Memilih krim untuk zakar pembesaran. ATAS 7 terbaik

Zakar tidak mempengaruhi fisik yang sehat manusia, tetapi sangat penting untuk keadaan mental.

Ia dipercayai bahawa lebih organ seksual, lebih terang sensasi, pasangan mereka dari hubungan seksual. Ini yang membuat orang untuk menggunakan pelbagai pembesaran zakar kaedah, salah satu yang krim untuk zakar pembesaran.

Prinsip operasi

Hampir semua dadah kerja-kerja sama prinsip – merangsang aliran darah untuk zakar tisu. Bergantung pada kekuatan dan masa pendedahan krim dibagi menjadi tiga jenis:

  • Tambahan. Kelas ini dadah digabungkan dengan cara lain: peralatan mekanikal (vakum pam), urut. Mereka juga memanjangkan ereksi.
  • Jangka pendek. Untuk kesan pendek, pelinciran untuk melakukan hubungan seksual. Mereka memohon sebelum seks dan mengekalkan dibesarkan keadaan selama 2-3 jam. Kerana kemasukan darah untuk sensitif tisu meningkatkan sensitivitas dan kecerahan orgasme.
  • Jangka panjang. Kerana kompleks vitamin dan herba komponen dadah janji pertumbuhan sel-sel dalam gua badan. Tentu saja menggunakan pelbagai sudah kehabisan wangi-wangian berlangsung 6 bulan dengan gangguan dan penerimaan berikutnya. Hasilnya adalah jangka panjang.

Sebelum menggunakan dadah berdasarkan herba komponen, anda perlu diperiksa oleh seorang spesialis untuk kehadiran reaksi alergi.

Adakah mereka membantu dan apa kesan yang boleh diharapkan

krim-untuk-zoom

Banyak pengeluar berjanji untuk meningkatkan penis untuk 2-6 melihat Sebenar kesan bergantung. Yang lebih muda seorang lelaki, yang jelas hasilnya akan menjadi.

Organisma muda pertumbuhan sel terus sehingga 25 tahun, dan mereka aktif promosi dalam tempoh ini menggalakkan pertumbuhan yang sangat baik.

Untuk orang-orang yang mengalami masalah dengan ereksi yang boleh dilihat perubahan zakar akan berlaku selepas permohonan pertama.

Ini adalah kerana pembesaran krim zakar, terutamanya merangsang aliran darah dan itu ereksi akan menjadi maksimum saiz.

Berpanjangan, hasilnya akan diperkuat oleh memperkaya tisu dengan mineral dan aktif tumbuhan.

Selain untuk meningkatkan jumlah, dan panjang adalah lebih baik untuk perubahan dan penampilan. Minyak dan kental komponen salep bermanfaat untuk halus epitelium penis, membuat kulit lembut dan lebih sensitif.

Komposisi

Pasaran perangsang ubat-ubatan yang luas, yang mempengaruhi pelbagai komposisi alat yang berbeza.

Kebanyakan krim berdasarkan komponen sayur-sayuran, seperti:

  1. Fenugrek. Popular di Timur perubatan, tumbuhan mengandungi beberapa berguna alkaloid dan flavonoid. Dalam bidang perubatan Cina ekstrak Fenugrek menyembuhkan potensi dan meningkatkan libido.
  2. Epimedium. Tumbuhan ini dipanggil "asli viagra" untuk hasil yang sangat baik dalam mengembalikan pendirian. Tumbuhan mengandungi icariin (flavonoid), yang meningkatkan aliran darah ke tisu, dan meningkatkan kualitas sperma.
  3. Thistle. Ekstrak tumbuhan melancarkan peredaran darah, merawat kulit kerosakan. Lotion tumbuhan ini digunakan dalam rakyat perubatan untuk meningkatkan potensi lelaki.
  4. Maca. Ekstrak tumbuhan meningkatkan darah testosteron tahap dan menormalkan hormon lelaki. Persediaan yang mengandungi enzim tumbuhan ini digunakan oleh atlet untuk otot cepat bangunan.

Komposisi dikuasai oleh alam komponen, ekstrak tumbuhan dan herba membenarkan anda untuk mengambil hampir berumur apa-apa, tidak ada salahnya untuk kesihatan.

Untuk menggunakan krim untuk zakar pembesaran hanya untuk pemilik badan kecil. Ahli yang saiz di ereksi adalah 12 cm atau lebih dianggap normal.

Bagaimanapun, krim untuk zakar pembesaran boleh digunakan bukan hanya untuk tujuan langsung. Mereka mempunyai ciri-ciri berguna lain:

  • meningkatkan libido;
  • meningkatkan ereksi;
  • meningkatkan sensitivitas kepala dan batang;
  • membuat kulit lembut dan.

Orang-orang yang ingin untuk mengubah ukuran penis anda harus berpikir tentang penggunaan krim untuk pertumbuhan yang ahli. Ia tidak hanya merangsang tisu zakar, tetapi juga meningkatkan kepercayaan diri di tempat tidur, dan ini adalah faktor utama bersemangat seks.

Kelebihan lebih cara lain

Salah satu cara pembetulan saiz – pembedahan. Prosedur untuk membesarkan zakar kedua-dua dalam jumlah dan panjang. Kadar atas operasi ini bergantung pada doktor pengalaman dan kelas klinik, rata-rata terdiri dari 50,000 untuk 220,000 rubles. Zakar pembesaran dengan bantuan krim akan kos sepuluh kali lebih murah. Selain itu harga, menggunakan produk-produk ini mempunyai kelebihan berikut:

  1. Ketiadaan kontra yang serius. Kebanyakan ubat-ubatan yang, berdasarkan komponen tumbuhan, yang membolehkan mereka gunakan untuk penonton yang lebih luas.
  2. Peluang untuk menggabungkan alat dengan cara lain. Digunakan bersama-sama dengan pengembang dan pam meningkatkan peluang keputusan yang cepat.
  3. Akses. Tugas di mana untuk membeli krim untuk pembesaran zakar Anda membuat keputusan dengan cepat. Ia boleh dibeli oleh sesiapa, tanpa mengira mereka tempat tinggal.
  4. Mudah digunakan. Tidak seperti operasi dan simulator wangi-wangian tidak memerlukan pelatihan khusus dan tidak membawa kesulitan.

Orang-orang dengan reaksi alergi yang harus berunding dengan seorang pakar sebelum menggunakan persediaan yang mengandungi ekstrak herbal. Sebelum menggunakan salep untuk zakar, anda harus menguji produk di kawasan kecil kulit nipis tangan pada penjahat siku atau depan lengan.

Arahan penggunaan

meningkatkan ahli

Semua produk yang memiliki ciri-ciri tersendiri permohonan, pengilang diwajibkan untuk menentukan mereka pada bungkusan.

Arahan umum untuk permohonan salep untuk zakar pembesaran adalah sebagai berikut:

  • Sebelum menggunakan alat yang anda perlukan untuk membasuh ahli sabun biasa atau gel untuk daerah kelamin, urologists mengesyorkan produk dengan neutral untuk seksual persekitaran asid-bes.
  • Setelah mencuci organ seksual harus dibersihkan dengan handuk kering atau kain. Beri perhatian khusus untuk kelenjar dan kulup (tempat-tempat ini adalah tempat berkembang biak bagi bakteria).
  • Peringkat seterusnya adalah mendorong ereksi, ia meningkatkan efektivitas produk.
  • Apabila seorang anggota menerima mereka maksimum saiz perlu untuk sapukan sedikit komposisi di seluruh panjang zakar. Ibu jari anda dan jari telunjuk cara diedarkan sepanjang batang dan kepala zakar. Gerakan harus perlahan. Langkah-langkah berulang-ulang sampai ia diserap.
  • Selepas permohonan itu adalah disarankan untuk mempunyai hubungan, ini meningkatkan regangan ereksi tisu dan menguatkan kesan.

Prosedur mengambil tidak lebih daripada 15 minit daripada ia lebih panjang, lebih stabil akan menjadi hasilnya. Pembesaran krim zakar memohon tidak lebih dari sekali sehari.

Apa seseorang itu boleh menjadi satu individu untuk komponen, jadi apa-krim tidak selalu dilakukan dengan benar pertama kali. Jika visual pertumbuhan tidak berlaku bahkan setelah lama penggunaan, anda harus mencoba untuk menggunakan krim bersama-sama dengan pelbagai peralatan mekanikal.

Tahu apa krim serasi dengan tubuh, Anda akan dapat selepas gunakan, dari pengalaman peribadi. Untuk sebab yang sama, untuk mengetahui apa yang krim adalah lebih baik atau krim terbaik untuk zakar pembesaran terjadi setelah ujian-nya.

Jika Anda punya pertanyaan: "kau boleh meningkatkan ahli menggunakan krim?" Kau tahu yang jelas dan terperinci tindak balas.

Di samping itu, ulasan dengan kaedah pembesaran zakar tanpa pembedahan.

Krim untuk zakar pembesaran boleh membawa hasil yang mengesankan.

Optimum pertumbuhan di 2-3 cm

Untuk menyelamatkan hasil selama-lamanya anda harus berhati-hati mengikuti arahan permohonan dan mengambil kursus penuh rawatan.