Kesan bir pada potensi manusia: apa yang terjadi jika anda tidak berhenti minum

Bagaimana bir memberi kesan potensi lelaki – di sini kami akan memberitahu anda tentang. Tetapi tidak ada orang yang percaya bahawa minuman beralkohol membawa kekuatan, kesihatan orang-orang. - Mana orang yang waras harus memahami bahwa penggunaan alkohol harus sederhana, jika tidak ia penuh dengan masalah yang serius yang mempengaruhi kesihatan.

bagaimana bir memberi kesan potensi

Boleh minum dapat membantu

Ramai pakar percaya bahawa kadang-kadang bir pada potensi mempunyai kesan positif, dan juga menyarankan untuk minum itu, dalam dosis kecil. Tetapi masalah utama adalah yang di kedai-kedai moden dan bar minum sangat berkualiti rendah. Produk ini menyebabkan berbagai negatif kesan kesihatan. Jika alkohol itu dibuat dari bahan alami tanpa menggunakan bahan-bahan tiruan dan pengawet, produk ini tidak kesan serius pada badan.

Kualiti alkohol mengandungi hop. Tumbuhan ini digunakan dalam pembuatan bir kerana anti-ciri-ciri, yang, sebagai alam semula jadi pengawet. Produk mempunyai kesan yang baik pada saluran pencernaan, meningkatkan pencernaan, menghalang pembentukan batu di kemih sistem. Banyak atlit (seperti besi, tembaga, magnesium), pati dan vitamin mempunyai kesan positif bukan hanya pada potensi, tetapi juga pada seluruh badan.

Apakah bahaya

Banyak laki-laki telah menyedari bahawa mengambil bir, sebaliknya, yang meningkatkan hasrat seksual. Keletihan pergi jauh, badan melegakan, meningkatkan aliran darah, termasuk di penis, meningkatkan ereksi. Tapi ini hanya sementara kesan positif, di masa depan, jika tidak untuk berhenti minum, segala-galanya akan menjadi sebaliknya.

Kesan bir pada potensi manusia sebahagian besarnya akan melahirkan kerana kehadiran kembali ke kandungan. Senyawa adalah bahan dengan kesan yang sama seperti wanita hormon seks. Dalam badan lelaki kembali ke kandungan menyedihkan kesan pada sintesis testosteron dan air mani, yang akhirnya mengarah ke keadaan seperti sebagai impotensi, jika tidak untuk berhenti minum.

Apa yang terjadi:

  • Testosteron sintesis menghalang menurut prinsip balas negatif.
  • Dibesarkan kelenjar susu, besar pinggul bulat, nipis suara adalah hasil analog hormon wanita.
  • Empiris terbukti – dari bir yang pecandu alkohol risiko mendapat kanker testis meningkatkan jauh.

Sebuah ciri-ciri tersendiri minum alkohol rendah produk adalah ciri-ciri perut bir. Angka mengalami fakta bahwa gelembung cecair bertindak di perut, merangsang selera makan, yang tidak dapat tidak akan membawa kepada obesitas. Tinggi kandungan kanji juga mempengaruhi kenaikan berat badan mereka.

Kesan bir di lelaki organisma bergantung pada tindakan di jantung sistem. Biologi aktif dengan bahan-bahan yang lama penggunaan sistematik kesan pada pembuluh darah, mengurangkan nada mereka. Ini membawa untuk penurunan tekanan darah. Hati untuk menyediakan seluruh badan dengan darah arteri, kaya dalam dan oksigen, anda perlu untuk bekerja lebih cepat, itu hati hypertrophies. Hasil akhir tindakan pada potensi manusia, jika tidak tepat pada masanya untuk berhenti minum, buruk aliran darah ke penis, buruk ereksi pertama, kemudian impotensi.

Bir dan potensi boleh dikaitkan karena kesan negatif pada jiwa. Alkohol lebih masa mengurangkan tarikan seksual, dan ia penuh dengan akibat dalam kehidupan keluarga. Satu soalan yang kerap meminta oleh keluarga beberapa anak: "adakah bir di kemunculan kemandulan lelaki?" Menurut statistik, 30% dari bir yang pecandu alkohol kemandulan membangun atas dasar ini.

Bagaimana bir memberi kesan potensi, yang kita menjelaskan tetapi ia harus mengerti bahwa keseriusan negatif perubahan patologi adalah terus bergantung pada alkohol. Itu adalah disarankan untuk tidak minum lebih dari satu liter satu hari, dua atau tiga kali seminggu. Tetapi dalam kehidupan nyata kebanyakan lelaki dewasa mengabaikan amaran. Bahkan anak-anak sering minum dan menganggap ia normal. Untuk menghindari masalah kesihatan, remaja disarankan untuk tidak mula atau untuk berhenti minum.

Bagaimana jika waktu tidak berhenti

Kebanyakan lelaki tidak bimbang tentang kerusakan dari pengambilan minum bir. Ramai yang tidak menyedari bahawa bir dan potensi lelaki berkaitan. Ringkasan, ia adalah mungkin untuk menjawab, apa kesan bir pada potensi dan apa yang terjadi jika tidak membuang:

  • Kecil dan jarang minum adalah baik ereksi.
  • Untuk minum dalam kuantiti yang besar satu atau dua kali seminggu – secara beransur-ansur dalam kekuatan ereksi, tapi dia berterusan.
  • Penggunaan sistematik kuantiti yang besar – impotensi.

Untuk minum atau membuang adalah perkara peribadi, tapi aku berharap bahawa dari bahan ini adalah jelas bahawa kesan pada kesihatan adalah bencana. Mengubah kebiasaan anda untuk menjadi lebih baik dan hidup kehidupan yang sihat. Nasib baik.