Meningkatkan penis di rumah untuk lelaki

Seperti banyak tanpa nama tinjauan-tinjauan, mayoritas laki-laki ingin untuk meningkatkan ukuran mereka penis. Banyak dari mereka yang ingin memperbaiki mereka rayuan visual dan untuk lebih ekspresif seks, tetapi dalam beberapa kes pembesaran zakar adalah satu-satunya cara pengobatan, untuk contoh, kecacatan kongenital seperti microphage. Keadaan miskin adalah sebab tekanan dan berpanjangan kemurungan dalam laki-laki.

Adalah mungkin untuk membesarkan penis?

Alat kelamin laki-laki bisa menjadi meningkat dalam beberapa cara. Sebagai contoh, ini boleh dilakukan melalui latihan. berdasarkan teknik menangkap dan regangan dari penis. Ahli harus ketat clasp pangkal jempol dan jari telunjuk, untuk menarik kepala, dan kemudian melakukan gerakan tangan dari pangkalan ke kepala penis. Ini mudah latihan harus dilakukan beberapa lusin kali sehari. Menurut pakar, latihan berhenti mesej di antara kapal-kapal yang ahli, dan gerakan tangan yang darah datang ke kepala badan oleh regangan ereksi tisu, yang benar-benar membawa kepada peningkatan zakar. Penulis ini metodologi mendakwa selepas enam bulan latihan, organ reproduksi meningkat dengan 5-7 cm.

Kaedah ini memanjangkan penis adalah benar-benar aman, tetapi malangnya berkesan. Selepas semua, anda benar-benar picit gua badan, harus mengerahkan tekanan itu, yang akan menjadi jauh lebih dari seorang ambang nyeri. Di samping itu, seperti mana-mana organ-organ, ereksi tisu tidak boleh berkembang selepas pertumbuhan (dengan pengecualian kulit dan otot).

Jenis kaedah pembesaran zakar melalui latihan adalah sebuah cincin, itu adalah elastik lampiran yang menarik pangkal penis. Mereka biasanya digunakan untuk meningkatkan tempoh ereksi, tetapi beberapa orang menggunakan cincin ini untuk zakar pembesaran. Jangan lupa bahwa jika ereksi normal peningkatan tekanan darah dalam tubuh, tetapi ia tidak berkembang dalam mereka. Tetapi menggunakan cincin boleh menyebabkan proses kongestif di penis dan vaskular trombosis, yang seterusnya boleh menyebabkan masalah kesihatan yang serius.

Cara yang biasa untuk meningkatkan organ reproduksi pria adalah penggunaan yang vakum tumbler. Prinsip operasi adalah sama seperti dalam kasus sebelumnya, yaitu: darah bergegas ke mayat, yang menyebabkan mereka untuk meregangkan. Kadang-kadang disfungsi ereksi andrologists benar-benar menyarankan untuk menggunakan vacuum pemijat untuk meningkatkan aliran darah untuk alat kelamin, tapi unit ini benar-benar tidak berguna untuk zakar pembesaran. Selain itu, ia adalah tidak betul ia boleh membawa untuk retak pada zakar kelenjar, yang sangat keras dan lama untuk menyembuhkan. Dan jika ia adalah salah untuk menetapkan tingkat tekanan, ini boleh menyebabkan patah pembuluh darah. Dalam hal ini, karena pendarahan tidak akan berubah ukuran dan warna zakar.

Salah satu yang paling radikal kaedah untuk memanjangkan penis adalah penggunaan dana tempatan, atau tablet dengan kandungan yang tinggi hormon steroid. Tentu saja, karena bahaya tidak terkawal mereka menggunakan dadah itu adalah dilarang dan kau hanya bisa membeli mereka melalui belanja online. Bagaimanapun, orang-orang yang mencari di mana-mana cara untuk membesarkan penis, tidak takut apa-apa "maksudnya" seperti perut, kemandulan, kemurungan dan psikosis, BPH dan tumor ganas yang disebabkan oleh penggunaan yang berlebihan steroid ubat-ubatan. Penjual yang tidak bertanggungjawab dana itu untuk memastikan bahawa ubat-ubatan yang, berdasarkan testosteron, doktor digunakan untuk merawat penis (menghentikan pembangunan zakar semasa remaja kerana kekurangan testosteron). Tetapi mereka lupa yang meningkat dalam ukuran penis, di samping hormon, memberi kesan yang lebih gen.

Seperti yang Anda tahu, pelbagai "tradisional" kaedah peningkatan zakar orang-orang tidak membawa apa-apa yang baik. Kini dalam bidang perubatan sana adalah satu-satunya yang paling berkesan pembesaran zakar kaedah. Ia adalah satu kaedah digabungkan, yang menggabungkan pembedahan dan menggunakan alat-alat khas extender. Pertama adalah operasi di mana melepaskan tersembunyi bagian dari penis. Pada dasarnya, panjang seperti tersembunyi sebahagian daripada ahli antara 3 hingga 5 cm Dengan bantuan mudah manipulasi pembedahan di persimpangan ligamen untuk melepaskan tersembunyi di bahagian, meningkatkan zakar tentang 3-5 cm panjang.

Banyak yang percaya bahwa ini pembesaran dari alat kelamin adalah lengkap. Tetapi beberapa tahu bahawa beberapa waktu badan akan mempunyai asli "penentangan", mencoba untuk mendapatkan segala sesuatu di tempatnya. Untuk mengelakkan ini adalah disarankan untuk menggunakan extender. Dengan itu, organ seksual laki-laki adalah tetap di posisi, tetapi penetapan ia akan mengambil masa kira-kira 3-5 bulan untuk enam bulan. Ia harus berkata memakai extender pada masa ini tidak had aktivitas seksual. 6 bulan setelah operasi, lelaki itu masih boleh menjalankan operasi untuk menebal zakar. Tetapi, sebagai peraturan, wakil lebih kuat seks sudah selepas pembedahan pertama puas dengan hasilnya. Perhatian khusus akan diberi pakaian. Celana itu adalah lebih baik untuk bebas memilih. Jika extender menunjuk ke bawah, seluar sempit akan ketatkan, mengurangi ketegangan pada hos. Di samping itu, ini linen hanya mustahil untuk memakai extender ke atas. Seluar juga harus bebas. Jika Anda menggunakan extender di tempat kerja, dalam kes ini, ia adalah perlu untuk memberikan pilihan untuk celana.

Latihan untuk meningkatkan zakar

cara-meningkatkan-ahli

Untuk orang-orang yang penting dalam kehidupan seksual yang dimainkan oleh dua petunjuk: potensi dan ukuran penis. Jika untuk meningkatkan pertama anda boleh menggunakan tablet khas untuk meningkatkan pertumbuhan kedua dengan ubat itu tidak mungkin. Oleh itu, melalui pemerhatian dan eksperimen lebih banyak dekad telah membangunkan satu latihan untuk meningkatkan penis, berkesan mengatasi tugasnya.

Mekanisme tindakan itu adalah mungkin untuk agihkan meningkatkan zakar menggunakan:

  • tangan;
  • alat-alat mekanikal (seperti vakum pam);
  • barang-barang.

Menebal zakar dicapai disebabkan oleh jangka panjang penyimpanan buatan ereksi. Memanjangkan zakar berlaku dengan mekanikal regangan.

Cara yang ideal untuk meningkatkan organ seksual lelaki dianggap manual kaedah (menggunakan jari; untuk tiga inci panjang).

Latihan untuk meningkatkan zakar anda harus melakukan 15-30 menit setiap hari. Masa yang terbaik untuk teknik, pagi dan malam. Ia adalah penting juga sebelum kau mulai menjalankan untuk meningkatkan penis diperiksa dan mendapatkan nasihat dari dokter.

Setiap latihan telah sendiri tahap kekuatan dan beban, yang perlu diambil kira. Beralih ke tahap yang lebih canggih harus terjadi secara beransur-ansur dan lancar.

Utama hasil yang baik prosedur bergantung pada berikut:

  • kebersihan penis dan pembesar peranti;
  • postur;
  • mematuhi masa selang;
  • masa hari;
  • kehadiran minyak atau pelumas;
  • pra-pemanasan;
  • tidak ada rasa sakit;
  • hati-hati.

Atas ciri membenarkan untuk mencapai impian yang dikehendaki untuk meningkatkan penis .

Semua kumpulan latihan boleh dibagi menjadi:

Jenis sawan bergantung pada jenis latihan:

  • Berdiri dengan lurus kembali perlu seli untuk meningkatkan tinggi lutut untuk perut.
  • Berdiri di atas kaki bengkok untuk meregangkan dan berehat g otot dan otot-otot perineum dalam proses membengkokkan lutut.
  • Untuk menaikkan pelvis, sementara dalam kedudukan terlentang.

Latihan untuk meningkatkan panjang zakar

"Kegel" (sukarela ereksi)

Merawat penis dengan krim atau grease adalah yang diperlukan oleh translasi pergerakan tegak dan secara beransur-ansur meningkatkan kelajuan dengan dua jari untuk membawa ia ke ereksi, sebelum yang anda perlukan untuk mencubit dasar penis.

"Jelqing" (menarik pergerakan dan mereka jenis)

Aktif menarik penis dalam lembik dan mendirikan kerajaan berlaku kerana regangan kepala. Maksima menjangkau penis perlu untuk menyimpan 15 detik. Membiarkan pergi, ulangi latihan. Nombor lima minit harus sampai 100 kali.

"Regangan"

Anda perlu untuk perlahan-lahan terbentang tidak mendirikan dan santai penis selama 15 detik 10 kali. Regangan ini harus dilakukan di lokasi yang berbeza: punggung dengan bertukar pada 360?, pendulum, dalaman regangan, dua regangan, V-peregangan, peregangan, dan lain-lain.

Latihan untuk meningkatkan ketebalan zakar

Setiap latihan harus berakhir dengan urutan direka untuk berehat penis dan untuk memulihkan operasi kapal. Ia adalah perlu untuk melihat langkah berjaga-jaga keselamatan, dan sedikit rasa sakit, ia adalah lebih baik untuk menyelesaikan latihan untuk mengelakkan kecederaan dan jangka panjang beban. Setelah latihan, pasti perlu untuk memberikan penismu untuk beristirahat dan memulihkan.

Juga meningkatkan penis adalah untuk menggunakan peralatan berat, yang harus dipakai selama delapan jam sehari. Bagaimanapun, kaedah itu lebih menyakitkan.

Melakukan ini mudah latihan setiap hari, anda boleh mencapai keputusan yang luar biasa: meningkat dalam ukuran penis. membetulkan kecacatan dilihat di atasnya, potensi yang lebih baik dan lebih.Dr. Selain semua di atas, ia adalah perlu untuk menjalani gaya hidup yang sihat. Artinya: untuk memberikan tabiat buruk, makan makanan yang sihat, melibatkan diri dalam aktiviti fizikal yang mencukupi, meminimumkan ujian untuk kekebalan untuk penyakit ini. Semua ini akan menjadi satu lagi penunjuk perasaan yang baik dan keyakinan.

Bagaimana untuk membesarkan penis dan ia nyata

hasilnya adalah meningkatkan

Jadi diatur bahawa seorang lelaki tidak selalu puas dengan apa yang dia punya. Seorang gadis dengan punggung bentuk, terus-menerus mencoba untuk menurunkan berat badan — tidak berkesudahan diet dan melelahkan latihan.

Atau dengan rambut keriting, dia selalu menggunakan meluruskan besi untuk meluruskan. Tidak berpuas hati dengan penampilan mereka tidak hanya itu adil separuh masyarakat. Ia berkenaan dan orang-orang.

Mungkin yang paling biasa masalah wakil setengah kuat masyarakat — kecil ukuran penis. Kedua yang paling masalah biasa adalah potensi. Seperti yang anda tahu, ini dua topik yang saling berkaitan. Jadi persoalan di world wide web: "Bagaimana untuk meningkatkan penis?" cukup sering. Semua orang tahu yang mengatakan "sex Di USSR tidak" bersaksi bukan tentang sebenar ketiadaan, jika tidak, kita akan dengan anda sekarang sana. Yang paling mungkin adalah bukti kejahilan masyarakat di topik-topik ini. Untuk hari ini, jika sekolah dan dirancang untuk memperkenalkan pelajaran di pendidikan seks, ia sering hanya kekal pada rancangan. Karena ia segera menimbulkan persoalan bagaimana bahan-bahan tersebut ialah untuk membentangkan dengan betul.

Adaptasi asing kesusasteraan dan buku-buku teks dari kami adalah sebuah kejutan, seperti yang ia terlalu terang-terangan. Walaupun, sebenarnya, ini memalukan atau mengerikan. Jika hal ini diperlukan untuk belajar, mungkin, beberapa akan menjadi orang-orang yang tidak puas hati dengan penampilan mereka. Tidak perlu untuk mengatakan itu dengan teknologi moden dan pembangunan dari world wide Web, manusia dalam sebenarnya erti kata dalam aliran maklumat. Dan bahkan jika orang yang yakin kadang-kadang hilang dalam banyak bahan, apa yang kemudian untuk berbicara tentang orang-orang yang tidak.

Hadiah Internet banyak informasi kadang-kadang tidak tepat. Daftar keluar ini tidak mungkin. Begitu banyak orang untuk akhir hidup terus bergantung pada asal maklumat yang salah. Dan hasilnya, remaja tidak meminta nasihat dari orang tua mereka, mereka hanya masukkan soalan ke enjin carian, dan segera mengetahui apa yang nenek moyang mereka pada masa yang hanya bisa menebak. Dan itu adalah di sini bahwa banyak jatuh ke dalam perangkap bukan hanya tak benar, berapa banyak yang dibesar-besarkan maklumat.

Dan ini, seterusnya, negatif memberi kesan tidak hanya kehidupan seksual, tapi juga dalam sikap. Banyak yang telah melihat video atau telah membaca tidak cukup informasi yang tepat, membangun kompleks. Selepas semua, fakta bahawa menunjukkan kadang-kadang tidak sepadan dengan nombor nyata. Itulah sebabnya kenapa orang-orang ingin tahu bagaimana untuk membesarkan penis. Banyak, mungkin, bahkan dengan pelajaran biologi, ia dikenali yang ahli — tubuh terdiri sepenuhnya dari gua serat. Ketika penuh dengan darah, peningkatan ditandai dalam tisu ini.

Berapa banyak yang bertambah pada ukuran, ketebalan, dan lilitan (lilitan), ia agak perkara lain. Ia adalah alam semula jadi. Maka hasilnya akan berbeza, kadang-kadang jauh. Menurut statistik, lebih dari 70% dari orang — pemegang ahli, yang meningkatkan semasa ereksi di panjang, dan lebih dari 15% dari orang — pemegang berkuasa, yang meningkat dalam lebar. Untuk meramalkan, apa yang akan menjadi penis dalam kebangkitan, berdasarkan tebal atau yang panjang dalam tidak teruja negeri ini hampir mustahil.