Pembesaran zakar: jangan tertipu

Peningkatan dalam pencen adalah masalah nyata bagi mereka yang oleh alam telah sederhana ukuran penis. Bagaimana zakar pembesaran?

bagaimana untuk meningkatkan ahli

Penis

Penis atau penis adalah sebuah luar organ itu adalah sebahagian daripada kemih sistem manusia. Tapi untuk menjadi lebih tepat, dia milik kedua-dua kencing dan sistem reproduksi, seperti, selain fakta bahwa ia menyajikan untuk mengeluarkan air kencing, dia mengambil bahagian yang aktif dalam hubungan dan ejakulasi.

Badan ini telah lama menjadi sumber utama kebanggaan dan sikap hormat setiap manusia. Seperti ratusan tahun yang lalu, saiz dianggap utama kesempatan yang lebih kuat seks. Sederhana dimensi – ia adalah satu bencana yang sebenar. Lelaki terpaksa yang paling rumit dan menyakitkan prosedur untuk meningkatkan ia. Bagaimanapun, bagaimana berkesan mereka, dan kita akan berbincang dengan anda dalam artikel ini.

Bagaimana untuk mengukur penis panjang

Ukuran penis adalah dilakukan, apabila organ teruja di sebelah bahagian dari pubis ke atas kepala. Dalam ukuran penis tidak dalam ereksi ahli ditarik sejauh mungkin. Tapi dalam kasus ini, ia adalah mungkin untuk mendapatkan-satunya dimensi anggaran.

Cara untuk meningkatkan zakar

Hari ini, orang-orang yang tidak berpuas hati dengan ukuran penis banyak cara untuk mencapai penis pembesaran. Tetapi mereka semua baik-baik saja?

Ubat untuk zakar pembesaran

Pembesaran zakar menggunakan pil, obat salep, krim dan sirap hanya boleh agak dipanggil seperti itu, seperti yang mengambil mereka hanya meningkatkan aliran darah ke organ itu, tetapi tidak mempunyai kaitan di realiti untuk menukar yang panjang.

Pengeluar malu berbohong ketika mereka mengatakan bahwa mereka dadah akan meningkatkan ukuran dewasa, seperti yang diperlukan untuk merangsang pertumbuhan sel-sel, yang, sayangnya, ini mustahil. Mengapa pembesaran zakar dengan keajaiban pil hanya pandai aksi PR dan apa-apa lagi.

Zakar boleh regangan

Mekanikal regangan zakar hari ini terkandung dalam alat-alat yang membesarkan penis. Pembuat alat-alat ini membela tindakan mereka produk, fakta bahawa dalam banyak bidang perubatan untuk menghapuskan sebarang kecacatan luar digunakan kaedah kesan mekanikal. Bagaimanapun, berat tidak meningkatkan penis. Ini adalah mitos lain, yang telah tidak berhubungan dengan peningkatan sebenar kelelakian.

Pam vakum untuk zakar pembesaran

Pada pandangan pertama, zakar pembesaran dengan cara pam kelihatan agak logik. Dalam kes ini, penis pembesaran adalah khas flask yang memegang kedewasaan, dan air dipompa keluar. Dengan mengurangkan tekanan dalam peranti anggota kain secara substansial menebal, dan dia menjangkau panjang. Tetapi sebenarnya apa-apa peranti pembesaran zakar tidak hanya untuk gigi tapi ia boleh menyebabkan bahaya besar untuk tubuh itu seperti yang akan memimpin untuk melanggar peredaran darah di dalamnya.

Pembedahan pembesaran zakar

Sebenarnya, satu-satunya cara yang membolehkan sangat berkesan untuk menghasilkan pembesaran zakar, dianggap pembedahan plastik. Sebelum pembedahan doktor akan berhati-hati memeriksa anatomi-ciri-ciri fisiologi penis dan, berdasarkan data ini, menghasilkan pembedahan berkaitan dengan penis pembesaran. Dalam tempoh selepas pembedahan untuk pemulihan fungsi organ akan diperhatikan dari tiga pakar: bedah plastik, urologi, dan lain-lain.

Gray mempunyai

Selama bertahun-pembesaran zakar hanya obsesi, tidak dalam kenyataan apa-apa kaitan dengan saiz tubuh.