Cara yang berkesan untuk peningkatan potensi lelaki setelah 40 tahun

pengurangan potensi

Potensi yang baik topikal untuk orang-orang yang hampir berumur apa-apa. Kepuasan dari kehidupan seksual yang baik memberi kesan fisik dan mental keadaan. Secara beransur-ansur kepupusan libido – asli proses, tetapi masa awal bergantung pada gaya hidup, kesihatan dan keturunan. Disfungsi ereksi boleh memintas di remaja anda, tetapi dalam kebanyakan kes, ia adalah yang pertama tanda-tanda manusia mula perhatikan setelah 40 tahun.

Menyebabkan penurunan libido

Aktif nafsu dan yakin ereksi di lelaki dipastikan oleh faktor berikut:

  • komposisi yang seimbang hormon (terutama testosteron dan serotonin);
  • masuk bersih dan elastik arteri, dan kecil pembuluh darah penis;
  • berfungsi dengan baik menguras urat (tidak membenarkan darah kebocoran dan ketidakstabilan ereksi);
  • kekurangan neurogenik gangguan yang menghalang pengaliran impuls saraf dari zakar untuk seksual pusat.

Alasan utama untuk penindasan potensi setelah 40 adalah penurunan beransur-ansur dalam sintesis testosteron. Tahap jatuh secara semulajadi dalam 1-2% setiap tahun sejak 30 tahun, tapi pada mulanya, ia tidak terlalu ketara. Bagaimanapun, dalam tempoh dari 40 hingga 50 bermula lebih aktif (sering mendadak) pengasingan pembentukan testosteron. Beberapa orang pengalaman kira-kira sama dengan wanita yang sudah menopause. Ada kelemahan fizikal, serangan kerap cepat marah, otot melemahkan, dan nafsu adalah berkurangan. Semua ini bisa menjadi tanda-tanda yang akan berlaku impotensi.

Faktor yang menyumbang untuk awal pengurangan testosteron sintesis:

Merokok mengurangi potensi
  • Rokok, alkohol yang berlebihan penggunaan;
  • pasif gaya hidup;
  • obesitas,
  • malnutrisi, kekurangan vitamin.

Semua faktor di atas telah memberi kesan yang negatif pada jantung sistem, mengurangkan aliran darah ke kawasan pangkal paha.

Banyak bir pencinta hormon wanita mulai untuk mengatasi lelaki, muncul luar biasa badan lemak di perut, aktif mensintesis estrogen. Dalam orang-orang ini kemerosotan ereksi dan menurun libido adalah fenomena alam.

Ketidakseimbangan di hormon seks diperhatikan dalam beberapa patologi endokrin sistem. Juga mempunyai kesan yang negatif berjangkit dan radang proses (termasuk menjalar) di kemih sistem.

Kaedah rangsangan potensi

Pilihan kaedah peningkatan potensi setelah 40 tahun di luar negara bergantung pada tahap melanggar dan kehadiran comorbidities. Orang-orang ini kategori umur selalu memeriksa organ-organ menjemput anda untuk menguji pengetahuan sistem dan untuk memeriksa tahap hormon. Dalam beberapa kasus, potensi yang lebih baik pada rawatan prostat, jantung sistem, hormon pembetulan terapi.

Tradisional

Peningkatan potensi lelaki setelah 40 ia mungkin asli cara tanpa campur tangan medis dan ubat-ubatan, tapi hanya dalam kes-kes di mana menyebabkan bukan penyakit. Jika menurun potensi kerana terlalu banyak pekerjaan, tekanan kronik, jangka panjang proses, selamat dan efektif rangsangan mungkin popular resep.

Untuk meningkatkan fungsi ereksi dan meningkatkan nafsu dengan bantuan produk lebah (menganggap tidak alergi). Kerana kandungan yang tinggi daripada pelbagai asam amino, mineral, vitamin, enzim dan bahan-bahan seperti hormon, mereka merangsang peredaran darah, perlahan-lahan merangsang sintesis testosteron, anti-inflamasi, Umum tonik.

Dalam madu kedai dan online khusus sumber daya yang tersedia melalui cara berikut:

madu
  • lebah yang mati (partikel kering lebah). Resep berwarna: sebahagian mortuus beruk dipenuhi dengan 3 bahagian vodka, menegaskan 3 minggu. Pada akhir proses, alat ditapis, diambil 20 titik dua kali sehari selepas makan;
  • lain (resin, yang menyajikan untuk menutup kesenjangan dalam sarang). Untuk menyediakan berwarna 1 tentu rawatan akan mengambil 20 g lain dan 80 ml vodka. Cara tua selama seminggu, kemudian mengambil 20-30 tetes darahnya di segelas air sebelum makan (20-30 menit);
  • pollen-obnozhka. Membuat pagi hari sudu sublingually (di bawah lidah) selama setengah jam sebelum Sarapan;
  • fucus homogenate (nama-nama lain: "induk", "jelly", "jelly"). Selain vitamin, asam amino, enzim dan jejak unsur-unsur juga mengandungi progesteron dan testosteron. Apabila menerima tidak hanya meningkatkan potensi, tapi juga memperbaiki air mani. Diambil 30 minit sebelum makan pada sudu.

Rasanya mengerikan tetapi cara yang berkesan untuk ereksi, adalah berwarna di berang-berang aliran (kering canalis kelenjar lelaki dan perempuan beaver). Resep: 200 g kering mentah tuangkan 1 liter vodka, menegaskan dalam sebulan. Regimen: sudu (disarankan untuk minum kopi) 20 menit sebelum makan (2-3 kali setiap hari).

Berang-berang spring meningkatkan testosteron tahap, jadi sebelum tentu saja menerima ia adalah perlu untuk menyumbangkan darah hormon.

Meningkatkan nafsu dengan bantuan dan rempah:

  • pasir kering bawang putih;
  • merebus willow-herba, St. John, ginger, Rhodiola rosea;
  • ginseng;
  • seledri, adas benih, parsley.

Penggunaan yang besar untuk mengembalikan keseimbangan hormon lelaki mempunyai biji labu tinggi (zinc kandungan).

Farmasi Tambahan

Farmasi yang luas pemilihan semula ubat untuk potensi yang lebih baik dalam bentuk kapsul, salep atau tinctures. Komposisi biasanya termasuk kompleks ekstrak tumbuhan, mempunyai sedikit merangsang dan mengaktifkan aliran darah sifat, serta beberapa vitamin. Ada juga eksotik bahan-bahan-afrodisiak (Ia kulat, kuda laut).

Cara tempatan permohonan

Cara yang berkesan episod peningkatan potensi yang intim krim, semburan dan salep. Tindakan mereka adalah untuk mengaktifkan aliran darah dalam penis selepas beberapa lama selepas permohonan untuk kulit. Dinding gua rongga berehat, kapal yang dipenuhi dengan darah, di mana adalah mungkin untuk mencapai cukup stabil ereksi.

Ubat

ubat

Untuk meningkatkan potensi segera sebelum hubungan adalah mungkin dengan bantuan tablet berdasarkan inhibitor phosphodiesterase 5 jenis. Cara mula bertindak selepas 20-30 menit setelah pengambilan. Kesan pil masih sekurang-kurangnya 5 jam.

Pil berdasarkan inhibitor phosphodiesterase 5 jenis hanya menjadi berkesan subjek untuk adanya gairah seksual yang berlebihan dan rangsangan.

Sebelum mengambil wajib perundingan perubatan, karena, walaupun jarang, tetapi ada agak efek samping yang serius. Sebab itu untuk blok pil enzim (phosphodiesterase), tidak hanya di kavernosum zakar, tapi dalam jumlah yang kecil tersebar di seluruh badan. Tempat tahanan dan kuantiti setiap individu, jadi itu negatif kesan diperhatikan tidak sama sekali. Kesan sampingan utama (disenaraikan dari atas ke bawah seperti kamu yang lebih rendah frekuensi manifestasi):

  • sakit kepala;
  • yang hot flashes (sensasi panas di muka);
  • dispepsia (gangguan pencernaan, sakit);
  • pening;
  • bengkak mukosa hidung;
  • otot sakit;
  • gangguan.
Disarankan dalam pengambilan pil ini dalam gangguan jantung sistem, di hadapan anatomi kelainan penis, termasuk parut kavernosum dan penyakit Peyronie.

Gigih, bukan episod, peningkatan potensi setelah 40 tahun hanya bisa dicapai dengan pembetulan gaya hidup dan nutrisi. Orang-orang yang menonton berat, kualiti makanan, otot, walaupun selepas 45 jarang mengalami penting perubahan hormon dan ereksi kemerosotan. Jika masalah ini sudah dalam ayunan penuh, tepat pada masanya pembetulan menyebabkan akan membantu untuk mengelakkan awal pembangunan impotensi.