Apa makanan peningkatan potensi seksual di lelaki senarai

produk

Pengurangan potensi lelaki boleh split hubungan keluarga. Untuk meningkatkan fungsi ereksi, kau tidak boleh hanya menggunakan ubat-ubatan, termasuk membeli cacat, tetapi termasuk makanan tertentu dalam menu harian. Ada produk yang peningkatan potensi lelaki dengan serta-merta mempengaruhi tubuh. Makanan yang meningkatkan ereksi dengan serta-merta, mengandungi vitamin kompleks. Mereka merangsang kelancaran impuls dalam pelvis.

Lingkungan produk harus termasuk:

  1. Produk laut, jenis ikan mackerel, menggelepar, tiram, octopus. Tiram menghasilkan tindakan seks lelaki hormon, mereka memang dianggap sebagai afrodisiak. Kerang mengandungi zing, yang keperluan badan, asam amino, mengaktifkan pengeluaran testosteron, dirangsang dengan peningkatan jumlah sperma.
  2. Tiram diperkaya dengan dopamin, membatasi ejakulasi dini. Pada musim bunga, tinggi kadar pembiakan moluska meningkat nutrisi, unsur-unsur yang meningkatkan potensi. Di makanan itu adalah lebih baik untuk menggunakan makanan laut yang dalam bentuk mentah mereka, menambah untuk meningkatkan rasa jus lemon. Tiram yang disarankan pada lelaki dengan lemah respon imun, boleyushchimi diabetes, gastritis, disertai dengan rendah keasaman.
  3. Menggelepar terkenal untuk rasa mereka. Ia sempurna mempengaruhi ereksi, aktiviti penis. Mengandungi sejumlah besar vitamin, asam amino, nutrisi.
  4. Ikan dalam api rawatan kaya dibekalkan dengan lemak omega-3 dan 6. Komponen ini aktif mensintesis testosteron, meningkatkan seksual laki-laki kualiti. Elemen fosfor kesan pada peningkatan potensi.
  5. Cicurina (perut unta) - berkesan meningkatkan ereksi di lelaki, tidak berbahaya bagi manusia, bertindak seperti viagra. Masalah utama adalah bahwa untuk membeli ia agak sukar tugas. Alat yang berkuasa yang telah digunakan oleh laki-laki penduduk untuk masa yang lama. Cicurina boleh meningkatkan kualitas sperma membolehkan lelaki yang berusia 50-year-old bar, untuk merasakan kegembiraan bapa. Ini adalah cukup untuk makan kacang produk, seberat 2-4 g. Yang terbaik yang digunakan 30 minit sebelum hubungan seks. Anda bisa menyediakan berwarna, Bay 0,5 l vodka 100 gram sychuzhiny. Mari berdiri di tempat gelap selama 15 hari.
  6. Sayur-sayuran, antara yang pertama tempat orang bodoh. Itu sarat dengan vitamin, asam amino yang mempunyai kesan yang baik pada rembesan sperma, meningkatkan komposisi. Meningkatkan hasrat seksual akan membantu benih-benih sayur-sayuran. Kau boleh tambah dimasak turnips untuk hidangan utama sebagai hiasan. Campuran rebus lobak, lobak, diambil dalam kuantiti yang sama, tambah satu sudu madu, makan 1/3 Cawan di masa Sarapan, setelah makan siang, makan malam. Orang bodoh adalah untuk orang-orang yang mengalami cholecystitis, hepatitis, penyakit sistem saraf.
  7. Daging - bagian utama dari diet laki-laki. Protein memberikan tenaga untuk badan, menggalakkan pembentukan tiroksin, mengambil bahagian dalam selular tindak balas organik, menyokong saraf pusat, kebimbangan yang tinggi. Berguna daging, daging kuda, daging lembu, kelinci, kambing, daging, Turki, ayam. Gourmet kaki katak yang disarankan. Cockscombs, bakar baran'imi atau lembu buah zakar, dengan tambahan daging cincang pegar, Blackbird - ambil tempat pertama dalam diet eksotik. Di Timur lelaki makan daging anjing, berpengalaman dengan kura-kura darah dan minyak sayur-sayuran. Kesan dari makanan yang hebat.
  8. Kacang semua jenis semakin peningkatan potensi. Kehadiran vitamin kompleks, zing, magnesium mempengaruhi keseluruhan kemih sistem. Arginine membantu ereksi aktiviti, seperti yang ia mengambil bahagian dalam pembentukan nitrogen oksida, terus mengaktifkan ereksi.
  9. Semua jenis sayur-sayuran - bit, kubis, lobak, salad, parsley, dill, bawang, bawang dan banyak orang lain menyumbang untuk memperkaya dengan vitamin, meningkatkan nafsu, menguatkan imun kuasa.
  10. Coklat, buah ara, badam gula-gula, prerogatif untuk wanita, tapi sihat dan maskulin badan. Alkaloid theobromine, sama seperti kafein, menghasilkan perasaan seksual tarikan, cinta, melanjutkan libido.
Kacang dari semua jenis

Termasuk menu semua disenaraikan produk mesti diberi dosis supaya tidak membalikkan keputusan dan tidak memburukkan lagi penyakit yang sedia ada.