Bagaimana untuk memperbaiki potensi ubat kaum

Masalah peningkatan potensi, ia adalah sangat relevan hari ini, telah di dalam minda lelaki sejak dahulu lagi. Oleh karena itu, dalam tradisional perubatan telah terkumpul banyak alat dan cara untuk menyelesaikan masalah ini. Di tempat pertama adalah, tentu saja, herba rawatan perubatan herba. Kedua – peningkatan potensi dengan makanan. Baik, ketiga – rawatan air dan beberapa agak asal cara untuk meningkatkan kejantanan.

Perubatan herba

Untuk meningkatkan potensi dengan tanaman obat campuran dan tinctures harus diambil secara sistematis. Tidak teratur kemasukan mungkin berkesan.

Untuk meningkatkan tahap potensi rakyat bercadang menggunakan individu herba dan bayaran. Dalam resep adalah menggunakan kering herba.

Penggunaan individu herba

Ginseng. Ia adalah sangat berkesan, diakui sebagai kuno yang afrodisiak (bahan, merangsang cinta dan semangat). Akar ini ginseng liar ada beberapa, tetapi farmasi ginseng akar tumbuh di ladang, membantu orang-orang untuk mengatasi kelemahan sementara. 30-40 titik berwarna perlu minum (air) di pagi hari dan ulang di sore hari. Rawatan boleh menjadi sangat panjang, dengan kesan sampingan tidak diperhatikan.

Dubrovnik. Ini adalah herba digunakan dalam bentuk infusi: 5 sudu herba Dubrovnik, dibru dengan air mendidih (Cawan), anda perlu untuk mendesak 3/4 jam. Bersedia minum sup 1 hari di 3-4 penerimaan. Untuk dirawat Dubrovnik boleh menjadi dua minggu.

Hypericum

St. John. Terkenal dan popular tumbuhan punya kemampuan untuk meningkatkan pasokan darah pelvis. Untuk meningkatkan potensi anda boleh minum infusi St. John: tuangkan Secangkir air mendidih rumput dalam jumlah besar dan mendesak 1 jam, minum 1 hari dalam 3 masuk. Juga popular diterapkan vodka: rumput kering tuangkan vodka dalam nisbah 1:5; setelah 7 hari infusi, boleh ambil ubat di satu dos 40 titik; Untuk 1 hari penerimaan diulang 3 kali.

An. Herba an dalam jumlah dari dua sendok teh tuangkan setengah liter air masak, sejuk ke bilik suhu. Setelah 8 jam infusi mengambil tiga kali sehari selama 100 ml, sebelum makan.

Ungu. Satu sudu bunga ungu segar Secawan air mendidih, mendesak sebelum pendingin. Untuk minum infusi perlu untuk 1 hari di bahagian-bahagian kecil (30-40 ml). Kursus rawatan – tidak lebih dari dua minggu.

Melukakan hati. Untuk memperbaiki potensi, yang disarankan 5 sudu benih melukakan hati untuk membuang ke mendidih wain pelabuhan (anggur), dan memasak untuk 5 minit. Anggur yang anda perlukan untuk mengambil 1/2 galon. Tanamkan selama setengah jam. Diambil di malam 50 ml.

Air biasa. Itu aturan tumbuhan ini adalah dipotong menjadi potongan-potongan kecil dan Teluk air mendidih (1 Cawan), menegaskan 8 jam. Satu dos 1 sudu. Pada siang hari penerimaan diulang 3 kali sebelum makan. Anda tidak boleh hanya mengunyah beberapa kali sehari dalam cebisan rimpang (walaupun rasa pahit).

Lidah. Segar dicampur dengan madu (dalam nisbah 1:5). Satu dos, 1 sudu campuran. 1 hari penerimaan diulang 3 kali sebelum makan. Rawatan boleh terus selama 1-2 bulan.

Beri laut buckthorn. Dengan mengurangkan potensi jus laut buckthorn dengan Shilajit dicampur dalam nisbah 20:1. Satu dos 1 sudu. 1 hari penerimaan diulang 3 kali. Kursus ini adalah sekurang-kurangnya tiga minggu.

Asarum

Kopitnik. Herba ini untuk meningkatkan potensi tidak mengambil di dalam (kopitnik beracun!). Akar kering liar ginger tanah untuk serbuk. Sudu menyebabkan serbuk dicampur dengan jumlah yang sama susu segar. Campuran yang terhasil harian disapu ke kulit di paha. Kursus rawatan – tidak lebih dari dua minggu.

Penggunaan herba
  1. Koleksi St. John, melukakan hati, semanggi dan mint. Herba ini diambil dalam kuantiti yang sama (5 sudu setiap herba), tuangkan di termos liter air mendidih. Biarkan selama 20 minit. Filter. Satu dos 1 Cawan. 1 hari penerimaan diulang 3 kali. Untuk tindakan yang terbaik koleksi semanggi dan St. John dikumpulkan di tempat-tempat yang kering, dan mint dan melukakan hati dalam basah.
  2. Koleksi daun raspberry, strawberi, BlackBerry dan kismis hitam. Daun tumbuh-tumbuhan ini, diambil satu sudu, campuran, dan 3 sudu campuran minuman air mendidih (tiga cawan). Biarkan panas mandi air selama 15 minit. Kemudian matikan api, benarkan sup sejuk. Minum teh 1 Cawan, setengah jam sebelum makan. 1 hari penerimaan diulang 3 kali.
  3. Koleksi dari abu gunung dan hutan meningkat. Ambil bahagian yang sama (20 g.) Rowan kering dan kering meningkat pinggul. Minuman di termos 500 ml air mendidih. Setelah 6 jam infusi siap. Mengambil setengah Cup. 1 hari penerimaan diulang 3 kali.
  4. Koleksi lidah, brier dan parsley benih. 150 gr. segar lidah jus, 100 gr. pinggul, ditumbuk ke serbuk, 30 gr. parsley benih dihancurkan serbuk, dicampur dengan 250 gr. madu dan 350 ml wain merah. Campuran telah diterapkan untuk dua minggu di tempat yang gelap, berjabat dari waktu ke waktu. Dos untuk 1 kemasukan – 1 sudu. 1 hari obat yang perlu diambil tiga kali selama setengah jam sebelum makan.
  5. Campuran berwarna aralia, ginseng, Siberia ginseng, zamanihi, Rhodiola rosea dan.

Mengambil farmasi tinctures dan ekstrak:

  • berwarna aralia – 50 ml;
  • ginseng – 50 ml;
  • Siberia ginseng – 30 ml;
  • berwarna zamanihi – 50 ml;
  • Rhodiola – 30 ml.

Semua ini adalah campuran dan disimpan di tempat yang gelap. 30 titik campuran diambil setelah makan tiga kali sehari.

Rawatan dengan makanan

Makanan yang mengandungi besar jumlah protein, dan vitamin a, b dan E, meningkatkan kejantanan. Oleh itu, orang-orang yang tidak berpuas hati dengan tahap potensi, yang anda mahu untuk dimasukkan ke dalam menu harian ini produk.

Makanan yang tinggi protein

Kumpulan ini produk termasuk daging, ikan, makanan laut, produk, telur, cendawan.

Di ruang makan meja orang-orang setiap hari harus menjadi cukup beberapa hidangan daging. Kesan yang baik pada tahap potensi biasa burger atau panggang. Tetapi di Caucasus, untuk contoh, dianggap sangat berguna untuk tujuan ini, sebuah hidangan seperti kambing atau bull buah zakar, goreng dengan bawang.

Ikan (terutama ikan, dan menggelepar), kaviar merah, daging sinar dan hiu, makanan laut (udang, kerang, tiram) adalah sumber energi seksual laki-laki. Bagaimanapun, semua ini produk harus dimakan tidak digoreng, direbus, jika tidak efek yang diinginkan tidak akan dicapai.

Meningkatkan potensi dan produk susu: masam, krim, keju, yogurt. Tapi memasak makanan ini mesti keseluruhan, asli, dan unpasteurized susu.

Telur berguna di mana-mana bentuk: rebus, goreng, omelet, dan lain-lain. Dalam rakyat ia adalah sangat disarankan untuk makan setiap pagi dengan perut kosong satu kuning telur rebus.

Untuk produk-afrodisiak dan cendawan. Mereka juga adalah sumber protein dan juga kaya dalam zing, kesan yang baik pada potensi. Amat berkesan kesan telah jarang kita punya truffle dan morels agak biasa.

Sayur-sayuran Sayur-sayuran

Bawang semua jenis dari zaman purba itu digunakan untuk meningkatkan potensi (bawang merah, hijau, dan lain-lain.). Sama-sama berguna dan bawang dalam rebus, digoreng, dibakar dan juga kering, dan sebagai bagian dari berbagai hidangan.

Lobak juga digunakan untuk merawat impotensi. Segar turnips harus menjadi masak dalam carrot atau di susu, menjengkelkan, campuran dalam bahagian yang sama dengan madu. 1/3 Cawan campuran ini harus dimakan sebelum makan tiga kali sehari.

Meningkatkan kejantanan tumis di susu dan lobak merah. Bawa ia pada dos yang sama, dan turnips.

Sangat berguna untuk meningkatkan tahap potensi tomato. Kau boleh makan mereka dalam kuantiti yang tidak terhad, terutama dalam dibakar atau rebus.

Tembikai dan tembikai, walaupun tidak berkaitan dengan sayur-sayuran, juga afrodisiak. Baru-baru ini telah menunjukkan bahawa tembikai berisi bahan yang mempengaruhi badan lelaki seperti viagra.

Berguna untuk berkata kepada salad sayuran dengan campuran jus lemon dengan minyak zaitun. Selain itu, ia adalah disarankan untuk makan mereka di matahari terbenam. Mencapai efek yang diinginkan dijamin selepas beberapa hari!

Buah-buahan

Manis afrodisiak – buah-buahan – anda bisa makan sebanyak yang anda suka. Ini termasuk avocados, nanas, pisang, delima, buah ara, strawberi, kelapa, tarikh.

Kacang

Kacang (walnut, kacang tanah, hazelnut, kacang, pistachios, dan lain-lain.) mungkin yang paling berguna untuk meningkatkan potensi produk.

Anda tidak boleh hanya makan kenari pada bulan (untuk 100 gr. satu hari).

Kau boleh minum walnut susu kambing. Setiap hari dos – 1 Cawan dibuang kulit kacang dan 2 gelas susu kambing dengan madu. Perlu sedikit madu – 2 sudu. Rawatan berlangsung selama 1 bulan.

Kacang dengan buah kering:

Untuk dihancurkan biji dua belas tambah walnut 200 gr. dicincang halus buah kering (kismis, buah prun, ara), campuran. Campuran yang telah disimpan di dalam peti sejuk, dan setiap pagi ambil 2 sendok teh dengan atau yogurt.

"Milk" dari pine:

Dikupas pain kacang tanah dalam keramik atau porselin hidangan. Apabila kacang menjadi homogen, mulai tambahkan kepada mereka air, terus menggosok. Harus mendapatkan cairan emulsi warna putih, menyerupai susu (dan sama kepadatan). Ini "milk" ini sangat sesuai untuk meningkatkan potensi, mengambil 20 menit sebelum makan dalam dosis 100 ml. Untuk 1 hari obat yang perlu diambil tiga kali.

Rempah-rempah Rempah-rempah

Itu rempah meningkatkan seksual laki-laki tenaga diketahui sejak zaman kuno. Ini afrodisiak ditambah untuk makanan dalam kuantiti yang kecil.

Meningkatkan fungsi seksual lada: lada hitam, paprika, Chile.

Sangat berguna seledri: dan salad dengan tambahan segar daun hijau, dan benih herba ini dalam pelbagai perasa. Seledri akar tanah dalam penggiling daging atau dalam blender bersama-sama dengan lemon (seledri dan lemon mengambil jumlah yang sama). Campuran yang terhasil telah disimpan di dalam peti sejuk dalam balang kaca. Ambil sebelum tidur. Satu dos 1 sudu.

Kuat afrodisiak adalah ca. Ini rempah digunakan dalam satu dos minimum: secubit serbuk diperoleh dari benih-benih ca, tambah Secangkir kopi atau yang susu panas dengan madu.

Akar ginger diambil dalam bentuk serbuk (dos 1 sudu, anda perlu minum teh dengan madu). 1 hari ulang pentadbiran ubat 1-2 kali.

Bersama-sama dengan rempah eksotik, untuk meningkatkan potensi rakyat menawarkan bawang putih dan pedas - tumbuhan yang biasa jalur tengah. Tetapi jika neraka yang digunakan hanya sebagai perasa untuk makanan, dari bawang putih untuk meningkatkan kesan terapeutik, ia adalah yang dicadangkan untuk membuat infusi.

1 kg dikupas bawang putih hancur, dimasukkan ke dalam balang kaca dan tuangkan air mendidih. Bank meletakkan untuk 1 bulan di tempat yang gelap. Setiap hari infusi harus membangkitkan. Setelah sebulan, infusi ditapis, dan mulai mengambil satu sudu 1 kali sehari sebelum makan dengan susu atau yogurt. Terus sampai, sampai Bank kosong. Ini prosedur (mengulangi tidak lebih dari setahun sekali) membantu untuk membersihkan saluran darah. Itu adalah bermanfaat bagi jantung dan otak, dan peningkatan potensi.

Madu

Madu – produk, adalah luar biasa dalam banyak cara. Ia akan membantu dalam rawatan impotensi. Ada banyak cara untuk menggunakan madu untuk tujuan ini.

Anda boleh menggunakan madu bercampur di bahagian yang sama dengan kacang dihancurkan. Ambil 2-3 kali sehari dengan susu. Satu dos 2 sudu.

Anda bisa menyediakan campuran 300 gr. sayang, 150 gr. lidah jus dan 0.4 l anggur "Cahors". Cecair yang terhasil tua di tempat yang gelap dalam minggu ini, ambil 1/2 jam sebelum makan. Satu dos 1 sudu. 1 hari obat yang perlu diambil tiga kali.

Anda tidak boleh makan madu, dan memohon dalam bentuk aplikasi. Pertama, menyediakan madu penyelesaian (200 gr. madu dalam 1 liter air panas). Dalam penyelesaian ini basahkan kain Terry yang digunakan selama 10 minit untuk yang lebih rendah perut dan penis. Ini sangat berkesan prosedur ini berulang-ulang dua kali sehari selama 10 hari.

Cara lain meningkatkan potensi

Shilajit

Alat ini adalah salah satu yang paling kuat untuk meningkatkan energi seksual laki-laki. Dos Shilajit (0,15-0,2 gr.) larut dalam sudu air, dan makan di dalam untuk 4-6 minggu. Obatnya sedang dibuat di pagi (puasa) dan sebelum tidur. Setelah pengobatan, anda perlu untuk membuat 2 minggu. Kemudian kau boleh menghabiskan penyembuhan tentu lagi.

Jangan lupa: mummy tidak sesuai dengan alkohol!

Air rawatan

Wap mandi. Ini adalah indah kaum ubat membantu dengan tahap pengurangan potensi. Untuk melakukan ini, melawat mandi harus 2 kali seminggu. Dalam uap kamar kau boleh pergi 2-3 kali, tetapi untuk berada di sana untuk tidak lebih dari 10 menit. Wap mengesyorkan birch penyapu.

Duduk mandi sebaliknya. Prosedur ini dijalankan di malam hari, satu jam sebelum tidur. Dua besar bekas yang penuh dengan air panas (40-45o) dan sejuk (15-24o). Untuk duduk selama 1 menit, pertama di bak mandi air panas, kemudian selama 1 minit di sejuk, dan ulangi perubahan posisi 10 kali. Sudah tentu, ia adalah lebih mudah untuk mengambil ini mandi di daripada mandi di rumah.

Mandi dengan daun salam. 50 gr. Bay daun dibru dengan satu liter air mendidih dan mendesak setengah jam, panas untuk bungkus. Kemudian infusi dituang ke mandi dengan air panas. Prosedur ini berlangsung 15-30 minit. Setelah ia pesakit harus pergi ke tempat tidur.

Asal cara-cara Berjalan dengan bertelanjang kaki

Berjalan dengan bertelanjang kaki. Ini mudah alat yang efektif dalam meningkatkan potensi. Kau boleh berjalan tanpa alas kaki di sekitar apartmen, tetapi ia adalah lebih baik dalam musim panas di rumput, bumi, pasir. Ketika jengkel mata biologi aktif pada kaki, termasuk orang-orang yang merangsang potensi.

Ais kompres. Satu pon ais, anda cincang, bungkus dalam 8 lapisan kain kasa. Untuk membuat pertama untuk 1 menit di lubang pada leher di bawah occiput, kemudian dalam 1 minit untuk dada di kawasan jantung, maka 1 minit untuk skrotum. Ini prosedur yang harus berulang 3-5 kali berturut-turut. Jika anda memutuskan untuk menahan "penyiksaan" es, maka beberapa hari anda akan terkejut dengan hasilnya.