Bagaimana untuk meningkatkan penis: cara-cara

Rasa tidak puas hati lelaki ukuran penis anda menjadi masalah psikologi.

bagaimana untuk meningkatkan ahli

Kekurangan keyakinan dan takut seks utama akibat yang kompleks itu.

Dalam kuat semi bezoperatsionnaya mencipta banyak cara untuk meningkatkan penis, memberikan ketegangan dan elastisitas.

Zakar pembesaran tanpa krim – benar-benar?

Indah dan menarik pengiklanan teknik yang unik, membolehkan dalam singkat syarat untuk membuat penis yang lebih besar hampir selama-lamanya – tidak yang lain, seperti helah pemasaran dan mutlak mitos. Tetapi ada nombor nyata, yang setuju bahkan profesional.

Jika zakar tidak benar-benar sesuai dengan seorang pria ukuran tubuhnya, untuk meningkatkan tanpa menggunakan salep adalah mungkin, tetapi ia akan menjadi tak penting, hanya 1-2 cm. Untuk membuat tubuh yang lebih mengagumkan "dimensi" akan memerlukan pembedahan.

7 cara bagaimana untuk membuat penis yang lebih besar tanpa wangi-wangian

Tidak semua kaedah meningkatkan ahli memberikan hasil yang sama. Ada alat-alat yang memberikan kesan sementara itu akan berlangsung tidak lebih dari beberapa jam atau hari. Itu adalah, mereka memerlukan penggunaan harian, yang tidak selalu mudah.

Banyak teknik untuk membuat penis yang lebih besar di rumah tanpa krim dan pil ada kontra yang serius dan kesan sampingan. Dari intensif atau penggunaan yang tidak betul peranti ini boleh menyebabkan mikro-kecederaan, lebam, sakit dan juga ereksi disfungsi.

Tetapi terdapat sejenis orang-orang yang tidak takut pendek itu, mungkin kesan sampingan atau keperluan untuk tetap latihan.

Dalam hal itu, kau boleh cuba beberapa peralatan dan teknik bagaimana untuk membuat penis yang lebih besar tanpa pil dan mur, dan sangat popular dan membantu untuk membuat perbedaan.

Teknik pembedahan

Meningkatkan melalui pembedahan yang paling nyata dari semua cara untuk menambah beberapa zakar tidak inci tambahan. Plastik ahli boleh agak mahal dan ia mungkin menunjuk seorang dokter.

Menurut dokter, meningkatkan hanya memerlukan penis kecil yang panjang tidak melebihi 5 cmatau badan dengan kecacatan. Ahli ini tidak membenarkan orang untuk hidup normal kehidupan seksual dan menyebabkan masalah yang serius dalam hubungan dan pada tahap psikologi.

Bahkan pembedahan teknik telah kapasitas terbatas, jadi rata-rata dikendalikan penis dapat meningkatkan 3-5 cm.

Operasi khas adalah operasi untuk membesarkan penis, adalah dilakukan di bawah bius dan berlangsung dari 30 untuk 60 menit. Dalam operasi itu, melintasi ligamen yang menyokong penis, membolehkan organ adalah meningkat dalam ukuran beberapa inci.

Pesakit biasanya dilepaskan selepas 2-3 hari, dan pemulihan penuh tempoh yang berlangsung 2 hingga 3 minggu. Selepas pembedahan, doktor menyarankan menggunakan extender bersama-sama dengan operasi peranti ini akan membantu meningkatkan badan yang mungkin.

Selain untuk memberikan penismu panjang tambahan, anda boleh menambah jumlah – prosedur ini adalah dipanggil lemak mencangkok. Pada manipulasi pasien ditempatkan dalam tubuh penis lemak sendiri. Tapi anda harus tahu bahwa hasil campur tangan adalah singkat, dan jumlah yang penis akan meningkatkan maksimum 1 cm.

Sebelum memutuskan mahal operasi, semua mempertimbangkannya dengan hati-hati. Mungkin solusi terbaik adalah untuk mencuba cara yang istimewa untuk meningkatkan potensi. Karena beberapa dari mereka memiliki kesan sampingan penis pembesaran.

Pam

Akan bicara tentang bagaimana untuk membuat penis yang lebih besar tanpa krim dan salep langsung ke rumah.

Pam untuk zakar pembesaran adalah alat yang terdiri dari pam dan flask. Prinsip operasi peranti ini adalah mudah: dalam vakum ini badan bergegas darah, jadi ia meningkat dalam ukuran dan mengeras.

Pam tidak akan hanya menyebabkan ereksi, tetapi dan kunci darah dalam anggota, dengan keputusan yang dia tetap dalam keadaan kegembiraan dari 30 menit untuk satu jam. Dalam beberapa kasus, badan mungkin meningkat bahkan beberapa jam, selepas itu beransur-ansur aliran darah dan lebih besar kembali.

Vakum pam dibagi menjadi:

  1. Tangan – tertarik dengan harga rendah, tetapi memerlukan usaha yang signifikan dalam permohonan.
  2. Elektrik – vacuum yang mereka buat ketika menggunakan listrik pompa, dan intensiti menaikkan udara dikawal oleh butang khas.

Untuk pam instruksi manual untuk mematuhi yang perlu.

khas untuk meningkatkan peranti

Tidak ada salahnya akan menonton video instruksinya sebelum permulaan latihan.

Beri perhatian khusus untuk mengukur tekanan – tekanan bacaan tidak boleh melebihi 3-4 mm Bergantung.

Untuk membiasakan dengan peranti ini boleh menjadi terhad untuk penggunaan jangka pendek - 10 minit, 3 kali sehari. Beberapa minggu latihan, meningkatkan yang 15-20 menit.

Sebelum menggunakan alat mencukur rambut di kawasan pangkal paha dan memohon badan lube berasaskan air. Seterusnya, letakkan penismu ke dalam balang dan ketat tekan terhadap-nya sulit, berusaha untuk mencapai maksimum sesak.

Jika alat elektronik kawalan, tidak manipulasi tidak tahan, ia akan melakukan apa saja untuk anda. Alat operasi dalam mode manual akan memerlukan menaikkan pam untuk membuat sebuah vakum.

Extender

Sebuah extender peranti lain, cara untuk membesarkan penis tanpa krim. Dia adalah ortopedik peranti, merangsang pertumbuhan penis dan menstabilkan potensi. Extender adalah dua jenis:

  • loop;
  • dalam bentuk tali pinggang.

Reka bentuk mereka hanya mempunyai satu perbezaan – peranan penyerang sama ada melakukan gelung silikon atau tali. Seluruh kit adalah sama di kedua-dua spesies: base, rod untuk mengawal ketegangan penis, lembut di bawah kepala dan mahkota.

Sebelum menggunakan anda, anda perlu untuk mengira panjang di mana anda perlu untuk memperbaikinya. Langkah panjang mendirikan penis dan tolak 4 dari itu, melihat nilai yang Terhasil harus sesuai untuk awal panjang rod.

Peranti ini mudah dipasang:

  1. Meletakkan cincin pangkalan pada zakar, terletak di sebuah negeri tenang. Pastikan ia bergantung pada pangkal paha.
  2. Hanya tarik kulup kembali dan letakkan di bawah tepi ketua lapisan khas untuk meringankan rasa tidak selesa bila memakai.
  3. Dengan bantuan tali atau loop menetapkan semua pada platform.
  4. Mengesahkan kewibawaan anda dan kurangnya rasa tidak selesa.

Untuk mencapai keputusan, memakai peranti setiap hari untuk 4-6 jam, membuat istirahat untuk beberapa menit setiap jam. Penuh tentu peningkatan berlangsung tidak lebih dari 12 bulan. Setiap 10 hari yang perlu ditambah dengan panjang rod beberapa milimeter.

Latihan

Tidak semua latihan bagaimana untuk membuat penis yang lebih besar di rumah tanpa krim berkesan dan benar-benar meningkatkan organ seksual. Tetapi ada latihan untuk lelaki organ akibat yang ia menjadi lebih kuat dan kukuh, ereksi bertahan lebih lama.

Antara kaedah popular pembesaran zakar, anda boleh agihkan latihan Kegel. Yang paling mudah daripada mereka:

  1. Ketika mengosongkan kandung kemih cuba untuk menahan aliran air kencing selama beberapa saat, dan kemudian meneruskan proses. Lakukan latihan ini setidaknya 5 kali dalam satu perjalanan ke "kecil". Latihan setiap hari akan menjaga otot-otot dalam nada.
  2. Cepat memerah dan berehat anda pelvis otot selama 10 detik, kemudian berhenti untuk 10 saat. Ulangi latihan 3 kali berturut-turut. Lakukan selebihnya 1 minit dan meneruskan untuk pendekatan kedua.
  3. Kemudian, selepas masa rehat, ia mengikuti pendekatan ketiga.

Sekurang-kurangnya popular teknikbagaimana untuk membuat penis yang lebih besar tanpa krim dan pil – urut. Teknik terdiri dalam suntikan darah ke zakar. Dalam proses latihan biasanya berlaku microtrauma, yang cepat tumbuh baru tisu dalam jumlah yang lebih besar, meningkatkan badan ahli.

Teknik jelqing menggunakan lube:

penis pembesaran.
  1. Berikan anggota lantai dalam keadaan teruja (tidak lebih daripada 50-70%) dan memastikan ia paralel ke lantai.
  2. Membuat sebuah cincin jari dan jari telunjuk, memahami badan di pangkalan.
  3. Memerah cincin jari dan dalam masa 3 saat, bawa dia ke kepala ayam anda.
  4. Apabila mereka tiba di pangkalan kepala, ambil penis anda dengan tangan yang lain dan mengulangi latihan lagi.

Melancap

Cinta diri adalah berkaitan dengan banyak mitos-mitos dan sehingga akhirnya tak ada yang tahu mana yang benar dan mana fiksi. Ada yang sah dari orang-orang yang telah dicapai sedikit meningkatkan pada yang terus-menerus melakukan masturbasi. Tapi apakah mereka benar?

Hakikat bahawa awal berlatih Melancap telah pada masa remaja apabila organ seksual yang aktif berkembang. Kemungkinan besar, penis pembesaran bukan disebabkan oleh Masturbasi, dan seksual kematangan dan pertumbuhan organisma keseluruhan.

Namun, kaedah pembesaran zakar dengan Masturbasi mempunyai hak untuk wujud.

Urut

Ia adalah perlu untuk memahami sekali bahawa urutan zakar tidak akan membawa kepada hasil segera. Ini cara untuk meningkatkan ahli tanpa apa-apa wangi-wangian panjang dan akan memerlukan banyak kesabaran untuk melihat perubahan kecil.

Sebelum bagaimana untuk membuat penis yang lebih besar di rumah tanpa wangi-wangian panduan persediaan: bersih, lembut basahkan kain dengan air panas dan memohon pada anda untuk beberapa menit. Lap zakar anda kering dan mulai urutan:

  1. Duduk atau berdiri tarik kepala pada diri saya sendiri sebelum penampilan sakit paru-paru dan menguncinya di dalam kedudukan ini selama 3-4 minit. Berikan ahli untuk berehat selama 20-30 saat dan perlahan-lahan urutan itu. Ulangi manipulasi lagi.
  2. Pegang dengan dua jari pada dasar penis anda dan mulai melakukan yang berirama gerakan atas dan ke bawah. Jangan menolak keras atau menarik kulit. Apabila akan penuh ereksi, memerah pada pangkalan, tidak membenarkan darah untuk meninggalkan. Dengan tangan yang lain memahami dasar kepala zakar dan dalam posisi ini, regangkan ke hadapan, menghindari rasa sakit.
  3. Kunci posisi selama 10 detik. Kemudian ulangi sepanjang kiri dan kanan. Itu urutan harus diulang 4 kali di semua arah, dan kemudian longgarkan pegangan.

Tradisional bagaimana untuk membuat penis yang lebih besar tanpa krim

Kaedah berdasarkan menggunakan herba dan kesan pada titik berbeda dari zakar, benarkan untuk meningkatkan sedikit panjang badan, tapi tidak untuk waktu yang lama. Kaedah bagaimana untuk meningkatkan penis tanpa wangi-wangian dimaksudkan untuk meningkatkan pasokan darah untuk zakar, mencapai lebih kuat dan lebih tahan lama ereksi.

Mempertimbangkan bagaimana untuk meningkatkan penis tanpa krim:

  1. Herba.
    • Bawang putih berwarna – ambil 20 titik dua kali sehari. Ini berarti anda dapat membeli di farmasi;
    • Berwarna bernilai ini memberi sumbangan. 100 mg herba untuk minuman 200 ml air mendidih, ketegangan dan minuman hangat dua kali sehari.
  2. Kompres sejuk. 0.5 kg kecil ais seli melampirkan ke pangkal tengkorak di belakang, rusuk di tengah-tengah kawasan dan skrotum. Ulangi manipulasi untuk 10-15 minit.
  3. Natrium bikarbonat. Ya, biasa membakar soda mungkin sangat baik membantu.

Memilih penis pembesaran tanpa wangi-wangian, berhati-hati. Banyak trik apa-apa seperti pemerasan uang dan betul kesan mereka tidak bisa menunggu.

penis besar

Sebelum anda membuat keputusan untuk membeli alat mahal atau pembedahan, belajar semua "untuk" dan "melawan dan jangan malas untuk berunding dengan doktor anda.