Kembali manusia nilai: bagaimana untuk meningkatkan potensi lelaki ubat kaum

Dari awal kali dan di antara segala Bangsa kekuatan lelaki dan ketahanan adalah salah satu yang paling penting manusia nilai-nilai. Lemah seks yang manusia tidak boleh menuntut kepimpinan, tidak bisa mendapatkan wanita yang paling cantik dari suku, dalam arti, tidak boleh dianggap selesai. Dan dalam dunia hari ini, setiap lelaki pada umur tertentu mulai untuk pengalaman kekurangan keyakinan dalam kebolehan mereka dan untuk mencari cara untuk meningkatkan potensi, termasuk metode tradisional.

Cara paling mudah

Masalah dengan potensi dalam orang-orang kekurangan ereksi atau ketidakmampuan untuk mengekalkan ia cukup lama untuk melakukan hubungan seksual. Gangguan mungkin membangunkan selepas 50-60, bergantung pada gaya hidup dan keadaan kesehatan setelah 36-40 tahun.

Ketika disfungsi seksual tidak pergi terlalu jauh, ia adalah mungkin untuk pulih, meningkatkan kejantanan dadah, tetapi semakin kuat seks menarik perhatian untuk satu lagi cara — peningkatan potensi ubat kaum.

Biji labu
  1. Bawang putih mentah untuk meningkatkan potensi harus dikunyah untuk 3 mata bajak setiap hari.
  2. Biji labu – memperbaiki sistem reproduksi akan terjadi jika aku makan 40-50 keping setiap hari.
  3. Madu dan anggur merah campuran dalam nisbah 3:2, diterapkan selama 12 hari, akan menjadi afrodisiak yang paling kuat dan salah satu cara terbaik untuk meningkatkan lelaki fungsi ereksi.
  4. Merenungkan anggur – komposisi yang sederhana adalah 100. aprikot, kismis dan prun, satu sudu gula, sedikit rempah-rempah. Campuran menuangkan anggur merah yang dimasak perlahan-lahan selama satu jam. Ambil ubat tradisional ini harus setiap hari sebelum makan malam atau jika ada yang perlu peningkatan potensi sebelum hubungan langsung di depan dia.
  5. Mustard – pemulihan potensi akan berlaku jika anda memohon mereka untuk tapak kaki untuk merangsang aliran darah di bahagian bawah tubuh.

Ubat-ubatan herba

Herba, semua jenis yuran dan bubur berdasarkan mereka selalu dapat meningkatkan level kuasa lelaki dan peningkatan potensi. Ada beberapa produk untuk orang-orang yang topikal dalam usia 60 tahun. Sebagai contoh, infusi koleksi, yang termasuk St. John, melukakan hati, semanggi dan mint – 5 sudu masing-masing. Ini herba menuangkan satu liter air mendidih dan De connexione virtutum sekurang-kurangnya satu jam. Kaedah terapi untuk minum Secawan infusi hari cukup pantas tidak sistem reproduksi, memperbaiki keadaan BPH.

Herba rakyat untuk peningkatan potensi untuk orang-orang termasuk alat disediakan atas dasar:

Bunga St. John
  1. kering bunga-bunga ungu (350 ml air mendidih 15 oz., untuk minum setiap malam);
  2. akar calamus (dikunyah keping atau minum segelas dalam sehari merebus 20 gr. akar untuk 250 ml air mendidih);
  3. lovage (dicincang 20 gr. "obat" ditambah untuk makanan setiap hari);
  4. St. John (kaya untuk seminggu 1 bagian kering herba untuk 5 bahagian vodka, tiga kali sehari, 35-40 jatuh untuk mengambil untuk memperbaiki);
  5. parsley (rebus selama setengah jam, mandi air 50 gram. hijau di 200 ml air, selepas bertenang, mengambil 15 ml tidak kurang dari 5 kali sehari).
Perhatian khusus lelaki yang mahu dan selepas "dalam" 50 tahun untuk mengekalkan seksual integriti, layak cara untuk menggunakan ginseng.

Untuk meningkatkan kekuatan lelaki, dan stamina untuk selama-lamanya memelihara potensi khusus berwarna:

  1. Anda perlu mengambil yang dicincang segar ginseng akar (15 g.), tenggelam dalam alkohol atau vodka (100 ml).
  2. Campuran perlu tanamkan selama seminggu di tempat yang sejuk gelap, tiap-tiap hari ia akan perlu kacau, dan setelah tamat – parit.
  3. Untuk mengambil apa-apa dadah segera setelah gejala pertama dari mati pucuk. Setiap hari kadar – 100-120 titik dibagi menjadi tiga dos.

Halia satu lagi yang kuat asli afrodisiak bagi lelaki kesihatan. Permohonan adalah cara terbaik untuk meningkatkan potensi, menormalkan aktivitas seksual, meningkatkan nafsu, dan selain itu juga memperkuat sistem imun.

Halia tanah dan seluruh Perubatan alternatif membolehkan kau untuk memohon:
  1. teh, dengan halia serbuk (campuran serbuk (setengah sendok teh) dalam Secangkir air mendidih, dan selepas infusi untuk minum tiga kali sehari dengan lemon dan/atau madu);
  2. mentah-keping akar; mandi dengan tambahan kering halia;
  3. infusi (900 ml vodka untuk mengambil 400 gr. akar di tempat yang gelap untuk tanamkan selama 14 hari, kacau sekali-sekala, tekanan, ambil dua kali sehari selama 10 gr.).
Campuran herba/fu sebagai tradisional ubat-ubatan yang lebih berguna untuk jangka panjang: mereka membantu dengan cepat meningkatkan potensi, bagaimanapun untuk menyatukan kesan laki-laki harus mengambil mereka untuk masa yang lama.

Sayur-sayuran terapi

Untuk cara terbaik untuk merangsang menaikkan potensi lelaki bahkan pada usia lebih dari 50 tahun, farmasi tidak perlu pergi cukup untuk termasuk diketahui afrodisiak – onion dan garlic di diet.

Tentang bawang putih disebut di atas, tapi kaedah permohonan adalah yang paling mudah, tetapi yang paling efektif untuk meningkatkan kekuatan lelaki:

  1. Bawang putih (1 kg), menghancurkan/potongan, dimasukkan ke dalam balang (liter).
  2. Tuangkan air yang banyak (lebih baik hanya rebus) ke atas tangki.
  3. Tanamkan, berjabat jar setiap hari selama satu bulan, kemudian setiap hari, mengambil 10 gr. untuk mendapatkan hasil.

Untuk meningkatkan kekuatan lelaki, untuk meningkatkan potensi dan merangsang nafsu akan membantu busur boleh meningkatkan aktiviti seksual.

Bawang kaum ubat bersedia sebagai berikut:

  1. Mengambil kulit bawang (50-100 gr.) dan tuangkan air mendidih (750 ml.)
  2. Biarkan campuran fremat 5 minit, sejuk.
  3. Dadah harus diambil setiap hari tiga kali dengan 250 ml. sebulan Kemudian, ia adalah mungkin mengganggu perjalanan 10 hari, jika perlu, setelah ia boleh berulang.

Dicipta rakyat untuk meningkatkan potensi atas dasar lain sayur-sayuran, termasuk lobak, kubis, seledri.

Beberapa nasihat berguna

Cara yang paling umum menaikkan tahap potensi lelaki adalah penggunaan yang besar jumlah produk yang dapat mengekalkan normal potensi dan nafsu, bahkan dalam lelaki berumur lebih dari 50 tahun.

Produk berikut harus diambil setiap hari:

  1. susu, keju, krim asam, krim,
  2. daging dan ikan berminyak;
  3. telur ayam dan puyuh;
  4. makanan laut;
  5. cendawan;
  6. madu dan kacang;
  7. cokelat dan gula-gula lain.

Tahap potensi lelaki, seperti yang ditunjukkan oleh beberapa asal penyelidikan, bahkan di usia tua boleh ditingkatkan jika anda menjalankan aktif, untuk contoh Jogging Jogging. Ini kaum ubat menormalkan hormon lelaki, meningkatkan tahap hormon yang merangsang aktivitas seksual, memperbaiki ereksi.

Satu lagi dan benar-benar bukan cara tradisional berurusan dengan impotensi lelaki — sitz mandi selama satu jam sebelum tidur. Prosedur: kita perlu mengambil besen air panas dan dingin, untuk duduk selama satu menit untuk satu, maka yang satu menit untuk satu lagi, kemudian ulang "bermakna" 10 kali.

Terapi — hak cara hidup

Rakyat untuk memerangi masalah potensi lelaki mungkin tidak berkesan jika pembersihan mereka tidak disertai oleh perubahan dalam hidup orang-orang. Ia adalah penting untuk mengurangi penggunaan alkohol, mengambil sebaliknya mandi setiap hari (sekurang-kurangnya dua kali), waktu sebanyak mungkin untuk berjalan tanpa alas kaki, membelanjakannya di alam. Penting yang betul diet dan kekurangan tekanan.