buahan

Lemon dan oren meningkatkan potensi dan nafsu lelaki, buah-buahan kuning dan orange mengandungi jumlah yang besar untuk kesihatan, merangsang pengeluaran testosteron. Delima tidak hanya meningkatkan sistem kekebalan tubuh, tetapi meningkatkan libido, memperbaiki potensi.

produk peningkatan potensi lelaki resepi

Resep

1. Bawang putih.Cuba untuk menyediakan berikut alat, sangat berkesan peningkatan potensi. Ambil 1 kg bawang putih, cincang, campuran dan tempat dalam balang kaca. Campuran yang terhasil tuangkan air masak ke atas bank dan tanamkan selama sebulan, berjabat setiap hari dan berjabat kandungan. Infusi bersedia untuk minum setiap hari 1 sudu, minum susu. Akan secara beransur-ansur disucikan pembuluh darah, dapat meningkatkan peredaran darah, menguatkan dan meremajakan seluruh badan. Bawang putih infusi, mengambil kursus sekali setahun, peningkatan potensi lelaki, memanjangkan belia, meningkatkan kesihatan secara keseluruhan.

2. Bawang dengan madu. Parut pada parut denda bawang dicampur dengan kuantiti yang sama madu asli. Campuran bersedia mengambil 1 minggu tentu, 1 sudu pagi dan malam.

Afrodisiak di dunia

Panas itali orang mencari produk yang terbaik untuk potensi – bawang putih, minyak zaitun, tomato. Penduduk lelaki India menasihati semua orang untuk minum campuran dicincang, bijan dan madu. Bijan boleh diganti dengan biji labu (tidak kurang berkesan). Perancis orang makan artichoke dan siput, dan orang-orang Caucasus lebih suka produk susu masam, herba dan kambing. Pria selatan memberikan telapak buah ara, dan Timur minum teh dengan rempah – rempah, cengkeh dan ginger. Rusia orang-orang yang hidup di Siberia, minum berwarna putih, resep untuk yang diberikan di atas.

Apa yang harus terhad

Anda harus membatasi penggunaan minuman yang mengandungi kafein, dan juga tenaga, menciptakan ilusi meningkatkan kuasa lelaki. Mereka adalah sangat berbahaya untuk badan lelaki. Mereka sering menggunakan meningkatkan beban pada otot jantung, menjejaskan keadaan saluran darah dan akhirnya bisa membawa serangan jantung atau trombosis. Alkohol memberi kesan negatif potensi lelaki, ia adalah lebih baik untuk menolak, karena alkohol membawa kepada impotensi.

Benar-benar tidak berguna untuk potensi lelaki kentang dan pasta. Produk roti mesti diperbuat dari tepung rai mengandungi b makanan seperti sosis, sosej dan hot dogs sudah pasti berbahaya untuk potensi lelaki.

Nutrisi yang tepat, pendedahan yang kerap ke udara segar, latihan – sekutu dipercayai bahawa membantu mengekalkan kejantanan. Mengekalkan gaya hidup yang aktif, aku lebih sering di alam, makan hak dan menjadi sehat!