Pil untuk potensi: ubat untuk peningkatan potensi lelaki.

Nenek moyang percaya bahawa jika ketua keluarga mempunyai masalah dengan potensi — ini mempunyai kesan yang negatif pada kemampuannya untuk mengekalkan helai di pertanian, dan bahkan dalam apa-apa tidak dapat diramalkan sebagai fenomena yang produktivitas pegangan tanah atau kesuburan ternakan.

peningkatan potensi

Itu pertimbangan agak logik: pria, jika anda tidak mempunyai apa-apa masalah dengan ereksi adalah mengalami tekanan. Mengganggu pemikiran menghalang dia dalam Urusan sehari-hari dan dalam penyelesaian tugas-tugas profesional. Tetapi kita mesti ingat bahawa Frank perbualan dengan anda dokter dan pelan rawatan yang tepat akan membantu untuk mengembalikan kehidupan seks yang penuh dan keyakinan.

Potensi ini

Potensi (seksual) (Latin.potentia — kuasa) adalah kemampuan organisma untuk melakukan hubungan seksual atau hasil yang positif. Dalam seksologi, istilah yang biasanya merujuk untuk potensi lelaki seksualitas. Oleh itu, potensi yang menentukan kemungkinan seksual laki-laki dan, sedikit, adalah ciri-ciri dengan kekuatan penis, menilai dari penampilan ereksi, tempoh hubungan seks dan normal untuk aliran, dan dalam erti kata yang luas - keupayaan untuk memimpin kehidupan seksual yang normal. Potensi manusia tidak dapat disamakan dengan diamalkan irama aktivitas seksual, kemungkinan seksual atau bahawa lelaki mungkin tidak mengaitkan dengan frekuensi seksual bertindak. Juga di mana-mana tidak menjadi bingung dengan intensitas nya keinginan seksual, yang dalam beberapa bentuk disfungsi ereksi adalah tidak hanya tidak berkurang, tetapi sebaliknya, mungkin meningkat.

Sebab-sebab kemerosotan potensi lelaki

Gangguan fungsi ereksi mungkin berlaku bagi begitu banyak-sebab dan sering ini berkembang pelanggaran hanya merupakan gejala penyakit lain. Secara Umum, sebagai peraturan, faktor yang mempengaruhi pembangunan gangguan ereksi, boleh dibagi ke lima kumpulan.

Gangguan psikologi - punca disfungsi ereksi

  • Kemurungan
  • Ketagihan
  • Arak
  • Khusus psychopathological gangguan takut impotensi, habis seksual teknik, dan lain-lain.

Endokrin menyebabkan disfungsi ereksi

  • Hypogonadism (kemunduran seksual kelenjar)
  • Diabetes
  • Kegemukan
  • Sarcoidosis (khas bentuk radang, di mana melibatkan paru-paru, mata, kulit dan organ-organ dalaman) dengan penglibatan hipotalamus kawasan (kawasan otak yang mengawal aktiviti organ-organ dalaman)

Gangguan sistem vaskular yang menyebabkan ereksi disfungsi

  • Atherosclerotic arteri sistem zakar pada latar belakang diabetes,Merokok, darah tinggi kolesterol, tekanan darah tinggi
  • Stalemate (iaitu penyumbatan) arteri pelvis (biasanya berlaku selepas patah pelvis)
  • Gangguan sistem vena - meningkat darah keluar dari zakar
  • Gabungan jenis kerusakan sistem vaskular dari zakar
  • Pelanggaran peredaran serebrum (strok)

Perubahan organik zakar - punca disfungsi ereksi

  • Penyakit Peyronie (kelengkungan zakar)
  • Luka, luka, jantung radang, dan lain-lain.

Gangguan saraf menyebabkan disfungsi ereksi

  • Penyakit saraf tulang belakang
  • Multiple sclerosis
  • Penyakit Parkinson

Menurut statistik, 60% kes punca impotensi adalah bahwa darah tidak mengalir ke penis atau tidak cepat itu surut lalu. Dalam 15% kes yang menyebabkan mesti dicari di tersembunyi gangguan sistem saraf. 5% daripada kes membangun di latar belakang yang berbeza endokrin (hormon) penyakit. Dan hanya 20% adalah disebabkan oleh psikologi motif.

Diabetes

Menjejaskan keadaan saraf penis, mengganggu mereka berfungsi normal, dan menyebabkan disfungsi lancar otot, yang adalah tisu ereksi.

Tekanan darah tinggi

Tekanan darah tinggi dan terapi bertujuan untuk menurunkan tekanan darah, boleh juga membahayakan peredaran darah di penis.

Merokok

Ini adalah penyebab utama, bila ada gangguan pada tahap kapiler peredaran zakar. Untuk alasan ini, Merokok, atau sebaliknya "Merokok" ramai pakar mempertimbangkan berasingan kumpulan penyebab disfungsi ereksi.

Nikotin

Utama berbahaya bahan yang ditemui dalam menghirup asap rokok kita. Patologi utama kesan nikotin - berterusan kekejangan (ie, penyempitan) pembuluh darah berkaliber kecil, termasuk orang-orang yang supply darah untuk zakar. Di samping itu, seperti yang dinyatakan, nikotin menggalakkan penampilan dara berbahaya penyakit yang membawa kepada kerapuhan meningkat dan penyumbatan pembuluh darah. Paling sering mengalami manifestasi kapal jantung dan otak. Akibatnya, orang mungkin mengalami sakit jantung atau stroke, yang membuat diri mereka sendiri sebuah kehidupan seksual yang normal mustahil. Tapi cukup sering penyempitan atau lengkap penyumbatan pembuluh darah penis, dan dalam kes ini pesakit membangun berterusan impotensi.

Pada potensi lelaki memberi kesan begitu banyak bahan-bahan. Penyelidikan di kawasan ini yang dikhaskan untuk sejumlah besar penerbitan. Kita berada dalam pertanyaan-pertanyaan seperti ini adalah untuk memberitahu secara ringkas kesan negatif bahan-bahan, yang hampir semua orang telah mendengar, tapi banyak dari kami yang tinggal di kontak. Kita bercakap mengenai ubat-ubatan biasa dan dipanggil psikotropika bahan iaitu bahan-bahan yang mempengaruhi jiwa. Pertama-tama, ia alkohol dan obat-obatan.

Alkohol

Dalam dosis kecil ia mempunyai kesan merangsang pada sistem saraf Pusat, seperti yang diketahui - "Alkohol dalam dosis kecil ini tidak berbahaya dalam kuantiti apa-apa". Dalam hal ini, alkohol telah menjadi satu faktor risiko utama dalam pembangunan disfungsi ereksi di dalam masyarakat kita. Yang utama menyebabkan gangguan kualiti ereksi di latar belakang alkohol adalah hati dan akibat metabolisme hormon lelaki, yang biasa fungsi seksual. Antara lain mabuk menumpulkan perasaan, dan hasilnya masalah timbul dengan bermulanya ejakulasi (ejakulasi) sehingga tidak ada yang lengkap.

Apa pil untuk potensi yang lebih baik

Pada masa ini terdapat banyak tablet untuk peningkatan potensi, yang menikmati besar di kalangan laki-laki dengan masalah ereksi. Bergantung kepada untuk penurunan potensi boleh diberikan pelbagai alat, masing-masing dengan tindakan. Bahan untuk fungsi ereksi boleh dilihat dalam kumpulan:

  1. Inhibitor phosphodiesterase-5;
  2. Ubat-ubatan hormon berdasarkan testosteron;
  3. Alternatif ubat-ubatan.

MANA UBAT UNTUK MEMILIH?

pil untuk potensi

Dadah harus dipilih berdasarkan objektif dikejar.

Tapi sebelum beralih untuk ubat-ubatan sintetik, ia adalah perlu untuk cuba asli kaedah peningkatan potensi. Pertama, ia adalah perlu untuk menghapuskan menyebabkan dari pengurangan potensi. Kedua, ia adalah perlu untuk melakukan latihan khas yang peningkatan potensi. Ketiga, ia adalah perlu untuk menjalani gaya hidup yang sihat, pra-menghilangkan kebiasaan buruk. Jika mengambil pil tidak boleh dielakkan, kemudian cuba untuk peningkatan potensi pada masa yang sama menggunakan pil dan kaedah semula jadi. Keberkesanannya rawatan itu akan lebih tinggi dan lebih masa, permintaan untuk tablet akan menjadi lebih kecil atau hilang.

Inhibitor phosphodiesterase - 5

Ini kumpulan bahan, memperbaiki darah mengisi zakar dengan menyekat sama enzim dalam tubuh (jenis phosphodiesterase 5). Setiap dadah dalam kumpulan ini mempunyai kebaikan dan keburukan.

UBAT-UBATAN HORMON BERDASARKAN TESTOSTERON

Yang ditetapkan oleh doktor jika fungsi ereksi adalah cacat akibat kekurangan hormon seks dalam badan lelaki. Boleh digunakan gel, wangi-wangian, patch, tablet dan suntikan pada dasar testosterone (baca lebih lanjut mengenai ubat hormon lelaki).

ALTERNATIF UBAT-UBATAN

Ini kumpulan dadah tidak digunakan dalam bidang perubatan tradisional, tetapi popular kerana aktif iklan di pasaran. Tindakan yang berkesan persiapan itu tidak membuktikan, dan kesan yang disebabkan oleh tindakan yang bermakna, ia mungkin kesan plasebo.