Cara untuk meningkatkan potensi pada orang tua: menyebabkan, ubat

Jika impotensi tidak akibat berat patologi, untuk membuat rawatan mungkin di rumah. Ini adalah bantuan besar cara untuk meningkatkan potensi di usia tua.

potensi pada orang tua

Dibenarkan menggunakan cara alternatif perubatan. Bermanfaat adalah teh dan tinctures. Juga dari bahan alami, anda bisa menyediakan salep untuk penstabilan fungsi ereksi.

Jika anda ingin mendapatkan stabil dan dijamin kesan, ia adalah yang terbaik untuk merujuk kepada menggunakan seksual perangsang asal sintetik. Pilihan ubat berdasarkan asal-Usul disfungsi ereksi dan individu pesakit.

Sebab impotensi dalam dewasa

Secara tradisional, itu pengurangan potensi pada orang tua kerana kekurangan androgen. Untuk mencegah keadaan ini adalah mustahil. Tahap testosteron secara beransur-ansur penurunan, dimulai dari 25 tahun.

Juga biasa menyebabkan seksual impotensi adalah sindrom harapan kegagalan. Ia sering terjadi pada orang-orang yang sekurang-kurangnya sekali telah gagal dalam hubungan seksual. Sebab biasa disfungsi ereksi termasuk:

  • Prostat, prostat adenoma dan kanker prostat. Juga memprovokasi pelanggaran boleh menyebabkan penyakit lain kemih sistem, termasuk Std.
  • Kecederaan perineum, saraf tulang belakang, alat kelamin. Selain itu, memberi kesan yang negatif pada seksual kekuatan boleh herniated cakera.
  • Diabetes dan lain-lain endokrin patologi. Dengan cara ini, untuk menghilangkan diabetes benar-benar mustahil, tetapi jika untuk mencapai stabil pampasan penyakit, itu adalah mungkin untuk mengekalkan potensi.
  • Menerima dana dari tekanan tinggi. Juga memberi kesan buruk kepada potensi hipoglisemik ubat penenang, ubat penenang, obat-obatan, pil untuk encok.
  • Kurang latihan.
  • Penyakit jantung sistem.
  • Tidak seimbang diet dan obesitas.

Negatif juga mempengaruhi kekuatan seksual tabiat buruk, termasuk Rokok, dadah dan minuman beralkohol.

Tradisional untuk menstabilkan potensi

Untuk memulihkan potensi seksual dan nafsu di usia tua yang sangat baik untuk ubat-ubatan tradisional. Tapi perlu diingat bahwa keberkesanannya pelbagai wangi-wangian, dan campuran adalah sangat relatif.

Kaum terbaik ubat ginseng. Untuk persediaan ia adalah perlu untuk menggunakan kering ginseng akar dan alkohol (nisbah 1:10). Bahan-bahan campuran dan kemudian diletakkan di dalam bekas kaca, dan meninggalkan di tempat yang gelap selama 20-30 hari. Ambil berwarna dalam dosis 10-15 titik 2-3 kali sehari. Tempoh terapi terhad 30-40 sehari.

Jika untuk mempertimbangkan paling berkesan ubat kaum peningkatan potensi dalam lelaki yang lebih tua termasuk:

  1. Marigold salep. Untuk persiapan anda perlu untuk mencampur 60 ml marigold minyak, 2-3 gram mentega dan 4-5 gram madu. Kemudian alat yang harus diletakkan dalam balang kaca, dan memasukkannya ke dalam peti sejuk untuk 2-3 hari. Memohon dadah untuk zakar harus 2 kali sehari. Tempoh terapi tidak terhad.
  2. Campuran lidah jus, jus lemon dan madu. Untuk persiapan anda perlu untuk mencampur 300 ml memberikan jus, 200 gram madu dan 200 ml jus lemon. Dadah harus dimakan pada dos 3 sudu setiap hari. Tempoh terapi – 1-2 bulan.
  3. Tinctures alkohol. Mereka akan menyediakan berterusan peningkatan potensi rakyat dalam usia tua. Untuk menyediakan tinctures, anda boleh menggunakan kering leuzea akar atau halia. Produk harus kering dan gilingan, dan kemudian bercampur dalam nisbah 1:10 dengan alkohol. Tinctures adalah lebih baik untuk mendesak dalam bekas kaca 20-30 hari. Hari sudah cukup untuk mengambil 20-30 titik berwarna pada alkohol. Tempoh terapi harus terlarang untuk 40 hari.
  4. Campuran lidah dan juga jangan buah kering. Ia adalah perlu untuk mencampur 50 gram aprikot, 40 gram ara dan yang sama kismis. Bahan-bahan yang telah dicampur dalam blender. Itu yang terhasil harus dimasukkan ke dalam peti sejuk untuk beberapa hari. Untuk menggunakan campuran disarankan dalam dos 2-3 sudu 2-3 kali sehari. Tempoh rawatan yang tidak terhad.
  5. Pes membuat madu dan walnut. Bahan-bahan yang diambil di bahagian yang sama, dan kemudian hancur dalam blender. Untuk makan madu-kacang campuran setiap hari dalam dosis 40-50 gram. Makan ini bubur dibenarkan setiap hari.

Disfungsi ereksi rawatan lelaki yang lebih tua tidak bisa menghasilkan rakyat, jika anda telah kecenderungan untuk reaksi alergi.

Ubat-ubatan farmasi untuk meningkatkan potensi

Farmasi boleh tanpa resep untuk membeli cara yang berkesan untuk memperbaiki potensi lelaki yang lebih tua. Yang paling berkesan dan bertindak cepat adalah phosphodiesterase 5 inhibitor.

Prinsip perubatan berdasarkan merangsang tempatan pembebasan nitric oksida dan rangsangan pengumpulan cGMP dalam badan gua zakar. Kerana ini, ia meningkatkan aliran darah penis, dan ereksi stabiliziruemost. Ia adalah cukup untuk mengambil 1 tablet 20-60 minit sebelum hubungan seks supaya potensi telah meningkat.

Selain zat pencegah pertumbuhan PDE-5, ini agak berkesan suntikan narkoba. Ubat ini harus masuk ke dalam badan gua zakar. Tapi perlu diingat bahwa suntikan dana juga mempunyai senarai mengesankan kontra, termasuk penyelewengan dalam SSS, penyempitan penis, melanggar jantung conductance.

Untuk menaikkan potensi anda boleh juga menggunakan:

  1. Homeopati.
  2. Atas dasar testosteron. Ini obat yang diberikan semata-mata di preskripsi. Dan hormon ubat-ubatan diberikan hanya dalam hal jika impotensi itu disebabkan oleh kekurangan androgen.
  3. Naturopathic ubat-ubatan. Ubat ini tidak hanya membantu untuk mengekalkan stabil potensi dan meningkatkan libido. Selain itu, ubat-ubatan yang menyumbang untuk kesihatan dan rangsangan sintesis testosteron.

Sebelum menggunakan dadah untuk peningkatan potensi lelaki yang lebih tua harus berunding dengan doktor anda.