Produk yang meningkatkan libido

Pasti kamu pernah mendengar eksotik perkataan "afrodisiak." Apa artinya itu? Bawah nama ini memahami produk yang dapat memberikan kesan positif seksual kebolehan orang itu. Dan nama yang luar biasa yang mereka diterima di menghormati dewi semangat dan cinta dari dewi Aphrodite.

Pasti kamu pernah mendengar eksotik perkataan "afrodisiak." Apa artinya itu?

Bawah nama ini memahami produk yang dapat memberikan kesan positif seksual kebolehan orang itu. Dan nama yang luar biasa yang mereka diterima di menghormati dewi semangat dan cinta dari dewi Aphrodite.

Untuk masa yang lama orang dikaitkan dengan produk-afrodisiak hanya orang-orang, yang oleh penampilan mereka menyerupai kemaluan seseorang. Di samping itu untuk merangsang produk membawa diri mereka sendiri organ seksual yang paling berbahaya dan agresif haiwan – harimau atau walrus.

Sains moden telah menemukan – tidak mempunyai untuk mencari eksotik purveyance untuk meningkatkan aktiviti seksual. Apa yang penting adalah bahwa itu makanan yang terkandung keperluan badan man, zing, vitamin, lemak dan protein. Tetapi karena banyak produk-afrodisiak anda boleh mencari di dalam peti sejuk.

13 produk-afrodisiak

1. Strawberry

Produk yang meningkatkan libido

Ini di beri wangi mengandungi banyak zing yang meningkatkan tahap seksual testosteron. Ia berguna untuk makan 100-200 gram strawberi satu hari, dan itu tumbuh strawberi di halaman rumah, makan segar di musim panas dan musim sejuk – beku – dan seksual mengeksploitasi anda tidak akan sama.

2. Alpukat

Alpukat mengandungi fitosterony yang merangsang keinginan dan meningkatkan aktiviti seksual. Kekayaan kalium dan protein, alpukat adalah tidak kalah dengan produk daging. Tapi tidak seperti daging, alpukat dicerna lebih cepat, yang berarti anda akan menyelamatkan berharga waktu dan energi seksual mengeksploitasi.

Di samping itu, enak alpukat yang baik untuk makan antara pusingan di tempat tidur. Juga berguna untuk menggunakan buah ini adalah di salad dengan tiram atau udang.

3. Tarikh

Phoenicia dikenali untuk kesan ajaib dari zaman Mesir Kuno. Mereka juga membersihkan darah dan meningkatkan pengeluaran sperma. Tarikh juga akan berguna bagi orang-orang yang ingin berpanjangan seks, seperti yang ia mengandungi banyak gula.

4. Madu

Madu yang paling lazat dan manis afrodisiak. Dan ia betul boleh dipanggil asli mengurangkan energi seksual. Sejumlah besar yang terkandung dalam madu, dengan cepat dan berkesan memulihkan tenaga seksual. Sangat berguna setiap hari menggunakan madu dalam jumlah yang kecil – satu sudu dengan perut kosong, minum teh panas atau susu.

5. Benih dan kacang

Kacang dan benih juga yang hebat asli afrodisiak. Mereka mempunyai kesan positif pada potensi yang disebabkan oleh sejumlah besar vitamin b dan E. sejak zaman dahulu di India untuk meningkatkan potensi menggunakan panggang bijan, campur dengan madu. Dibuat dari tanah sesame dan madu halva juga meningkatkan hasrat seksual.

Semua kacang meningkatkan nafsu dan mempengaruhi potensi. Terutama diperhatikan walnut, pine dan badam. Biji kacang boleh dimakan sendirian atau dengan madu, dan pine boleh membuat minuman. Mash kacang, tuangkan air mendidih dan meninggalkan untuk beberapa waktu. Madu atau gula, menambah rasa.

Produk yang meningkatkan libido

6. Coklat

Ia dikenali itu coklat meningkatkan mood, memberi tenaga, dan agen yang aktif, terutama untuk wanita. Coklat merangsang pengeluaran hormon keseronokan – serotonin, dan dia membawa orang yang sederhana kegembiraan dan cinta. coklat

50-40 gram coklat setiap hari akan membantu meningkatkan aktiviti seksual anda dan meningkatkan mood. Dalam permainan intim jangan lupa coklat memberi makan satu sama lain coklat, meminta kekasih anda stringy mug coklat panas. Coklat permainan selalu sangat menyenangkan dan menyenangkan. Menjemput pasangan untuk mengumpul titik coklat atau pola dalam bahasa.

7. Seledri

Seledri pada masa yang penting bahan kegemaran salad buah Markisa de nada warna merah muda, dan dia seperti tidak ada yang mahir dalam sensual kesenangan. Seledri kaya dengan vitamin C, kalsium, kalium dan fosfor.

6 afrodisiak

8. Halia

Halia membantu pencernaan, merangsang peredaran dan mengekalkan nada intim tisu. Ia berguna untuk kedua-dua lelaki (meningkatkan potensi) dan wanita (melancarkan peredaran darah di pelvis).

Bawa ginger seperti:

  • tambahan untuk teh. Mix serbuk dengan madu dan minum teh. Minuman ini mempunyai kesan tonik yang sangat baik.
  • minum. Mendidih 1 sudu kering halia dalam Secangkir air mendidih.
  • berwarna. 100 g ginger tuangkan 300 g alkohol. Mari berdiri di tempat gelap selama 2 minggu. Ambil 10 titik berwarna setiap malam.

9. Minyak zaitun

Minyak zaitun mengandungi banyak vitamin E, yang mempengaruhi kemaluan organ-organ. Orang-orang yang berguna untuk menggunakan 2-3 sudu minyak zaitun sehari (salad), ini membantu untuk memperbaiki ereksi.

Produk yang meningkatkan libido

10. Telur

Satu Sheikh, penulis kuno karya arab "Wangi" taman, untuk meningkatkan potensi lelaki digalakkan menggunakan telur: "Orang yang... mengambil sejumlah besar telur Goreng dan mereka dengan mentega segar, dan ketika hidangan yang akan dimasak, biarkan mereka mengisinya dengan banyak madu, benar-benar kacau. Mengambil beberapa roti, dia harus makan lebih banyak dari itu makanan dan kemudian pastikan bahwa anggota tidak akan memberikan dia tidak beristirahat sepanjang malam."

Fakta adalah bahawa telur adalah seperti yang lain produk yang cepat boleh menambah badan lelaki dengan perlu berhak protein, vitamin dan B1. Dan badan sekali lagi bersedia untuk prestasi.

11. Bawang putih

Malangnya, ia sukar untuk membayangkan selepas pengambilan bawang putih boleh pergi pada tarikh yang romantis, tetapi, bagaimanapun, bawang putih segar yang baik afrodisiak. Ia mengandungi allicin meningkatkan peredaran darah di daerah kelamin dan mempengaruhi rangsangan.

12. Seafood

Makanan laut mengandungi sejumlah besar yodium dan protein mudah dicerna. Semua makanan laut yang terbaik afrodisiak boleh dipanggil kaviar dan tiram. Caviar adalah kaya dalam protein dan folik, yang sangat diperlukan untuk tubuh wanita, terutama jika dia sedang merancang kehamilan. Seafood

Tiram juga mengandungi dopamin hormon, merangsang libido; zing, yang meningkatkan tahap testosteron dan besi yang bertanggungjawab untuk tepu tisu dengan oksigen.

13. Daging

Cukup aneh, daging adalah juga yang sangat baik afrodisiak, terutama untuk pria. Ya, kita setuju bahwa sejumlah besar daging beban perut, semua darah bergegas untuk pencernaan organ-organ, dan oleh itu selepas makan, mungkin ia datang untuk seks. Bagaimanapun, jumlah yang sederhana daging meningkatkan potensi manusia.

Produk yang meningkatkan libido

Daging afrodisiak termasuk daging sapi, ayam, Kalkun dan arnab. Daging babi dan itik harus dimakan berhati-hati dan dalam jumlah yang kecil kerana makanan ini sangat berlemak dan mengandungi tinggi jumlah kolesterol.

Perhatikan juga yang nilai daging bergantung pada kaedah persediaan. Sebagai contoh, direbus dan daging bakar yang lebih baik diserap oleh tubuh dan ini, akibatnya, meningkatkan fungsi organ reproduksi. Dan dari goreng dan daging asap harus menahan diri – ia tidak afrodisiak. By the way, jangan lupa untuk melayani daging dan sayur-sayuran ulam – mereka kaya dalam vitamin dan merangsang kelenjar seks, peningkatan potensi.