Mint untuk lelaki: kesan pada potensi dan kesihatan

Bagaimana mint mempengaruhi potensi manusia

Mint dikenali dengan pelbagai penawar, ia digunakan untuk mengobati penyakit kulit, merebus mint sembuh dari penyakit. Saintis aktif berdebat tentang bagaimana mint memberi kesan potensi manusia.

Mereka pendapat dibahagikan: ada orang yang mengatakan itu tumbuhan dan buruk untuk lelaki kesihatan, yang lain memanggilnya afrodisiak.

Dan lagi, banyak orang yang lulus dengan rokok menthol, teh mint dan permen karet.

Menggunakan mint untuk lelaki

Penuh dengan kehidupan seks bergantung pada banyak faktor. Miskin makanan, alkohol, kurang latihan, tekanan, penyakit mempunyai kesan yang negatif pada kesihatan laki-laki. Menormalkan aktivitas seksual, ia adalah perlu untuk menghapuskan sumber masalah. Kemudian timbul pertanyaan, adakah spearmint pada potensi lelaki?

Hampir semua jenis mint mempunyai beberapa sifat yang amat berguna. Herba untuk membuat herbal teh, tinctures, minyak. Berdasarkan ia dibuat segala macam titik, tablet, lozenges, sirap. Ia sering digunakan dalam memasak dan untuk membuat minuman yang menyegarkan, salad, kue-kue. Dalam banyak ubat-ubatan moden mengandungi menthol.

Jika jawaban untuk pertanyaan bagaimana mint mempengaruhi potensi lelaki, ia adalah selamat untuk mengatakan bahawa ia adalah bermanfaat untuk badan:

  • nada;
  • meningkatkan perut;
  • membersihkan saluran hempedu;
  • mempunyai kesan sedatif, menenangkan dan melegakan manusia;
  • melegakan insomnia dan cepat marah;
  • mencegah penyakit jantung;
  • mengurangkan radang di tenggorokan selsema;
  • memudahkan keadaan pada suhu yang tinggi;
  • telah analgesik pada badan;
  • digunakan untuk radang sendi, radiculitis, osteochondrosis.

Walaupun ini, mint dan potensi lelaki menyebabkan isu-isu kontroversial. Di daun tumbuh-tumbuhan mengandungi hormon wanita, mereka dapat lebih rendah testosteron tahap. Rumput adalah disarankan untuk wanita dengan gangguan hormon. Tumbuhan menghilangkan rambut yang berlebihan di badan, memberikan tubuh bentuk yang feminin. Ini membawa orang-orang untuk kekeliruan dan banyak yang percaya bahawa herba mengurangkan libido.

Saintis cuba untuk melihat bagaimana mint memberi kesan pada potensi lelaki, yang menjalankan eksperimen terhadap tikus. Jumlah tertentu masa binatang diberikan hanya teh. Hasilnya, tikus-tikus telah secara mendadak tingkat yang lebih rendah testosteron.

Tetapi percobaan itu tidak cukup betul, sebagai tubuh eksperimen ada cecair lain.

Setuju, karena orang waras tidak akan menggunakan tumbuhan dalam kuantiti itu, semua harus secara sederhana.

Sering menyebabkan potensi lelaki adalah apa-apa seperti kebimbangan, tekanan, dan neurosis pelbagai asal. Dan di sini timbul pertanyaan, tidak mint di potensi manusia? Ia membantu untuk menghilangkan penyakit ini. Jika tumbuhan membuang sangat menyebabkan potensi lelaki, ia boleh digunakan untuk pemulihan kuasa lelaki yang utama adalah untuk mengira dos.

Pengambilan cara dengan kandungan peppermint herba mempunyai kesan yang baik pada keadaan emosi manusia. Meningkatkan latar belakang emosi membawa kepada libido meningkat, potensi.

Yang penting! Kilang itu berbahaya jika hanya satu orang akan mula mengambil hari sekurang-kurangnya dua liter ... ... minuman.

Resep untuk memperbaiki potensi mint

Resep untuk memperbaiki potensi mint

Campuran herba dan merebus membantu untuk menghapuskan disfungsi ereksi. Resep dari mint untuk potensi agak mudah dan murah.

Seperti tumbuhan bertindak yang berbeda di tubuh, ia harus mengambil tidak lebih dari dua kali sehari. Terbaik untuk tetap untuk pengobatan. Ia mungkin mengambil tiga puluh hari. Kemudian anda perlu lakukan selama dua minggu.

Untuk memulihkan dan meningkatkan potensi kilang itu adalah disarankan untuk digunakan dalam kombinasi dengan herba lain.

Herba

Untuk menyediakan sup menggunakan bahan berikut:

  • peppermint – 50 g;
  • melukakan hati – 50 g;
  • perforatum St. John – 50 g;
  • merah bunga semanggi – 50 g.

Ambil kecil pan, berbaring di bawah kain supaya rumput tidak dalam hubungan dengan logam. Jika tidak, oksidasi sup mungkin kehilangan nutrisi.

Rumput tuangkan 1 liter air mendidih dan tempat cecair dalam air mandi. Sup siap harus memanaskan 5 minit dengan api kecil, kemudian dia perlu biarkan tanamkan sehingga sejuk.

Ketegangan diasingkan dan mengambil produk dua kali sehari 150 ml selama dua puluh menit sebelum makan.

Dari bahan-bahan ini, anda bisa menyediakan alkohol berwarna-berdasarkan. Tempat rumput dalam gelap kapal, tuangkan mentah vodka (500 ml). Tutup bekas dan simpan di tempat yang gelap selama dua minggu. Yang berwarna mengambil 1 sudu sebelum tidur.

Resep untuk ereksi

Untuk menyediakan berwarna anda perlu:

  • mint ¼ sudu kecil;
  • rosemary – ¼ sudu kecil;
  • enak – setengah sudu.

Campurkan semua bahan, tuangkan air mendidih (100 ml). Mari curam selama lima minit, tambah campuran bersedia 1 sudu madu dan minum setengah jam sebelum keintiman, tidak penapisan.

Berry-mint koktel

Untuk menyediakan koktail anda akan memerlukan:

  • sirap berry – 30 g;
  • setangkai mint;
  • es krim 100 g

Campurkan semua bahan-bahan, mencairkan dengan segelas air sejuk, shake dengan teliti dengan mixer. Produk siap untuk digunakan.

Yang penting: rumput segar membantu untuk merangsang aktiviti otak dan nada pembuluh darah. Oleh itu, untuk mencapai kesan positif peppermint di potensi lelaki disarankan untuk minum sebelum tengah hari.

Teh Mint

Teh Mint

Bahan-bahan:

  • mint – 100 g;
  • oregano – 100 g;
  • St. John – 100 g

Campurkan semua bahan-bahan. Untuk membuat teh meletakkan satu sudu campuran dalam porselin atau kaca piring. Rumput tuangkan air mendidih (250 ml) dan biarkan ia minuman. Untuk mengambil minuman disarankan beberapa kali sehari dengan madu, jem atau gula.

Mandi dengan mint

Ambil 50 g rumput kering tuangkan air mendidih. Biarkan tanamkan selama dua puluh menit. Ketegangan sup dan masukkan ke bilik mandi. Ini resep yang membantu mendapat tenaga dan memperbaiki potensi.

Yang penting: Dana pada dasar mint meningkatkan kekebalan, membantu tubuh melawan penyakit prostat.

Bahaya dan kontra

Saintis menyatakan kesan negatif mint pada potensi. Penyalahgunaan minty minuman, tahap testosteron jatuh sakit potensi, jadi bagaimana sebenarnya tidak testosteron bertanggungjawab untuk nafsu lelaki dan mewujudkan aktivitas seksual.

Dengan kemerosotan pengeluaran ini hormon lelaki kehilangan minat seksual. Penggunaan yang berlebihan peppermint menghalang aktiviti. Ini membawa untuk melemahkan ereksi dan penurunan fungsi pembiakan.

Dikurangkan keupayaan untuk hamil.

Mint memberi kesan buruk kepada badan lelaki dalam hal-hal berikut:

  • dengan urat, seperti tumbuhan mengurangkan vaskular nada;
  • dengan hipersensitif dan hipersensitif;
  • semasa memandu, mekanisme yang memerlukan konsentrasi tinggi, seperti tumbuhan telah menenangkan dan santai kesan pada tubuh, sistem saraf.

Negatif pada kesan mint pada potensi yang dibesar-besarkan. Dia memusnahkan kuasa lelaki, sebaliknya, kaya dalam harta bermanfaat yang bermanfaat untuk badan lelaki. Dalam ketiadaan kontra ia adalah pembantu yang baik untuk melawan berlarutan kemurungan, tekanan berterusan dan cepat marah. Satu-satunya pengecualian dianggap sebagai individu untuk produk.

Yang penting: kesan yang Baik mint pada sistem saraf manusia adalah saat yang penting dalam pemulihan potensi. Oleh itu, adalah sesuai untuk orang-orang yang sering dalam keadaan tertekan.