Krim untuk zakar pembesaran

Sangat sering lelaki yang tertarik pada cara untuk meningkatkan mereka organ seksual, dan ada banyak alasan, dan last but not least menciptakan mitos bahawa seorang wanita yang bisa bertemu atau memberikan kesenangan terbesar hanya penis besar.

Bukan yang terakhir peranan yang dimainkan oleh film di mana sebagai pemilihan besar cock pelakon.

Salah satu cara yang paling popular pembesaran zakar semua jenis krim, wangi-wangian, gel dan ia tidak mudah, mereka jauh lebih murah dan melihat lebih aman daripada pembedahan dan cara lain meningkatkan penis lelaki. Dalam artikel ini anda dapat belajar bagaimana untuk berkaitan dengan isu ini dokter dan pasien, serta untuk melihat yang paling popular krim dan gel, komposisi dan mereka kaedah permohonan.

Zakar pembesaran: mitos dan kenyataan

Zakar pembesaran adalah permintaan yang tinggi di antara orang-orang dari segala usia. Dalam dunia modern orang-orang ingin mempunyai besar organ seksual dan, jika alam telah menyakiti beberapa inci, kemudian dia cuba untuk mendapatkan mereka dengan cara lain. Mengenai kaedah yang paling biasa, dan juga tentang mitos dan realiti yang berkaitan dengan mereka, kita akan beritahu di bawah.

Menggosok dan tunggu kesan...

Tetapi ia tidak. Tentang manfaat atau membahayakan tentang keberkesanannya krim, gel dan salep untuk meningkatkan ada banyak mitos. Pembuat keajaiban obat ... beberapa hari menjamin Anda peningkatan dalam penis bukan hanya panjang tapi juga dalam garis.

"Teman" yang harus meningkatkan disebabkan oleh rangsangan tisu, iaitu ia harus mula tumbuh sebagai gelombang tongkat sihir, dan kemudian ketika mereka tumbuh untuk ukuran yang diperlukan, segera berhenti. Berapa banyak yang Anda butuhkan? 18, 20 atau 25 sentimeter? Semuanya mungkin, anda hanya perlu berhati-hati GOSOK!

Dan kesan yang tidak akan membuat anda menunggu... ... karena ia tidak akan berlaku! Popular wangi-wangian, krim dan gel tidak berguna atau tidak akan membawa membahayakan kesehatan Anda. Walaupun salah satu kesan positif bahan-bahan ini akan mempunyai kulit penis Anda akan menjadi lembut, halus dan sutera, seperti pantat bayi yang baru lahir, seperti yang mereka katakan dalam iklan!

Fizikal latihan untuk memastikan saiz Anda!

Tentu saja, latihan boleh merangsang proses meningkatkan penis. Di sini hanya ada satu tetapi jika zakar Anda telah berkembang, jika Anda tidak seorang remaja dan baligh dalam kes Anda yang lama dilupakan hakikat bahawa tiada latihan akan membantu Anda untuk meningkatkan penis.

Pelatihan khusus "buddy", kaedah manual akan mempunyai kesan positif, pencegahan penyakit organ seksual tidak ada yang belum dicegah.

Dan ingat: orang-orang yang katakan adalah otot, hanya tidak tahu tentang struktur apa-apa. Zakar tidak terdiri dari otot, dan gua dan badan-badan gua, yang berkembang dengan pengumpulan darah dengan itu menyebabkan ereksi. Anda tidak bisa mendapatkan peningkatan dengan latihan otot.

Salep untuk zakar pembesaran

Minyak untuk ahli

Cara yang menyumbang untuk bagaimana untuk meningkatkan penis - ini sangat popular di online kedai. Hampir semua lelaki dan wanita tahu itu sekarang ia adalah mungkin untuk meningkatkan ahli, tapi juga sangat penting adalah bagaimana Anda menggunakannya!

  • Namun, kuat lantai oleh alam semula jadi cenderung untuk bersaing: lelaki dengan maruah besar di diameter berminat bagaimana untuk meningkatkan panjang ahli, pada masa yang sama, orang-orang dengan penis ingin tahu bagaimana untuk meningkatkan ketebalan ahli.
  • Ada tanggapan yang pembiakan organ adalah lambang kejantanan, begitu banyak mencari cara untuk zakar pembesaran untuk merasa lebih yakin.
  • Kira-kira 80-90% lelaki yang mempunyai sekurang-kurangnya sekali bertanya-tanya bagaimana untuk meningkatkan ukuran penis.
  • Pembedahan tidak sesiapa yang menarik (pembedahan pembesaran penis di klinik), jadi benda pertama yang anak laki-laki dan lelaki umur yang berbeza cuba untuk mencari pelajaran (video) bagaimana untuk meningkatkan ahli dan kelihatan istimewa kaedah penis pembesaran.

Tapi yang sebenarnya adalah kebanyakan dari mereka adalah satu pembaziran masa. Tetapi ada beberapa cara yang terbukti tambah beberapa inci ke organ reproduksi (cara untuk meningkatkan anda ahli pada 2-4 cm). Bagaimanapun, hati-hati berhati-hati tiruan!

Kesan krim

Anggap paling efektif cara (tidak termasuk dalam operasi) dan belajar bagaimana untuk membuat penis yang lebih besar di rumah selama 2-3 dan juga 5-6 cm

Rata-rata ukuran penis dalam ereksi adalah 13-15 cm, Tetapi sering ini tidak cukup untuk sepenuhnya memenuhi seorang gadis. Tidak untuk menyebut wanita-wanita yang telah melahirkan. Di masa kita, krim boleh meningkatkan ahli dengan 4-5 cm dan itu belum semua! Ereksi anda akan menjadi lebih lama, dan tempoh hubungan dengan mudah akan dapat mencapai 3 jam tanpa istirahat!

Krim untuk meningkatkan penis banyak harapan untuk lelaki dengan saiz kecil. Tapi mari kita cari tahu apakah itu adalah mungkin untuk meningkatkan saiz ahli dan apa yang arahan anda perlu mengikuti.

Kesan krim

Kita berjanji bahwa hanya dalam 3 minggu kita akan mencapai keputusan berikut:

  • 1 minggu

Kepekaan dan tempoh "riser" penis meningkat 1,5-2 kali. Kesan pertama - meningkat dalam ukuran penis panjang: 1-1,5 melihat

  • 2 minggu

Membantu bagaimana untuk meningkatkan ketebalan zakar (penis), serta meratakan bentuk. Tempoh hubungan tumbuh dengan cepat sehingga 60-70%!

  • 3 minggu

Membolehkan kau untuk meningkatkan panjang penis oleh 4-5 cm! Ketara meningkatkan kualitas sex. Orgasme menjadi lebih kuat dan berlangsung sehingga 5-7 minit. Dan wanita pergi gila.

Tapi salah satu tentang krim untuk zakar pembesaran (zakar)seorang pria 28 tahun:

"Aku digunakan untuk mempertimbangkan diri saya sendiri yang sangat baik kekasih, saya yakin bahawa saya 15 cm lebih dari. Perempuan selalu berpuas hati saya (saya fikir begitu)... tetapi selepas saya melihat iklan krim ini di Internet dan fikir mengapa tidak cuba untuk itu harga yang tidak masuk akal (kita semua tahu bahawa kos pembesaran zakar pembedahan sangat tinggi). 1 bulan yang setiap hari digunakan aku dilanjutkan mereka kesempatan 3 melihat saya Juga dapat meningkatkan ahli dalam diameter (luas) dan ia adalah nyata lebih keras!"

Membawa sexologists mempunyai pendapat mereka sendiri, pendapat:

"Peningkatan dalam penis (zakar) krim untuk tarikh adalah satu-satunya alternatif untuk pembedahan plastik. Hasil yang positif Anda mendapatkan dalam beberapa minggu. Beralih ke statistik, kita boleh mengatakan bahawa krim untuk zakar pembesaran telah membantu 95-98% dari orang-orang yang digunakan itu!"

Disebabkan oleh sejumlah besar palsu mengesyorkan kamu untuk berhati-hati dan untuk menggunakan hanya asal!

Disarankan dalam sebulan, maksimum dua. Tetapi Anda tidak hanya melihat tetapi juga merasa kesan dari hari pertama digunakan. Yang paling penting adalah ada bahaya untuk kesihatan, berbeza untuk kurang selamat kaedah seperti tergantung kargo, menggunakan pam untuk zakar pembesaran atau pembedahan. Jika Kau masih ragu-ragu, aku bisa meningkatkan penis krim, kami yakin mengatakan: Ya, kau bisa!

Membawa sexologists mempunyai pendapat mereka sendiri, pendapat

Apa waktu itu?

Satu lagi yang penting kesempatan menggunakan pembesaran krim penis (zakar) - minimum waktu yang diperlukan untuk prosedur. Ia akan mengambil masa kurang dari satu menit untuk betul letakkan di atas.

  • Alat meninggalkan tanda pada pakaian dan tidak berbau. Jadi kira-kira Anda "sesi" tidak ada yang akan tahu.
  • Dan ia ternyata bahawa menghabiskan hanya 2-3 hari pada proses ini, Anda telah sebulan (atau lebih awal) akan mengejutkan mana-mana gadis dan wanita yang bermutu tinggi, tahan lama seks!
  • Berkesan penis pembesaran di rumah adalah sekarang tersedia. Dan tidak perlu untuk rawatan mahal, plastik dan perjalanan ke dokter.

Yang penting! Banyak orang mengatakan (atau pikir) yang ahli adalah organ otot. Ha! Orang-orang ini tidak memiliki sedikit gagasan tentang struktur. Gua dan badan-badan gua adalah Asas zakar, yang mengembang dengan aliran darah (bersemangat). Oleh itu, kami telah menyimpulkan bahwa untuk meningkatkan dengan cepat zakar anda (dick) di tempat pertama membantu bukan gel dan bukan latihan.

Kaedah Popular pembesaran zakar (ahli) kini adalah penggunaan gel pelbagai, dan lain-lain alat-alat yang harus digunakan pada penis dan GOSOK. Setelah Anda telah mencapai website kami, dan anda kemungkinan besar juga tertarik dalam apa-apa maklumat tentang gel. Dan pasti ingin untuk menjawab pertanyaan, adakah ia mungkin untuk meningkatkan ahli dirinya sendiri menggunakan ubat ini.

Gel

Gel cukup selamat. Utama bahan-bahan - bahan alami (seperti herba - afrodisiak). Dan bagaimana untuk meningkatkan ahli menggunakan herba, Anda bertanya? - Ciri khas herba yang berkesan memberi kesan potensi, yang digunakan masa yang panjang yang lalu sweden syarikat yang dihasilkan produk untuk seks kedai.

  • Semua bahan-bahan yang dipasang dengan berhati-hati dengan tangan dan kualiti rawatan peralatan khusus.
  • Orang-orang ujian ini gel berdasarkan herba mengklaim bahwa ini adalah alat untuk meningkatkan anda ahli (zakar) tidak memberi keputusan, tetapi hanya sementara.
  • Bengkak selama beberapa jam.
  • Untuk kesan berpanjangan, anda harus menggunakan ubat tambahan untuk zakar pembesaran.

Kesimpulannya: jika Anda ingin mencapai tetap, mapan keputusan, dan benar-benar meningkatkan penis di rumah, maka Anda memiliki 2 terbukti jalan: krim ahli atau pembedahan. Kesan gabungan bahan-bahan, yang adalah bagian dari krim untuk zakar, membolehkan anda akan mendapatkan yang dijangka, keputusan yang diingini dalam masa yang singkat, dan juga di rumah (di rumah).

Alergi dan kontra

Sebenarnya, membeli salep untuk zakar pembesaran adalah langkah yang serius dan bertanggungjawab. Pastikan Kau tidak alergi dan kontra!

Ingat! Komposisi salep mungkin berisi bahan yang menyebabkan gatal-gatal, membakar dan reaksi alergi bergantung pada individu organisma. Oleh karena itu, kami sangat menyarankan anda untuk membaca komposisi dan kaedah aplikasi sebelum anda menetapkan tujuan yang tepat bagaimana untuk meningkatkan ahli kaum ubat.

Kesan yang sebahagian besarnya sama seperti ketika anda menggunakan dadah sintetik - membantu dalam pengembangan pembuluh darah penis.

  • Ada yang datang aliran darah dan penis menjadi lebih mudah untuk menjadi lebih kuat.
  • Itu adalah disarankan untuk orang-orang dan orang-orang yang ingin, tetapi tidak tahu bagaimana untuk meningkatkan ahli dalam jumlah, mendapatkan keras dan cepat ereksi yang akan berlangsung untuk waktu yang lama.
  • Tetapi, malangnya, juga tidak baik. Salep dan gel, hanya kesan sementara pada ukuran penis.

Kaedah bagaimana untuk membesarkan penis di rumah:

  1. Untuk mencuci pangkal paha dengan sabun dan air,
  2. Lap dengan handuk dan tunggu sehingga benar-benar kering,
  3. Untuk mengambil minyak untuk zakar pembesaran,
  4. Memohon jumlah yang kecil untuk zakar dan GOSOK 5 minit
  5. Ulangi prosedur pagi dan malam.

Risiko krim untuk zakar pembesaran

Dadah untuk peningkatan potensi, dan lebih banyak untuk membesarkan zakar di pasaran domestik hari ini telah menjadi apa-apa kurang dari Eropah. Oleh itu, sikap setiap orang yang memilih untuk menggunakan apa-apa cara untuk meningkatkan seorang ahli, pasti sangat serius.

Selepas semua, memilih bukan cara untuk meningkatkan dana, kau boleh menangani kerosakan besar-besaran tidak hanya untuk kesihatan pada Umumnya, tetapi juga sama inginkan hasil - untuk meningkatkan ahli.

  • Sangat menyedihkan bahwa penggunaan banyak ubat untuk zakar pembesaran sering menyebabkan disfungsi ereksi dan kadang-kadang bahkan impotensi. Untuk menjelaskan keadaan ini cukup mudah.
  • Ini adalah kerana hakikat bahawa banyak orang-orang ingin mencapai hasil meningkatkan ahli segera.

Di samping itu, banyak orang-orang yang kurang tertarik dalam komposisi dan mungkin kesan sampingan, dan lebih dan lebih panjang kesan daripada pelbagai bahan kimia, gel atau salep, didakwa digunakan khusus untuk zakar pembesaran.

Pengabaian kesihatan sendiri, takut rujukan untuk pakar selalu bisa ciri-ciri orang rusia, terutamanya apabila ia datang untuk zakar pembesaran.

Risiko krim untuk zakar pembesaran

Pilihan krim

Jadi sering hari ini: untuk meningkatkan penis, hampir tidak ada osvedomivshis, orang rusia menangkap pada tanda pertama dari pikiran seperti itu untuk pertama matanya gel, krim atau dadah untuk zakar pembesaran.

Selepas semua, untuk menangani masalah pada peningkatan ahli kepada pakar dia hanya malu, dan untuk mencerminkan pada arahan yang berbeza dan berpotensi sampingan kesan - kalau, tentu saja, tidak ada cukup waktu. Dan apa hasilnya seperti zakar pembesaran?

Pilihan terbaik seperti zakar pembesaran - tidak ada hasil.

Tetapi bersama-sama dengan "tidak" hasil, penis pembesaran dapat dilihat mual, muntah, sakit kepala pelbagai jenis, hidung tersumbat, penglihatan kabur, tidak untuk menyebut disfungsi ereksi, terus satu atau dua hari, beberapa minggu, atau berlarutan untuk beberapa bulan.

Sama ada apa-apa dadah untuk zakar pembesaran?

Anda harus membayar perhatian untuk?

Terutama harus membayar perhatian untuk fakta bahawa kerap kes bekalan di pasaran gel dan krim topikal penggunaan dalam hal yang terbaik adalah Shams, dan pada terburuk yang boleh menyebabkan kemusnahan integriti kulit penis dan kepalanya, pelbagai erosi, alergi, dan borok dan juga menyebabkan tahan disfungsi ereksi.

Krim ini dan gel tidak apa-apa klinis kajian, dan dokter, mereka hanya bisa menyebabkan senyuman.

Terbukti secara ilmiah yang gel, krim dan salep tidak dapat meningkatkan penis bahkan milimeter. Zakar pembesaran adalah program menyeluruh untuk pentadbiran khusus ubat-ubatan yang kekal boleh meningkatkan aliran darah dalam sistem pembiakan laki-laki untuk menyatukan hasil latihan dengan kaedah regangan ligamen penis.

Berpikir untuk diri sendiri - sebelum anda membuat pilihan anda!