Peningkatan potensi lelaki setelah 60 tahun

Wanita itu alam telah menopause, di mana aktivitas seksual dan kesuburan pudar, dan lelaki yang sentiasa mengekalkan fungsi ereksi, hanya kualiti lebih masa mungkin berkurang. Di usia tua sebab ini adalah semula jadi perubahan dalaman. Untuk menentukan penyebab ereksi kelemahan hanya boleh menjadi seorang dokter, tapi sering pelakunya beberapa faktor penting:

  • penyalahgunaan alkohol nikotin dan;
  • drop dalam tahap testosteron;
  • berat badan yang berlebihan;
  • gangguan saraf.

Bahkan jika orang itu menyokong aktiviti fizikal pada orang tua, adalah mencoba untuk merawat penyakit kronik tidak mempunyai masalah dengan berat badan yang berlebihan, mengikuti diet yang sihat, dia tidak bisa melindungi diri sendiri dari alam kemerosotan potensi. Ini adalah disebabkan oleh hormon testosteron, yang membangunkan pada lelaki yang berumur 60 tahun secara beransur-ansur perlahan, yang menyumbang untuk menurun nafsu, masalah dengan ereksi dan ejakulasi.

Bagaimana untuk memperbaiki potensi

Beberapa

Efektif kesan pada fungsi ereksi mungkin tidak terhad untuk pengambilan tertentu pil atau hanya makan makanan afrodisiak. Peningkatan potensi lelaki setelah 60 tahun memerlukan pendekatan yang menyeluruh dan kesabaran perlu, karena jika ia tidak membeli perangsang ereksi di farmasi, rawatan akan lama. Ia sering berlaku yang terapeutik skim termasuk:

  • penyakit kemih sistem;
  • latihan mata;
  • vitamin dan pengukuhan keseluruhan kekebalan.

Dadah

Pilihan ubat-ubatan, yang telah meningkat potensi lelaki setelah 60 tahun, dilakukan setelah menentukan penyebab kemerosotan fungsi ereksi. Mungkin preskripsi, membetulkan hormon, mempengaruhi nafsu, meningkatkan rasa keintiman. Bersama-sama dengan ubat oral jangka panjang terapi disfungsi ereksi mungkin memerlukan penggunaan tempatan ubat-ubatan, salep dan gel, suntikan ke zakar.

Ubat kaum

Di usia tua doktor menasihati lebih suka sintetik pil obat tradisional jika anda tidak mahu untuk menghadapi teruk kronik penyakit sistem reproduksi. Kelemahan rawatan ini adalah kursus: 2-4 minggu istirahat dan ulangi. Segera kesan dari pil tidak bernilai menunggu, tetapi dengan harga dan risiko ini rawatan di bawah. Terutamanya untuk meningkatkan potensi lelaki setelah 60 tahun rakyat menawarkan:

  • penggunaan herbal teh;
  • overlay permohonan pada zakar;
  • penggunaan mustard plaster pada kaki;
  • menerima mandi santai.

Latihan

Pakar menyarankan orang-orang lebih dari 60 tahun yang melakukan yoga – ia adalah baik untuk pelvis: latihan membantu untuk berehat belakang yang lebih rendah, yang mempengaruhi sistem saraf, peredaran. Anda juga perlu set berasingan latihan yang mempromosikan pemulihan potensi – mereka bisa menjadi seorang dokter atau tidak. Yang paling mudah sekumpulan:

  • Sambil buang air kecil, berhenti stream dan hitung sampai 10 lagi dan mengendurkan otot anda. Ini fizikal latihan harus dilakukan setiap kali anda kencing.
  • Duduk di punggung anda, tarik tumit sejajar dengan tumit - kaki ke pangkal paha. Lutut selain, cuba untuk jatuh di atas lantai. Sikap "butterfly" anda perlu untuk menjaga 30-40 saat.
  • Untuk berbaring di perutnya, bengkok di siku, tempat palms ke bawah di sisi. Bernafas keluar, angkat dada dari lantai, melengkung di belakangnya. Hitung sampai 20, ke bawah. Latihan membantu untuk mewujudkan aliran darah.

Pengambilan vitamin dan jejak unsur-unsur

Untuk meningkatkan potensi anda boleh menggunakan "laki-laki" kompleks vitamin atau murah untuk membeli di atas meja atau memesan secara online apa-apa TAMBAHAN yang akan mengandungi vitamin dan mineral tertentu, membetulkan hormon dan pembuluh darah. Penggunaan penting:

  • Zinc – ini adalah blok bangunan testosteron.
  • Man – mempengaruhi kemaluan lelaki organ-organ.
  • Vitamin C membantu sirkulasi darah dan menguatkan pembuluh darah.
  • Vitamin E – merangsang aliran darah untuk zakar.
  • Vitamin D adalah yang bertanggung jawab untuk libido.

Pembedahan

Meningkatkan potensi lelaki setelah 60 tahun, ia adalah mustahil, jika ada kerusakan pembuluh darah penis dalam keadaan seperti itu satu-satunya cara keluar: pembedahan. Kebanyakannya doktor berlatih pengukuhan dinding pembuluh darah atau bypass (pada pesakit usia Matang arteri sentuh jarang – hanya urat). Ia tidak terkecuali zakar prostesis pengenalan implan dalam kavernosum, dan pam dalam skrotum.

Pemulihan potensi setelah 60 tahun

Sudu

Jika kita tidak berbicara hanya tentang kemerosotan fungsi ereksi, dan lengkap kehilangan nafsu, ketidakmampuan untuk menahan lebih pendek hubungan seksual yang disebabkan oleh ejakulasi dini, miskin rangsangan penis, orang-orang perlu segera berjumpa doktor. Untuk memulihkan potensi pada umur 60 tahun kemudian pada kita sendiri dengan membeli diiklankan pil tidak akan bekerja untuk kesihatan lelaki tempoh ini harus ditangani dengan perhatian khusus.

Ubat kaum

Alternatif obat tidak akan efektif di lengkap impotensi – ini menarik perhatian orang-orang semua doktor. Di maju situasi ia adalah wajar untuk menggunakan beberapa dapur bersama-sama dengan ubat-ubatan, khas latihan dan langkah-langkah lain untuk peningkatan potensi lelaki setelah 60. Mantap seperti dana:

  • Rumput Dubrovnik, dari mana anda menyediakan sup – 5 sudu mentah tuangkan segelas air, biarkan selama 3 menit, pergi selama setengah jam. Ambil 50 ml sebelum makan, semua kaca anda perlu untuk minum setiap hari. Hari berikutnya, menyediakan satu kelompok baru. Kursus ini berlangsung selama 14 hari.
  • Bernilai ini memberi sumbangan infusi membantu untuk mengembalikan pendirian dan mencegah awal ejakulasi. 2 sudu herba mendesak di bawah 500 ml air mendidih untuk kira-kira 2 h, bahagikan di separuh dan minum pagi dan malam. Itu tentu tidak harus bertahan lebih dari 2 minggu.
  • Jelatang benih menyumbang untuk lebih tinggi kuasa lelaki melalui penghapusan penyakit sistem reproduksi, tetapi mereka tidak bisa diambil jika seseorang memiliki penyakit jantung. Resep obat tradisional tawaran untuk membuat teh (1 sudu setiap Cawan) atau penyerapan: tuangkan 5 sudu benih jelatang 0.5 liter anggur merah kering, mendidih, sejuk. Minum 50 ml sehari sebelum makan selama 3 minggu.

Diet dan gaya hidup aktif

Tetap pergerakan – berjalan, bermain bola voli dan sepak bola, bermain ski di musim sejuk dan sepeda di musim panas, adalah kunci untuk kesihatan di mana-mana umur. Selain itu, anda perlu untuk memastikan bahawa lelaki biasa seks dia memiliki dampak langsung pada peningkatan potensi lelaki setelah umur 60. Tidak peranan terakhir untuk meningkatkan aktiviti seksual memainkan dan sihat makan:

  • Membuang menu, alkohol, makanan berlemak, cepat makanan, tidak Merokok dan sejumlah besar garam.
  • Setiap hari makan kenari dan kacang pain, badam. Ia adalah lebih baik untuk menggabungkan mereka dengan madu.
  • Jangan abaikan makanan protein, tapi jangan keterlaluan lemak daging.

Apabila lelaki yang lebih tua dari 60 tahun, lemah ereksi, hal pertama yang datang ke pikiran untuk meningkatkan – pergi ke toko obat dan memilih ubat yang sesuai. Sebelum kamu memilih cara yang peningkatan potensi di laki-laki usia Matang, ia adalah perlu untuk mencari sebab-sebab yang membawa ke masalah. Dalam normal sihat orang-orang di zaman ini tidak sedikit penurunan fungsi seksual yang berkaitan dengan penurunan dengan usia testosteron.

Persiapan untuk potensi untuk laki-laki usia Matang, boleh dibagi menjadi tiga kelompok.

  • Persediaan hormon testosteron.
  • Perangsang potensi asal sintetik (tablet berdasarkan sildenafil).
  • Cara untuk meningkatkan kuasa lelaki asal-usul alam (berdasarkan tablet yohimbine atau yang lain herba komponen).

Sebelum anda mengambil cara untuk meningkatkan potensi di laki-laki usia Matang, anda harus berhati-hati membaca instruksi, dan kontra.

Untuk meningkatkan potensi setelah 60 tahun, pakar mengesyorkan pengambilan ubat-ubatan yang mengandungi testosteron. Meningkatkan fungsi ereksi berlaku disebabkan pengambilan mencukupi untuk ereksi penuh hormon seks.

Meningkatkan gairah seksual yang berlebihan dan meningkatkan potensi dalam 60 tahun dan rakyat.

Menggunakan campuran walnut dan madu, dicampur di bahagian yang sama, juga menjadi efektif dan berguna untuk seluruh badan untuk meningkatkan potensi.

Satu lagi yang baik alat untuk meningkatkan lelaki kuasa – merebus herba Dubrovnik biasa. 2 besar bahan baku tuangkan segelas air mendidih, untuk mendesak dalam satu jam dan diambil 3 kali sehari selama 1/3 Cawan sebelum makan.

Untuk menaikkan dan memulihkan potensi, meningkatkan sensasi dari hubungan seks, itu adalah lebih baik untuk mengikuti peraturan berikut:

  • Untuk menghilangkan kebiasaan buruk.
  • Untuk digunakan dalam diet harian makanan laut, kacang, kacang-kacangan, sayur-sayuran dan buah-buahan.
  • Untuk melepaskan lemak, merokok makanan dan makanan cepat saji.
  • Untuk meningkatkan aktiviti fizikal: latihan, senam, yoga.

Dengan peraturan-peraturan ini membantu untuk memelihara potensi lelaki berusia 60 tahun dan dia meningkat, yang membolehkan kau untuk nikmati kehidupan seks selama bertahun-tahun.

Bahkan usia Matang tidak akan menjadi penghalang untuk penuh dan hidup intim jika anda menjaga kesehatan anda, lawatan ke dokter dan betul mengambil diberikan mereka pil dan ubat-ubatan.

Apa faktor yang menyebabkan potensi dikurangkan

Tangan

Itu faktor boleh dibagi ke dalam fisiologi dan patologi.

Fisiologi:

  • Obesitas. Adalah akibat yang sama metabolik.
  • Merokok. Nikotin mempengaruhi supply darah untuk pelvis, menyebabkan iskemia dan tiruan dara. Kekurangan darah adalah jalan impotensi (kami menulis lebih awal tentang bahaya Merokok untuk potensi).
  • Minum banyak alkohol. Alkohol menumpulkan nafsu, mengurangkan kepekatan testosteron. Kau boleh minum hanya sederhana: tidak lebih dari segelas anggur sehari.
  • Psychogenic menyebabkan (kekurangan keyakinan, fobia dan ketakutan).
  • Hypodynamia (kekurangan motion).
  • Mengambil beberapa ubat-ubatan (terutama psikotropika).

Termasuk penyakit patologi:

  • Penyakit kelamin. Penyakit kelamin "menyakitkan" memukul pada lelaki kesihatan, yang mempengaruhi prostat dan buah zakar.
  • Tekanan darah tinggi. Menyebabkan kerapuhan pembuluh darah dan iskemia pelvis.
  • Prostat. Adalah pantai yang sebenar laki-laki lebih dari 60 tahun. Menurut statistik, ini berbahaya penyakit memberi 70% dari laki-laki usia lanjut. Penyakit ini ditandai dengan disfungsi ereksi dan masalah dengan kencing biasa. Walaupun ini, mengalahkan prostat bukan hukuman mati. Penyakit itu yang menyebabkan sementara impotensi. Ia adalah benar-benar untuk membetulkan keadaan patologi.
  • Adenoma prostat. Benigna tumor tisu kelenjar prostat. Mempunyai gejala yang sama dengan prostat. Memerlukan wajib pembedahan, karena dipertaruhkan tidak hanya fungsi pembiakan tetapi juga kesihatan keseluruhan.
  • Radang dan bukan luka radang testis dan mereka lampiran: orchitis, epididymitis, cryptorchidism (amat jarang berlaku dalam dewasa), dan lain-lain.
  • Penyakit ginjal dan saluran kencing. Termasuk urolithiasis, pyelonephritis.
  • Endokrin pada tahap tiroid (hipotiroidisme), hipotalamus dan hypophysis (hypogonadism).

Untuk memahami punca hanya mungkin dengan bantuan dokter handal. Satu-satunya hal yang dapat membuat pasien untuk mematuhi peraturan pencegahan untuk mengurangkan peranan faktor fisiologi. Apa yang perlu dilakukan untuk memulihkan potensi setelah 60 tahun — ini pertanyaan yang boleh diselesaikan hanya oleh wakil seks lebih kuat.

Bagaimana realistik adalah potensi pada usia ini

Untuk menguatkan lelaki aktivitas seksual setelah usia 60 — lebih daripada yang sebenar. Yang penting memainkan peranan umur dan itu akan dan keinginan, seperti yang lebih tua wakil kuat setengah manusia, pendekatan yang lebih bertanggungjawab diperlukan dan yang sulit untuk kembali sihat ereksi. Untuk meningkatkan potensi selepas apa-apa usia Matang, kita perlu pendekatan bersepadu itu termasuk:

  • Peningkatan aktivitas fisik.
  • Perubahan dalam diet.
  • Menerima sasaran ubat-ubatan.
  • Juga melibatkan penyakit kronik, tentu saja dengan mereka.

Mengembalikan potensi lelaki dan meningkatkan kualitas kehidupan seksual menyumbang untuk mematuhi peraturan nutrisi, gaya hidup yang sihat, tetap latihan, tepat pada masa pengobatan penyakit.