Dadah untuk meningkatkan potensi itu

Pada pendapat saya, rakyat untuk meningkatkan potensi dalam lelaki, boleh membawa lebih banyak faedah daripada pelbagai ubat-ubatan yang, seperti yang mereka berasal dari alam dan tidak mempunyai kesan sampingan.

rakyat untuk meningkatkan potensi

Dalam artikel ini kita akan berbicara tentang nutrisi yang tepat. Iaitu, menganalisis secara terperinci senarai untuk meningkatkan potensi di lelaki dan tradisional. Jika selepas membaca, anda berada dalam diet biasa anda akan menambah semua ini produk (atau setidaknya bagian dari data produk), masalah dengan potensi, anda tidak akan memiliki banyak untuk usia tua.

Sebelum meneruskan untuk analisis produk dan resep, untuk memulakan, mempertimbangkan beberapa tips penting yang akan membantu anda untuk mencegah kemunculan masalah dengan potensi.

ATAS 8 paling penting tips yang lebih baik ereksi

Alkohol

Satu perkara yang sangat dahsyat, ia juga mempunyai kesan yang negatif pada kejantanan. Alkohol + baik dan tahan lama ereksi = tidak serasi hal-hal. Selepas alkohol adalah dimakan, badan mula menderita seluruh badan dan melanggar banyak proses. Dalam usaha untuk melihat kemerosotan ereksi tidak perlu untuk menjadi seorang pecandu alkohol, seminggu sekali secara berterusan untuk berdebar-debar dengan rakan-rakan anda (seberapa banyak orang-orang katakan – tenang). Semakin banyak minum, semakin besar kemungkinan untuk mendapatkan masalah dengan potensi, dan di masa depan juga menjadi mandul, karena alkohol boleh memberi kesan buruk kepada kualiti sperma. Mungkin anda 20 – 25 tahun dan anda mengatakan bahwa anda minum sering, dan banyak dengan potensi anda memiliki segala sesuatu dalam perintah ... jangan khawatir jika semuanya baik-baik saja sekarang, di masa depan (lebih dekat untuk 40 tahun) alkohol pasti akan menunjukkan dirinya. Tetapi jika kebetulan bahawa anda tidak boleh hidup tanpa alkohol, ia adalah disarankan untuk menjaga gunakan untuk minimum dan memilih hanya high quality wain merah. Jika wain adalah untuk minum sangat jarang dan dalam kuantiti yang kecil, tidak ada bahaya (dan beberapa sumber menyatakan bahwa ia juga akan mendapat manfaat, sebagai baik kualiti wain merah adalah afrodisiak). Mencadangkan untuk meninggalkan minuman yang kuat (vodka, cognac, wiski, dan lain-lain.) dan bir.

Nutrisi yang tepat

Mengubah diet anda seperti ia adalah seorang yang sangat komponen penting dalam gaya hidup anda yang secara langsung mempengaruhi potensi. Kini orang-orang yang telah datang dengan banyak lazat, lemak dan makanan ringan. Penyalahgunaan makanan yang bisa memperoleh beberapa penyakit dan masalah dengan potensi. Oleh itu, saya cadangkan untuk drop pelbagai jenis makanan ringan. Membuat penekanan pada makanan berkhasiat seperti buah-buahan, sayur-sayuran, dan makanan laut, asid lemak (biji rami dan minyak zaitun), masam produk susu dan daging. Jika anda makan kanan dan menjalani gaya hidup yang sihat, maka anda tidak akan perlu rakyat untuk peningkatan potensi pada orang-orang, seperti yang anda telah ia akan bekerja dengan baik.

Tekanan

Jika anda berpikir bahwa tekanan dalam ada cara mempengaruhi potensi, maka segera untuk mengecewakan anda. Tekanan sangat mempengaruhi potensi, itu dalam setiap cara yang mungkin mencoba untuk menghindarinya. Tekanan boleh memberi kesan buruk kepada sistem saraf Pusat, dan potensi lelaki yang sangat bergantung pada keadaan sistem saraf. Juga, selama masa stres badan mengeluarkan hormon telefon yang menekan testosteron pengeluaran dan memusnahkan anda otot besar-besaran.

Merokok

Seperti alkohol, rokok tidak berbahaya bahan yang membunuh potensi lelaki. Mungkin Merokok memberi kesan yang lebih merosakkan daripada alkohol. Masalah perokok yang rokok mengganggu pembuluh darah. Pertama – ditindas vaskular nada (ereksi keras ia adalah perlu itu dalam badan gua aktif terkumpul darah, dan rokok yang berada di times buruk). Kedua atheromatous plak (disebabkan oleh kenyataan bahawa darah tersumbat kapal ini plak, ada tidak ada darah yang baik mengisi dan karena ini, lemah ereksi atau tidak sama sekali). Juga, aku tidak bisa mengabaikan fakta yang nikotin sangat merendahkan pengeluaran testosteron. Itu terlalu buruk, karena testosteron utama hormon lelaki yang membuat seorang anak laki-laki. Mungkin anda 20 – 25 tahun dan anda mengatakan bahawa saya asap beberapa bungkus sehari dan potensi anda memiliki segala sesuatu dalam perintah ... jangan khawatir, rokok tidak bekerja begitu cepat ... semua masalah yang akan muncul kemudian (mungkin setelah 5 tahun, mungkin 10, mungkin 20 ... ia berbeza untuk semua orang, tetapi apa yang mereka adalah 100%).

Douche

Mandi sejuk di pagi dan malam hari. Ia adalah baik merangsang jantung sistem dan karena ini ada peningkatan peredaran darah, yang akibat memperbaiki keadaan ereksi.

Tidur

Ia membuktikan bahawa jika anda membayar sedikit masa untuk tidur, maka ini adalah sangat buruk bagi badan dan khususnya potensi. Kekurangan tidur mengurangkan pengeluaran utama hormon lelaki – testosteron sebanyak 25 – 35%. Juga, kurang tidur merendahkan satu itu penting hormon, seperti hormon pertumbuhan (somatotropin). Tidur tidak harus bertahan kurang dari 7 jam, tetapi tiada yang lebih daripada 9 jam (ilmuwan mengatakan bahawa tidur panjang juga tidak begitu baik untuk tubuh sebagai cepat). Pilihan yang hebat adalah 7 – 9 jam (itulah sebabnya, di paling literatur tentang manfaat tidur, mengatakan bahawa ia harus lepas 8 jam). Jika untuk beberapa alasan anda telah tidur malam kurang dari 7 jam, saya cadangkan untuk tidur di siang hari (contoh: jika 5 jam tidur malam, hari masih harus tidur 3 jam).

Latihan kekuatan dan kehidupan aktif

Aktif kehidupan yang akan mendapat manfaat tidak hanya potensi, tapi juga seluruh tubuh secara keseluruhan. Terbukti bahwa latihan berat dengan besi boleh meningkatkan pengeluaran testosteron, yang memberi kesan positif lelaki ereksi. Berjalan, berenang dan apa-apa jenis lain aerobik watak meningkatkan fungsi jantung dan sistem peredaran darah, yang akhirnya mengarah ke lebih keras dan lebih baik ereksi. Sukan itu sendiri adalah berguna, tetapi ia tidak boleh terlalu banyak, seperti yang anda akan mendapatkan kesan yang sebaliknya. Jika anda berlatih di gym 3 kali seminggu selama 45 minit (latihan berat) 5 kali seminggu melakukan Jogging selama 10 sampai 15 menit (aerobik), ia hanya akan mendapat manfaat. Tetapi jika anda telah 6 latihan seminggu selama 2 jam + setiap pagi anda berjalan selama 40 – 60 minit, mendirikan mungkin tidak apa-apa indah (tetapi dalam sukan keputusan akan lebih cerah).

Nah, asas tips tentang bagaimana untuk menyimpan kekuatan lelaki di ketinggian – anda telah belajar. Sekarang ia adalah masa untuk bercakap tentang makanan yang terus mempunyai kesan positif pada potensi lelaki. Harus diingat bahwa produk dan rakyat untuk peningkatan potensi pada orang-orang, yang digambarkan di bawah ini, benar-benar cukup efektif kerana mereka telah terbukti dan telah digunakan dalam orang-orang juga, ini produk murah, tersedia (anda bisa mencari di mana-mana pasar raya, pasaran atau di kedai) dan asal-usul alam (mereka tidak akan sampingan kesan-kesan).

Senarai produk untuk tergantung potensi

Bawang dan bawang putih

bawang dan bawang putih

Bawang dan bawang putih telah lama telah digunakan sebagai cara untuk meningkatkan hasrat seksual dalam laki-laki. Mereka kaya dalam pelbagai vitamin (terutama man), macro dan atlit. Juga, bawang putih mempunyai kesan pencegahan (membantu untuk mencegah prostat) dan mempunyai ciri-ciri. Bawang dan bawang putih mempunyai kesan langsung pada ereksi dan secara tidak langsung. Mereka membersihkan saluran darah, nipis darah, meningkatkan peredaran, dan semua ini akhirnya membawa kepada konkrit ereksi. Lebih menariknya adalah hakikat bahawa bawang putih meningkatkan jumlah dan kualiti sperma, yang pencegahan yang sangat baik dari kemandulan. 2 cengkeh bawang putih dan setengah bawang sehari – cukup bahawa lelaki kuasa di atas. Jika anda mengambil berat tentang nafas berbau bawang putih, aku cadangkan untuk makan dengan makanan terakhir sebelum tidur (biasanya sampai pagi tidak akan apa-apa bau).

Daging dan makanan laut

akan berguna bagi orang-orang karena mereka kaya dalam vitamin, protein, macro dan atlit (ini nutrisi yang sangat penting untuk kualitatif dan semula jadi pengeluaran testosteron). Sangat efektif untuk potensi adalah menggunakan makanan laut seperti udang, sotong, tiram, kerang, daging mackerel dan menggelepar. Juga, diet anda harus daging merah. Ini jenis daging diperkaya di mineral ini, seperti zing, yang penting bahan untuk mengekalkan hormon seks. Kecuali daging merah, putih mesti hadir dalam diet anda. Pantang lengkap dari daging mempunyai kesan yang negatif pada potensi lelaki dan seksualitas, jadi cuba untuk makan sekurang-kurangnya 1 hidangan daging merah atau putih setiap hari (pilihan yang terbaik akan menjadi berselang-seli: isnin – merah selasa – putih rabu – merah khamis – putih, dan lain-lain.).

Telur puyuh

Setiap orang pasti memiliki dalam diet anda seperti produk seperti telur puyuh. Mereka sangat berguna dan perlu vitamin (A, D6, E ) untuk mengekalkan potensi. Sejak zaman kuno orang tahu tentang sifat ajaib telur puyuh untuk lelaki. Mereka membersihkan saluran darah dan mengeluarkan radionuklid. Juga, telur puyuh meningkatkan kuantiti dan meningkatkan kualitas sperma. Ada banyak resep, bahan utama yang telur puyuh. Saya menyarankan anda untuk tidak repot-repot memasak pelbagai rakyat untuk meningkatkan potensi dalam lelaki dengan menggunakan telur puyuh, dan hanya satu hari untuk makan 1 – 2 telur dengan makan apa-apa.

Kacang

Kacang juga harus hadir dalam diet anda. Sesuai jenis kacang (badam, kacang, hazelnut, walnut), dan mereka semua mengandungi vitamin E dan sayur-sayuran protein, yang sangat diperlukan untuk mempertahankan kekuasaan laki-laki. Asid lemak – sebab utama karena yang mereka begitu berguna. Juga, kacang mengandungi penting bahan, seperti arginine. Arginine mengaktifkan pengeluaran nitric oksida, yang pada gilirannya telah kesan positif pada tahap ereksi. Biasanya, ada banyak resep, menambah jenis kacang. Aku tidak akan melukis semua resep, tetapi akan memberitahu hanya kira-kira paling berkesan (dalam pendapat saya). Ini resep yang anda boleh mencari di bawah.

Ginger dan seledri

Jahe dan daun punya banyak sifat yang berguna. Mereka mengandung banyak vitamin, macro dan mikro. Jahe dan daun memperbaiki nada vaskular dan menurunkan berat badan. Halia melancarkan peredaran darah dan mengaktifkan aliran darah dalam organ-organ ini, yang akhirnya mengarah ke yang lebih kuat dan lama ereksi. Seledri adalah semula jadi, yang secara aktif digunakan untuk meningkatkan hasrat seksual yang baik ereksi. Jika anda selalu mengambil seledri batang, mengembalikan potensi lelaki dan ereksi menjadi lebih kuat. Juga, dia adalah produk kemudaan (memperlambat proses penuaan). Saya cadangkan untuk menambah untuk diet anda jahe dan daun pada tetap.

Parsley

Parsley sangat berguna untuk badan lelaki. Ia mengandungi banyak pati, besi dan vitamin (A, D6, Th 12, B3, C). Ia membersihkan badan, menormalkan tiroid dan adrenal. Juga, parsley mengandungi apigenin, mineral yang menghalang pengeluaran estrogen di laki-laki. Makan parsley membantu untuk melancarkan peredaran darah di pelvis dan meningkatkan pengeluaran testosterone (utama hormon lelaki). Sayur-sayuran adalah afrodisiak yang kuat itu adalah disarankan untuk ditambah dengan pelbagai hidangan untuk memperbaiki ereksi dan meningkatkan libido. Makan 1 sekumpulan parsley setiap hari, dan anda akan tidak pernah repot-repot masalah dengan potensi.

Madu

Madu adalah produk yang hebat untuk mengekalkan kuasa lelaki. Ia kaya dalam pelbagai vitamin, asid organik, antioksidan, macro dan atlit. Hanya beberapa sudu madu hari boleh meningkatkan level ereksi dan memulihkan sistem reproduksi. Sama dengan madu terdapat banyak resep untuk meningkatkan potensi dalam laki-laki. Di bawah saya menulis salah satu yang paling berkesan resep yang anda boleh digunakan dalam semua kesempatan.

Rakyat untuk meningkatkan potensi dalam lelaki

Walnut dengan madu

sayang kacang

Ini agak mudah, tetapi berkesan kaum ubat yang akan membantu anda dengan masalah potensi. Juga, bukan walnut anda boleh menggunakan hazelnut, kacang pistachio atau kacang. Kacang + madu – ini mungkin yang paling popular alat untuk meningkatkan potensi di kalangan laki-laki setengah penduduk. Kacang madu + = campuran yang terbaik dari alam afrodisiak, vitamin, mineral dan asam amino.

Bagaimana untuk memasak? Resep!

Ia adalah benar-benar sangat mudah. Anda perlu mengambil yang sama beberapa kacang (walnut, hazelnut, pistachios atau kacang) dan madu. Kemudian kacang mesti cincang, tuangkan madu dan semua campuran ini campuran. Bersedia! Saya cadangkan mengambil bahagian-bahagian kecil (1 teh) siang hari (3 4 dos setiap hari). Jika anda gemuk, anda boleh mengambil ini campuran sebelum tidur, seperti yang ia meningkatkan kualitas tidur.