Menggunakan vacuum pam untuk zakar pembesaran: arahan terperinci

Vakum pam pada mulanya dicipta untuk memerangi disfungsi ereksi. Zakar pembesaran adalah kesan sampingan. Bagaimana berkesan peranti ini?

Yang vakum pam adalah telus silinder, mentol setelah pintu masuk tapi tak keluar. Lebih output ada, tetapi adalah lubang kecil melekat pada hos. Nipis hos dalam giliran melekat pada pam untuk mengepam udara keluar dari botol. Pam lebih sering disampaikan murah beg tangan, seperti ia berlaku dalam murah pam dari sexus tabernas. Pada mahal pam dipasang dengan senjata khas-pam dengan mengukur tekanan untuk memantau tekanan dalam botol.

vakum pembesaran zakar

Prinsip operasi sederhana:

  1. Zakar dimasukkan ke dalam botol.
  2. Mentol ketat ditekan untuk pubis.
  3. Air dipompa keluar dari botol dengan tangan pam. Mentol mewujudkan tekanan negatif atau, seperti yang mereka katakan, vakum. Sebagai akibatnya, ereksi tisu penuh dengan darah, menyebabkan ereksi tiruan.

Mekanisme pembesaran zakar dengan polerowanie

Peningkatan sementara

Elit dengan itu menyebabkan peningkatan sementara?

  • Mekanisme 1. Dalam jangka panjang (pada masa set anda akan belajar kemudian dalam artikel) polerowanie, elastin serat dalam tunica zakar stretch. Ini membolehkan badan gua untuk menampung lebih besar jumlah darah, dan dengan itu meningkatkan lilit batang zakar. Setelah beberapa jam, ketika elastin serat akan lagi mengambil asal mereka panjang, lilit batang zakar akan kembali ke norma biasa.
  • Mekanisme 2. Kedua mekanisme meningkatkan ahli adalah aliran kelenjar. Semasa tonirovania ke zakar mengalir tidak hanya banyak darah, tetapi juga kelenjar. Ia memberi tumpuan di bawah kulit (kulup) yang mempunyai kesan yang dipanggil "donat" setelah sesi tonirovania. Semasa sesi pertama dengan pam, kelenjar mengisi lebih kuat. Kemudian, beberapa kelenjar apabila tonirovania berkurangan. Secara Umum, kelenjar tidak berbahaya, dan tidak tanda negatif. Selain itu, beberapa jam setelah kelas, kelenjar akan meninggalkan anda cock melalui melepaskan saluran, dan semua akan baik-baik saja. Jika mungkin, anda harus memastikan bahwa beberapa kelenjar tidak berlebihan.

Meningkatkan secara berterusan

Untuk meningkatkan secara berterusan ia adalah perlu untuk menggabungkan menggunakan pam dengan manual latihan. Kemudian, ketika khas rejim tonirovania, anda boleh meregangkan tunica, dan di depan kitaran "pam" rongga. Dengan setiap tugas-tugas ini, dengan pendekatan yang tepat, pam vakum permasalahannya.

Pam vakum boleh digunakan sebagai alat berdiri sendiri, dan dapat digabungkan dengan utama manual program. Pilihan kedua adalah lebih baik.

Menggunakan pam bersama-sama dengan manual latihan, kau boleh mencapai keputusan yang lebih baik untuk meningkatkan drive. Oleh itu, menggunakan vacuum pam, kau boleh meningkatkan kedua-dua panjang dan ukur lilit zakar.

Jenis tonirovania

Sarcina

Sarcina adalah satu mod tonirovania untuk meregangkan jubah. Sarcina perlu untuk sempit flask di mana mendirikan zakar tidak bisa membengkak keluar begitu vakum listrik akan tarik ia panjang. Kaedah ini membolehkan untuk meningkatkan panjang penis dan meregangkan tunica.

Klasik elit

Klasik tonirovania adalah tonirovania dalam mangkuk yang luas. Kuasa vakum seperti mentol menyebabkan ahli membengkak keluar, mengisi rongga dengan darah untuk had. Apabila menjangkau jubah tonirovania kaedah ini membantu untuk meningkatkan lilit batang zakar.

Bagaimana untuk membuat program latihan untuk setiap satu matlamat? Baca di artikel itu.

Peraturan keselamatan ketika bekerja dengan pam vakum

Vakum pam adalah alat yang berkesan untuk zakar pembesaran. Bagaimanapun, jika digunakan tidak wajar anda akan mendapat hanya luka dan gelap penis. Baca artikel ini benar-benar sebelum menggunakan alat itu.

Bawah mana-mana keadaan tidak melanggar peraturan berikut:

  1. Jika anda mengalami sakit, segera berhenti rawatan tonirovania. Mengetahui apa yang menyebabkan rasa sakit. Jika sebab itu kecederaan, kemudian menunggu untuk menyelesaikan penyembuhan sebelum kelas berikutnya. Jika menyebabkan rasa sakit, untuk contoh, mencubit kulit, ia harus menyelesaikan masalah ini dan meneruskan sesi tonirovania.
  2. Jangan tergesa-gesa. Jangan membawa sesi untuk tonirovania sakit! Peningkatan tekanan (atau agak lebih rendah, karena mentol mewujudkan vakum) secara beransur-ansur, minggu minggu. Rahsia pertumbuhan, tidak gila beban, tapi tetap literasi sesi.
  3. Bawah mana-mana keadaan tidak melebihi masa sesi tonirovania pendekatan selama lebih dari 40 menit! Satu jam batas di masa pada cahaya beban. Dengan kali ini, harus didekati secara beransur-ansur. Berpanjangan vakum, darah anda tidak lagi beredar bebas di penis, yang menyebabkan sel-sel pada zakar akan mula mati.
  4. Tidak laoreet terlalu sering. Sesi tonirovania satu perkara yang sangat baik: dalam laoreet ahli melambung ke saiz yang menarik, yang bagus untuk melihat. Bagaimanapun, tidak elit 3 kali sehari. Tujuan anda adalah untuk meningkatkan ahli, tidak kegembiraan kesan sementara. Terlalu sering kelas menghalang pertumbuhan. Jadi ikuti jadwal latihan, yang anda akan belajar kemudian dalam artikel.

Penis yang sangat tahan lama, terluka itu cukup keras. Dengan pelatihan yang tepat risiko kecederaan cenderung untuk nol.

Program latihan dengan menggunakan vacuum pam

Pertimbangkan dua program latihan:

  1. Program pertama bertujuan untuk menjangkau bola keris zakar.
  2. Kedua program adalah bertujuan untuk "pam" rongga.

Untuk setiap dua program memerlukan dua buah botol. Dan pam untuk mengepam udara universal untuk apa-apa termos. Untuk pertama jenis latihan yang diperlukan sempit flask Sarcina.

Program tegangan bola keris (panjang)

Flask Sarcina harus cukup sempit: mendirikan penis semasa Sarcina tidak melambung dalam keluasan, dinding mentol untuk had lanjutan, bukan ahli terbentang di panjang.

Program latihan:

  1. Urut dari testis – 5 minit.
  2. Wap pemanasan 10-15 minit.
  3. Mudah tegang regangan di semua arah 10-15 minit.
  4. Tali ketegangan tinggi – 10 minit.
  5. Tali atau Dan regangan (seperti yang anda suka). Boleh termasuk teras belakang, dan duduk ahli.
  6. Cahaya jelq – 50 wakil. Sebelum melanjutkan ke pomilovanju, menyediakan ahli untuk beban gangguan. jelq sesuai untuk tujuan ini dengan sempurna. Kering atau basah jelq, seperti yang anda suka.
  7. Sarcina. Sekarang akan menjelaskan secara terperinci bagaimana sesi berjalan tonirovania.

Prosedur Sarcina

Membawa anggota sehingga 80-90% ereksi, memohon krim atau cecair jeli petroleum, kemudian masukkan ke dalam balang dan ketat tekan terhadap pubis. Cuba untuk jeli petroleum tidak masuk skrotum, jika tidak ia juga sugit dalam botol. Jika ini berlaku, tidak menderita: keluarkan flask, lap skrotum dengan kain kering, dan masukkan penis ke flask. Jika regangan menghalang geseran, melumasi gelongsor krim-minyak flask sendiri dari dalam. Slide harus 100%.

Tinggi pam mempunyai mengukur tekanan dan menunjukkan tekanan dalam laoreet. Tidak boleh memberikan anda maklumat prestasi tekanan karena seseorang 4 unit seolah-ketara beban, yang lain tidak merasakan apa-apa. Monitor tekanan yang anda perlukan untuk alasan lain: anda harus tahu apa yang mark dimulai, maka secara beransur-ansur menambah beban.

Ahli dalam mentol akan meregangkan seluruh panjang. Ikuti sensasi. Saat sakit berhenti set.

Latihan set

Seluruh antara set 3-5 minit minit. Pada masa ini, anda boleh melakukan cahaya yang membentang. Sebelum set seterusnya, kembali ahli untuk 80-90% ereksi.

  • Set pertama. Set pertama sapu pada cahaya beban: jangan mencoba untuk memompa keluar semua udara untuk menarik ahli untuk max dalam pendekatan pertama. Jika pada awalnya anda akan mulai untuk menguatkan, ia akan berhenti pertumbuhan. Semua masa. Berikan muatan mudah untuk 10 minit.
  • Set kedua. Set seterusnya bisa meningkatkan sedikit tekanan. Di sini, anda akan memerlukan mengukur tekanan: lihat pada sensor dan sedikit menaikkan tekanan. Di set kedua mengambil satu lagi 10-15 minit.
  • Pada set ketiga. Pada set ketiga tidak meningkatkan tekanan, tetapi meningkatkan masa untuk 20 minit. seluruh set anda harus senang. Tidak ada rasa sakit!

Selepas set

Sarcina lagi setelah cahaya jelq, benar-benar 30-50 cahaya wakil. Jangan cuba untuk melakukan penuh jelq keras sebagai pembuluh darah program. Dalam kes ini, jelq anda perlu untuk meningkatkan peredaran darah, sejak semasa tonirovania, darah mandeg di penis.

Kemudian ikuti terus hubungan, rata-rata kuasa 5-10 min.

Parameter mengukur BPFSL sebelum latihan dan selepas. Jika setelah latihan ada boop, kau melakukannya dengan betul. Jika tidak, membaca artikel dengan berhati-hati sekali lagi dan menganalisis latihan anda.

Pada akhir latihan menyebarkan ahli minyak "ambulans dengan lebam dan luka memar" atau minyak yang sama.

Latihan selesai. Pilihan jadual 2/1 atau 3/1. Tidak pernah lupa tentang yang lain, tetapi anda tidak akan malas. Periksa keadaan ahli, berlatih cekap, bersungguh-sungguh, dengar, Mr Jons doa dan penis anda pasti akan berkembang.

Beban meningkat

Semua minggu jangan melebihi dinyatakan beban. Set pertama mudah, 10 minit., set kedua hanya mengangkat beban dan juga 10-15 minit, set ketiga pada tekanan yang sama 20 minit. Melalui minggu sedikit, hanya sedikit pembesaran untuk set pertama, dan itu set kedua akan dengan yang lebih besar beban, set ketiga pada tekanan yang sama tetapi selama 20 minit. itu adalah mudah.

Jadi, minggu minggu, secara beransur-ansur menambah beban. Ini akan membantu untuk mencapai keputusan yang terbaik. Dalam beberapa minggu ketika anda mendapat pengalaman, meningkatkan tempoh set up untuk 15 minit untuk set pertama, 20 minit untuk kedua dan 25 minit untuk yang ketiga.

Teruskan perjalanan regangan jubah sehingga, namun tidak akan meningkatkan perbezaan antara BPFSL dan BPEL 2 cm atau lebih, kemudian pergi ke vascularium kitaran.

Vaskular program dengan menggunakan pam

Senarai latihan:

  1. Urut dari testis – 5 minit.
  2. Wap pemanasan 10-15 minit.
  3. Terus hubungan kekuatan sederhana – 5 minit.
  4. jelq 100 ulangan.
  5. Erectum akhiran – 10 minit.
  6. Duduk di dimidium-stabat cock – 10 minit
  7. Sesi tonirovania.

Prosedur

Sesi tonirovania pada vascularium kitaran yang sama seperti pada kitaran regangan jubah, dengan pengecualian hanya mentol itu dalam kes ini adalah luas, tidak sempit, dan ahli fanning ke luar. Sesi dan prinsip meningkatkan beban adalah persis sama. Anda sentiasa boleh re-membaca semua artikel di laman web kami.

Di antara set melakukan menumbuk. 10-15 punchings antara set akan mencukupi.Gabungan vakum pam dan punchings memberikan hasil yang hebat. Menolak mengikuti dengan hati-hati. Jika anda merasa beban terlalu besar, mengurangkan perolehan dan memotong latihan.

Melakukan cahaya distillations jelq untuk peredaran darah.

Latihan selesai. Setelah selesai latihan berus ahli minyak "ambulans dengan lebam dan luka memar" atau setara. Jadual 2/1 atau 3/1.

Menjadi perhatian kepada anda seks organ. Jika anda merasa bahawa seorang anggota tidak bersedia untuk apa-apa beban atau tidak mendapatkan, berehat.

Untuk mengesan prestasi latihan, anda dapat mengukur lilit batang zakar sebelum dan semasa latihan. Bagaimanapun, anda harus mencoba untuk mengukur sebelum ahli mengisi dengan getah bening. Lilitan, dibesarkan kelenjar, kami tak peduli. Kita perlu menyapu bersih. Dan lebih besar perbedaan antara ini ukuran pada awal dan semasa latihan, lebih baik. Jika perbedaan adalah meningkatkan minggu minggu, anda berada di jalur yang benar.

vakum pembesaran zakar pam

Beberapa perkara penting

Sekarang pertimbangkan beberapa momen penting dalam klasik polerowanie.

1 – Manual latihan + pam

Yang vakum pam pelengkap sempurna untuk program utama latihan itu dan meningkatkan efek dari pelatihan anda. Jangan bergerak untuk satu menggunakan pam – ia akan menjadi keputusan yang salah.

2 – Kelenjar

Ketika bermain dengan penis pam banyak "mengisi" kelenjar. Senaman yang pertama limpa yang lebih, setelah beberapa "mengisi" tidak begitu banyak.

Jika kelenjar sangat banyak, itu adalah mungkin untuk membahagikan set ke dua peringkat, dengan jeda antara peringkat untuk 30 detik.

Untuk mencegah sejumlah besar kelenjar elit akan membenarkan kondom. Ya, jangan terkejut. Kondom mencubit kulit ketat, yang membuat lympha untuk berkumpul di bawah dia. Pada keseluruhan latihan dipengaruhi tidak banyak.

Ketika 3 – Penyembuhan krim

Setelah selesai latihan, kau perlu menggunakan krim penyembuhan. Ini akan membantu dengan cepat sembuh dengan bintik-bintik merah dan mengelakkan gelap penis.

Mata 4 – Darah pada tonirovania

Klasik polerowanie sebelum latihan mengambil aspirin (lebih kurang. ed pra-berjumpa doktor). Ia meningkatkan sifat berubah-ubah darah dan menghalang pembekuan darah.

Semasa latihan di beban tinggi dengan urethra boleh mendapatkan beberapa titik kecil darah. Ini adalah kerana merosakkan pembuluh darah di saluran kencing. Dalam kes ini, segera berhenti pelajaran dan memberikan diri sendiri sebuah liburan dalam dua minggu. Sambil santai, minum ubat untuk menguatkan pembuluh darah. Juga harus minum vitamin E.

Setelah dua minggu yang lain akan kembali latihan, tetapi mulai perlahan-lahan: setelah dua minggu cahaya latihan berat kembali ke penuh latihan.

Titik 5 – Seks setelah latihan

Setelah latihan, seks atau Lesbian tidak berbaloi. Berikan diri anda dan anggota yang lain. Dan menikmati seks masa yang akan datang.

Titik 6 – Gelap kulit

Saat aktif desktop polerowanie kulit mungkin sedikit gelap. Ini berlaku apabila melanggar keadaan yang digambarkan dalam program: hangat-up, kecukupan beban, menggunakan krim setelah latihan. Di mana-mana, gelap tidak menyakitkan tanda.