Kesan alkohol pada potensi manusia: seluruh kebenaran

Tapi kerap penggunaan minuman keras, bahkan dalam dosis kecil bisa mulai pembangunan beberapa penyakit kemih sistem.

potensi lelaki

Pelanggaran yang berlaku di dalam proses tarikan seksual, rangsangan, kejadian dan tempoh ereksi, menderita dari 37 untuk 42% penduduk lelaki yang berumur 30 55 tahun! Hypoactive keinginan seksual memberi kesan bukan cara terbaik untuk kesihatan seksual dan fizikal dan keadaan emosi orang-orang.

Menipu alkohol

Separuh kuat daripada manusia sering resort untuk menggunakan arak, mengingat bahwa minuman yang meningkatkan hasrat seksual dan memberi anda kesempatan untuk membuktikan dirinya pada tahap tertinggi. Sebenarnya ini adalah salah satu menciptakan mitos tentang penggunaan alkohol. Bahkan di Dunia Kuno doktor itu mengatakan "anggur membangkitkan keinginan, tetapi membuatnya mustahil untuk melaksanakan".

Mabuk setelah minum alkohol, orang-orang, malah, yang meningkatkan hasrat seksual keintiman. Seperti corak menunjukkan bahawa alkohol memperbaiki potensi dan ereksi. Bagaimanapun, ini sangat mengelirukan, sebagai reaksi ini hanya hasil utama kesan pada saraf dan sistem saraf manusia pada Umumnya. Dalam perjalanan hubungan seks angkatan meninggalkan pada masa yang paling hell.

Fakta bahawa, selepas minum di dalam tubuh manusia yang berlaku, perlahan banyak proses, peredaran darah, yang pertama adalah yang sangat aktif, dan kemudian aktiviti penurunan mendadak. Untuk alasan ini, dalam keadaan mabuk, ia sering mustahil untuk mencapai stabil dan berpanjangan ereksi. Pertama, darah bergegas untuk zakar, menyebabkan pesat ereksi. Tapi berikutnya tajam kontraksi pembuluh darah menimbulkan kesan yang sebaliknya. Oleh itu, alkohol dan potensi tidak serasi.

Bagaimana alkohol memberi kesan potensi secara Umum?

Yang berlebihan atau tetap penggunaan alkohol mempunyai kesan berikut pada sistem pembiakan laki-laki:

  • di bawah pengaruh etanol mengurangkan kepekaan penis, terkemuka untuk disfungsi ereksi bahkan pada orang muda;
  • ada penurunan di badan tahap testosterone (hormon lelaki), ini adalah ditunjukkan oleh nafsu dikurangkan dan kemerosotan kualiti air mani;
  • alkohol membunuh lebih masa, seminiferous tubul, yang boleh menyebabkan kemandulan dan membuat mustahil untuk hamil anak;
  • mengubah struktur, sperma kehilangan pergerakan mereka, yang juga membawa kepada disfungsi pembiakan;
  • negatif kesan alkohol pada fungsi otak membawa kepada gangguan biasa pengeluaran testosteron dalam testis;
  • pengambilan minuman beralkohol satu tempoh yang panjang akan membawa akhirnya lengkap impotensi, karena tubuh kurang dan kurang tahan tindakan yang merosakkan etanol.

Secara beransur-ansur pengurangan potensi arak

Tetap penggunaan alkohol petunjuk yang pertama untuk kehilangan mimpi basah dan impian erotik berlaku di sihat tidak aktif secara seksual laki-laki 1-2 kali sebulan. Mula reda atau hilang ereksi.

Orang yang secara sistematis minuman tidak selalu sadar masalah, mempertimbangkan pengurangan anda kuasa lelaki kerana keletihan atau bad mood. Di bawah pengaruh alkohol mabuk ejakulasi untuk masa yang lama yang tidak berlaku atau tidak ada sama sekali. Bersama-sama dengan semua perubahan lain dan sifat perasaan seorang lelaki atau tidak mengalami orgasme, atau permulaan yang disertai oleh sensasi yang menyakitkan. Bukannya kepuasan dan bersantai ada kelemahan.

Oleh itu, alkohol memberi kesan negatif potensi manusia, sehingga ada berterusan impotensi. Kadang-kadang orang bisa menjadi perasaan yang kuat emosional keinginan, keinginan untuk melakukan hubungan seks, tetapi perasaan ini cepat berlalu. Lama-kelamaan, alkohol menjadi lebih dan mental impoten.

Kesan buruk alkohol pada badan lelaki secara menyeluruh, meliputi otak, jadi pesakit arak tidak mempunyai keinginan, termasuk seksual. Salah satu pihak untuk kesan berbahaya etanol pada potensi manusia adalah dan pengeluaran yang rosak sel kuman, yang akhirnya bisa mempengaruhi kesihatan masa depan anak-anak.

Ia adalah penting untuk diingat itu alkohol menjejaskan keadaan prostat dan banyak organ-organ lain laki-laki. Oleh itu, hubungan antara pembangunan prostat dan berlebihan penggunaan alkohol terbukti dan wajar secara saintifik.

Bir – yang paling berbahaya minum untuk lelaki

Apa minuman beralkohol memberi kesan potensi manusia. Bagaimanapun, baru-baru ini menunjukkan bahwa bahaya terbesar untuk fungsi sistem reproduksi dan pembiakan kapasitas manusia hanya bir.

bir yang buruk untuk lelaki

Potensi lelaki berkait rapat dengan hormon seksual – testosteron. Benar-benar hormon lelaki, hormon kejantanan. Lawannya adalah estrogen – hormon wanita. Bagaimana dasi ini dengan bir?

Ia sangat mudah. Fakta yang dicintai oleh banyak orang busa memabukkan minum mengandungi hormon estrogen, membuat wanita wanita, memberi mereka ciri-ciri tersendiri. Ini bahan mempunyai harta untuk berkumpul di dalam tubuh manusia. Kerap, tidak terkawal penggunaan bir menjadi punca impotensi dalam laki-laki. Agak difahami! Mengapa harus seksual kekuatan dalam badan, di mana terdapat lebih testosteron daripada estrogen.

Satu tipu muslihat bir adalah cara cepat untuk alkoholisme. Orang yang jatuh ke ketagihan, ia membangun dipanggil "arak bir". Dan alkohol dan potensi, seperti yang dicatatkan di atas, tidak serasi. Perlu diingat bahwa bir adalah salah satu minuman beralkohol, ia juga hadir alkohol meracuni tubuh dengan produk mereka membusuk. Minuman beralkohol membawa tiada yang lebih bahaya daripada mereka yang kuat rakan-rakan.

Sering, penggunaan alkohol menjadi sejenis peringkat persediaan untuk melakukan hubungan seksual. Alkohol adalah santai dan membantu meningkatkan lelaki keyakinan. Tetapi untuk penjemputan minuman hanya baik, dos ia harus minimum. Walaupun bila anda mempertimbangkan berbahaya alkohol pada konsep untuk laki-laki, ketika merancang bayi, bahkan dos yang dibenarkan alkohol itu tidak wajar. Penggunaan yang berlebihan alkohol memberi kesan negatif potensi manusia. Ia adalah terutama pada orang-orang yang menderita dari alkohol.