Bagaimana buasir potensi lelaki hubungan

Penyakit membawa banyak kesulitan dan rasa tidak selesa, tetapi selain itu ia adalah mempengaruhi sistem reproduksi. Bagaimana buasir dan potensi, boleh buasir memberi kesan potensi dan bagaimana untuk meningkatkan peluang lelaki menyembuhkan adalah isu utama ditangani dalam artikel.

potensi lelaki

Ada hubungan antara buasir dan potensi?

Mengatasi soalan: "tidak buasir pada orang-orang di potensi?", sebagai kualitas kehidupan seks adalah sebuah bagian penting dari setiap kehidupan manusia. Menurut beberapa pakar, buasir mencerminkan pada lelaki seksual kesihatan. Sebenarnya, negatif kesan benar-benar berlaku.

Pada awal penampilan buasir yang berlaku pada badan dan rasa tidak selesa pergi tanpa disedari. Negatif perasaan ditulis off sekurang-kurangnya di sekitarnya faktor: "menghabiskan", "kekurangan gizi" atau harapan untuk menyelesaikan masalah. Pada peringkat ini orang tidak merasa apa-apa kesan buasir pada potensi, dia dapat sepenuhnya sexually active. Semasa gangguan radang reaksi ada yang nyata rasa sakit yang anda tidak bisa mentolerir.

Dalam proses seks melibatkan perineum dan pangkal paha. Penampilan hemoroid penyakit memajukan sakit seperti otot ketegangan. Ini fenomena yang tidak dapat membawa ke psiko-emosi kesan pada kesihatan laki-laki. Karena rasa sakit yang datang kemerosotan ereksi dan penurunan libido. Kadang-kadang ia datang untuk menyelesaikan penghapusan ereksi.

Selain itu, penyakit ini merendahkan sistem imun dan mempengaruhi yang lain organ-organ menjemput anda untuk menguji pengetahuan sistem, menyebabkan peningkatan risiko penyakit. Penampilan dan pembangunan prostat atau BPH akan datang gangguan dalam tubuh manusia yang mempengaruhi sistem reproduksi.

Dengan mengambil kira di atas menyampaikan informasi ia adalah yang mudah untuk memahami, tidak buasir potensi. Pengaruhnya sangat negatif. Perbuatan seksual orang tidak membawa kesenangan dan kepuasan menyebabkan ketidakselesaan yang teruk. Lelaki yang seharusnya tidak jatuh ke dalam kemurungan, lesu potensi adalah keadaan normal di hadapan penyakit.

Bagaimana buasir mempengaruhi kehidupan seksual?

Untuk mempertimbangkan apakah saling buasir dan sistem kencing, ia adalah perlu untuk menyelidiki proses patologi pada permulaan daripada penyakit. Penyakit ini telah kesan langsung pada potensi, karena dari dubur untuk alat kelamin radang tidak dihantar.

Ereksi kemerosotan adalah disebabkan oleh negatif perasaan ketika otot ketegangan di perineum. Diri nafsu lelaki dikurangkan, di samping psikologi impotensi.

Apa kesan buasir pada orang-orang jika penyakit ini tidak secara langsung mempengaruhi disfungsi ereksi:

masalah dengan potensi
  • membawa rasa sakit dalam proses seks, terutama di saat-saat orgasme;
  • petunjuk untuk gangguan emosi. Karena rasa sakit yang orang pengalaman takut ketegangan, seperti yang kita tahu – takut adalah musuh ereksi;
  • boleh menimbulkan gangguan dalam sistem kencing, yang melibatkan fungsi seksual;
  • mempunyai kesan yang negatif pada fungsi saluran pencernaan, ia adalah berkaitan dengan sembelit. Perut dan rektum memberi kesan besar pada semua bidang kehidupan manusia.

Ketika hukuman sakit ketika seks lelaki berhadapan dengan kekecewaan yang menimbulkan keinginan untuk mengelak daripada malu, sakit dan kenangan buruk. Lebih masa sering terjadi keinginan untuk menghindari hubungan seks, tetapi seks sekali-sekala dan yang jarang berlaku. Psikologi sisi isu memainkan peranan besar, masing-masing, untuk mengabaikan kawasan ini mustahil.

Ia menjadi jelas bahwa buasir memberi kesan potensi buruk dan cukup kuat.

Apa tindakan untuk mengambil untuk memperbaiki potensi buasir?

Tindakan utama digalakkan pada semua pasien – ini adalah rayuan kepada dokter. Doktor akan menjalankan diagnosa keadaan manusia dan membantu mencari jalan keluar. Untuk pemulihan banyak lelaki yang mencukupi untuk menghilangkan rasa sakit, tetapi untuk orang lain kau perlu untuk bekerja dengan seorang ahli psikologi.

Semua pasien proktologi menetapkan perubahan gaya hidup dan nutrisi. Nutrisi terapi untuk rawatan penyakit kronik adalah penting.

Pertimbangkan itu tabiat makan:

  • untuk menambah diet soba, ikan dan daging makanan, madu, kentang dan kembang kol, menggunakan banyak air sehingga 2 liter hari;
  • dikecualikan dari diet mustard, kacang-kacangan, lada, makanan pedas dan roti hitam.

Lebih banyak butir-butir diet akan membantu sihat. Nutrisi yang harus bertujuan untuk mengembalikan proses membuang air besar, kerana ia adalah penting untuk memastikan lancar buang air besar.

Satu cadangan penting adalah mematuhi tinggi kebersihan. Kerap pembersihan dengan air sejuk atau menyapu dengan serbet basah dalam kes orang yang tidak di rumah.

Lama tradisional penyembuh

Terapi buasir adalah waktu yang lama, termasuk tradisional. Penyembuh telah menguasai beberapa resep sebelum kedatangan obat tradisional dan masih menggunakan mereka. Untuk risiko pengurangan ia adalah wajar untuk berunding di proktologi. Menjadi lebih berhati-hati jika ada pendarahan. Tradisional yang digunakan untuk 5-7 hari.

Banyak resep membenarkan anda untuk memilih pilihan yang sesuai untuk pesakit yang berbeza. Dalam terapi, ubat kaum sering digunakan:

  • supositoria dibuat dari kentang. Efektif dan mudah digunakan. Kentang segar membuat ke dalam anus di malam hari, dan di luar perlindungan kulit dengan aprikot minyak;
  • bawang. Perubatan pengaruh adalah bawang dan jus dari itu. Itu adalah disarankan untuk minum 1 sudu 3 kali sehari;
  • epal, lobak dan anggur untuk makan mentah;
  • menelan cengkeh bawang putih, mereka tak perlu bersih-bersih. Bawang putih adalah tidak diserap benar-benar, hanya keluar bersama-sama dengan najis. Kerana ia akan memberi kesan usus, ia akan menimbulkan kerusakan ke tisu, dengan melihat pemulihan yang cepat;
  • serum. Anda akan mengambil 200-400 ml 1 kali sehari;
  • kubis. Itu adalah disarankan untuk menggunakan jika ada pendarahan buasir. Itu adalah disarankan untuk memperkaya diet ini sayur-sayuran atau minum 400 ml air garam selepas itu starter.
cara untuk potensi

Mandi Sitz

Orang-orang terdapat banyak resep untuk mandi sitz. Yang paling berkesan dan popular berbeda:

  • mandi selama beberapa membuat sup bawang dan susu. Di dalam periuk dengan dinding tebal (sebaik-baiknya tanah liat) dituangkan 0.5 liter susu, dan kemudian menambah 4 mentol. Campuran yang ditetapkan di atas api perlahan dan ditutup dengan tudung. Sebelum menggunakan preskripsi usus perlu dibersihkan pada standard enema. Selepas persediaan harus dikukus kawasan buasir, pegang lebih mangkuk. Ini resep boleh menyembuhkan buasir dalaman untuk 7-10 hari;
  • sejuk tab. Di dalam bekas yang penuh dengan 1 liter air, ia harus menjadi dingin tapi tidak dingin. Perlu mandi duduk. Tempoh – 1-5 minit. Untuk melaksanakan penerimaan mandi harus 2 kali sehari: selepas dan sebelum tidur, untuk 5-7 hari. Untuk memperbaiki sifat terapeutik, anda bisa menambahkan beberapa biji deposit untuk membuat penyelesaian yang pink.
  • berwarna untuk ubat-ubatan hanya jika luar bentuk penyakit. Dengan bantuan tumbuhan menyediakan mandi untuk tidak aktif digunakan dalam 7 hari. Prosedur ini mengambil masa 10 minit.

Dengan meningkatkan buasir dan ketidakmampuan untuk mengurangkan, pilihan mereka kejayaan. Untuk memperbaiki menggunakan pek berdasarkan oat dan bran. Manfaat terbesar berasal ketika digunakan dalam panas. Jika tunas rehat, ini disusun lotion tanin untuk cecair.

Untuk mencegah efek negatif dari penyakit yang harus tepat pada masanya rawatan, ia akan membantu untuk mengembalikan sihat potensi dan untuk mencegah trauma psikologis.

Mengenai cara untuk merawat buasir di rumah

Pernahkah anda cuba untuk menghilangkan buasir di rumah sendiri? Berdasarkan fakta bahawa kau sedang membaca artikel ini – kemenangan tidak berada di sisi anda. Dan tentu saja kau tahu apa:

  • sekali lagi untuk melihat darah di atas kertas,
  • Bangun di pagi hari dengan pemikiran bagaimana untuk mengurangkan bengkak lebam;
  • untuk menderita setiap perjalanan ke tandas dari rasa tidak selesa, gatal-gatal atau tidak menyenangkan terbakar;
  • lagi dan lagi untuk berharap untuk kejayaan, mengharapkan dengan tidak sabar keputusan dan kecewa dari obat baru yang tidak efektif.