Cara untuk meningkatkan potensi lelaki

Potensi yang rendah — masalah biasa untuk semua tanpa pengecualian, orang-orang. Pengurangan atau kehilangan potensi tidak diperhatikan hanya dalam usia tua dan sering boleh menjadi masalah yang serius seorang lelaki muda. Mari kita cuba untuk memahami alasan untuk penurunan ereksi dan bagaimana ia pemulihan.

Sering kali, kita mulai untuk melibatkan diri dalam kesihatan mereka sendiri, hanya memperhatikan tanda-tanda awal masalah, dan benar-benar tidak akan fokus pada tindakan pencegahan. Moden irama bandar memerlukan banyak usaha mental, tetap tekanan, terlalu banyak, kurang tidur dan gaya hidup. Semua ini faktor boleh mempengaruhi kualiti seks dan kurang libido.

Dalam rangka untuk menghindari masalah dalam kawasan kemaluan cuba untuk tidak terlalu banyak pekerjaan di tempat kerja, innocens pada beban tanggungjawab. Hujung minggu pastikan untuk mengabdikan diri sendiri, pastikan untuk mendapat tidur yang cukup setidaknya seminggu sekali, berlatih Hiking dan pada masa membuang komputer. Radiasi elektromagnetik dan postur statik di depan monitor tidak menyumbang untuk pembangunan kuasa lelaki. Nikotin dan alkohol yang utama kawan ereksi lemah. Melakukan eksperimen — berikan rokok dan alkohol untuk sebulan. Hasilnya akan berpuas hati anda dan pasangan anda.

Rahsia mudah bekerja keajaiban

Rahsia mudah bekerja keajaiban

Mandi, sauna atau sauna — ini adalah yang paling menyenangkan cara untuk memperbaiki ereksi. Melawat mandi beberapa kali seminggu, gunakan birch penyapu. Suhu yang tinggi melancarkan peredaran darah dan mempunyai efek penyembuhan. Hasil yang baik juga memberi sebaliknya mandi atau mandi sebelum tidur. Untuk mulai dengan, suhu perbezaan harus kecil dan nyaman untuk badan.

Di masa depan, indeks ini harus menjadi maksimum. Berselang-seli air panas dan sejuk 8-10 kali dalam satu sesi. Prosedur ini juga melatih kapal dan meningkatkan aliran darah ke organ-organ. Anda masih boleh menggunakan metode Cina penyembuh. Untuk ini, ambil beberapa es batu bungkus dalam kain dan memohon seli ke pangkal tengkorak, di kawasan jantung dan untuk itu skrotum. Tidak lebih daripada satu menit di setiap zon.

Produk yang peningkatan potensi

Antara gula-gula pemimpin mengambil madu yang paling kuat asli afrodisiak. Jika ia tambah kacang (hazelnut, atau kacang walnut) — dapatkan alat untuk ereksi. Untuk membuat makanan istimewa ini harus menjadi satu sudu selama 3 jam sebelum tidur. Hasilnya akan muncul dalam seminggu selepas bermula.

Kejantanan dapat meningkatkan mana-mana daging. Bagaimanapun, ia adalah penting untuk tidak keterlaluan, tidak mengisi berat daging-makan untuk malam. Daging boleh diganti dengan ikan. Terutama baik menggelepar dan tenggiri. Dalam kes ini, ikan adalah lebih baik untuk tidak goreng dalam kuali dalam mentega dan dibakar dalam menggagalkan atau kukus. Ulam besar akan sayur-sayuran, cendawan, sayur-sayuran mana-mana.

Musim semi dan musim panas adalah waktu yang tepat untuk salad dandelion daun. Dandelion meningkatkan potensi yang sempurna, tetapi menambah dalam salad tidak boleh lebih dari tiga atau empat daun, seperti khusus kepahitan boleh merosakkan rasa hidangan.

Diketahui semua makanan laut siput, udang dan udang — juga mempengaruhi potensi. Biasa bawang dan bawang putih — rakan-rakan terbaik yang baik ereksi. Kau boleh makan mereka dalam bentuk apa-apa dan di mana-mana kuantiti.

Ada resep obat untuk orang-orang. Satu kilogram dikupas dan bawang putih, tuangkan dalam tiga-liter dan mengisi seluruh bank rebus air. Campuran tanamkan selama sebulan, berjabat kadang-kadang. Untuk mengambil penyerapan teh satu hari dengan segelas susu. Membuat sehingga Bank kosong. Prosedur ini meremajakan badan, membersihkan saluran darah dan melanjutkan hidup.

Dari apa yang harus ditinggalkan? Makanan cepat saji, sosej, pasta, kentang — ia adalah "kosong" makanan yang perlu tidak boleh tetap dalam diet anda. Minuman energi dan kopi memberikan jangka pendek mengenakan, tapi tetap gunakan boleh mengurangkan potensi. Roti adalah lebih baik untuk membeli rai atau bran. Kembang roti putih menyumbat pembuluh, mengurangkan mereka terhalang.

Khas latihan

Khas latihan

Mereka dapat melakukan ini di rumah, dengan sekurang-kurangnya waktu dan tanpa pembelanjaan apa-apa bahan dana ideal untuk peningkatan potensi di rumah untuk orang-orang sibuk.

"Memegang batu". Asas kedudukan — berdiri lurus, tangan di atas pinggang. Sedikit menekuk lutut anda dan teruk ketegangan dan lagi berehat glutes anda beberapa kali, seolah-olah cuba untuk menjaga diapit di antara batu. Meluruskan, berehat dan ulangi lima kali.

"Jembatannya". Untuk permulaan posisi berbaring di belakang anda, senjata terbentang di sepanjang badan, lutut setengah-kedudukan bengkok, kaki di atas lantai. Menjaga anda kembali mendatar, menaikkan dan menurunkan pelvis.

"Incessu". Berjalan-jalan di sekeliling ruangan, maksimum mengangkat lutut, mencoba untuk menyentuh perut mereka dan untuk sesaat, pegang kaki anda dalam kedudukan ini.

"Meloncat". Berdiri, tangan di atas pinggang. Mula berjalan di tempat itu, sementara dari tingkat off hanya tumit, jari kaki tetap bergerak. Lakukan dengan bersungguh-sungguh, dengan cepat dan lentur keras hati lutut. Mula dengan satu minit.

Herba yang peningkatan potensi

Resep herba untuk impotensi seorang yang hebat, di sini adalah beberapa yang paling mudah dan dipercayai.

Anemone hutan, tumbuhan beracun, jadi gunakan dengan hati-hati, dengan tegas berikut dos. 1 sudu batang dan daun untuk tuangkan 0.5 liter air masak dan untuk menegaskan 1 jam. Gunakan Cawan suku dua kali sehari.

Bawang meningkatkan nafsu, meningkatkan aktiviti buah zakar, meningkatkan pengeluaran sperma dalam badan. Kau boleh makan mentol segar dan sebagai berwarna. Dua bawang sederhana dicincang, tuangkan 400 ml air panas, tanamkan 4 jam, minum 0,1 liter tiga kali sehari.

Snowdrop Voronov gunakan untuk impotensi, telah timbul berdasarkan tekanan dan keletihan saraf. 1 sudu bunga kering dan daun, tuangkan segelas air mendidih, tanamkan selama satu jam, longkang. Minum 0.3 Cawan tiga kali sehari.

Pink Radiola. Hanya gunakan akar. Rizom mendesak vodka Di salah satu bagian dari akar untuk mengambil lima bagian vodka. Tanamkan selama dua minggu. Minum 15 titik tiga kali sehari selama 15-25 menit sebelum makan.

Pulmonaria officinalis. 10 g rumput kering tuangkan segelas air masak, untuk mendesak 1 jam. Ketegangan melalui kain atau penapis. Ambil sebelum makan selama 1 sudu tiga kali sehari. Rumput bukan perasa untuk menambah untuk sup dan salad.

pil

Pil untuk meningkatkan potensi

Di satu tangan, menggunakan tablet ini agak mudah. Kesan adalah segera, fisiologi ketagihan sampingan kesan-kesan yang sekurang-kurangnya. Ubat-ubatan bertindak secara khusus pada penis, dalam masa yang singkat membawa dia ke negeri penuh kesediaan pertempuran. Bagaimanapun, ada beberapa masalah psikologi. Selepas itu, lebih baik seks tanpa pakai pil sering tidak memenuhi laki-laki, tetapi gagal hanya menguatkan kepercayaan dalam ketiadaan sendiri.

Sangat sering masalah dengan potensi yang berlaku akibat ketidakseimbangan hormon dalam badan. Ia adalah cukup untuk berjumpa doktor untuk diuji untuk hormon dan mulai mengambil perlu obat untuk menghilangkan apa-apa masalah yang tidak menyenangkan seperti impotensi.