Bagaimana untuk membuat penis yang lebih besar soda: asas resep dan kaedah, ulasan kesan daripada kaedah

Di Internet dan banyak forum yang anda boleh mencari banyak kaedah berubah ukuran penis. Setiap cara ini mempunyai kelebihan dan keburukan. Ada yang disertai oleh disebut rasa tidak selesa, yang lain memerlukan banyak waktu atau bantuan. Tetapi baru-baru ini, ia telah melaporkan bagaimana untuk membuat penis yang lebih besar soda. Banyak orang telah mencoba ubat ini pada diri sendiri dan menggambarkannya untuk kesan yang menakjubkan. Untuk review, selepas sebulan menggunakan penis ukuran beberapa inci lagi.

Ia seolah-olah, bagaimana boleh biasa membakar soda (natrium bikarbonat) untuk mempengaruhi seluruh organisma dan panjang zakar laki-laki khususnya. Fakta yang aliran darah kadar dan metabolik negeri adalah bergantung pada tingkat pH-nya. Menurut beberapa pakar, perubahan dalam asid-bes juga boleh pencetus pertumbuhan ganas dan berbahaya tumor.

P

pplication soda membantu untuk mengawal pH. Hasilnya merangsang darah dan melepaskan peredaran, meningkatkan metabolisme di organ-organ pelvis kecil. Bagaimanapun, hormon normal kira-kira, merangsang penciptaan testosteron dan transformasi dalam kelenjar prostat. Juga, membakar soda mengaktifkan proses sel bahagian penis, dan dengan penggunaan yang tepat, bertambah panjang dan diameter.

Produk ini tidak hanya mempunyai kesan pada ukuran penis. Ia digunakan untuk masalah kesihatan yang lain.

soda

Jadi, natrium bikarbonat digunakan untuk:

  • menghilangkan berat badan yang berlebihan;
  • pertempuran sensasi yang menyakitkan dan rasa tidak selesa, ulu hati;
  • pembetulan pH saluran pencernaan;
  • rawatan dermatoses pelbagai sebab, termasuk radang selepas terbakar;
  • peningkatan warna dan pembetulan kontur wajah, ketat dan kulit peremajaan, stretch mark pencegahan;
  • pemulihan proses metabolik;
  • pembersihan toksin.

Doktor menyarankan untuk mempertimbangkan meningkatkan penis, jika saiz di ereksi adalah kurang dari 10 cm.

Lebih baik untuk bermula dengan cara yang paling selamat adalah:

  • urutan dan latihan khas;
  • meregangkan penisnya dalam panjang dengan sesuai untuk tujuan ini extender;
  • memohon untuk kulit penis pelbagai krim dan mur, termasuk kedua-dua asli dan bahan sintetik yang merangsang aliran darah dan mempercepatkan proses division dan regenerasi sel-sel.

Agak menyakitkan, tapi pada masa yang sama menjamin 100% disebabkan oleh perubahan dalam ukuran dan bentuk penis ligamentotomy. Ini agak berat pembedahan itu memerlukan persiapan yang serius dan rehabilitasi. Di samping itu, dalam operasi pesakit diberikan bius, yang mengembang senarai kontra untuk prosedur.

Dibandingkan dengan teknik ini, sebuah cara untuk meningkatkan ahli membakar soda adalah benar-benar aman dan tidak menyakitkan. Di samping itu, menggunakan alat ini tidak memerlukan kos kewangan yang besar.

BAGAIMANA UNTUK MENINGKATKAN AHLI MENGGUNAKAN SODA: CARA YANG BERBEZA PERMOHONAN DANA

Untuk memohon soda di dalam ada beberapa batasan atau kontra. Jadi begin zakar anda pertumbuhan dengan makanan ini yang lebih baik dengan prosedur luar.

uvelichenie

Mandi bersama

Pertama anda membawa ke mendidih 5 liter air dan mencurahkan 0.5 kg membakar soda. Kemudian campurkan semuanya dan tuangkan ke dalam bersedia mandi. Pada prinsip yang sama ia adalah mungkin untuk menyediakan penyelesaian dan untuk mandi Umum. Betul bahagian adalah perintah 100 g membakar soda per galon air mendidih. Kemudian jumlah dan suhu diselaraskan untuk yang dikehendaki nilai-nilai.

PENTING:rawatan tidak boleh melebihi 15 minit.

Scrub

Untuk menyediakan campuran anda perlu untuk mencampur dengan air soda di nisbah 1:1 untuk konsisten seperti bubur.

Juga dalam campuran ini kau boleh tambah:

  • sudu madu;
  • pati, keutamaan perlu diberikan kepada asli perangsang aliran darah, itu adalah ekstrak mint, bernilai ini memberi sumbangan, rosemary, yang bijaksana.

Dalam proses bersiap campuran untuk scrub bukan air dapat anda gunakan minyak sayur-sayuran (kecuali bunga matahari). Mereka melembabkan kulit, menggalakkan tisu semula, anti-radang dan menormalkan metabolisme. Sempurna anggur, almond, bijan, biji rami.

Yang PENTING: Campuran yang digunakan untuk seragam kulit penis dan perlahan-lahan menggosok dalam satu gerakan. Prosedur disarankan untuk mengulangi tidak lebih dari tiga kali seminggu.

Urut

Ini cara menyelesaikan masalah bagaimana untuk meningkatkan ahli menggunakan soda, gabungan dua teknik: itu kesan yang baik natrium bikarbonat dan langsung rangsangan peredaran darah dan metabolisme dengan bantuan urut.

Lakukan prosedur seperti ini:

  • untuk menghangatkan kulit penis boleh melakukan ini dengan garam, dimasukkan ke dalam air mendidih dengan lembut Terry handuk atau potong tisu;
  • ringan basah tangan anda dan tuangkan di telapak sedikit soda;
  • untuk pijat zakar dari pangkalan dan ke kawasan frenulum;
  • soda bilas dengan air panas.

Urutan dengan soda untuk meningkatkan ukuran penis itu adalah lebih baik untuk dilakukan di malam sebelum tidur, selepas prosedur disarankan untuk berbaring sedikit dan berehat.

Ulangi manipulasi dua kali seminggu.

Memampatkan

Untuk menyediakan penyelesaian 10 besar natrium bikarbonat dicairkan dalam satu liter air panas. Kemudian di campuran, basahkan jalur kain dari bahan asli. Kain terbungkus di sekitar penis dan meninggalkan selama 15 — 20 minit dan kemudian mencuci zakar dengan air panas. Lotion boleh dilakukan setiap 3 4 hari.

sposob

Ciri-ciri luar menggunakan soda

Semasa prosedur untuk menyelesaikan masalah bagaimana untuk meningkatkan penis dengan bantuan pengembang soda, anda butuhkan untuk membayar perhatian untuk beberapa aspek. Penyelesaian natrium bikarbonat tidak boleh digunakan di kawasan kepala, seperti ini boleh menyebabkan iritasi kulit dan rasa tidak selesa.

Untuk meningkatkan efisiensi luar prosedur, anda harus pertama memohon untuk lumbo-sakral seksyen tulang belakang adalah diketahui semua balsem "Asterisk". Itu adalah mungkin untuk meningkatkan aliran darah dalam pembuluh pelvis.

Soda itu sendiri tidak menyebabkan iritasi atau tanda-tanda lain, menunjukkan hipersensitif. Bagaimanapun, ketika kecenderungan untuk reaksi alergi ia adalah lebih baik untuk menahan diri sebelum anda boleh menambah minyak yang penting atau madu.

Dalaman menggunakan soda

Yang luas popularitas penerimaan natrium bikarbonat di dalam diperoleh setelah pidato Profesor I. P., Neumyvakina. Itu adalah disarankan soda dalam cara berikut. Awal dos adalah salah satu ketiga satu sudu dicairkan dalam segelas air atau susu di suhu kamar.

Minuman campuran dua kali sehari (pagi dan malam) setengah jam sebelum makan. Menurut ini skim, natrium bikarbonat mengambil tiga hari berturut-turut. Kemudian membuat tiga hari istirahat. Jika tidak ada aduan rasa, secara beransur-ansur meningkatkan dos untuk satu sudu dua kali sehari (anda tambahan boleh minum soda dan saat makan siang). Ia adalah perlu untuk menahan regimen (tiga hari rawatan dan tempoh yang sama break).

ZAKAR PEMBESARAN SODA: KONTRA, MUNGKIN KOMPLIKASI

Natrium bikarbonat hadir di setiap dapur. Hostes juga menambah semasa memasak dan sering digunakan untuk pembersihan perkakas kebersihan, peralatan dapur, menghilangkan bau busuk di dalam peti sejuk. Tetapi walaupun itu meluas dalaman dan luaran menggunakan alat ini mempunyai beberapa batasan.

Zakar pembesaran membakar soda dengan mandi dan lotion adalah tindak:

  • kecederaan untuk kulit;
  • dermatitis yang tidak diketahui penyebabnya;
  • berjangkit wanita, fakta bahawa natrium bikarbonat adalah cara yang baik untuk menghilangkan ragi kulat genus M, bagaimanapun, berubah pH kulit dan mukosa mungkin meningkat pada bakteria radang.

Bagaimanapun, kontra ini adalah relatif. Zakar pembesaran membakar soda boleh terus selepas pemulihan lengkap dari penyakit-penyakit ini.

Pengambilan natrium bikarbonat di dalam tidak disarankan untuk:

  • gangguan perut maag dan 12 duodenum;
  • kronik yang teruk patologi terutama yang menyentuh hati, ginjal, jantung sistem;
  • ganas dan berbahaya formasi tanpa mengira lokasi;
  • urolithiasis;
  • diabetes.

Yang PENTING: Apabila penyakit saluran pencernaan yang berkaitan dengan pelanggaran keasaman, sebelum mengambil soda, anda perlu untuk berunding dengan doktor anda.

Bawah keadaan normal menggunakan dan dos, ada komplikasi menggunakan soda untuk meningkatkan ukuran penis tidak berlaku. Bagaimanapun, melebihi jumlah yang disarankan pengambilan boleh menyebabkan mual, dan dalam permohonan tempatan — iritasi kulit dan ruam.

Di samping itu, untuk pembiakan soda ada di acara ia adalah mustahil untuk menggunakan air dingin atau susu. Juga tidak disarankan segera setelah minum yang ini. Anda harus mempertahankan jarak setidaknya 20 menit. Jika kau merasa tidak sehat, menggunakan natrium bikarbonat harus segera berhenti, dan jika anda ingin berjumpa doktor.

MENINGKATKAN AHLI MENGGUNAKAN SODA: SAH, PAKAR

Dalam beberapa tahun kebelakangan ini popularitas dari berbagai cara pemakaian natrium bikarbonat adalah memecahkan semua rekor. Alat ini adalah disarankan untuk perawatan dan pencegahan hampir sebarang penyakit organ-organ dalaman. Dalam kata-kata lelaki, penis pertumbuhan menggunakan soda, benar-benar berkesan. Sebulan yang biasa digunakan, zakar panjang boleh meningkatkan oleh 1 — 1.5 cm Tentang keputusan ini disahkan oleh banyak komen wakil seks lebih kuat.

Tentang membakar soda untuk zakar pembesaran

Andrew, 29 tahun "Kira-kira ukuran kemuliaannya mula berfikir bahkan pada usia muda. Aku suka di konvensional peraturan, tetapi masih ingin lebih untuk menarik perhatian gadis-gadis. Aku telah mempelajari maklumat mengenai kaedah pembesaran zakar tetapi menggunakan krim aku tidak percaya, dan pemikiran menggunakan instrumen yang berbeza menyeramkan. Pada akhirnya, saya memutuskan untuk mencoba resep berdasarkan membakar soda. Gembira dengan hasilnya, ia hanya tiga minggu, dan sudah plus 1 cm."

Oleg, 25 tahun "Pasangan tetap ada, dan sekarang, seperti yang mereka katakan. Tapi selalu berpikir bahwa gadis-gadis sedang menunggu untuk saya di tempat tidur sesuatu yang lebih. Cuba mainan yang berbeza, posisi, bermain peran. Tapi datang ke kesimpulan yang tidak peranan terakhir sebagai seks memainkan saiz kedewasaan saya. Dari semua yang ada kaedah memilih kenaikan panjang menggunakan soda dan tidak hilang. Tidak akan berbicara tentang cara lain, tetapi ini benar-benar membantu. Setengah inci per bulan tanpa banyak perbelanjaan dan usaha."

Pasukan Victor p., bedah-urologi "Tanda-tanda untuk pembedahan untuk meningkatkan ukuran penis tidak begitu banyak. Pesakit sering merawat saya untuk latar belakang pelbagai kompleks psikologi. Tapi sebelum kau berbaring di atas meja operasi, saya cadangkan pesakit mencoba cara yang lebih selamat. Terus terang, kesan yang berbeza semburan dan krim hampir di sana. Tetapi tetap soda tidak keajaiban".

Meningkatkan ahli menggunakan soda — mudah dan cara yang berkesan untuk menyelesaikan masalah yang berbeza dengan kehidupan seksual. Natrium bikarbonat selamat, hampir tidak menyebabkan komplikasi. Keberkesanannya dengan teknik ini boleh menjadi lebih baik menggunakan tambahan extender atau vakum pam (model alat-alat itu banyak, mereka boleh dibeli di toko seks). Tidak peranan terakhir yang dimainkan oleh aktivitas fisik, betul diet, berat kawalan.