Potensi lelaki. Isu potensi - bagaimana untuk merawat dan bagaimana untuk membantu

Peningkatan potensi. Potensi pada pria dan bagaimana untuk peningkatan potensi. Isu potensi

Potensi lelaki. Isu potensi.

Potensi adalah kemampuan untuk bertindak, kemampuan untuk menghasilkan dan buat.

Dalam erti kata yang lebih sempit, potensi adalah kemampuan untuk membuktikan dirinya seorang pria sejati - kepuasan wanita, konsep kanak-kanak. Juga, seks tetap hidup, hanya mungkin dengan penuh potensi, yang mengharukan kesan pada tubuh secara keseluruhan. Kehidupan seksual melancarkan peredaran darah, mempunyai kesan yang baik pada fungsi semua sistem penting. Hasilnya, orang-orang akan mempunyai satu perasaan yang baik, kepercayaan diri dalam kemampuan mereka.

Seluruh keberadaan manusia kuat potensi, manusia keupayaan untuk menjadi ayah, untuk menjadi ayah dari keluarga telah dianggap sebagai salah satu yang paling besar berkat yang diberikan oleh alam semula jadi. Bagi kebanyakan orang peningkatan potensi dan normal kehidupan seks dianggap sebagai salah satu utama kriteria kegunaannya. Dan pada masa ini, di masa yang hebat kemajuan dalam sains dan teknologi, setiap orang yang bertujuan untuk menyadari mereka rohani dan fizikal potensi, yang bercita-cita untuk tanpa apa yang ia sukar untuk memanggil benar-benar sendiri agak sihat dan orang bahagia. Isu potensi, ketidakmampuan untuk melengkapkan kehidupan seksual, mungkin, salah satu yang paling kuat trauma emosi untuk lelaki. Imej dari badan yang kuat dan semangat manusia dengan kuat potensi yang dinyanyikan dalam banyak klasik kerja orang-orang yang berbeza, budaya dan kali. Dokter menggambarkan potensi dengan beberapa petunjuk, mencirikan berbeza keinginan kuat seks untuk kehidupan cinta. Pertama dari semua potensi manusia, adalah kekuatan dan orientasi seksual keinginan. Kemudian potensi, adalah kualitas dan tempoh ereksi dan tempoh hubungan seks. Dan akhirnya, dan sangat penting, kuat potensi masa di mana manusia sekali lagi bisa berada dalam suatu hubungan dengan seorang wanita.

Potensi lelaki

Semua parameter ini boleh menjadi kuat, sederhana, lemah atau tidak ada sama sekali. Tapi impoten boleh dipanggil seorang lelaki yang mempunyai keinginan, tidak ada ereksi atau ejakulasi. Dan ini adalah salah satu anak atau mati. Jadi seorang lelaki yang boleh mengadu hanya masalah dalam kehidupan pribadinya, tapi perkataan impoten dia tidak lagi boleh digunakan.

Impoten yang kita miliki. Masalah potensi dan hanya dan ini adalah bukan alasan untuk menggunakan ini perkataan yang tidak menyenangkan. Kesulitan Ya, mungkin, tapi 99% dari kes ini masalah boleh di atasi. Usaha doktor, menjaga mencintai istri, tindakan mereka sendiri boleh menyelesaikan masalah potensi cepat dan cekap. Sikap untuk kuasa lelaki dalam sejarah yang telah diubah. Jadi, orang Yunani kuno, memiliki Tuhan kuasa lelaki. Dia telah digambarkan dalam bentuk berdiri laki-laki dengan tidak seimbang lambang kejantanan. Teman dewa adalah sedikit Allah bertanggung jawab prostat paling penting organ potensi lelaki. Tidak heran orang Yunani dipanggil prostat kedua hati seorang manusia.

Apa yang memberi kesan potensi, kenapa adalah salah satu "beruntung" sementara yang lain menganggap diri mereka bernasib baik? Di satu pihak, ada kekuatan lelaki meletakkan dalam sifat manusia. Hanya kerana ada orang yang lebih kuat atau cepat, kuat atau lemah, dan potensi setiap orang pada mulanya bergantung pada data fizikal. Bagaimanapun, seperti yang ia boleh nyata sendiri, orang - seluruh pasukan nya saham, atau setengah, bergantung pada dalam keadaan apa ia berkembang dan dengan siapa berkomunikasi.

Tentu saja, untuk meningkatkan potensi dan naik ke atas semula jadi had bukan siapa-siapa, tapi secara fisik kuat, pria yang sehat memiliki lebih banyak kesempatan untuk menunjukkan hasil yang baik di tempat tidur pada usia mana-mana. Miskin kesihatan, alkohol, ubat-ubatan, Merokok berlebihan, kegemukan - semua ini tidak akan ditunjukkan oleh alam semula jadi baik potensi. Malangnya, orang-orang kerap tidak cenderung untuk membayar perhatian untuk kesihatan mereka sampai proses pergi jauh dan tidak akan memerlukan medis serius campur tangan. Potensi pada orang-orang yang bergantung hampir sebarang penyakit, dan bukan hanya berkaitan dengan seks sistem - buah pinggang, alat kelamin, prostat, endokrin sistem. Setelah semua apa-apa kurang enak badannya memaksa orang untuk fokus pada rasa sakit, berpikir tentang mungkin komplikasi, dan bukan tentang kesenangan. Tentu saja, jika seseorang sedang sakit dengan sesuatu bertahun-tahun, tidak ada yang dapat anda lakukan. Tetapi dengan ketabahan yang kita sendiri melemahkan kesehatan anda! Alkohol dan Merokok menemani kami dengan mudanya dan tidak meningkatkan kesihatan, dan oleh itu potensi. Keengganan untuk pergi ke doktor terlalu merumitkan rawatan yang berikutnya. Pekerjaan bahaya di tempat kerja umumnya Bane moden banyak laki-laki.

Dalam daftar calon untuk pengurangan potensi, di tempat pertama, mungkin anda bisa meletakkan pemandu dan pemandu. Tetap berjabat di jalan kasar petunjuk untuk melanggar peredaran darah di kemaluan organ-organ, radang prostat, dan kemudian mengurangkan ereksi dan keinginan. Ada cara mudah untuk mengurangkan berjabat ketika mengendarai di mobil, tapi mereka diabaikan.

Di samping itu, walaupun banyak amaran, pemandu sangat dekat hubungan dengan petrol. Bahkan jika tidak ada jelas keracunan tubuh, mendapatkan petrol wap ke dalam aliran darah secara mendadak mengurangkan keupayaan seksual laki-laki. Risiko yang besar pencinta memancing musim sejuk, duduk di atas ais, "walrus", pekerja kedai panas, pelombong, pelaut dan banyak, banyak lagi. Dikatakan, setiap orang, dengan harapan bagi negeri peduli, ia adalah perlu untuk melihat sekeliling di tempat kerja dan untuk menentukan yang boleh mengancam kesihatan beliau secara Umum dan potensi khususnya.

Isu potensi

Bagaimana dengan peningkatan potensi. Pemulihan potensi

Kemunculan baru ubat dan makanan tambahan yang menjanjikan peningkatan potensi, memberikan harapan baru, tetapi juga berjanji baru komplikasi. Pengiklanan jenis "ubat untuk menyembuhkan semua jenis impotensi" janji-janji segala-galanya tetapi memberikan apa-apa. Sebab-sebab pengurangan potensi yang berbeza dan satu menyembuhkan semua dari mereka adalah tidak betul. Masing-masing mempunyai sendiri dan kontra.

Hormon lelaki, sering digunakan oleh laki-laki tanpa kawalan dan dalam dosis besar, boleh menyebabkan anda sendiri hormon akan berhenti untuk dihasilkan dan orang-orang akan membangunkan keadaan, seperti jika dikebiri. Ini senarai boleh terus, tetapi perkara yang penting adalah bahwa bahkan ubat yang terbaik tidak akan membantu jika ia digunakan tidak wajar.

Cara terbaik untuk meningkatkan potensi bahan-bahan yang normal secara keseluruhan kesihatan. Multivitamin, dos kecil bio-perangsang, penyakit kronik, latihan dan pengerasan adalah cara untuk mengembalikan potensi. Selepas semua, sekarang dibina semula dengan rawatan perubatan penyakit sudah membangunkan mereka amaran. Ada banyak cara untuk meningkatkan kualitas kehidupan bukan hanya pesakit tetapi juga orang yang sihat. Anda boleh memilih multivitamin menurut permintaan mereka - dengan peningkatan kandungan kalsium atau magnesium, besi atau fluoride. Biostimulants jenis ginseng, Siberia ginseng, akar Emas, serai, dan lain-lain. telah lama digunakan untuk meningkatkan potensi dan metabolisme keseluruhan. Tapi potensi adalah bagian dari keseluruhan fungsi tubuh dan meningkatkan kesihatan keseluruhan akan bertindak positif dan kehidupan intim. Malangnya, sering biostimulants minum dalam dosis besar, terkemuka untuk insomnia sendiri, meledak-ledak, berlebihan. Dos biasa adalah 5 - 10 titik 2 - 3 kali sehari selama 2 - 3 minggu.

Ginseng

Cara yang menarik untuk meningkatkan potensi yang ditawarkan doktor Cina kuno. Mereka menyarankan untuk bercakap dengan ahli anda, untuk membuat kontak dengan dia, dan jika dia masih hidup, memisahkan dari orang-orang. Sebelum tidur dan di pagi hari, segera setelah bangun, masih setengah tidur, laki-laki bermain dengan penisnya, perlahan-lahan membelai itu, memerah dan mengusap, menunjukkan menjaga dia, membiarkan dia untuk masa depan yang lebih baik. Ketika latihan itu berlaku agak cepat ereksi, yang tidak perlu untuk paksa memegang - berapa banyak yang selamat, dan begitu baik. Dari waktu ke waktu mendirikan akan memperbaiki, keyakinan akan kembali ke the man. Nah, jika yang sama dengan laki-laki menjadikan wanita yang dicintainya kesan yang berlaku lebih cepat.

Begitu juga dengan jenis rawatan doktor panggilan perkahwinan seks terapi. Di bawah bimbingan doktor rakan-rakan belajar untuk berkelakuan seperti itu sepanjang depan terbaik untuk mengungkapkan perasaan mereka, keinginan, peluang. Lelaki dan perempuan belajar untuk memegang satu sama lain, membantu satu sama lain, tidak peduli satu sama lain. Ini pendekatan untuk keintiman meletakkan dasar bagi yang sangat baik potensi selama bertahun-tahun.

Lebih besar bergantung pada wanita merasa agak lelaki yang lebih tua dalam 60 - 70 tahun yang tinggal tunggal dan masuk ke perkahwinan yang baru. Umur perubahan yang berkaitan dengan potensi, yang baru, yang belum diketahui wanita, difahami kegembiraan, istirahat dalam kehidupan intim - semua ini dan banyak lagi petunjuk untuk memecahkan kegagalan, kehilangan iman dalam diri anda. Sementara itu, untuk wanita (terutama orang tua) penjagaan dan kasih sayang dari orang-orang banyak lebih penting daripada seksual kebolehan.

Mungkin dia tidak perlu keintiman, terutama jika dia kesepian akhir-akhir ini. Mungkin dia akan membuat beberapa usaha untuk menormalkan intim hidup, jika perlu. Mungkin, manusia itu sendiri, rasa keyakinan pada istri baru, tenang, pergi ke irama tertentu hubungan, dia akan kembali normal. Banyak pilihan. Hal yang utama - untuk saling sabar dan tidak kehilangan harapan.