Pembesaran zakar: mitos dan kenyataan

Orang-orang, dan anda berpuas hati dengan panjang teman anda? Dan jika tidak, anda mencoba meningkatkannya? Di sini! Di sini menunaikan di atas ini dan penjual alat-alat dan teknologi yang benar-benar tidak berfungsi. Atau bekerja, tetapi tidak cukup, seperti yang dijanjikan oleh bengkok ahli perniagaan. Ia sangat mudah: ia adalah mustahil untuk meningkatkan apa-apa bahagian badan. Ya, bahkan lebih jangka panjang meningkatkan mungkin hanya di lingkungan 10-15% dari awal saiz. Mari kita lihat pada mitos mengenai penis pembesaran dan kenyataan bahwa tidak begitu cerah seperti yang kita janjikan.

pembedahan

Pembedahan

Hari ini ia adalah satu-satunya yang selamat dan efektif pembesaran zakar, bukan hanya panjang tetapi juga ketebalan. Doktor yang berpengalaman dengan pengalaman bertahun-tahun - bedah plastik - sebelum menjalankan operasi akan belajar anatomi ciri-ciri dari zakar anda, sebagaimana yang mereka katakan, akan menimbang semua "untuk" dan "melawan". Kesihatan anda tidak akan dirugikan.

Urologi, andrologist, bersama-sama dengan seorang pakar bedah plastik akan memantau pemulihan zakar dalam tempoh selepas pembedahan. Operasi akan tadi ada lebih dari satu jam dengan anestesi lokal. Dalam proses operasi tidak akan dipengaruhi organ-organ penting, risiko komplikasi serius diminimumkan.

Pembedahan pembesaran zakar itu interficiam otot yang menyokong penis di atas. Kemudian otot-otot ini dijahit di tempat yang baru (sedikit di bawah). Kerana ini, cock, seperti, jatuh beberapa inci ke hadapan.

Oleh itu, peningkatan dalam panjang penis dicapai dengan mengubah kedudukan. Zakar setelah operasi adalah sedikit di bawah-tempat biasa.

Dalam operasi itu, ia adalah mungkin untuk meningkatkan panjang ahli untuk 4 inci. Harus diingat bahwa dalam ereksi zakar menjadi sepadan yang sedikit berbeza kedudukan, iaitu, yang lebih mendatar.

Smear fricabis dan tunggu kesan...

Tetapi ia tidak. Tentang manfaat atau membahayakan tentang keberkesanannya krim, gel dan salep untuk zakar pembesaran ada banyak mitos. Pembuat keajaiban obat ... beberapa hari menjamin anda peningkatan dalam penis bukan hanya panjang tapi juga dalam garis. "Teman" yang harus meningkatkan disebabkan oleh merangsang sel-sel tisu penis, itu adalah, ia harus mulai berkembang, seperti gelombang tongkat sihir, dan kemudian ketika mereka tumbuh untuk ukuran yang diperlukan, segera berhenti. Berapa banyak yang anda butuhkan? 18, 20 atau 25 sentimeter? Semuanya mungkin, anda hanya perlu berhati-hati GOSOK! Dan kesan yang tidak akan membuat anda menunggu... ... karena ia tidak akan berlaku! Popular wangi-wangian, krim dan gel tidak berguna atau tidak akan membawa membahayakan kesehatan anda. Walaupun salah satu kesan positif dari bahan-bahan ini akan intinctione kulit penis anda akan menjadi lembut, halus dan sutera, seperti pantat bayi yang baru lahir, seperti yang mereka katakan dalam iklan!

pil untuk potensi

Kali pil, dua pil...

Tablet tiga, lima, sepuluh dan jadi tidak akan habis! Ia adalah mungkin bahawa ia akan mulai untuk meningkatkan dalam lilitan atau berkembang. Zakar anda tidak akan tumbuh lagi, hanya karena anda secara aktif minum vitamin atau makanan tambahan, yang diiklankan pil untuk zakar pembesaran. Manfaat yang boleh dan akan menjadi: rambut akan berkilat, vitamin tidak, tetapi anggota tidak akan tumbuh beberapa sentimeter, dari apapun yang sampingan anda berada posuit dia garis! Anda mungkin menemukan bahwa anggota telah meningkat, tetapi ia tidak! Jangan lupa bahawa apabila sesuatu yang sangat banyak ke depan, mungkin ada penipuan! Bahkan buatan disebabkan oleh kenaikan hormon lelaki - testosteron dalam darah manusia tidak boleh mempengaruhi pertumbuhan penis.

Fizikal latihan untuk memastikan saiz Anda!

Tentu saja, latihan boleh merangsang proses meningkatkan penis. Di sini hanya ada satu tetapi jika zakar anda telah berkembang, jika anda tidak seorang remaja dan baligh dalam kes anda yang lama dilupakan hakikat bahawa tiada latihan akan membantu anda untuk meningkatkan penis.

Pelatihan khusus "buddy", kaedah manual akan mempunyai kesan yang baik pada alat kelamin. Pencegahan penyakit zakar tidak ada yang belum dicegah.

Dan ingat: orang-orang yang mengatakan bahwa penis adalah organ otot, hanya tidak tahu tentang struktur ini badan apa-apa. Zakar tidak terdiri dari otot, dan gua dan badan-badan gua, yang berkembang dengan pengumpulan darah dengan itu menyebabkan ereksi. Anda tidak dapat mencapai pembesaran zakar dengan latihan otot.

Tarik, dokter, tarik!

Berterusan mekanikal daya tarikan dengan bantuan alat khas - extender - membolehkan kau untuk membesarkan penis, tetapi membuat itu lagi. Kita tidak harus berpikir bahwa anda organ seksual akan berkadar menebal, ia adalah tidak begitu! Zakar akan menjadi panjang dan anggun halus. Kebenaran akan memperpanjang sedikit, dan tidak lama lagi, tapi erit tenuior banyak.

Pakai ini unit pada zakar, anda perlu sekurang-kurangnya 9 jam setiap hari. Untuk orang-orang di sekitar anda, ia tidak akan pergi tanpa disedari. Dan sejak peranti ini terdiri dari plastik cincin disambungkan kepada dua alih rod logam, yang tertanam di dalam plastik sokongan dengan silikon alat untuk mendapatkan kepala penis, ia adalah mungkin bahawa kamu akan mudah untuk bergerak dengan extender, pendentia antara kaki.

Selain itu, ia akan menyakitkan. Tapi pada dasarnya, prospek tidak buruk: sekurang-kurangnya panjang ahli akan meningkat, walaupun dalam kes ini kira-kira setahun yang akan dikenakan untuk zakar prosedur yang menyakitkan untuk berpakaian pembuangan. Extender akan menjadi teman anda untuk beberapa bulan.

pembesaran zakar

Pam vakum

Ya, memang, terima kasih untuk bantuan vakum pam, zakar boleh tumbuh di saiz. Tentu saja, kesan ini adalah sementara: sebagai peraturan, setelah 24 jam badan datang kembali ke asalnya keadaan. Dan lagi kaedah ini mempunyai sisi negatif (sampingan kesan-kesan). Tidak wajar menggunakan vacuum pam boleh menyebabkan pecah pembuluh darah penis, boleh menyebabkan lebam, dan kadang-kadang bahkan ubah bentuk penis.